کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دکتر محمد حاتمی:

الگوی سلامت، فرهنگ و کمال جامعه خانواده شهدا هستند

نهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت

12 بهمن 1400 ساعت 17:54

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور گفت: خانواده معظم شاهد الگوی سلامت،فرهیختگی و کمال هستند و حماسه مادران و همسران شهداء کمتر از حماسه شهدا و ایثارگران نبوده است.


به گزارش میگنا دکتر محمد حاتمی در جشنواره اُسوه های صبر و مقاومت که در محل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در روز یکشنبه 10 بهمن 1400 برگزار شد، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: حقیر به دلیل اینکه پانزده سال مسئولیت مهمی در صدا و سیما (رئیس سیمای شاهد) را بر عهده داشتم، برای تولیدات و برنامه سازی، نامه های رد و بدل شده بین مادران و همسران شهداء با شهداء و ایثارگران را مطالعه می کردیم؛ در تمام این نامه ها امر مادی وجود نداشت، آنچه سفارش از جانب شهداء می شد، استمرار خط ولایت و ارزش های انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: همسران شهداء با ایثار و فداکاری حق بزرگی بر گردن جامعه دارند‌. اگر امروز فرزندان شهداء به شکوفایی رسیده اند، حاصل زحمات آنان است. ما باید سلامت ،فرهنگ و کمال را از خانواده معظم شاهد الگوبگیریم. حماسه مادران و همسران شهداء کمتر از ایثارگری رزمندگان و شهداء نیست.

حاتمی افزود: من افتخارمی کنم مدت زیادی خادم خانواده معظم شاهد بودم و خوشبختانه مسئولان و خانواده معظم شاهد از فعالیت های بنده در صدا و سیما راضی بودند.

وی ادامه داد: تاب آوری، سلامت‌روان جامعه باید افزایش یابد و ما باید الگو شدن آن را از خانواده معظم شاهد بگیریم.


رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت: حقیر بنیان گذار مراکز خدمات روان شناسی و مشاوره در بنیاد شهید نیز می باشم و امروز در کسوت رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره عرض می کنم،موفق ترین روان شناسان ایران مادران و همسران شهداء بودند. آن چه در روان شناسی به عنوان رفتار سالم و شخصیت سالم در رفتار و عمل خانواده معظم شاهد وجود داشت.

حاتمی گفت: در سازمان نظام روان شناسی و مشاوره خیلی از همکاران ما از بین همسران شهداء، فرزندان شهداء و ایثارگران می باشند که در اقصی نقاط ایران به مردم خدمت می کنند.



وی در پایان با بیان اینکه ما در سازمان نظام روان شناسی و مشاوره خادم شما هستیم گفت: هرچه بیشتر از ظرفیت خانواده معظم شاهد و ایثارگران در این مأموریت مهم بتوان استفاده شود استقبال می کنیم.
        
                                                              



 


کد مطلب: 57381

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/57381/الگوی-سلامت-فرهنگ-کمال-جامعه-خانواده-شهدا-هستند

میگنا
  https://www.migna.ir