پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۰ / ۰۸:۲۶
کد مطلب: 6061
۰

تغییر ساختار مدیریتی 15 دانشکده دانشگاه شهید بهشتی/ حذف برخی معاونتها

رئیس دانشگاه شهید بهشتی به تشریح برخی جزئیات تغییر ساختار مدیریتی دانشکده های این دانشگاه پرداخت و با طرح این سوال که آیا ضرورت دارد تمام دانشکده ها هر 4 معاونت را داشته باشد، گفت: ساختار مدیریتی هر 15 دانشکده دانشگاه شهید بهشتی تغییر کرد.
احمد شعبانی در گفتگو با مهر با اشاره به بازنگری ساختار مدیریتی دانشگاه شهید بهشتی گفت: این تحول در جهت بهینه سازی هزینه ها، مدیریتها و منابع مالی انجام شد. به عبارت دیگر با این پرسش رو به رو می شویم که آیا ضرورت دارد تمام دانشکده ها 4 معاون داشته باشند. من معتقدم معاونتها در دانشکده ها باید بر اساس نوع فعالیتها تعریف شود. وی به برخی جزئیات تغییر ساختار مدیریتی در دانشکده های دانشگاه شهید بهشتی پرداخت و افزود: در برخی دانشکده ها به خصوص پژوهشکده ها حداکثر دو معاونت آموزشی و پژوهشی در نظر گرفته شد. با این حال در برخی دانشکده ها هر چهار معاونت آموزشی، پژوهشی، اداری مالی و اجرایی لازم بود که فعال بمانند. به گفته رئیس دانشگاه شهید بهشتی این امر بستگی به جمعیت دانشجویی، ساختار و استادان دارد. بنابراین حذف و یا اضافه شدن معاونتهای دانشکده ها بازبینی و تصمیم گرفته شد از 1 تا 4 معاونت در دانشکده ها فعال باشند. شعبانی در ادامه توضیحات خود درباره تغییر ساختار مدیریتی دانشکده های دانشگاه، علت اضافه یا حذف شدن برخی معاونتها در دانشکده ها را شرح داد و در این باره به ذکر مثالی پرداخت و گفت: دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهید بهشتی حدود دو هزار دانشجو دارد که نه تنها حضور معاون آموزشی برای مقطع کارشناسی ضروری است بلکه به معاون تحصیلات تکمیلی، معاون پژوهشی و همچنین معاون اجرایی و پشتیبانی نیاز است. وی ادامه داد: در پژوهشکده های دانشگاه دو معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی فعال است و سایر معاونتها حضور ندارند زیرا دانشجویی که در پژوهشکده ها فعال است در مقطع تحصیلات تکمیلی قرار دارد. رئیس دانشگاه شهید بهشتی در پاسخ به پرسش مهر درباره تکیلف برخی دانشکده ها که معاونت آموزشی و یا فرهنگی ندارند، تاکید کرد: در این دانشکده ها مدیر اجرایی فعال است، ضمن اینکه تا یک ماه آینده دو معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی از یکدیگر تفکیک می شوند. به گفته شعبانی، قطعاً در برخی دانشکده های دانشگاه شهید بهشتی که از جمعیت دانشجویی بالایی برخوردار است معاونت فرهنگی تعریف می شود. وی گفت: این تغییر مدیریت در هر 15دانشکده دانشگاه شهید بهشتی اعمال شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
صعود به اورست 13 روز به طول مي انجامد، اما سقوط از آن فقط « 8 ثانيه ». ساختن روابط مدتها به طول مي انجامد اما از بين رفتن آن فقط در چند ثانيه!