يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۵ - 14 Jun 2026
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۵ آبان ۱۴۰۴ / ۲۰:۳۶
کد مطلب: 67720
۱۳
۷۸
مطابق رای گیری داخلی

علیرضا آقایوسفی رئیس جدید سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور شد!

علیرضا آقایوسفی رئیس جدید سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور شد!
به گزارش میگنا در جلسه رای‌گیری داخلی منتخبان پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره که با حضور 6 روانشناس و 5 مشاور منتخب و نمایندگان وزارتین علوم و بهداشت در حضور هیات بازرسان و در محل سازمان برگزار شد دکتر علیرضا آقایوسفی با اخذ اکثریت آرا جهت تصدی پست ریاست سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور به نهاد ریاست جمهوری انتخاب شد. 

لازم به ذکر است مطابق آیین نامه سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، حکم قطعی رئیس سازمان نظام پس از معرفی باید به امضا و تنفیذ رئیس جمهور برسد. 

بخوانید

علیرضا آقایوسفی رئیس منتخب سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور واحد قم و دارای مدارک دکتری روانشناسی و کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی و متولد قم است. 

نتایج رسمی شمارش آراء در جلسه امروز:

🔸 دکتر علیرضا آقایوسفی: ۷ رأی 
🔸 دکتر محمد حاتمی: ۵ رأی
🔸 دکتر فریبز درتاج: ۱ رأی

در پی این رأی‌گیری، دکتر غلامعلی افروز به عنوان رئیس شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی کشور معرفی شد.

ترکیب نهایی هیئت‌رئیسه سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور مشخص شد:
💠 **رئیس منتخب سازمان نظام روانشناسی و مشاوره: دکتر علیرضا آقایوسفی
💠 **رئیس شورای مرکزی:دکتر غلامعلی افروز
💠 **نایب‌رئیس شورای مرکزی: دکتر شکوه نوابی‌نژاد
💠 **دبیر شورای مرکزی: دکتر جواد خلعتبری


نتیجه رای گیری غیرقابل پیش بینی امروز  آغازگر دوره‌ای تازه ای از فعالیت‌های سازمان در حوزه ارتقای سلامت روان، حمایت از جامعه روانشناسی و مشاوره کشور و گسترش خدمات روان‌شناختی در سطح ملی خواهد بود.

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران نهادی قانونی و حرفه‌ای است که بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۸۲ تأسیس شد. این سازمان وظیفه ساماندهی، صدور مجوز فعالیت، نظارت بر عملکرد و ارتقای صلاحیت‌های علمی و اخلاقی روانشناسان و مشاوران کشور را بر عهده دارد.

همچنین، از حقوق حرفه‌ای اعضا حمایت کرده و در جهت بهبود کیفیت خدمات روانشناختی و ارتقای سلامت روان جامعه فعالیت می‌کند. سازمان نظام روانشناسی پل ارتباطی میان متخصصان این حوزه و نهادهای دولتی و مردمی بوده و نقش مؤثری در سیاست‌گذاری سلامت روان در کشور دارد.

