کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری آیین تودیع و معارفه رئیس دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی الزهرا

15 آذر 1400 ساعت 12:18

دکتر حمید رضاییان به سمت ریاست دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه الزهرا منصوب شد.


به گزارش میگنا آیین تودیع و معارفه رئیس دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی با حضور اعضای هیأت رئیسه دانشکده در شورای آموزش و پژوهش برگزار شد. در این مراسم که شنبه ۶ آذرماه ۱۴۰۰ در سالن دکتر سوسن سیف برگزار گردید، اعضای هیأت رئیسه از تلاش‌ها و زحمات صادقانه دکتر امیر غائبی دانشیار گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی در دوران تصدی ریاست دانشکده تقدیر و تشکر کردند.

وی چهارمین رئیس دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی محسوب می شوند که قریب به چهار سال این مسئولیت را عهده‌دار بودند.

اعضاء همچنین انتصاب آقای دکتر حمید رضاییان به سمت ریاست دانشکده را تبریک گفته و ابراز امیدواری کردند که موفقیت‌های روزافزونی در پیش داشته باشند.

دکتر رضاییان، دانشیار گروه مشاوره، پیش از این مسئولیت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده را برعهده داشتند و دارای مدارک  دكتري (Ph.D) رشته روان شناسی از دانشگاه تهران، كارشناسي ارشد روان شناسی از دانشگاه خوارزمی و كارشناسي روان شناسی از دانشگاه شیراز است.



انتصاب سرپرست جدید گروه آموزشی مشاوره دانشگاه الزهرا
دکتر رویا رسولی عضو هیات علمی گروه مشاوره در تاریخ ۹ آذرماه ۱۴۰۰ با صدور حکمی از طرف دکتر فریده حق بی، رئیس دانشگاه الزهرا(س)، به سمت سرپرست گروه آموزشی مشاوره دانشگاه الزهرا(س) منصوب شدند.

هیات رئیسه دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی ضمن تشکر از زحمات دکتر سیمین حسینیان در مدت مدیریت ایشان، این انتصاب را به دکتر رویا رسولی تبریک گفته و از درگاه ایزد منان آرزوی توفیق روز افزون برایشان دارند.


کد مطلب: 56308

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/56308/برگزاری-آیین-تودیع-معارفه-رئیس-دانشکده-علوم-تربیتی-روان-شناسی-الزهرا

میگنا
  https://www.migna.ir