کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کلینیک روانشناسی در مرکز آموزشی درمانی سینا افتتاح شد

17 آذر 1400 ساعت 13:52

کلینیک روانشناسی عصر مرکز آموزشی درمانی سینا فرشچیان، با حضور رییس و مدیر بیمارستان، معاون درمان مرکز، مدیر گروه روانپزشکی، مدیر گروه روانشناسی، روانشناسان مرکز، نماینده معاونت درمان و مدیر خدمات پرستاری و مسئول درمانگاه روانپزشکی افتتاح شد.


به گزارش پایگاه خبری وب‌دا در همدان به نقل از روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی سینا فرشچیان، کلینیک روانشناسی عصر این مرکز جهت ارائه خدمات روانشناسی با تخفیف ویژه (دریافت ۶۵ درصد تعرفه مصوب در مراکز درمانی)، و با حضور خانم ایرانمنش نماینده معاونت درمان، دکتر رضوان رئیس بیمارستان، مهندس بخشی مدیر مرکز، دکتر کشاورزی معاون درمان مرکز، دکتر قلعه ایها مدیر گروه روانپزشکی، دکتر احمد پناه و دکتر غضنفری اساتید روانشناس، دکتر ضرابیان، دکتر یزدی، دکتر فرهمند، دکتر ارجی و دکتر افروخته روانشناسان مرکز، ورمزیار نجفی مدیر خدمات پرستاری، آقامحمدی سوپروایزر و بیات مسئول درمانگاه روانپزشکی افتتاح گردید.


در ابتدای مراسم و جلسه‌ای که در دفتر مدیریت برگزار شد، دکتر رضوان ضمن تشکر از حضور اساتید روانپزشک و روانشناس و روانشناسان مرکز، توضیحاتی درباره هدف از افتتاح کلینیک روانشناسی عصر در این مرکز و برنامه های پیش رو ارائه نمود، سپس بیان کرد: با توجه به اینکه این مرکز سانتر روانپزشکی استان می باشد و از طرفی با توجه به شیوع و افزایش قابل توجه بیماران روانپزشکی با علائم بارز، هدف این است که مرکزی داشته باشیم تا افراد با درآمدهای کمتر از خدمات روانشناسی این مرکز استفاده کنند.

رضوان افزود: ضمن اینکه خدمات روانشناسان عزیز، به مردم و مجموعه کمک کننده خواهد بود موجب شناخته شدن روانشناسان و خدمات آنها نیز می شود.

وی در ادامه ضمن تشکر از همراهی و حمایت روانشناسان مرکز بیان نمود: انشالله درمانگاهی فعال جهت خدمت روانشناسی به بیماران با درآمد کم و بی بضاعت که نیاز به همراهی، توجه و عطوفت بیشتر دارند داشته باشیم.


بخشی مدیر بیمارستان گفت: طی چندین جلسه هماهنگی که با روانشناسان مرکز برگزار شد تفاهم های اولیه در مورد تعرفه هاو نحوه حضور روانشناسان اتفاق افتاد. بخشی در ادامه افزود: هدف اصلی از افتتاح کلینیک عصر روانشناسی، وجود مرکز فعالی در سیستم دولتی است که مردم از خدمات روانشناسی این سیستم دولتی بهره مند شوند و مردم ضعیف جامعه هم بتوانند از خدمات روانشناسی سیستم دولتی استفاده کنند. در ادامه جلسه دکتر قلعه ایها و روانشناسان مرکز نیز صحبت و نظرات خود را بیان نمودند.

در پایان دکتر رضوان و هیات همراه از قسمت های مختلف کلینیک روانشناسی و امکانات آن قسمت بازدید کردند.

لازم به ذکر است کلینیک روانشناسی این مرکز در شیفت صبح و عصر هر روز با حضور روانشناسان مرکز در درمانگاه روانپزشکی، طبقه اول ساختمان فرشچیان(واقع در خیابان هنرستان) و با تخفیف ویژه، دریافت ۶۵ درصد تعرفه مصوب در مراکز درمانی، آماده ارائه خدمت به همشهریان عزیز می باشد.
 




 



 


کد مطلب: 56347

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/56347/کلینیک-روانشناسی-مرکز-آموزشی-درمانی-سینا-افتتاح

میگنا
  https://www.migna.ir