سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار :
پنجشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ / ۰۸:۵۴
کد مطلب: 58264
۱
نکاتی که با رعایت آن ها می توانید بر جذابیت خود بیفزایید

جذابیت تان، با این اشتباهات ساده کم می شود!!

جذابیت تان، با این اشتباهات ساده کم می شود!!
امروز می خواهیم به یکی از مقوله های بسیار مهم و جدی بپردازیم. شاید بپرسید چرا جدی و مهم!! بله درسته اگر می خواهید همیشه جذاب باشید به سوالاتی که در ذهن دارید در این مقاله پاسخ خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

مطمئنا هر فردی دوست دارد که همیشه مرتب و جذاب به نظر برسد اما همیشه نقشه های ما برای خوش تیپ بودن به درستی پیش نمی رود. شما مجبور نیستید که ساعات زیادی را در مقابل آینه صرف رسیدگی به ظاهرتان کنید، همین که لباس تان تمیز و فیت تن تان باشد نصف بیشتر راه را رفته اید. تنها نکاتی می مانند که با رعایت آنها می توانید بر جذابیت تان بیافزایید.

در ادامه اشتباهات رایجی را که ممکن است از زیبایی ظاهرتان بکاهد، برایتان آورده ایم تا با رعایت آنها زیباتر از همیشه بدرخشید.

۱- پوشیدن لباس های چروک از جذابیت تان کم می کند
هیچ چیز بدتر از ترک کردن خانه با لباس های چروک نیست. در واقع اینطور به نظر می آید که تازه از تختخواب پاشده اید و بدون توجه به ظاهرتان، به سرعت خانه را ترک کرده اید. حتی اندکی چروک در لباس هایتان کل ظاهر شما را زیر سوال خواهد برد. از این رو چند دقیقه از وقت تان را صرف اتوکشی لباس هایتان کنید.

۲- بیش از حد روی مد بودن از جذابیت تان کم می کند
این که روی مد باشید، اشکالی ندارد اما سعی نکنید که هر چه دیده اید را روی ظاهرتان کپی کنید. اگر دوست دارید که به روز باشید، سبک لباس پوشیدن خودتان را داشته باشید و تنها یکی از مدهای روز را به آن اضافه کنید. اینگونه هم در پول تان صرفه جویی خواهید کرد و هم استایل خاص خود را، که به شما نیز شخصیت می دهد، در لباس پوشیدن خواهید داشت.

۳- ست کردن بیش از حد باعث کم شدن جذابیت تان می شود
ست کردن هم قانونی دارد. اگر چه شما می توانید سر تا پایتان را با لباس های تک رنگ ست کنید، اما زمانی که صحبت از لباس های طرح دار می شود، دیگر این قانون جایی ندارد. شما باید در پوشیدن لباس هایی با طرح های چشمگیر با احتیاط عمل کنید. به عنوان مثال اگر سر تا پایتان را لباس هایی با طرح های چهارخونه یا گلدار بپوشید، نه تنها زیبا نمی شوید، بلکه شلوغی آن توی ذوق هم می زند. در این شرایط بهتر است که از تونالیته های مختلف رنگی کمک بگیرید یا این که تنها یکی از لباس هایتان را طرح دار انتخاب کنید و بقیه را ساده بپوشید.

۴- پوشیدن لباس های نخ کش شده از جذابیت تان کم می کند
 لباس های نخ کش شده می تواند کل زحمات شما را بهم بریزند. معمولا قسمت هایی از لباس مانند سر آستین، یقه، زانو یا زیر بغل زودتر از قیمت های دیگر لباس آسیب می بینند. از این رو آنها را با دقت بیشتری چک کنید تا ظاهرتان را تحت تاثیر قرار ندهند.یکی دیگر از چیزهایی که می تواند ظاهر شما را شلخته نشان دهد، پوشیدن شلوار بلندتر از قدتان است. از این رو بهتر است که پس از خرید شلوار، از خیاط تان بخواهید تا آن را سایز تن تان کند، در غیر این صورت کل ظاهرتان را تحت تاثیر منفی قرار خواهد داد.
 
۵-استفاده بیش از حد زیور آلات از جذابیت تان کم می کند
یک گردنبند خاص، گوشواره های سنگین یا انگشتری بزرگ مطمئنا چشمگیر و جذاب خواهد بود اما اگر در این کار افراط کنید، نتیجه ای عکس خواهید گرفت. یکی از کارشناسان مد و فشن می گوید که بهتر است در آن واحد بیش از ۳ اکسسوری استفاده نکنیم زیرا موجب شلوغی بیش از حد می شود و هیچ زیبایی ندارد. به عنوان مثال اگر گردنبندتان بسیار توی چشم است، سعی کنید که باقی را ساده انتخاب کنید.

۶-پوشیدن کفش کتانی در مراسم رسمی
اگرچه پای شما در کفش های کتانی بسیار راحت تر از کفش های دیگر است اما دلیل نمی شود که در هر موقعیتی آنها را به پا کنید. ثابت شده که این اشتباه در میان آقایان رایج تر از خانم هاست. در هر صورت بهتر است که قبل از پوشیدن کتانی هایتان، موقعیت را به خوبی شناسایی کنید.

۷-کثیف بودن کفش ها از جذابیت تان کم می کند
اگر شما ساعات زیادی را صرف ست کردن لباس هایتان کرده باشید اما در نهایت کفش هایی کثیف به پا کنید، تمام زحمات تان را هدر داده اید. از این رو بهتر است همان قدر که برای لباس هایتان زمان می گذارید، به کفش هایتان نیز اهمیت دهید.

۸-پوشیدن لباس هایی که فیت تن تان نیستن
هیچ چیز بدتر از پوشیدن لباسی گشادتر یا تنگ تر از تن تان نیست. مهم نیست که شما در لباسی که به تن دارید احساس راحتی می کنید یا نه، لباس هایتان در هر شرایطی باید فیت تن تان باشد. در غیر این صورت هیچ زیبایی نخواهند داشت، حتی اگر هزینه زیادی را برای آنها پرداخت کرده باشید.

۹-کیف دستی بزرگ از جذابیت تان کم می کند
این مدل کیف ها برای هر موقعیتی مناسب نیستند. سعی کنید که آن را هوشمندانه انتخاب کنید. به عنوان مثال کیف های دستی بزرگ برای موقعیت های رسمی مانند مصاحبه های کاری یا میهمانی ها مناسب نمی باشند.


مجله اینترنتی چارگوشه
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
خوشبختی یعنی بدست آوردن یک زندگی و تقسیم آن با دیگران!