نظر شما درباره این خبر چیست؟
کامنت بگذارید


 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

Iran, Islamic Republic of
دوستان فقط یازده رای اخذ باید میشد ۶ روانشناس و ۵ مشاور
چطوره ۱۳ رای وجود داره
س
Iran, Islamic Republic of
گویا دو رای هم نمایندگان وزارت علوم و وزارت بهداشت داشتند!
Iran, Islamic Republic of
نماینده وزیر حق ندارید رای بدهید فقط نظارت دارد بر انتخابات فقط همان یازده حق رای دارند
Iran, Islamic Republic of
پارتی بازی کردن فقط یازده نفر میتواند رای دهند
Iran, Islamic Republic of
خدا بهتون به خاطر این حجم از حسادت آرامش بده همین!
Iran, Islamic Republic of
خطاب به‌ همه ی کسانی که کامنت مغرضانه میدن.و حسودن . الهی که خدا بهتون آرامش بده !
هرچی نابودتون نکنه قطعا حسادت نابودتون میکنه،💯
روانشناس نمای بی پروانه
Iran, Islamic Republic of
انشالا ختم بخیر بشه و برای همگی برکت باشه
سبحانی
Iran, Islamic Republic of
دکتر آقایوسفی استاد دانشگاه پیام نور با 3400 رای، توی خواب هم نمی ‌دید که یه روز بیاد بین اینهمه اساتید دانشگاههای مطرح و برند روانشناسی کشور، رئیس سازمان نظام بشه ! اصلا با عقل جور در نمیاد. اصلا انتخابات الکترونیکی در خاورمیانه همیشه دارای حرف و حدیثه . من جای ایشان بودم انصراف میدادم
Iran, Islamic Republic of
دقیقا عکسی که نظام گرفتن دیدیخودش رو انداخت رو صندلی اساتید واقعا چه پرس‌تی‌وی دارن امیدوارم اهل صاحبش بی افته دکتر حاتمی
Iran, Islamic Republic of
پیام های اکثرتون مغرضانه است
Iran, Islamic Republic of
چیزی که‌ نوشتی صفات تاریک شخصیت خودته🧐
Iran, Islamic Republic of
سلام درود جناب‌دکتر آقایوسفی
خواهشا مصاحبه رو حذف کنید. سوالات صلاحیت هم اصلا استاندارد نیست
Iran, Islamic Republic of
پیامی مغرضانه . از حسادت منفجر نشید بترکید.پیام نور چشه مگه‌؟ برو رزومه اش رو بخون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم موفق باشند و موفقیت ایشان یعنی بهبود شرایط ما روانشناسان،یادمون باشه که لزوما کسی که رواندرمانگر خوبیه یا استاد خوبیه، مدیر و رئیس خوبی نیست. مدیریت یک سازمان بسیار متفاوت است. امیدوارم با اخلاق خوشی که از ایشان شنیده ایم موفق و پیروز باشند
محمد علی
Iran, Islamic Republic of
سلام بهتره رئیس جدید هرچه زودتر تکلیف بیست هزار نفر رو روشن کنه جهت گرفتن پروانه
دوم
حذف آزمون کذایی
سوم
از بین اعضا که حق عضویت پرداخت می کنند یک نفر بعنوان مشاور انتخاب بشود
Iran, Islamic Republic of
هنوز رئیس جدید حکم گرفته ؟
اصلا این کی هست مگه میشه یه آدم ناشناخته بیاد بشه رئیس سازمان اون هم اهل قم ???
Iran, Islamic Republic of
تو بیسوادی بقیه چیکار کنن؟ بازرس سازمان نظام روان شناسی کشور بودند! بازرس کشوری ناشناسه؟! اگاهیت به روز نیست! حرف رو هوا رهاکردن کار آسونیه. دقیقا متنی که شما تایپ کردین! به جای اینکه‌حرف رو روهوا رها کنید. سعی کنید تحقیق و تفحص کنید بشناسیدش
Iran, Islamic Republic of
اهل قم مگه چشه؟ همون خوبه‌ که برگه های سلامت روان بخوان. افراد خودشیفته و‌خود محوری مثل شما نتونن برگه سلامت روان بگیرن. شما صلاحیت حرفه ای ندارید. حتی ساده ترین اصل اخلاق حرفه ای که عدم تبعیضه رو رعایت نکردید! ازشما روان شناس درنمیادددددد
