شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۰ / ۱۷:۱۰
کد مطلب: 7250
۰

دانشجویان دانشگاه فرهنگیان متعهد خدمت می شوند

سرپرست مجتمع آموزش عالی پیامبر اعظم (ص) وزارت آموزش و پرورش از شناسایی 40 چالش مهم در زمینه‌های مختلف مراکز تربیت معلم خبر داد و گفت:‌ پس از راه‌اندازی دانشگاه ویژه فرهنگیان، پذیرفته‌شدگان در این دانشگاه در دوره‌های چهار ساله تحصیل می‌کنند و متعهد خدمت نیز خواهند شد.
 به گزارش فارس ، اسدالله اسدی گرمارودی، سرپرست مجتمع آموزش عالی پیامبر اعظم (ص) امروز در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر مراکز تربیت معلم که با حضور وزیر آموزش و پرورش در مرکز تربیت معلم نسیبه تهران در حال برگزاری است، با اشاره به شناسایی و احصاء 40 چالش مهم در زمینه‌های مختلف در مراکز تربیت معلم اظهار داشت: با توجه به این مسئله اتاق‌های فکر مختلفی جهت رفع این چالش‌ها تشکیل شده و فعالیت‌های متنوعی در آنها صورت گرفته است. وی، به تجهیز زیرساخت‌های تحت وب مراکز تربیت معلم برای استقرار دانشگاه ویژه فرهنگیان اشاره کرد و افزود: امسال 2 هزار و 682 معلم دیپلمه را در دوره‌های کاردانی و بیش از 17 هزار نفر از معلمان را در دوره‌های کارشناسی ناپیوسته پذیرش کرده‌ایم همچنین در حال حاضر به طور کلی 36 هزار و 805 دانشجو در مراکز تربیت معلم کشور مشغول به تحصیلند. اسدی گرمارودی ادامه داد: با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته اجازه جابه‌جایی دانشجویان از یک مرکز به مراکز دیگر با ملاک حداقل 15 نفر برای یک کلاس فراهم شده است. * طراحی دوره‌های 4 ساله در دانشگاه ویژه فرهنگیان
*تدوین 23 عملیات برای مقدمه‌سازی استقرار دانشگاه سرپرست مجتمع عالی پیامبر اعظم (ص) با اشاره به تصویب اساسنامه دانشگاه ویژه فرهنگیان در شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: تلاش اساسنامه این است که دانشجویان جذب‌شده در این دانشگاه به صورت متعهد خدمت جذب شوند همچنین دوره‌های 4 ساله برای مراکز تربیت معلم طراحی می‌شود و در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترا نسبت به مؤلفه‌های تربیتی نگاهی ویژه‌ خواهد شد. وی از رفع مشکل 3 هزار و 900 دانشجوی ورودی سال 88 مراکز تربیت معلم و نیز رفع مشکل سایر دانشجویان این مراکز که مشکل خدمت سربازی دارند، خبر داد و گفت: 32 عملیات برای مقدمه‌سازی استقرار دانشگاه ویژه فرهنگیان در نظر گرفته‌ایم که به مرور زمان اجرا خواهد شد.  
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
برای شنا کردن به سمت مخالف رودخانه قدرت و جرات لازم است وگرنه هر ماهی مرده ای هم می تواند از طرف موافق جریان آب حرکت کند.