کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور باشکوه 12 هزار نفر مراسم روز روان شناس بصورت مجازی برگزار شد

پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره , 10 ارديبهشت 1401 ساعت 21:31

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور باشکوه ترین مراسم روز روان شناس و مشاور را بصورت مجازی برگزار کرد.


به گزارش میگنا مراسم روز روان شناس و مشاور 1401 با شرکت با شکوه دوازده هزار نفر از اعضای سازمان نظام به صورت مجازی و همچنین با حضور اعضاء شورای مرکزی، معاونین، مشاورین و رییس سازمان نظام پرستاری به صورت حضوری در روز جمعه نهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۸ در محل سازمان نظام روان شناسی و مشاوره برگزار گردید.

در این مراسم ابتدا دکتر محمد حاتمی طی سخنانی ضمن تبریک روز جهانی قدس که مصادف است با نهم اردیبهشت روز روان شناس و مشاور به تمام اعضا ودانشجویان تبریک اظهار داشت: از سال ۱۳۹۴ که ما در تالار وحدت بزرگداشت نهم اردیبهشت ماه روز تأسیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره را برگزار کردیم از آن سال، این روز تبدیل به فرهنگ شده است. اکنون در اقصی نقاط ایران مراسم روز روان شناس و مشاور در حال برگزاری است.

وی گفت: خوشبختانه با عملکرد موفق سه ساله روان شناسی و مشاوره به خط اول سلامت کشور نزدیک می شود.

رئیس سازمان نظام افزود: اقدامات موثر سازمان چون تصویب تعرفه ها در هیأت دولت، مدیریت سازمان بهزیستی و حضور تأثیر گذار در ستاد ملی کرونا، سازمان اکنون مرجع نهاد های حاکمیتی شده و اعتبار پروانه سازمان افزایش یافته است.


حاتمی با اشاره به اینکه مقرر شده است در دهم خردادماه جاری بزرگترین کنگره ملی درباره آسیب شناسی و مداخلات روان شناسی در دوران کرونا و پساکرونا در سالن اجلاس سران برگزار می شود گفت: این کنگره مهم با پیام رئیس جمهور و سخنرانی تعدادی از وزراء آغاز خواهد شد و در انتها سند امنیت روان و آرامش بخشی در دوره پساکرونا رونمایی می شود و تا 10 روز آینده احکام کارگروه امنیت روان و آرام بخشی استان ها توسط وزارت کشور ابلاغ خواهد شد.

حاتمی گفت: ما به آن چه آرزو داشتیم درباره رشته های روان شناسی و مشاوره در حال نزدیک شدن می باشیم و حدود ۳۰۰ نفر از روان شناسان ما پرستار می باشند و امشب از رئیس سازمان نظام پرستاری دعوت کرده ایم که در جمع ما حضور یابند و از این عزیزان به عنوان مدافعان سلامت (روان شناس-پرستار ) قدردانی کنیم و از عزیزانی که جهت واکسیناسیون اعضاء در سال گذشته در تهران و استان ها زحمت کشیده اند قدردانی می نماییم.

در ادامه دکتر غلامعلی افروز و سرکار خانم دکتر نوابی نژاد رئیس و نایب رییس شورای مرکزی با بیان فلسفه انتخاب روز روان شناس و مشاور در نهم اردیبهشت ماه و اهمیت پروانه سازمان سخنرانی نمودند و از خدمات روان شناس-پرستاران قدردانی نمودند.


دکتر میرزا بیگی رئیس سازمان نظام پرستاری طی سخنانی گفت:حضور دوازده هزار نفری اعضاء برای من یک پیام دارد آن هم عملکرد موفق سازمان و رضایت اعضا از شما است. من هم این روز بزرگ را به شما تبریک می گویم و به همکارانم که روان شناس-پرستار می باشند نیز تبریک می گویم. امیدوارم در سازمان نظام روان شناسی و مشاوره و سازمان نظام پرستاری یک همگرایی ایجاد گردد و همکاری های همه‌ جانبه ای داشته باشیم. در ادامه از خدمات پرستاران و روان شناسان خانم مریم عمرانی، زهرا حمیدی،الهام فتاح زاده ، سودابه یک رنگ صفاکار و آقای امیر آذریان به عنوان نماینده پرستاران-روان شناس کشور و از آقایان هوشنگ علیبازی روان شناس، الهام جنتی راد، سوپروایزر واحد کنترل عفونت بیمارستان میلاد، دکتر محمد علی کعبه، رییس واحد بهداشت و کنترل عفونت بیمارستان میلاد، ژاله اسماعیلی سوپر وایزر بیمارستان پارسیان،ابراهیم کریم نژاد کارشناس سلامت روان، روان شناس بالینی بیمارستان میلاد، دکتر صیرفی ،معاون امور استان های سازمان نظام روان شناسی و مشاوره که در واکسیناسیون اعضاء تلاش و زحمت کشیده اند و هم چنین از کلیه رؤسا و اعضای شوراهای استانی در واکسیناسیون اعضا تلاش نمودند،تقدیر به عمل آمد.

در ادامه دکتر حسن احدی،استاد دانشگاه علامه طباطبایی به این حضور حداکثری اعضاء اشاره کردند و روز روان شناس و مشاور را تبریک گفتند.
 

همچنین دکتر حسن پاشا شریفی، دکتر عبدالله شفیع آبادی و خانم دکتر سیمین حسینیان از اعضا شورای مرکزی نیز درباره اهمیت خدمات روان شناسی و مشاوره و ویژگی های برجسته روان شناسان و مشاوران سخن گفتند.

برای مشاهده بازپخش این مراسم بر روی اینجــــــــــــــــا کلیک نمایید.


 


کد مطلب: 58639

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/58639/حضور-باشکوه-12-هزار-نفر-مراسم-روز-روان-شناس-بصورت-مجازی-برگزار

میگنا
  https://www.migna.ir