کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آلمان دومین رتبه افسردگی را در دنیا دارد

مردم کدام کشور رتبه دوم افسردگی در دنیا را دارند؟

باشگاه خبرنگاران جوان , 7 اسفند 1401 ساعت 7:16

دو دلیل عمدع در زمینه افسردگی مردم آلمان موثر است طبق بررسی محققان، آلمان دومین رتبه افسردگی را در دنیا دارد.


آلمانی‌ها خود را آریایی می‌دانند. نژاد آریایی به نژادی گفته می‌شود که به یکی از زبان‌های هندو اروپایی سخن می‌گفتند. اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم مفهوم نژاد پرستانه این اصطلاح پر رنگتر شد و در نهایت در قالب نژاد برتر ایدئولوژی آلمان نازی نمود پیدا کرد.

نازی‌ها معتقد بودند که نژاد نوردیک (Nordic race) خالص‌ترین گونه یک دسته انسانی اولیه به نام هندو-اروپایی آغازین (Proto-Indo-Europeans) است.
پیوند نژادی میان ایران و آلمان در برخی منابع تاریخی و علمی تأیید شده است.
آلمان علی رغم باور عوام که کشوری پیشرفته نامیده می‌شود و از نظر شرایط رفاهی و بهداشتی برای مردم سرزمینش صاحب رتبه است، به دو دلیل در زمینه افسردگی مردمش در دنیا نیز رتبه دار است.
ابتدا کمبود ویتامین D به صورت نور خورشید که از عوامل مهم افسردگی است. ویتامین D نقش حیاتی در سلامت انسان دارد. این ویتامین از طریق رژیم غذایی، مکمل‌ها و نور خورشید تأمین می‌شود.
کمبود ویتامین D می‌تواند به شدت بر سلامت جسمی و روانی فرد تأثیر بگذارد.
طبق گزارشات هواشناسی آلمان گاهی در فصل زمستان آلمانی‌ها حتی ۱۵۰ ساعت هم تابش آفتاب را تجربه نمی‌کنند و عموما زمستان‌های تاریکی برای اهالی خود به همراه دارد.
دلیل دوم تفاوت‌های عقیده‌ای و فرهنگی در این کشور و آزادی‌های مدیریت نشده ، جامعه‌ عوام مردم را اسیر افکار تاریک و دل سرد کننده کرده است.در آلمان فرقه‌های مختلف همچون شیطان پرستی و گروه‌های اقلیت فضای عملکردیشان را به راحتی رواج می‌دهند و همین امر باعث افزایش افسردگی و رواج آن میان اهالی آلمان شده است.
 


کد مطلب: 61384

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/61384/آلمان-دومین-رتبه-افسردگی-دنیا

میگنا
  https://www.migna.ir