سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ / ۰۸:۵۳
کد مطلب: 58815
۰
هم فال و هم تماشا

نخبگان و اساتید این خبر را نخوانند: دریافتی عجیب کمک مربی تیم ملی!

«آقا کریم» برای هر بازی تیم ملی چقدر می‌گیرد؟
نخبگان و اساتید این خبر را نخوانند: دریافتی عجیب کمک مربی تیم ملی!
کریم باقری مربی تیم ملی، پاداش عجیبی از فدراسیون فوتبال بعد از صعود به جام جهانی 2022 قطر گرفته است.
 
به گزارش فوتبال 360، تیم ملی در مرحله آخر مقدماتی جام جهانی توانست یک صعود بی‌دردسر به بزرگ‌ترین فستیوال فوتبالی جهان را تجربه کند. هرچقدر صعود ایران به راحتی اتفاق افتاد، در ماه‌های گذشت حسابی فدراسیون فوتبال با دردسر روبرو بوده است و هفته‌ای نیست که با یک خبر عجیب و غریب از فدراسیون مواجه نشویم.

جدیدترین خبر در مورد تصمیمات عجیب فدراسیون فوتبال در زمان شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس معزول فدراسیون فوتبال، به پاداش‌هایی برمی‌گردد که در زمان او به افراد مختلف تخصیص داده شده است. پاداش‌هایی که البته تایید هیات رئیسه را هم به همراه دارند و فقط شخص رئیس را نمی‌توان در پرداخت آن مقصر دانست. خبرگزاری «ایسنا» مبالغ دریافتی چند تن از اعضای کادر فنی تیم ملی را منتشر کرده که مبالغ منتشر شده خیلی عجیب‌وغریب و نامتعارف است.


دریافتی میلیاردی کریم!
کریم باقری از مرحله گذشته و 4 بازی حساسی که ایران باید در بحرین برگزار می‌کرد، به کادر فنی تیم ملی اضافه شد. خبرگزاری «ایسنا» در مورد دریافتی باقری نوشته است: «کریم باقری با قرارداد 100 میلیون تومان به ازای هر بازی، مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان برای ۹ مسابقه دریافت کرده و مازاد بر این، مبلغ ۹۱۵ میلیون تومان به اضافه ۵۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان هم پول تو جیبی یورویی از این فدراسیون گرفته تا جمع حقوق و مزایای کریم باقری ظرف یک سال همکاری با فدراسیون فوتبال بالغ بر یک میلیارد و ۸۶۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان شود».

باقری در حالی بیش از یک میلیارد و 700 میلیون تومان دریافتی از فدراسیون فوتبال داشته که تمام‌وقت درکنار تیم ملی نیست و در باشگاه پرسپولیس هم حضور دارد. جمع دریافتی کریم برای کسی که پاره‌وقت کار می‌کند، نامتعارف به نظر می‌رسد و کاپیتان اسبق تیم ملی با توجه به مجموع دریافتی‌ که داشته، برای حضور در هر بازی روی نیمکت تیم ملی بیش از 100 میلیون تومان گرفته است!


پاداش‌های بی‌حساب و کتاب با همکاری هیات رئیسه
کریم باقری تنها کسی نیست که «ایسنا» در گزارش امروزش به وضعیت دریافتی او پرداخته است. محمد خانبان، آنالیزور تیم ملی هم که به صورت پیمانکاری با این تیم کار می‌کرد، برای هر بازی مبلغ ۷۰ میلیون تومان دریافت کرد و جمعا بالغ بر ۸۴۰ میلیون تومان گرفت. خانبان با دریافت ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به عنوان پاداش و ۲۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان پول تو جیبی یورویی، حدود 875 میلیون تومان دریافت کرده است.

محمودرضا رضایی، مدیر رسانه‌ای سابق تیم ملی علاوه بر حقوق ماهانه ۳۵ میلیون تومان و پاداش ۱۸۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی و پول توجیبی ۵۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی، جمعا ۶۰۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از این فدراسیون دریافتی داشته است.علی اصغر قربانعلی‌پور، مربی بدنساز تیم ملی ایران هم که از اواسط مراحل انتخابی به تیم ملی ملحق شد با حقوق و مزایای ماهانه ۸۰ میلیون تومان و پاداش ۶۰۹ میلیون تومانی، جمعا برای ۶ ماه، یک میلیارد و ۱۱۵ میلیون تومان گرفته است.

مبالغی که به عنوان پاداش در فدراسیون عزیزی‌خادم به افراد مختلف پرداخت شده، بسیار نامتعارف به نظر می‌رسد و در گذشته هم کم‌تر سابقه داشته افراد حاضر در فدراسیون یا کسانی که در اطراف تیم ملی فعالیت می‌کنند، این‌گونه دریافتی‌های نجومی داشته باشند؛ مبالغی که با امضای اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و تایید آن‌ها پرداخت شده است!


درباره این خبر نظر شما چیست؟فوتبال 360
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
متوجه رابطه شوهرم با خواهرم شدم. چه کار کنم؟
بیمارستان روانپزشکی امین آباد تهران
سه گام مهم برای تقویت تاب آوری کودکان
برای موفقیت لازم نیست نابغه باشی فقط کافیه یه قدم جلوتر باشی/ انیشتن