کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تاب آوری و نان آوری برگزارشد

24 آذر 1401 ساعت 13:28

گسترش چتر حمایتی بیمه در تاب آوری و پیگیری درمان تاثیر مثبت دارد


تاب آوری و نان آوری در محل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان کرمانشاه برگزارشد حمایت یابی و تاب آوری برای بیماران مبتلا به سرطان بخش عمده مطالب این نشست آموزشی بود .
دراین جلسه آموزشی دکتر تحویلیان مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه و دبیر مجمع ملی تغذیه سالم طی سخنانی به تشریح سیاستهای جدید دولت در حمایت از بیماران و گسترش چترهای حمایتی مطالبی را بیان کردند .
دکتر تحویلیان در اهمیت حمایت های مالی به ویژه برای بیماران مبتلا به سرطان اضافه کرد تامین مالی بیماران خاص و گسترش پوشش بیمه در تاب آوری این قبیل بیماران نقش مثبت خواهد داشت
مدرسه تاب آوری پس از یکسال اجرای آزمایشی در آبانماه سال جاری با حضور مدیرکل امور اجتماعی وفرهنگی استانداری کرمانشاه و مدیر کل آموزش و پرورش استان فعالیت خود را  در حمایت بیماران مبتلا به سرطان آغاز کرده است .
مدرسه تاب‌آوری کلاسهای  خود را به همت انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان کرمانشاه و خانه تاب‌آوری در همکاری و تعامل با کادر متخصص در بخش بالینی و بیمارستانی بصورت رایگان و با تکیه ظرفیت مردمی و سازمان های مردم نهادبرگزارمیکند و ازتمامی علاقه مندان ، اساتید و کنشگران عرصه سلامت ، موسسات خیریه برای همکاری و مساعدت دعوت بعمل می آورد .


 


کد مطلب: 60686

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/60686/تاب-آوری-نان-برگزارشد

میگنا
  https://www.migna.ir