جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ / ۰۶:۳۷
کد مطلب: 58706
۲

رئیس جدید مرکز مشاوره دانشگاه تهران معارفه شد

رئیس جدید مرکز مشاوره دانشگاه تهران معارفه شد
به گزارش میگنا مراسم معارفه رئیس جدید مرکز مشاوره دانشگاه تهران با حضور دکتر وجهی معاون دانشجویی و رئیس سازمان دانشجویان دانشگاه، دکتر زهره عزیزی، رئیس جدید مرکز مشاوره دانشگاه، دکتر مریم صالحی معاون مرکز و تعدادی از کارکنان مرکز مشاوره دانشگاه در روز سه شنبه ششم اردیبهشت 1401 در سالن کنفرانس طبقه سوم مرکز مشاوره دانشگاه تهران برگزار گردید.
 
در این مراسم دکتر وجهی، با قدردانی از زحمات و فعالیت های ارزشمند حمید پیروی رئیس سابق مرکز مشاوره دانشگاه در گسترش خدمات بهداشت روان در دانشگاه، بازنشستگی ایشان را تبریک گفته و بر پیگیری خط مشی ها و حفظ جایگاه رتبه ممتاز مرکز مشاوره دانشگاه تهران در میان مراکز مشاوره کل دانشگاه های کشور تاکید کردند و از تصدی این مسئولیت خطیر توسط سرکار خانم دکتر زهره عزیزی سپاسگزاری نمودند.

در ادامه معاون مرکز مشاوره دکتر مریم صالحی، با اشاره به فعالیت مرکز مشاوره دانشگاه و نیز شعبات آن در خوابگاه های چمران، فاطمیه، کوی پسران و فعالیت 13 دفتر مشاوره و ارتقای تحصیلی در دانشگدکان و دانشکده ها، هم چنین فعالیت واحد مشاوره در دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی کرج، ابوریحان، فومن و چوکا، و نیز ارائه خدمات مشاوره تلفنی و نیز خدمات مشاوره سامانه مشورپ، اعلام کردند همه این دستاوردها حاصل زحمات بی دریغ آقای حمید پیروی و کارکنان مرکز مشاوره دانشگاه طی سال ها خدمت است.
 
ایشان بر نکات مهمی مثل توسعه کیفی خدمات، افزایش عدالت محوری در رابطه­ی استخدامی همکاران مرکز با دانشگاه، کاهش فرسودگی شغلی همکاران بر اثر استرس های شغلی تاکید کردند و اظهار امیدواری کردند بتوانند با تلاش و تعامل موثر همه کارکنان مرکز همچنان خدمات کیفی و کمی بیشتری را به دانشگاهیان عزیز ارائه نمایند. سپس کارشناسان حاضر در جلسه به معرفی خود و حیطه کاری شان پرداختند.
 

در ادامه رئیس جدید مرکز مشاوره دانشگاه دکتر عزیزی ضمن تشکر و قدردانی از آقای پیروی، مدیریت سابق مرکز برای تلاش های بی شائبه در راستای اعتلای این مرکز اعلام کردند مدیریت خوب ایشان و همکاری تیمی همکاران منجر به ارائه حجم زیادی از خدمات بهداشت روان به دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه شده است و این مرکز به عنوان یکی از بازوان اصلی در پیشبرد اهداف عالیه دانشگاه و ارتقای سلامت روان اعضای دانشگاه شده است و از همین رو، از زحمات همه کارکنان پرتلاش و خدوم این مرکز به شکل ویژه تشکر و قدردانی نمودند.

 

وی بر ادامه و گسترش فعالیت های پیشگیرانه انجام شده در مرکز اعم از آموزشی و درمانی برای دانشگاهیان، پیشگیری از فرسودگی شغلی همکاران مرکز و لزوم برگزاری دوره های بازآموزی برای همکاران با توجه به شتاب تحولات علمی در جهان تاکید کردند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
سلامتي هميشه با دارو بدست نمياد بيشتر اوقات از آرامش خيال آرامش قلب و روح مياد سلامتي با خنده و عشق مياد