کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیشرفت و پیروزی ، باشگاه تاب آوری

18 تير 1401 ساعت 8:31

به گزارش میگنا سارا حق بین در یادداشتی برای باشگاه تاب آوری نوشت :


گاهی اوقات زندگی شما را دور می‌زند، اما دیر یا زود متوجه می‌شوید که شما یک بازنده نیستید، شما یک جنگجو هستید و از هر چیزی که زندگی در مسیر شما قرار می‌دهد قوی‌تر. مهم نیست چقدر مثبت هستیم، چقدر سالم زندگی می‌کنیم، یا چقدر مهربان، سخاوتمند یا منصف هستیم، اتفاقات سخت برای همه ما در زندگی رخ می‌دهد.
زندگی به طور کلی یک مبارزه دائمی است و همه ما آن قدرت درونی را داریم که این اراده برای موفقیت و البته روحیه جنگی شکست ناپذیر را بکار بگیریم تا بتوانیم پیروز شویم و پیشرفت کنیم.

  سارا حق بین در این یادداشت ادامه میدهد :تقویت روحیه مبارزه‌طلبی در زندگی به این معنی است که شما شجاعت، عزم راسخ و میل شدیدی دارید که هرگز تسلیم نشوید. شما یک هدف تعیین می‌کنید و آن هدف می‌تواند هر چیزی باشد؛ می‌تواند سلامتی و تناسب اندام باشد، تمایل به برتری در شغل و حرفه خود و کسب درآمد بیشتر و یا به اتمام رساندن یک دوره آموزشی. در مسیر این هدف ممکن است بارها زمین بخورید و مجبور به تحمل دردهای بزرگ شوید. اما یک عزم درونی در شما باید وجود داشته باشد برای اینکه با وجود همه این چیزها، همچنان بخواهید به هدفتان برسید و تسلیم نشوید. این همان روحیه جنگندگی و مبارزه‌طلبی است. اما چگونه؟

     


کد مطلب: 59359

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/59359/پیشرفت-پیروزی-باشگاه-تاب-آوری

میگنا
  https://www.migna.ir