Iran, Islamic Republic of
سلام و عرض احترام
ایشون قبلا بازرس سازمان نظام روانشناسی بودند
Belgium
بسیار هم کارآ و فعال و خلاق و...
Iran, Islamic Republic of
کی گفته ناشناخته است اتفاقا ایشون خیلی هم آدم معروف و باسوادی است که بیشتر مردم بهش رای آوردن
بعدشم چه ربطی داره که اهل قم باشه یا جای دیگه
Iran, Islamic Republic of
آره بابا خیلی معروفن! لابد ایشون تو چندتا فیلم و سریال معروف بازی کردن و 10گل هم توی جام جهانی زدن و اساتیدی مثل دکتر افروز و سعید شاملو و تقی براهنی شاگرد ایشون بودند. دیگه غلو نکنید
Iran, Islamic Republic of
تغییر در ساختار مدیریت نظام روانشناسی با مدیریت روانشناس برجسته و با اخلاق و البته شناخته شده برای قدیمیهای سازمان، نوید رپزهایی بهتر را می دهد.
به امید آن روز
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اصلا با اخلاق نیست
طاهره
Iran, Islamic Republic of
ببخشید مگه دنبال کیس ازدواج میگردیم که دنبال اخلاق و خلق و خو باشیم. حالا بنده خدا بیاد یک هفته کار کنه بعدش قضاوت کنیم . انصاف داشته باشیم
Iran, Islamic Republic of
تهمت نزن! حرف رو هوا زدن کارآسونیه
صفات خودتو به دکتر آقایوسفی پروجکت نکن
امان از حسادت که بخواد اکت بشه!
Iran, Islamic Republic of
دکتر آقایوسفی انسان شریفی هست. ایشون زمان بازرسی کسایی که با دکترای ورزش و... بودند و‌پروانه داشتند بدون مدرک مرتبط با روان شناسی. اقدام کردند و‌پروانه های سواستفاده گرها رو باطل کردند. هم با اخلاق هستند. و هم دانششون بالاست‌ قابل توجه کسانی که تهمت بی اخلاقی میزنن و به کم دانشی متهم میکنن. وقتی نمیشناسن نظراتی رو هوا صرفا رو هوا رها میکنن
علی اکبردارینی
Iran, Islamic Republic of
ضمن تبریک به ریاست محترم سازمان نظام روانشناسی و بقیه اعضا شورای مرکزی ،ابتدا از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری به جامعه و مردم خوب ایران در جهت اعتلای سلامت روان را دارم ما روانشناسان و مشاوران چشم انتظار تغییر بزرگ دراین سازمان هستیم
حمید
Iran, Islamic Republic of
سلام و عرض ادب بنظر من باید تبریک گفت به آقای دکتر یوسفی و انشالله هر چی سریعتر بیاد بشینه رو صندلی و کارهای عقب افتاده و خصوصا وضعیت افراد قبول شده در آزمون رو جهت مجوز اشتغال مشخص کنه.
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم تجدید نظر بشه ریس جدید یوسفی ؟؟ ایشون اصلا صلاحیت همچنین پستی دارن برای خودشان بریدن و دوختن حتی رای ترکمن هم اوکی نبودامیدوارم دست ایشان نی افته که کارمون زار
Iran, Islamic Republic of
👌👌
Iran, Islamic Republic of
پیام های غرض و مرض دار واقعا انتقاد نیست. دشمنیه😂
زهرا
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر من که خوشحالم
مهیار
Iran, Islamic Republic of
امیدواریم مثل قبلیها بفکر جیب خودشون نباشن.
انشاالله حذف امضا طلاییها برای گرفتن پروانه نظام که حق هر فارغ التحصیلی است.
دوستانی هم که در مورد ریاست ایشون حرف دارن بدونن،آزموده را آزمودن خطاس
Iran, Islamic Republic of
قبلا در قم رئیس سازمان نظام بوده و همکاران ازش راضی نبودن
