کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مهلت ارسال مقاله به سمپوزیوم نوروسایکولوژی شناختی ایران

10 آذر 1400 ساعت 13:45

مهلت ارسال خلاصه مقاله به دهمین سمپوزیوم نوروسایکولوژی شناختی ایران که با محوریت پیامدهای عصبی روانشناختی کووید-۱۹ برگزار می شود، اعلام شد.


انجمن علمی عصب روان‏ شناسی ایران، دهمین سمپوزیوم نوروسایکولوژی شناختی ایران را با محوریّت "پیامدهای عصب ‌روان ‌شناختی کووید-۱۹" در تاریخ ۲۷، ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می کند.

ارائه مقاله ‏های پژوهشی و نقد و بررسی، انجام سخنرانی ‏های علمی و تخصّصی، برگزاری پانل ‏ها در موضوع‏ ها و روش‏ های نوروسایکولوژیک و تشکیل کارگاه‏ های آموزشی در این زمینه میان ‌رشته‏ ای، برنامه ‏های این سمپوزیوم خواهند بود.

علاقه مندان می توانند خلاصه مقاله ‏های خود را در گرایش ‏های مختلف نوروسایکولوژی تا تاریخ ۳۰ آذرماه ۱۴۰۰ و اصل مقاله را تا ۳۰ دی ماه، به آدرس ایمیل انجمن عصب روان‏ شناسی ایران ارسال کنند.

بنا بر اعلام انجمن علمی عصب روان شناسی، به سیاق گذشته، پذیرش اولیه مقاله ‏ها بر مبنای خلاصه ‏های ارسالی صورت گرفته و قبول نهایی، بعد از بررسی اصل مقاله انجام خواهد شد. مقاله‏ های پذیرفته شده به شکل ارائه شفاهی و پوستر بوده و مجموعاً نیز به چاپ خواهند رسید.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاع بیشتر از موضوع ‌های سمپوزیوم، نحوه ثبت ‌نام برای مشارکت در سمپوزیوم، کارگاه‏ ها و محل برگزاری سمپوزیوم و دیگر اطلاعات لازم در این خصوص به وب سایت https://npa-iran.ir مراجعه کنند.

"پیامدهای عصب روان‌شناختی ناشی از ویروس کرونا"، "زبان و تفکّر و شناخت"، "توجّه و یادگیری و حافظه"، "هیجان و شخصیّت"، "آسیب‌شناسی روانی و توانبخشی"، "ارزیابی و درمان"، "اعتیاد"، "ورزش"، "رفتارهای خشونتی، رفتارهای پرخطر و آسیب‌های اجتماعی"، "اختلال‌ها و انحراف‌های جنسی"، "نورو مارکتینگ" و "اخلاق، فرهنگ و هنر" از جمله محورهای تخصّصی این سمپوزیوم محسوب می شوند.

 


کد مطلب: 56238

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/56238/مهلت-ارسال-مقاله-سمپوزیوم-نوروسایکولوژی-شناختی-ایران

میگنا
  https://www.migna.ir