کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دو پیشنهاد رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره در سفر به مشهد مقدس

31 خرداد 1401 ساعت 20:00

رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور با حضور در همایش خانواده پایدار در مشهد مقدس گفت: ما زمانی می توانیم خانواده پایدار داشته باشیم که بر اساس معیارهای صحیح ازدواج شکل گیرد، مهارت های زندگی را آموزش دهیم،شیوه فرزندپروری مناسب را داشته باشیم زیرا اینها به عنوان یک پیوستار به هم ارتباط دارد.


دکتر محمد حاتمی در همایش خانواده پایدار که روز پنج شنبه 26 خرداد 1401 در تالار بزرگ شهر شهرداری مشهد مقدس برگزار شد افزود: در ده سال گذشته نرخ طلاق افزایش یافته است و ازدواج روند کاهشی داشته است و اکنون سن ازدواج به بالای ۳۰سال رسیده است. پس یک جای کار ایراد دارد. قطعا مسأله خانواده و‌ جوانان سامان دهی خوبی در کشور ندارند. همه‌ کار می کنند، اما یک سازمان مسئول متولی ندارد، نتیجه اش همین آمار است.

رئیس سازمان نظام روانشناسی چاره کار معضلات اجتماعی فوق را تاسیس وزارت خانواده و جوانان دانست که هم سیاست گذاری نماید، هم برنامه ریزی و هم اجراء و پاسخگو هم باشد.

وی گفت: شرایط جامعه اکنون که‌ وارد دوران پساکرونا شده ایم سخت است و نرخ آسیب های اجتماعی -روانی افزایش یافته است و ضرورت دارد ستاد ملی کرونا تبدیل به ستاد مقابله با عوارض اجتماعی -روانی کرونا گردد، وگرنه خسارت این دوران از زمان کرونا نیز بیشتر خواهد بود.
 

امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علوم اسلامی رضوی و سازمان نظام
همچنین در این سفر تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علوم اسلامی رضوی و سازمان نظام روان شناسی و مشاوره امضا شد.


 

بازدبد از بیمارستان ولی عصر (ع) مشهد
دکتر محمد حاتمی در ادامه سفر به مشهد مقدس به دعوت کادر درمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشهد، از بیمارستان ولی عصر(عج) این شهر بازدید کرد و با مسئولان بیمارستان و روان شناسان مستقر در بیمارستان به گفت وگو نشست و از نزدیک با فعالیت های آن ها آشنا گردید و از تلاشهای مدافعان سلامت و کادر درمان در دوران کرونا تشکر و قدردانی کرد.


کد مطلب: 59174

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/59174/دو-پیشنهاد-رئیس-سازمان-نظام-روان-شناسی-مشاوره-سفر-مشهد-مقدس

میگنا
  https://www.migna.ir