کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آشنایی با کلینیک تخصصی روان شناسی سپید / غرب تهران

رپرتاژ آگهی

11 دی 1400 ساعت 16:30

پیچیدگی های دنیای امروز سبب شده است که همه افراد در برهه های مختلف زندگی، با مسائل و چالش هایی رو به رو شوند که فراتر از سطح دانش و توانایی شان بوده و نیازمند دریافت خدمات مشاوره ای می باشند. همچنین سازمان جهانی بهداشت، طی سال های اخیر، توجه ویژه ای به بحث سلامت روان داشته و اظهار می دارد که مشکلات روانشناختی در عصر کنونی، مهمترین عامل تهدید کننده زندگی انسان به شمار می رود. از سویی دیگر، با افزایش سطح درک و آگاهی آحاد جامعه، افراد ترجیح می دهند تا در حیطه های متخلف زندگی از جمله مشکلات فردی، خانوادگی، زناشویی، فرزندپروری و مسائل شغلی و تحصیلی، از خدمات مشاوره ای استفاده نموده تا بتوانند عملکرد موثرتری در زندگی داشته باشند.
مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی سپید، با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی استان تهران و با همکاری متخصصین مجرب و دلسوز و با بهره گیری از به روز ترین متدهای درمانی و مشاوره ای در کنار شماست و تلاش همکاران ما در این مرکز بر این است تا با ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی در تمامی زمینه ها اعم از: روان درمانی اختلالات عصبی، مشاوره خانواده، زوج درمانی و مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره و روان درمانی کودک و نوجوان، مشاوره طلاق و شکست های عاطفی، مشاوره شغلی و تحصیلی و همچنین اجرای تست ها و آزمون های روانشناختی، شخصیت شناسی و ارزیابی هوش و استعداد یابی، همراه شما در ارتقاء سلامت روان و بهبود کیفیت زندگی تان باشند.
مفتخریم به اعتماد و همراهی شما


کلینیک روانشناسی و مشاوره سپید، با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی استان تهران و با همکاری متخصصین مجرب و دلسوز و با بهره گیری از به روز ترین متدهای درمانی و مشاوره ای در کنار شماست و تلاش همکاران ما در این مرکز بر این است تا با ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی در تمامی زمینه ها اعم از:

-روان درمانی اختلالات عصبی و اختلالات روانی از قبیل (اضطراب، افسردگی، پانیک، انواع فوبیا، وسواس و...)
-  مشاوره خانواده، زوج درمانی و مشاوره پیش از ازدواج
- مشاوره و روان درمانی کودک و نوجوان
- مشاوره طلاق و شکست های عاطفی
-مشاوره شغلی و تحصیلی
و همچنین اجرای تست ها و آزمون های روانشناختی، شخصیت شناسی و ارزیابی هوش و استعداد یابی، همراه شما در ارتقاء سلامت روان و بهبود کیفیت زندگی تان باشند.


معرفی مدیر و موسس کلینیک تخصصی سپید
فاطمه رمضانی
کارشناس ارشد روانشناسی بالینی

مدیر و موسس مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی سپید
عضو هیئت مدیره و مدیر گروه آموزش و ارزشیابی
انجمن صنفی کارفرمایی مؤسسان مراکز روانشناسی و مشاوره ایران
عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

حیطه تخصصی سرکار خانم فاطمه رمضانی در زمینه درمان انواع اختلالات اضطراب، افسردگی، حملات پانیک، دوقطبی، فوبیا و همچنین از قبیل اختلال اضطراب فراگیر، فوبیا، هراس، پانیک، و همچنین درمان مشکلات و مسائل فردی و بین فردی، کمبود اعتماد به نفس، مهارتهای ارتباطی، خشم و پرخاشگری در بزرگسالان می باشد.

همچنین در زمینه مشاوره زوج و زوج درمانی و مشاوره پیش از ازدواج، خیانت های زناشویی و مشاوره طلاق فعالیت داشته و پذیرای مراجعین گرامی می باشند.

سوابق حرفه ای:
روانشناس و مسئول فنی مرکز مشاوره روشنگر
روانشناس و مسئول فنی مرکز مشاوره کاخ
روانشناس مرکز مشاوره راه آرامش
روانشناس آسایشگاه خیریه کهریزک


سوابق علمی و پژوهشی:
ترجمه کتاب تاب آوری و فرزند پروری، فصل دومی برای تمامی فصول از انتشارات پروچستا
چاپ دو مقاله در زمینه سلامت روان زنان مطلقه و رضایت از زندگی بیماران مبتلا به ضایعه نخاعی
برگزاری کارگاههای آموزشی در زمینه مهارتهای زندگی، مهارت های زناشویی، تیپ شناسی شخصیت


 
آدرس مرکز: تهران، جنت آباد جنوبی، بلوار لاله شرقی، نبش کوچه وحدت، ساختمان پزشکان، پلاک 95 ،طبقه 4 ، کلینیک روانشناسی و مشاوره سپید
 


تلفن تماس جهت نوبت دهی:
02146135981
09300560614

ساعات کاری کلینیک:
14 الی 20 همه روزه بجز ایام تعطیل

آدرس سایت:   sepidpsychocenter.ir
آدرس پیج اینستاگرام: _sepid_clinic
 


کد مطلب: 56791

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/56791/آشنایی-کلینیک-تخصصی-روان-شناسی-سپید-غرب-تهران

میگنا
  https://www.migna.ir