کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اسامی ۱۳۵ روانشناس نما منتشر شد

2 خرداد 1401 ساعت 21:55

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور گفت: در حال حاضر ۴ هزار و ۵۰۰ نفر در فضای مجازی خدمات روانشناسی و مشاوره به صورت فعال ارائه می دهند که بیش از نیمی از این افراد مجوز ندارند و یا روانشناس نیستند.


دکتر محمد حاتمی گفت: بنابر افزایش تعداد روانشناس نما و یا روانشناس‌های زرد در جامعه و فضای مجازی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور تصمیم به پیشگیری و عدم آسیب رساندن این افراد به مردم جامعه کرد.
 
به گفته رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور طبق تبصره ۳ ماده ۴ و ماده ۵ قانون تشکیل سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور افراد جامعه باید از مراجعه به افراد فاقد مجوز و شماره نظام روان شناسی و مشاوره جهت مشاوره روان شناسی یا کلاس‌های آموزشی حضوری و انلاین خودداری کنند.

حاتمی گفت: در حال حاضر ۴ هزار و پانصد نفر در فضای مجازی خدمات روانشناسی و مشاوره به صورت فعال ارائه می دهند که بیش از نیمی از این افراد مجوز ندارند و یا روانشناس نیستند.

او گفت: بر اساس ارزیابی‌های سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور امروز در اولین لیست اسامی ۱۳۵ روانشناس نما و یا روانشناس زرد که فاقد مجوز از سازمان نظام روانشناسی است در سایت سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور قرار گرفت.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور ادامه داد: از تمامی شهروندان درخواست داریم صفحات این افراد را در فضای مجازی دنبال نکنند تا این افراد بیش از این به شهروندان آسیب وارد نکنند.


کد مطلب: 58878

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/58878/اسامی-۱۳۵-روانشناس-نما-منتشر

میگنا
  https://www.migna.ir