کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انعقاد تفاهم‌نامه بین پلیس و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره

17 ارديبهشت 1401 ساعت 16:08

معاون اجتماعی پلیس پایتخت از انعقاد تفاهم نامه بین پلیس و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره خبر داد.


به گزارش فارس، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انعقاد تفاهم ‌نامه همکاری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

سرهنگ مراد مرادی در دیدار با رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران، محمد حاتمی اظهار داشت: در راستای دستیابی به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست های برنامه ششم توسعه کشور در حوزه سلامت روان، برای بهبود تاب آوری در زندگی روزمره و ادامه ارائه خدمات به منظور همکاری، همفکری و هم‌افزایی نهادها و سازمان‌ها در خدمت‌رسانی به اقشار مختلف جامعه در امور مربوط به خدمات روان‌شناسی و مشاوره، تفاهم ‌نامه همکاری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران تنظیم شد.

وی در خصوص اهداف این تفاهم نامه تصریح کرد: این تفاهم نامه برای ایجاد و استمرار ارتباط میان دو سازمان در جهت تحقق اهداف مشترک و تبادل دانش، تجربه و تخصص در زمینه ایجاد توانمندی‌های علمی و فرهنگی منعقد شد.

سرهنگ مرادی گفت: تشریک مساعی و استفاده حداکثری از امکانات، ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در توسعه و پیشبرد اهداف مشترک و هماهنگی و همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی،کارگاه ها وجلسات پرسش وپاسخ، انجام مطالعات پژوهشی مشترک و انتقال دانش و تجربه در زمینه‌های مورد تفاهم مدنظر است.

 

وی خاطر نشان کرد: مشارکت در دوره‌های آموزشی تدوین متون و تأمین اساتید موردنظر و صدور گواهی نامه پایان دوره طبق ضوابط سازمان و ایجاد کارگروه مشترک زیر نظر کمیسیون های مربوطه سازمان و اطلاع رسانی و فراخوان برای استفاده از خدمات ارائه شده از سوی نظام روانشناسی از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.


کد مطلب: 58700

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/58700/انعقاد-تفاهم-نامه-بین-پلیس-سازمان-نظام-روانشناسی-مشاوره

میگنا
  https://www.migna.ir