Iran, Islamic Republic of
بازرس سازمان نظام روان شناسی بودن. همه هم‌راضی. حسادت نکنید
United Kingdom
دکتر آقایوسفی سال ۶۶که درسش را شروع کرد همکلاس من بود به خاطر علاقه اش و کنفرانسهایی که ارائه می کردند بهش حسادت می شد بعضیها بهتره روان درمانی بشوند .
نسرین حسینی
United States
تبریک به ریاست محترم نظام روان شناسی جناب آقای دکترآقایوسفی بزرگوارواعضای شورای مرکزی
مطمئنادلسوزی وتوانمندی شماواعضای شوراهمراه باتجارب گرانقدرتان موجب ارتقا مجموعه سازمان نظام روان شناسی رافراهم مینمایدموفق باشید
روانشناس
Iran, Islamic Republic of
با سلام و تهنیت
رییس محترم سازمان لطفا از شما خواهشمندیم که هر چه سریعتر و در اولویت امور، روند اخذ پروانه صلاحیت افرادی که درخواست دادند را مشخص نمایید.
با تشکر
Iran, Islamic Republic of
جای تاسف داره کسی که پایین ترین رای را در انتخابات آورده و هیئت علمی دانشگاه پیام نور هست ، در مقابل اساتید برتر دانشگاه‌های درجه یک ایشان رئیس سازمان بشه ...ضمنا همکاران در قم ایشان را فردی خودشیفته معرفی میکنند
Iran, Islamic Republic of
این نظر همه نیست.ایشان انسان شریف و جراتمندی هست.
Iran, Islamic Republic of
سلام.پیگیر بیمه باشید
اصغر هاتفی
Iran, Islamic Republic of
سلام استاد بزرگوار و عزیز
تبریکات صمیمانه بنده را پذیرا باشید
آرزوی پیشرفت و موفقیت همچون گذشته را برای تان از خداوند متعال خواستارم
Iran, Islamic Republic of
سلام
ایشان سالها پیش استاد راهنمای من در مقطع دکتری بودند.انسان شریف ،با اخلاق و سلیم النفس هستند .اهل پارتی بازی نیست و حق رو به حق دار می رسونه .اصالتا تهرانی هستند اما سالهاست قم ساکن هستند .برای موفقیت ایشان و تیم فعلی فال نیک بزنیم و پیش داوری نکنیم.
United States
جالبه دکتر درتاج فقط خودش به خودش برای ریاست رای داده است😂
United States
با در نظر گرفتن رای تک نفره آقای دکتر درتاج که آن تک رای هم رای خودش به خودش بوده به نظرم اعضای منتخب هوشمندانه رای داده اند
Iran, Islamic Republic of
سلام
چقدر قدر نشناسی
بعد از این همه تلاش برای ارتقای روانشناسی ایران
United States
هنوز حکم ایشان صادر نشده است در مرحله صدور حکم دکتر حاتمی پیش خواهد افتاد
یوسفی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و تبریک به آقای دکتر آقا یوسفی از آقای دکتر تقاضا دارم به وضع نابه سامان کارگاها و بحث سوپر ویژنی ترتیب اثر بدن
دانشگاه به ما مدرک میده و مهارت را باید بیرون یاد بگیریم . با هزینه های،سر سام آور کارگاهها ما توان پرداخت رانداریم برا ما هم یه فکری بکنید .
میترا قویدل
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض ادب
جناب دکتر آقایوسفی انتخاب شایسته شما رو به ریاست سازمان نظام روانشناسی تبریک عرض میکنم با ارزوی موفقیت های روز افزون .
اینجانب میترا قویدل کارشناس ارشد مشاوره و عضو سازمان نظام روانشناسی ، چندی پیش در آزمون صلاحیت حرفه ای قبول شدم ولی هنوز تکلیف ما برای دریافت پروانه معلوم نیست از شما تقاضا دارم این مورد را در راس امور قرار دهید و ما را از بلا تکلیفی برهانید .
با تشکر فراوان
مشاور
Iran, Islamic Republic of
