جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۷ آذر ۱۳۹۰ / ۱۱:۲۴
کد مطلب: 6468
۰

هیچ معلم شرکتی و بلاتکلیف در مدارس نداریم

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری هیچ معلم شرکتی در مدارس فعالیت نمی کنند، گفت: بر اساس قانون، ادعا دارم یک معلم بلاتکلیف در آموزش و پرورش نداریم.
به گزارش مهر، حمیدرضا حاجی بابایی در حاشیه همایش امر به معروف و نهی از منکر که روز دوشنبه در سالن همایشهای بین المللی برج میلاد برگزار شد، درباره هزینه سوخت 6 میلیونی یک مدرسه که شب گذشته از سیمای جمهوری اسلامی پخش شد و اینکه پیش از این وی عنوان کرده بود هزینه سوخت مدارس کاهش یافته است، گفت: اول آن مدیر مدرسه باید ثابت کند که 6 میلیون تومان گاز مصرف کرده است و چطور این همه گاز را سوزانده اند. دوم اینکه مگر من قبلا اعلام نکرده بودم که هزینه سوخت مدارس نصف شده است پس چرا این مدیر حرف من را نشنیده و این قبض را پرداخت کرده است. وی ادامه داد: به هر حال باید دید مشکل کجاست و چه کسی خطا کرده است. وزیر آموزش و پرورش درباره تغییر مدریت صندوق ذخیره فرهنگیان که پیش از این نورالله حیدری، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات آن را عنوان کرده بود نیز گفت: تاکنون چندین بار در این باره توضیح داده ام و اگر دیگر توضیح ندهم بهتر است، البته من پیش از این نیز به مزاح به وی گفته ام که هربار که در این باره مصاحبه کنید، کار را عقب می اندازید. حاجی بابایی تصریح کرد: اینکه کسی را تغییر دهیم یا نه وزیر باید تعیین کند نه شخص دیگری و حیدری عضو هئیت امنای صندوق است و برخی از ایرادات را نسبت به کارها داشته که البته از سر دلسوزی هم بوده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
با خودت صادق باش و نگران آنچه دیگران درباره ات فکر می کنند نباش . تعریفی را که آنها از تو دارند نپذیر ، خود ، خودت را تعریف کن