کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس

10 ارديبهشت 1402 ساعت 6:12

رئیس سازمان بهزیستی کشور در پیامی به مناسبت روز روانشناس گفت: در دنیای پر تحول امروز سازمان بهزیستی افتخار دارد تا زمینه توسعه فعالیتهای حرفه ای و بهره مندی مردم از ظرفیت عظیم تخصصی جامعه روانشناسی را در قالب مراکز و خدمات روانشناختی فراهم کند.


به گزارش میگنا، در متن این پیام آمده است:

«یاری رساندن به انسانها و کمک عالمانه به درک بهتر زندگی، توام با توانمندسازی بشر برای تولید چرخه آرامش و امید، امری بسیار مهم و موثر در شکل‌گیری جامعه‌ای سازنده و پویا است. روانشناسان و مشاورین، وظیفه خطیر راهنمایی و همیاری و مداخلات تخصصی در کاهش دردها و مدیریت بهینه چالشهای فردی و اجتماعی و اتخاذ نگاه مسئولانه به اتفاقات و جریانات زندگی را به دوش می‌کشند و این مهم، مستلزم تجهیز خویشتن به علم و حلم و استمداد از خداوندگار هستی بخش است.

در دنیای پر تحول امروز سازمان بهزیستی افتخار دارد تا زمینه توسعه فعالیتهای حرفه‌ای و بهره مندی مردم از ظرفیت عظیم تخصصی جامعه روانشناسی را در قالب مراکز و خدمات روانشناختی فراهم کند و در سایه تعامل موثر با صاحب نظران دلسوز و متعهد و ذینفعان شریف، تلاش می‌کند تا روانشناسی به مثابه یک حرفه فضای کافی جهت نقش آفرینی در سلامت اجتماعی را در اختیار داشته باشد.

بدینوسیله روز روانشناس را بر روانشناسان و مشاورین دلسوز و صدیق کشورمان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از خداوند منان می خواهم تا توفیق مشارکت بیش از پیش شما عزیزان را در توسعه تکافل اجتماعی افزون کند».


کد مطلب: 61759

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/61759/پیام-رئیس-سازمان-بهزیستی-کشور-مناسبت-روز-روانشناس

میگنا
  https://www.migna.ir