جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۳ دی ۱۳۹۰ / ۱۶:۴۵
کد مطلب: 7443
۰

دلایل انتخاب هاشمی درراس هیئت امنای دانشگاه آزاد

  دبیر هیئت موسس دانشگاه آزاد گفت: مگر نمی گویند دانشگاه آزاد بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است، پس چطور می شود رئیس بزرگترین دانشگاه حضوری جهان را یک شبه با معرفی یک فرد و در یک قیام و قعود انتخاب کرد.

حمید میرزاده در گفتگو با مهر، با اشاره به اعمال برخی پیش دستیهای سیاسی در جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد تصریح کرد: برخی اعضای هیئت امنا با پیش دستیهای سیاسی می خواستند نظر خود را برای انتخاب گزینه های معینی به هیئت امنا تحمیل کنند که این هیئت از قبول آن خودداری کرد.

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با یادآوری اینکه در جلسه برگزار شده هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی اختلاف نظر بسیار بود، درباره احتمال ابقای جاسبی گفت: در صورتیکه جاسبی در جلسات بعدی هیئت امنا و در شورای عالی انقلاب فرهنگی رای بیاورد می ماند.

وی با اشاره به برگزاری "جلسات بعدی" هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در جلسات بعدی لازم است افراد برنامه های خود را ارائه دهند و از نظر مدیریتی، سوابق اجرایی و همچنین توانایی های مدیریتی و علمی مورد بررسی قرار گیرند.

به گفته دبیر هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه آزاد دارای 400 واحد و مرکز همچنین یک میلیون و 700 هزار دانشجو است که مدیریت آن را نمی توان به هر شخصی سپرد.

علت انتخاب آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان رئیس هیئت امنا

وی با اشاره به انتخاب مجدد آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: با توجه به اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی، بنیانگذار این دانشگاه است و در امر حمایت و نظارت بر امور دانشگاه آزاد اسلامی سابقه 30 ساله دارد، تمام اعضای هیئت امنا مجدداً وی را به عنوان رئیس هیئت امنا انتخاب کردند.

وی در پاسخ به این پرسش مهر که آیا در جلسه هیئت امنا، اعضا مخالف ابقای جاسبی بودند یا خیر، خاطرنشان کرد: این موضوع در جلسه مطرح نشد.

مصوبه دوم هیئت امنا چه بود

میرزاده با اشاره به مصوبه دیگر هیئت امنای دانشگاه آزاد گفت: طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، قرار بود در جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی آیین نامه اجرایی برای اداره جلسات هیئت امنا در نظر گرفته شود که این موضوع هم بررسی نشد.

عذرخواهی از خبرنگاران

دبیر هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی با شنیدن خبر ممانعت از ورود خبرنگاران به ساختمان هیئت امنا این دانشگاه، گفت: من به زعم خود و به عنوان یکی از اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد از خبرنگارانی که ساعات طولانی پشت درماندند عذرخواهی می کنم و علیرغم اینکه می دانم خبرنگاران ساعتها در هوای سرد اذیت شدند اما اجازه ورود به آنان از عهده کار ما خارج بود.  
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
انسانهاي شاد دنياي درونشان را ميسازند، انسانهاي غمگين دنياي بيرونشان را سرزنش ميكنند.