سلام و احترام به همه همکاران محترم.و عرض تبریک به آقای دکتر آقا یوسفی.در این مدت آشنایی با جناب دکتر،ایشون بسیار باسواد هستند و خیلی در مجامع علمی خوب صحبت می‌کنند.من تا به حال اخلاق ناشایست از ایشون ندیدم.امیدوارم به عنوان ریاست سازمان،به تمام نیازهای جامعه مشاوران و روانشناسان،مثل بیمه،کاهش هزینه های تمدید عضویت و پروانه،بهبود کسب پروانه اشتغال (افراد باسواد و اهل مطالعه ) و رسیدگی به اوضاع مراکز،عدالت محوری و ارتقای سطح دانش روانشناسان مثل بهزیستی،واقعا بهزیستی فعاله و هرماه کلاسهای رایگان می‌گذاره و بازرسی های منظم داره.و بقیه نظرات همکاران که نوشتند مورد توجه قرار لگیرد.با آرزوی موفقیت
محمد علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت ریاست محترم سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران
چند موضوع را مطرح میکنم
۱-عضویت دو مقطعی شود یعنی لیسانس و ارشد روانشناسی
۲ـحذف افراد غیر مرتبط یعنی لیسانس رشته دیگری هستند ولی ارشد روانشناسی که این افراد حذف باید شوند چون پایه روانشناسی از کارشناسی شروع می‌شود
۳ـ,پروانه به دو مقطعی یعنی لیسانس و ارشد روانشناسی داشته باشند اهدا شود
۴ـحذف آزمون کذایی
۵ـبه افراد مرتبط در دو مقطع یا سه مقطع که روانشناسی باشند بدون برگزاری آزمون کذایی و مصاحبه و پروانه داده شود
با آرزو موفقیت برای شما
Iran, Islamic Republic of
درحق ما اجحاف شده به تک مقطعی ها نباید پروانه بدن
United Arab Emirates
به اندازه کافی ارشد و دکترای بیسواد از دانشگاه های ترقوزآباد داریم بزار یه ذره آبرویی که برای روانشناسی مونده با لیسانس اونم از دست نره
Iran, Islamic Republic of
سلام به نظرم افکار تون بزارید کنار بقیه ها رشته ها حق ازمون داده بشود .چون بعضی گرایش ها نیاز مند جامعه هستند
زهره مردانی
Iran, Islamic Republic of
سلام وارادت
تبریک بابت انجام رسالت جدید وقبول مسئولیت شما
دعا میکنم در پرتو عنایات الهی درمسیر پیش رو گامهایی بردارید که رضایت خدا ومنفعت روانشناسان همیشه مدنطرشما باشد .
درپناه حق
جمشید سرتیبی
Iran, Islamic Republic of
باسلام وعرض تبریک خدمت آقای دکتر،خواهش میکنم کارگاه های آموزشی روانشناسی رو خود سازمان نظام روانشناسی اطلاع رسانی و اجرا کنه و هرکی با سلیقه خودش نیاد آموزش‌ بده ،تازه با هزینه های بالا، متشکرم
Ukraine
سلام و درود
خواهشا مصاحبه ی کذایی و سلیقه ای رو حذف کنید🙏🙏🙏
Iran, Islamic Republic of
آخیش. مصاحبه را حذف کنند. فقط بگن بیا بشین توی مطب کار کن. ل ل تراپی تراپی؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
ماشالا به اینهمه نظر. هنوز از یگ سوراخ بارها گزیده می شوید. این سرزمین سیاه
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت جناب یوسفی
بنده دانشجوی رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور از شما درخواست رسیدگی ب چارت بندی این رشته داریم جای کتاب های اختلال شناسی اسیب در بین دروس خیلی خالی است لیسانس هر رشته یعنی خبره اما متاسفانه در دانشگاه ها اصلا اینطور نیست مخصوصا دانشگاه پیام نور که اموزش ب شدت کم است
روانی
United Arab Emirates
اسکول وزیر علوم نشده که بتونه تو کوریکولوم آموزشی دانشگاه ها ورود کنه خخخ
Ukraine
سلام و وقت بخیر دکتر آقایوسفی

