جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ / ۲۰:۲۸
کد مطلب: 59715
۴

تاب آوری ، اقدام در کوچینگ

باشگاه تاب آوری
تاب آوری ، اقدام در کوچینگ
کتاب تاب آوری ، اقدام در کوچینک اثر دکتر کارول پمبرتون (Dr Carole Pemberton) با تجربه ای بیش از 30 سال در زمینه کوچینگ اشاره کرد که توسط محمدرضا مقدسی و مرضیه نزاکت الحسینی ترجمه شده است این کتاب در 240 صفحه و توسط انتشارات پروچستا منتشرشده است
 نویسنده کتاب  کوچینگ تاب آوری توانسته است  در توسعه و ترویج این حرفه موثر و مفید باشد و بسیاری از مراجعان دکتر پمبرتون توانسته اند با استفاده از تجارب او مهارت کوچ کردن دیگران را کسب کنند.
 به گزارش باشگاه تاب آوری میگنا دکترکارول پمبرتون دکتری تخصصی خود را در زمینه تاب آوری کسب کرده است و این مهارت در کنار تبحر او در حوزه ی کوچینگ حرفه ای و کوچینگ اجرایی او را تبدیل به فردی متخصص در زمینه ¬ی کوچینگ تابآوری نموده است. کارول کوچ رسمی فدراسیون بین المللی کوچینگ، عضو رسمی موسسه ی ارشد توسعه و منابع انسانی انگلستان، و استاد مدعو دانشگاه آلستر در ایرلند است.دوره¬ های دکتر پمبرتون در زمینه کوچینگ بسیار شناخته شده و مورد تایید شناخته شده ترین موسسات بین المللی در زمینه  مدیریت میباشند.

کتاب تاب آوری، اقدام در کوچینگ در بخش های دهگانه راجع به این موضوعات مطالبی مفید ارایه میکند:
تاب آوری چیست؟
تاب آوری خودرا بسنجید
روایت فقدان تاب آوری
کوچ کردن روایت
درمان شناختی رفتاری و تاب آوری
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و تاب آوری
ذهن آگاهی و تاب آوری
کوچینگ راه حل محور و تاب آوری
روانشناسی مثبتگرا و تاب آوری
کوچینگ و تاب آوری شغلی
 اما در باره نویسنده کتاب کوچینگ تاب آوری دکتر کارول پمبرتون بیش از ۳۰ سال است که به افراد کمک کرده است احساس رضایت و موفقیت را  درزندگی حرفه ای خود تجربه کنند. کارول پمبرتون در طی این سالها به عنوان کوچ اجرایی و کوچ حرفه ای مراجعان بسیاری را در زمینه های کاری مختلف در سرتاسر دنیا هدایت کرده است. علاوه بر این، بسیاری از مراجعان کارول توانسته اند با استفاده از تجارب او مهارت کوچ کردن دیگران را کسب کنند.
کارول دکتری خود را در زمینه¬ ی تاب¬ آوری کسب کرده است و این مهارت در کنار تبحر او در حوزه¬ ی کوچینگ حرفه ای و کوچینگ اجرایی او را تبدیل به فردی متخصص در زمینه  کوچینگ تاب آوری نموده است. کارول کوچ رسمی فدراسیون بین المللی کوچینگ، عضو رسمی موسسه ¬ی ارشد توسعه و منابع انسانی انگلستان، و استاد مدعو دانشگاه آلستر در ایرلند است.
دوره¬ های آموزشی و کارگاهایی که دکتر پمبرتون در زمینه کوچینگ سازمانی برگزار میکند بسیار شناخته شده و مورد تایید موسسه مدیریت و رهبری که یکی از شناخته شده ترین موسسات بین المللی در زمینه  مدیریت و رهبری است میباشد
. کارول پمرتون تاکنون هدایت و آموزش مدیران ارشد اجرایی شرکت های بزرگ مخابرات، کارمندان ارشد دولت، مدیران عامل شاغل در بخش بهداشت و درمان انگلستان، و شرکت های خصوصی و دولتی دیگر را به عهده داشته است. دکتر پمبرتون در زمینه های سرمایه گذاری، خرده فروشی، و تکنولوژی اطلاعات سابقه فعالیت داشته است که به دانش او در زمینه مشاغل و توسعه مدیریت بسیار کمک کرده است.
علاقه مندان در این خصوص میتواندبه کتابهای کوچینگ شناختی رفتاری ، تاب آوری بنمزله چارچوبی برای کوچینگ هم بصورت ویژه با محورت تاب آوری و کوچینگ نوشته شده اند مراجعه نمایند .
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود،همان فرصت هایی است که توسط افراد عجوا رها می شود