شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - 23 Sep 2023
تاریخ انتشار :
شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۰ / ۰۶:۱۶
کد مطلب: 5741
۰

اجرای طرح توانمندسازی روانی رفتاری دانش آموزان مدارس پرخطر

معاون برنامه ریزی و امور مشاوره وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون سلامت روانی در کشور خبر داد و افزود: ناهنجاری های اخلاقی و اجتماعی دانش آموزان استانهای مختلف برای اولین بار شناسایی می‌شود.
به گزارش میگنا، محمد مصطفوی در گفتگو با مهر با بیان اینکه نتایج این آزمون به دقت تحلیل و آسیبهای اجتماعی مدارس، مناطق، استانها و کشور به تفکیک مشخص می شود، افزود: ناهنجاری های اخلاقی و اجتماعی دانش آموزان استانهای مختلف برای اولین بار شناسایی می شود. معاون برنامه ریزی و امور مشاوره اداره کل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش از اجرای طرح توانمند سازی روانی رفتاری دانش آموزان مدارس پرخطر خبر داد و افزود: برای توانمند سازی دانش آموزان مدارس در معرض خطر آموزشهای ویژه به تناسب محیط زندگی شان ارائه می شود. همچنین تاکید کرده ایم هسته های مشاوره در این مدارس تمرکز بیشتری داشته باشند و مراجعان را برای دریافت خدمات رایگان به مرکزهای مشاوره معرفی کنند. وی با بیان اینکه ساعتهای پرورشی را برای ارائه این دروس اختصاص داده ایم، ادامه داد: از مهارتهایی که در این مدارس به دانش آموزان آموزش داده می شود، توانایی "نه گفتن" و مهارتهای ارتباطی است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

با این تمرین‌ها از شر آلزایمر خلاص شوید
روانشناسی شاد بودن چیست و چطور شاد باشیم؟
مواجهه درمانی: اصول، کاربردها و مزایا
اهمیت حضور مشفقانه درمانگر در روان‌درمانی
مدیریت مورد در آموزش و پرورش
افکار منفی از کجا می آیند؟ خودگویی چیست ؟
روان‌درد علت خودکشی است!
چطور اعتماد به نفسمان را تقویت کنیم؟
مصرف سیگار یا مواد توسط والدین چه پیامی به فرزندان منتقل می‌کند؟
نظریه دلبستگی جان بالبی
راه‌های کنترل خشم از دیدگاه روانشناسی
چرا اول مردان می‌گویند دوستت دارم؟!
كاغذ سفيد را هر چقدر هم تميز و زيبا باشد كسی قاب نمی‌گيرد، برای ماندگاری در ذهن‌ها بايد حرفی برای گفتن داشت