کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدرسه تاب آوری برای بیماران مبتلا به سرطان

مدرسه تاب آوری برای بیماران مبتلا به سرطان فعالیت خود را بصورت رسمی آغاز کرد

12 آبان 1401 ساعت 9:03

انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان کرمانشاه از راه اندازی مدرسه تاب آوری خبرداد


مدرسه تاب آوری برای بیماران مبتلا به سرطان پس از یکسال اجرای آزمایشی فعالیت خود را بصورت رسمی آغاز کرد طرح مدرسه تاب آوری عصر دیروز و با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان کرمانشاه با حضور سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیر‌کل آموزش‌وپرورش و رئیس شورای بیماران خاص فعالیت خود را بصورت رسمی آغاز کرد .
در ابتدای این مراسم فضل‌اله رنجبر سرپرست دفتر امور اجتماعی وفرهنگی استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه قدرت معنویت و آگاهی بهترین ابزار برای پیروزی است گفت: به لطف الهی در سرزمین ما کسانی هستند که دردمند و دغدغه‌مند آلام مردم هستند که باید قدر‌دان این سرمایه‌های اجتماعی باشیم .
در ادامه سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز اظهار کرد: آموزش و پرورش استان برای حمایت و پشتیبانی از دانش‌آموزانی که خود یا خانواده‌هایشان به نوعی درگیر سرطان شده‌اند آمادگی کامل دارد.
وی در بخش دیگر سخنان خود گفت:انسان حاکم بر سرنوشت خویش است و این مهم با روحیه و توکل به خداوند بزرگ امکانپذیر خواهد بود.
عبدالحسین زهتابان رئیس انجمن بیماران سرطانی نیز اضافه کرد: تلاش و چشم‌انداز ما این است که بتوانیم برای تمامی شهروندان این خدمات آموزشی موثر را ارائه دهیم در همین راستا با شورای بیماران خاص استان هم هماهنگی و رایزنی‌های صورت گرفته است
محمدرضا مقدسی مدیر و موسس خانه تاب‌آوری و مترجم ۳۰ عنوان کتاب تخصصی در حوزه تاب‌آوری نیز در حاشیه این مراسم گفت: هر بیماری همراه خود اتمسفر روانی و متغیرهای روانشناختی خاص خود را دارد که می تواند در بهبودی و درمان پذیری مورد توجه قرار بگیرد.
گفتنی است؛ بالغ بر یکسال از اجرای آزمایشی طرح مدرسه تاب‌آوری به همت انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان کرمانشاه و خانه تاب‌آوری در همکاری و تعامل با کادر متخصص در بخش بالینی و بیمارستانی آن می‌گذرد.



 
 


کد مطلب: 60314

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/60314/مدرسه-تاب-آوری-بیماران-مبتلا-سرطان

میگنا
  https://www.migna.ir