سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۶ تير ۱۴۰۱ / ۱۸:۳۳
کد مطلب: 59239
۱

نخستین بوتکمپ مربیگری کودک به کار خود پایان داد

دانشگاه شهید بهشتی
نخستین بوتکمپ مربیگری کودک به کار خود پایان داد
مراسم اختتامیه اولین بوتکمپ مربیگری کودک در محل سالن اجتماعات پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
در این بوتکمپ ۶۳ ساعته که با هدف تربیت مربی، معلم، مراقب، پرستار و به منظور افزایش شایستگی‌های مادرانه جهت آشنایی با نیاز‌های کودک و تلاش جهت برقراری ارتباطی سازنده، سرزنده و تعاملی با وی، همچنین کمک به افزایش دانش، شبکه سازی و تیم سازی علاقه‌مندان به حوزه استارت آپی کودک برگزار شد ۳۲ نفر از بهترین مدرسان و نام آوران کشور در عرصه‌های مختلف کودک مشارکت داشتند.

در این مراسم فریبرز مسعودی رییس پارک علم و فناوری دانشگاه شهیدبهشتی با اشاره به اهمیت برگزاری بوتکمپ در حوزه علوم‌انسانی و داشتن نگاهی نو و متنوع برای اشتغال در حوزه کودک از آمادگی پارک علم و فناوری برای ارائه برنامه‌ها و رویدا‌های متنوع در راستای تحقق این امر خبر داد و اعلام کرد: تا پایان سال پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی شاهد برگزاری رویداد‌های متنوعی در حوزه علوم انسانی خواهد بود.

در ادامه فرنوش اعلامی معاون مرکز رشد و کارافرینی دانشگاه شهید بهشتی و دبیر علمی بوتکمپ از این که در حضور دغدغه‌مندان حوزه کودک است ابزار خرسندی کرد و درباره جزییات و اهداف برگزاری بوتکمپ مربیگری کودک صحبت کرد.

به گفته اعلامی بوتکمپ با حضور ۵۰ دانش آموخته که دو نفر از آن‌ها خارج از کشور بودند، یک نفر مرد، یک نفر دگرتوان و دو نفر بالای ۵۰ سال، برگزار شد.

وی با اشاره به رضایت ۹۸ درصدی شرکت کنندگان از صفر تا صد روند برگزاری و ضمن دعوت از علاقه‌مندان برای حضور در سایر بوتکمپ‌ها از جمله بوتکمپ نوجوان تاکید کرد: انتظار می‌رود دانش آموختگان بوتکمپ‌ها علاوه بر دانش افزایی، جذب بازار کار شوند و با در رویداد‌های استارت آپی حوزه کودک به نوآوری بپردازند.

در این رویداد ضمن گردهم آیی مدرسان و مخاطبان به بیان دستاورد‌های بوتکمپ در ابعاد و حوزه‌های مختلف پرداخته شد.

تقدیر از مدرسان برگزیده و عوامل اجرایی، اعطای گواهی شایستگی به مخاطبان و برگزاری رویداد جذب و کارآفرینی با حضور مدیران مراکز آموزشی و روانشناختی بمنظور جذب شرکت کنندگان در بوتکمپ از دیگر برنامه‌های این اختتامیه بود.

یادگیری تخصصی و کاربردی، انجام پروژه عملیاتی، آماده سازی دانش آموختگان برگزیده برای جذب و استخدام در محیط کار، فراهم کردن فرصتی جهت کارآموزی و کارورزی، آشنایی با علاقه‌مندان و فعالان حوزه کودک جهت آشنایی با دستاورد‌ها و منابع به روز، ایجاد فضایی جهت تیم سازی علاقه‌مندان به راه اندازی استارت آپ‌های حوزه کودک و شناسایی فرصت‌های حوزه کودک در راستای راه اندازی استارت آپ‌های این حوزه از جمله مزایای شرکت در دوره بوت کمپ مربی گری کودک بود.

گفتنی است، اولین دوره مربیگری کودک به همت پارک علم و فناوری، مرکز نوآوری علوم تربیتی و روان شناسی و مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه شهیدبهشتی و با حمایت گسترده انجمن ها، نهاد‌ها و موسسات و همراهی مدرسان متخصص و کارآمد برگزار شد.
 
مرجع : خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
اندكي غرور به آدم كمك مي كند كه فاصله اش را حفظ كند. آلبر كامو