شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۲ دی ۱۳۹۰ / ۱۷:۳۶
کد مطلب: 7419
۰

تشریح مصوبات و جزئیات اولین جلسه هیئت امنا/انتخاب رئیس دانشگاه آزاد ۲۱ دی‌ماه


  حجت‌الاسلام محمدیان عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد در بیان مصوبات و جزئیات اولین جلسه هیئت امنا این دانشگاه به تشریح سه مصوبه این هیئت پرداخت و اعلام کرد که انتخاب رئیس دانشگاه آزاد تنها دستور دومین جلسه هیئت امنا است و این جلسه ۲۱ دی‌ماه برگزار می‌شود.
تشریح مصوبات و جزئیات اولین جلسه هیئت امنا/انتخاب رئیس دانشگاه آزاد ۲۱ دی‌ماه

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدیان عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با فارس، گزارش کامل و سه مصوبه اولین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد را که روز گذشته در دفتر هیئت امنای دانشگاه آزاد برگزار شد، تشریح کرد.

وی افزود:‌ اولین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد پس از تصویب اساسنامه جدید توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی و مشخص شدن اعضای هیئت امنا در تاریخ ۳۰ آذر سال جاری در محل دفتر هیئت امنای دانشگاه آزاد و با حضور تمامی اعضا و همچنین دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شد.

محمدیان خاطرنشان کرد: ‌این جلسه پیرو مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی با مسئولیت آقای کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و با دعوت وی تشکیل شد.

عضو حقوقی هیئت امنای دانشگاه آزاد تصریح کرد: پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موضوع در دستور و پیشنهادهای مختلفی که در جلسه مطرح شد، در نهایت ۳ موضوع به تصویب جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد رسید.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تأکید کرد: برای ریاست هیئت امنای دانشگاه آزاد رأی‌گیری با ورقه به عمل آمد و با توجه به اینکه غیر از جناب آقای هاشمی رفسنجانی کاندیدای دیگری نبود، وی با ۶ رأی به ریاست هیئت امنای دانشگاه آزاد انتخاب شد.

* دومین جلسه هیئت امنا ۲۱ دی‌ماه برگزار می‌شود

وی به دومین مصوبه جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت:‌ جلسه آینده هیئت امنای دانشگاه آزاد در تاریخ ۲۱ دی سال جاری در محل دفتر هیئت امنای دانشگاه آزاد و با مسئولیت وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و فقط با موضوع انتخاب رئیس دانشگاه آزاد تشکیل می‌شود.

* معرفی کاندیداهای پیشنهادی جایگزین جاسبی در جلسه دیروز

محمدیان به سومین مصوبه اولین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت:‌ کاندیداهای پیشنهادی اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد معرفی شدند و مصوب شد تا تاریخ ۱۰ دی سال جاری کاندیداهای احتمالی دیگر نیز به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری معرفی و توضیحات لازم در مورد آنان در اختیار تمامی اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد قرار گیرد تا در جلسه ۲۱ دی سال ۹۰ از میان کاندیداها، رئیس دانشگاه آزاد انتخاب شود.


نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
تونل هابه ما آموختند که حتی دردل سنگ هم راهی برای عبور هست، تونل ها راست میگویند ؛ راه است ، حتی از دلِ سنگ! " آنجا كه راه نیست ، خداوند راه را می گشاید... "