آزمون کتبی کذایی کی برگزار میشه؟؟؟ لطفا سریعتر اعلامش کنید
پیر شدیم نتونستیم پروانه بگیریم
آذردخت داوری
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام
انتساب شایسته جناب آقای دکتر آقا یوسفی را به ایشان تبریک عرض می کنیم.
امیدواریم در این امر خطیر پرتوان و موفق باشند
Iran, Islamic Republic of
سلام‌علیکم
بهترین تبریکات رو تقدیم حضورتون میکنم
و بابت انتخاب شایسته‌ی دکتر آقایوسفی؛ خداوند را شکرگزارم
Iran, Islamic Republic of
آموزش پرورشی ها اینجا جای کامنت های بی محتوا نیست. اینجا رو ترک کنید.
جراره
Iran, Islamic Republic of
عقل و مطالعه که نداری راحتی! چون هنوز نمیدانی که آموزش و پرورش دارای 15 هزار نفر شاغل رسمی در پست مشاوره هست با مدارج کارشناسی ، ارشد و دکتری در رشته‌های روانشناسی و مشاوره! و دولت ماهانه به هرکدام از این مشاوران بستگی به سابقه برای 24 ساعت فعالیت در هفته بین 15 تا 30 میلیون تومان حقوق داره میده. ضمنا اقای دکتر درتاج سالانه همایش روانشناسی در مدرسه را با کمک آموزش و پرورشی ها داره برگزار می کنه با حضور وزیر آموزش و پروش. ضمنا در طرح نماد 14 دستگاه حاکمیتی از جمله وزارت بهداشت، قوه قضاییه، وزارت علوم ،بهزیستی،فراجا، کمیته امداد و..... به کمک آموزش و پرورش امده اند تا آسیب های اجتماعی را کاهش دهند. ضمنا آموزش و پرورش دارای 750 مرکز مشاوره روانشناسی هست و مراجعان زیادیه و 3000 نیروی شاغل ئر این مراکز . و همچنین اکثرا مشاوران آموزش و پرورش عضو سازمان نظام روانشناسی هستند و در انتخابات حق رای داشتند . از دانشاه ازاد و پیام نور و آذربایحان و هند یه مدرک پولی گرفتی حالا اسمتو گذاشتی روانشناس . امیدوارم توجیه شده باشی عموجون
Romania
اتفاقا با همین همایش هایی که وزارت آموزش پرورش برگزار می کنه و انجمن روانشناسی تربیتی از جمله آقای درتاج و ابوالمشاغل روانشناسی غلامعلی افروز و خاله شکوه نوابی نژاد مدام در آنها سخنرانی می کنند، باید مخالف بود. همه اش نمایش و تهیه ی عکس و فیلم می کنه آموزش پرورش.
کسی با تحصیلکردگانی که زحمت کشیده اند و مشاور و روانشناس هستند در آموزش پرورش کاری نداره. با اداره ایهایش کار هست که مثل زالو فقط می مکند.
مریم موحدی
Iran, Islamic Republic of
آقای حاتمی لطفا قبول کنید که جامعه روانشناسی خواستار شما نیست و آبرومندانه کناره گیری کنید در زمان شما هیچ کار مثبتی در سازمان نشد در زمان فتحی عدالت برقرار شد تعداد اعضای سازمان دو برابر شد بصورت عادلانه ای آزمون پروانه برگزار شد و خیلی کارهای دیگه که منه روانشناس در شهرستان آنرا حس کردم
Iran, Islamic Republic of
در زمان دکتر فتحی یک شبه به هزاران روانشناس فقط با آپلود چها ر تا کاغذ، مجوز دادند. این افتخاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الناز
Iran, Islamic Republic of
سلام بیین ایشون کلی زحمت کشیدن من خودم ساعت 8 شب تماس تلفنی گرفتم باحوصله به حرفم گوش دادن یکم شعور شخصیت داشته باشید
مهرورز
Iran, Islamic Republic of
درود به جناب دکتر حاتمی
Panama
سلام غیر مرتبط ها حق مارو تباه کردند خواهشا حق شرکت در آزمون نداشته باشند. با یک سال و‌نیم کسی روان شناس نمیشه. بساط این تک مقطعی رو بچینید .اگر واقعا برای علاقه وارد این رشته شدن . علاقشون قابل احترامه . مهر نظام و‌ پروانه نخوان اگر صرف علاقه است. به نظرم فقط به خاطر پروانه و مهر وارد این رشته شدن
Iran, Islamic Republic of
چرت نویسی دارین؟ این خبر کذب هست
فاطمه برازنده
Iran, Islamic Republic of
سلام؛ تبریک عرض میکنم، شناختی از ایشون ندارم چه به لحاظ انجام کار مدیریت و چه کار نظارتی. اما اکنون که انتخاب شدند قطعا میدانند که انتظارات بالایی در این رشته که خدمات و جایگاه اجتماعیش بیش از پیش پررنگ شده وجود داره. امیدوارم به موضوعات مختلف؛ از جمله بیمه پایه روانشناسان رسیدگی بشه.
Iran, Islamic Republic of
چه خر تو خری شده
مریم
Iran, Islamic Republic of
شکر. چون حاتمی فاجعه بود و اقایوسفی سالها بازرس تخلفات بود.و مافیای حاتمی اجازه نمی‌داد کسی نفس بکشه . بالاخره یک فرد سالم رییس شد
چرا نسل زد از تراپی خوشش نمی‌آید؟
شناخت (Cognition) چیست ؟
افرادی که شادترین روابط را دارند، اغلب به جای «دوستت دارم» این جمله را می‌گویند
هنر ماندگاری در عشق: چگونه یک رابطه پایدار بسازیم؟
چرا برخی افراد هیجانات خود را بهتر مدیریت می‌کنند؟
آیا تفاوت مذهبی باعث ایجاد اختلاف در روابط می‌شود؟
دکتر حسین شکرکن چهره ماندگار روان‌شناسی ایران درگذشت+عکس
چرا خیانت می‌کنیم، طبق پژوهش‌های ۲۰۲۵
چگونه با فرزندمان در مورد رسانه‌های اجتماعی صحبت کنیم؟
پرحرفی چیست و چه دلایلی دارد؟
۷ نشانه والدین هلیکوپتری
تاب‌آوری مددجویان و جامعه هدف بهزیستی
برای کشتی های ساکن، موج های دریا تصمیم می گیرند!