کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اولین همایش ملی آسیب‌ شناسی و مداخلات روان‌ شناختی و اجتماعی کرونا و پساکرونا

14 ارديبهشت 1401 ساعت 10:37

رئیس سازمان نظام روانشناسی از برگزاری همایش ملی آسیب شناسی و مداخلات روانشناختی – اجتماعی کرونا و پساکرونا در ۱۰ و ۱۱ خرداد خبر داد.


به گزارش میگنا دکتر محمد حاتمی در گفتگوی با خبرگزاری صدا و سیما، گفت: انجمن مطالعات روان درمانی ایران و قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا از مدت‌ها پیش با توجه به اهمیت موضوع سلامت روان در دوران کرونا و پساکرونا، روی برگزاری همایشی در این زمینه متمرکز بوده اند و ماحصل فعالیت‌های آن‌ها در این زمینه، کنگره‌ای است که دهم و یازدهم خرداد در تهران برگزار می‌شود.

او افزود: چالش‌های فردی و خانوادگی ایجاد شده در دوران کرونا، بررسی مسائل روانشناختی اجتماعی گروه‌های در معرض خطر (کودکان، نوجوانان، سالمندان و افراد آسیب دیده از کرونا) و همچنین ارائه دستورالعمل‌هایی برای مقابله با این چالش‌ها در دوران پساکرونا، از محور‌های عمده این همایش هستند.

رئیس سازمان نظام روانشناسی با اعلام اینکه وزرای آموزش و پرورش، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، علوم تحقیقات و فن آوری، ­فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس صداو سیما از جمله شرکت کنندگان در این همایش هستند، افزود: اساتید برجسته دانشگاه به عنوان سخنرانان کلیدی در این همایش سخنرانی خواهند کرد.

۶ نشست تخصصی در همایش ملی آسیب شناسی و مداخلات روانشناختی – اجتماعی کرونا و پساکرونا برگزار خواهد شد که ماحصل آن «سند امنیت روان و آرامش بخشی در جامعه» خواهد بود.

اطلاعات همایش
موضوع: همایش ملی آسیب شناسی و مداخلات روان شناختی-اجتماعی دوران کرونا و پسا کرونا
دارای مجوز رسمی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری
با امتیاز باز آموزی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره
مهلت ارسال مقالات تا ۱۴۰۱/۲/۲۹
سایت اطلاع رسانی و دریافت مقالات: Congress.iranpsa.ir


 


نکته: پژوهشگران محترم مشخصات کامل نویسندگان ضرورت دارد و در غیر این صورت پذیرش نخواهد شد. کسانی که قبلا بدون درج نام نویسنده گان ارسال نموده اند ،لازم است مجددا ارسال نمایند.


کد مطلب: 58675

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/58675/اولین-همایش-ملی-آسیب-شناسی-مداخلات-روان-شناختی-اجتماعی-کرونا-پساکرونا

میگنا
  https://www.migna.ir