کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

1.1 میلیون دانشجو در دانشگاه پیام نور تحصیل می کنند

25 آبان 1390 ساعت 8:01


ساری - خبرگزاری مهر: معاون دانشگاه پیام نور کشور، دانشجویان در حال تحصیل در واحدهای دانشگاهی پیام نور را بالغ بر یک میلیون و 100 هزار نفر اعلام کرد.
علیرضا اژدر عصر سه شنبه در حاشیه پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاههای پیام نور کشوردرجمع خبرنگاران تعداد مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور را 520 واحد اعلام کرد و گفت: در حال حاضر بیش از یک میلیون و 100 هزار دانشجو در این مراکز تحصیل می کنند که افزایش تعداد دانشجویان در سال های اخیر بیانگر اعتماد عمومی به این دانشگاه است. وی اظهار داشت: برای اجرای حداقل دو دوره کرسی آزاد اندیشی در مراکز دانشگاهی پیام نور در هر دوره تحصیلی برنامه ریزی شده است.
 
اژدر با اشاره به اقدامات و فعالیت های این دانشگاه بیان داشت: تولید حدود هزار نشریه دانشجویی، فعالیت 922 انجمن علمی، وجود 526 کانون فرهنگی و هنری و 345 کانون قرآن و عترت فعال از جمله اقدامات و فعالیت های این دانشگاه است.
 
وی با تاکید بر لزوم توسعه بنیان های فکری و اعتقادی دانشجویان این دانشگاه  افزود: تقویت بنیانهای فکری و اعتقادی دانشجویان از مهمترین اهداف این دانشگاه است و تحقق این موضوع ، رشد عقلانی آنان را به همراه خواهد داشت.
 
معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور کشور، از برگزاری درس روانخوانی و تجوید قرآن در این دانشگاه در آینده ای نزدیک خبر داد و اضافه کرد: این واحد درسی به منظور آشنایی بیشتر دانشجویان با مفاهیم و آموزه ای قرآنی ارائه خواهد شد.
 
وی تعداد دانشجوی مخترع شناسایی شده این دانشگاه را حدود 600 نفر اعلام کرد و بیان داشت: این افراد اختراعات متعددی را به ثبت رسانده اند و موجب سربلندی این مجموعه دانشگاهی شدند .
اژدر افزود: در سال گذشته 240 دوره کرسی آزاد اندیشی در این مجموعه دانشگاهی برگزار شده است . وی، از تشکیل کمیته تبدیل ایده به ثروت در این دانشگاه خبر داد و بیان داشت: دانشجویان مخترع و مکتشف این دانشگاه در ماههای اردیبهشت و خرداد سال جاری حدود 30 مدال جهانی کسب کردند.


کد مطلب: 6054

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/6054/1-میلیون-دانشجو-دانشگاه-پیام-نور-تحصیل-می-کنند

میگنا
  https://www.migna.ir