پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ / ۰۰:۴۵
کد مطلب: 58932
۹
۹

رئیس سازمان نظام روانشناسی: هلاکویی و انوشه روانشناس نیستند

رئیس سازمان نظام روانشناسی: هلاکویی و انوشه روانشناس نیستند
دکتر محمد حاتمی در نشست خبری اخیر گفت: دکتر هلاکویی تخصصی در رشته روانشناسی ندارند و صرفا یک دوره روانشناسی زوجین در خارج از کشور را طی کرده اند که از نظر ما مورد تایید نیست و اگر مدارکی خارج از کشور توسط افراد اخذ می‌شود باید به تایید وزارت علوم یا وزارت بهداشت برسد و مجوز از ما اخذ شود

دکتر هلاکویی دارای مدرک جامعه شناسی است اما این فرد نه تنها غیرعلمی صحبت می‌کند بلکه غیرفرهنگی هم صحبت می‌کند ما لزوماً در لیست انتشار این روان شناس نماها افرادی که مجوز و تحصیلات مرتبط ندارند را معرفی کردیم و قضاوت را برعهده مردم گذاشتیم ما به هیچ عنوان به فردی توهین یا بی‌احترامی نکردیم.

حاتمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه هلاکویی مدرکش را از خارج از کشور گرفته چرا باید در چارچوب سازمان شما فعالیت کند، گفت: اگر چه برخی از افراد که در فهرست افراد فاقد مجوز و صلاحیت برای دخالت در امور روانشناسی بودند؛ در خارج از کشور فعالیت می‌کنند اما با توجه به اینکه دایره فعالیت برخی از آنها در ایران و به زبان فارسی است؛ تاثیرگذاری‌هایی بر جامعه داشته‌اند و به همین دلیل ما اعلام کردیم که روانشناس نیستند زیرا حتما برای فعالیت در حوزه روانشناسی باید پروانه از سازمان نظام روانشناسی اخذ شود.

آقای انوشه هم هیچ نوع مدرک روانشناسی ندارند و در سازمان نیز در گذشته تعهد داده بودند که در حوزه روانشناسی فعالیتی نداشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

Iran, Islamic Republic of
Iran, Islamic Republic of
دکتر هلاکویی شاید مدرک کاغذی نداشته باشه ولی حرفاش با عقل سلیم جور در میاد. معلومه که در زمینه روانشناسی اطلاعات زیادی کسب کرده و در مورد این علم اندیشه های عمیقی داشته .در نتیجه من به جرات میتونم بگم ایشون پدر علم روانشناسی معاصر ایران هستند.علم و دانش و آگاهی مهمه یا یک مدرک کاغذی پوچ و توخالی؟
United States
لطفا به ویدیویی که خود دکتر هلاکویی در پاسخ آقای دکتر حاتمی تهیه کرده اند توجه نمایید. اطلاعات ذکر شده برای همگان مفید است.
https://www.youtube.com/watch?v=zP2tDBghfMI
فری
Iran, Islamic Republic of
بنظر من هر چی تا حالا انوشه و دکتر هولاکویی گفتند خیلی درست و مثبت و راهنما بوده ما مریض نیسنیم که درمان روانی شویم شنونده و مخاطبی هستیم که کلام زیبا و صحیح را دریافت میکنیم و خیلی هم به کارمان آمده
nadiya
Iran, Islamic Republic of
ما مریض نیستیم ولی یکسری حرفای غیر علمی مسیر زندگی ادمو تغییر میده و متاسفانه منم تحت تاثیر حرفای هلاکویی مسیرمو تغییر دادم و بعد متوجه اشتباهم شدم
حرفای مثبت و انگیزشی خیلی خوبه ولی فرق داره با راهکار دادن
Iran, Islamic Republic of
اصلا مقایسه این دوتا اشتباه است. هلاکویی کجا و انوشه کجا. مطمئن باشید اگر هلاکویی ایران بود دکان همتون تعطیل بود.
United Kingdom
سلام مدرک تحصیلی مهم نیست شنونده باید عاقل باشد واقعا از اقای انوشه نهایت تشکر میکنم با گوش دادن به صحبتهای ایشان مسیر زندگی من تغییر داد اصلا فکرش نمیکردم چنین اتفاقی توی زندگی بیافته که ادمی مثبت گرا شاد وبا هدفی بشم ،،مهم نیست
پیمان
Iran, Islamic Republic of
افراد زیادی هستند که مورد تایید سازمان روانشناسی هستند پروانه روانشناسی دارند و همه چیزشان قانونی است اما خود شما خواننده عزیز این نظر چند مرتبه شده به روانشناس مراجعه کنید و نتیجه درست و دائم گرفته باشید؟ این که المون موقتی خوب بشه اسمش نتیجه گرفتن نیست چون راننده تاکسی و سلمونی محله هم می تونه با حرف زدن حالمون رو خوب کنه. چند بار مراجعه کردید و واقعا مشکلتون برطرف شد؟
Finland
به نظرم این دکتر هلاکوی در خیلی از موارد سر آمد روانشناس ها است من از سخنان دکتر هلاکوی لذت می برم
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
سلامتي هميشه با دارو بدست نمياد بيشتر اوقات از آرامش خيال آرامش قلب و روح مياد سلامتي با خنده و عشق مياد