کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دومین نشست تخصصی کوچینگ و تاب آوری سال 1401 در زابل برگزار شد

زابل میزبان همایش دو روزه تخصصی کوچینگ و تاب آوری بنیاد دانش بود

بنیاد دانش , 28 اسفند 1401 ساعت 14:04

بنیاد دانش در شهرستان زابل همایش دو روزه تخصصی کوچینگ و تاب آوری را با حضور بورسیه های شهرستان زابل و خانواده هایشان برگزار کرد


به گزارش روابط عمومی بنیاد دانش، پنجشنبه 18 اسفند 1401، در شهرستان زابل همایش دو روزه تخصصی کوچینگ و تاب آوری با حضور بورسیه های شهرستان زابل و خانواده هایشان برای آموزش مباحث کوچینگ، تاب‌آوری و حل مساله برگزار شد. 
اکرم نصیری، مشاور مدیر عامل بنیاد دانش و مدرس کوچینگ، در ابتدای این همایش مباحث توسعه توانمندی را آموزش دادند. در ادامه دکتر محمدرضا مقدسی، مدیر و موسس خانه تاب‌آوری ایران، در مورد کوچینگ و تاب آوری با بورسیه ها گفتگو کردند. 
دکتر محمدرضا مقدسی در ادامه با مادران بورسیه ها جلسه آموزشی برگزار کرد. گفتگو و مشاوره بورسیه‌ها با مهمانان همایش به عنوان آخرین بخش انجام شد. مسابقه طناب کشی برای بورسیه های دوره متوسطه و بازی های ساده برای بورسیه های ابتدایی از دیگر برنامه های این همایش بود. همچنین  موسیقی محلی سیستان توسط چند نفر از بورسیه های بنیاد دانش به اجرا در آمد. 
هدف از اجرای این همایش ها در بنیاد دانش، شناختن پتانسیل های فردی و اجتماعی بورسیه ها برای بهبود زندگی و دستیابی به موفقیت آنان است. 

بنیاد دانش از طریق روش‌های نوین و مداخله موثر در امور آموزشی و تربیتی، زمینه رشد بورسیه‌ها را در مقاطع ابتدایی متوسطه اول، متوسطه دوم و دانشگاه فراهم می‌سازد. ایجاد زمینه‌های مناسب رشد در توسعه فردی، خانوادگی و اجتماعی با هدف دستیابی به مدارج عالی علمی یا حرفه‌ای، ماموریت اصلی بنیاد است که منجر به خوداتکایی بورسیه‌ها در زندگی اجتماعی می‌شود.


کد مطلب: 61538

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/61538/دومین-نشست-تخصصی-کوچینگ-تاب-آوری-سال-1401-زابل-برگزار

میگنا
  https://www.migna.ir