کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قدردانی استاندار تهران از زحمات مشاوران خط ملی ۱۵۷۰

26 اسفند 1401 ساعت 9:23

علیرضا فخاری استاندار تهران در تماس تلفنی با اورژانس تلفنی ١۵٧٠(طرح ملی نماد) از زحمات مشاوران قدردانی کرد.


فخاری در این تماس تلفنی ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در حوزه مشاوره، اظهار کرد: در ساعاتی از شبانه روز که بسیاری از افراد در زمان استراحت هستند، مشاورین اورژانس تلفنی ۱۵۷۰ تا پاسی از شب آماده پاسخگویی به دانش آموزان، والدین و فرهنگیان هستند و به واسطه دانش و آگاهی خود، در زمینه روشنگری و بصیرت افزایی توام با امیدآفرینی برای دانش‌آموزان تلاش می کنند.

استاندار تهران کار مشاوره به دانش آموزان را از کار آموزش نیز دشوارتر برشمرد و گفت: آموزش برای یک تعداد مشخصی از دانش آموزان بر پایه مطالب از پیش تعیین و آماده شده انجام می شود، اما در حوزه مشاوره، مشاوران می‌بایست با هر فرد، متناسب با نیاز و شرایط او، مشاوره لازم را ارائه دهند، این در حالی است که یک مشاوره درست یا غلط می‌تواند مسیر زندگی افراد را به کلی تغییر دهند که این امر، گویای اهمیت کار مشاوره است.

فخاری با تاکید بر اینکه مشاوران با درایت لازم و تدبیر درست دانش آموزان را هدایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: مشاوران عزیز با پاسخگویی دقیق و به موقع به دانش آموزان باعث ارتقاء دانش و بصیرت در میان دانش آموزان می‌شوند که این در راستای تربیت دانش آموزان در تراز جمهوری اسلامی نیز گام موثری خواهد بود.

در پایان این مکالمه، مشاور پاسخگو؛ پاسخگویی به موقع و انجام مشاوره اثربخش را وظیفه مشاوران اورژانس تلفنی ۱۵۷۰ عنوان کرد و تماس استاندار تهران جهت قدردانی از مشاوران را موجب دلگرمی تمام دست اندرکاران حوزه مشاوره شهر تهران دانست.
 
گفتنی است خدمات خط ملی نماد اکنون در 2 بخش شیفت صبح از ساعت (8 صبح تا 14) و شیفت عصر از ساعت (14 تا 20) با حضور مشاوران و مددکار اجتماعی ارائه می‌شود.


کد مطلب: 61521

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/61521/قدردانی-استاندار-تهران-زحمات-مشاوران-خط-ملی-۱۵۷۰

میگنا
  https://www.migna.ir