کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اولین دوره بوت کمپ مربی گری کودک دانشگاه شهید بهشتی

19 بهمن 1400 ساعت 15:48

اولین دوره بوت کمپ مربی گری گودک به همت پارک علم وفناوری دانشگاه شهید بهشتی و مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی و مرکز علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی برگزارمیگردد .


اولین دوره بوت کمپ مربی گری گودک  به همت پارک علم وفناوری دانشگاه شهید بهشتی و مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی و مرکز علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی برگزارمیگردد.

به شرکت کنندگان در این دوره آموزشی از سوی پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی گواهینامه اعطا خواهد شد .  علاقه مندان به شرکت در این دوره به اینجا مراجعه فرمایند

بوتکمپ مربیگری کودک با هدف تربیت مادر، مربی، معلم و علاقه مند به حوزه کودک با هدف آشنایی با نیازهای کودک و تلاش جهت برقرار  ارتباطی سازنده، سرزنده و تعاملی با کودک به مدت 60 ساعت برگزار خواهد شد.
 
 
مزایای دوره
متقاضیان در سامانه ثبت نام نموده و بعد از مصاحبه و داشتن شرایط مورد نیاز از جمله دانش آکادمیک، علاقه مندی و دغدغه مندی در حوزه کودک، ثبت نام خود را قطعی خواهند کرد.

سپس در یک دوره آموزشی 60 ساعته به مدت 10 هفته زیر نظر اساتید مجرب شرکت نموده و و در نهایت به شرکت کنندگانی که در آزمون شایستگی "مربیگری کودک" موفق شوند، کارنامه شایستگی و  به سایر افراد گواهی حضور اعطا خواهد گردید.

لازم به ذکر است که شهریه نفر اول برگزیده در بوتکمپ عودت داده خواهد شد.
همچنین برخی افراد شایسته جهت کارورزی و یا اشتغال، معرفی افراد و یا سازمان های ذی صلاح خواهند شد. 

 
 
دستاوردهای مسیر
دانشجویان فارغ التحصیل یا در حال تحصیل در رشته های حوزه علوم انسانی شامل رشته های علوم تربیتی، روانشناسی، مشاوره، مدیریت،کارآفرینی، اقتصاد،ادبیات، مترجمی زبان انگلیسی، روابط عمومی،ارتباطات و روزنامه نگاری، علم اطلاعات و دانش شناسی، رشد و پرورش پیش از دبستان، پرستاری، تربیت کودک، مدیریت توانبخشی، رفاه اجتماعی،علوم اجتماعی، کاردرمانی، گفتاردرمانی.
 

 

مسیر رشد این دوره مناسب کیست؟
 


کد مطلب: 57495

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/57495/اولین-دوره-بوت-کمپ-مربی-گری-کودک-دانشگاه-شهید-بهشتی

میگنا
  https://www.migna.ir