کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زنان بیشتر از مردان با دستگاه‌های همراه پورن می‌بینند

تابناک باتو , 28 دی 1400 ساعت 7:40

بریتانیا با ۸۶ درصد، پس از آفریقای جنوبی (۹۱ درصد) و ایالات‌متحده (۸۹ درصد) سومین نسبت بزرگ استفاده زنان از دستگاه‌های همراه برای دسترسی به سایت پورن را دارد.


به‌خوبی مستند شده که نسبت زنانی که پورن تماشا می‌کنند، در حال افزایش است.
اما تحقیقات جدید پورن‌هاب بینش‌های بیشتری را درباره نحوه استفاده زنان از سرگرمی‌های بزرگ‌سالان برملا می‌کند به‌نظر می‌رسد که ۸۰ درصد زنان در مقایسه با  ۶۹ درصد مردان، با دستگاه‌های همراه به پورن‌هاب دسترسی دارند. جستجوی زنان ۷۱ درصد از تلفن‌های هوشمند و ۹ درصد دیگر از تبلت‌ها است این بدان معنا است که زنان ۳۴ درصد کمتر از مردان از رایانه رومیزی استفاده می‌کنند وقتی صحبت از دسترسی به سرگرمی‌های بزرگ‌سالان به میان می‌آید، زنان ۱۶ درصد بیشتر از مردان ازگوشی‌های هوشمند خود و ۱۰ درصد بیشتر از آن‌ها از تبلت استفاده می‌کنند.
به دنبال گزارش بررسی سالانه پورن‌هاب که در آغاز سال ۲۰۱۷ منتشر شد و فاش کرد ۲۶ درصد از کاربران این سایت را زنان تشکیل می‌دهند، اینک آن‌ها به مناسبت روز جهانی زن آمار بیشتری را فاش کردند.
جالب اینجاست که این سایت فاش کرد که در طول راهپیمایی زنان در ژانویه ۲۰۱۷ که در آن میلیون‌ها زن در سراسر جهان برای تظاهرات برابری‌خواهانه به خیابان‌ها آمدند، «کاهش شدید» ترافیک داشته‌ است.
در چند سال گذشته، استفاده از دستگاه‌های همراه برای دسترسی به پورن برای هر دو جنس در حال رشد بوده است. در حال حاضر، این نحوه استفاده ۷۲ درصد از ترافیک در سراسر جهان را تشکیل می‌دهد؛ اما همیشه نسبت زنانی که با دستگاه‌های همراه پورن تماشا می‌کنند، بیشتر از مردان بوده است.
شاید تعجب‌آور نباشد که نسل هزاره در دسترسی به پورن با دستگاه‌های همراه پیشرو است و ۷۸ درصد از زنانی که از گوشی‌های تلفن هوشمند خود برای تماشای پورن استفاده می‌کنند، بین ۱۸ تا ۳۴ سال سن دارند.
و هر چه سن خانم‌ها بیشتر باشد، احتمال استفاده از تبلت یا کامپیوتر رومیزی بیشتر می‌شود که این برای آقایان نیز صادق است.
پورن‌هاب دریافت که بریتانیا با ۸۶ درصد، پس از آفریقای جنوبی (۹۱ درصد) و ایالات‌متحده (۸۹ درصد) سومین نسبت بزرگ استفاده زنان از دستگاه‌های همراه برای دسترسی به این سایت را دارد.
دلیل اینکه چرا زنان ترجیح می‌دهند با تلفن‌های هوشمند خود پورن تماشا کنند، هنوز ناشناخته است.

مرجع تابناک باتو


کد مطلب: 57114

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/57114/زنان-بیشتر-مردان-دستگاه-های-همراه-پورن-می-بینند

میگنا
  https://www.migna.ir