جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار :
پنجشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۰ / ۲۱:۳۹
کد مطلب: 8075
۰
۱۴

اطلاعیه ثبت‌نام کارشناسی ارشد سال 91 در دانشگاه جامع امام حسین (ع)


دانشگاه امام حسین(ع) شرایط پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد را اعلام کرد.

به گزارش فارس، دانشگاه جامع امام حسین(علیه السلام) که یکی از دانشگاه‌های سازمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، به منظور تأمین نیروی انسانی متخصص و متعهد در کادر مورد نیاز سپاه، مطابق با شرایط و ضوابط ذیل در رشته‌های مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی هوافضا، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، فیزیک، شیمی، پیشرانه، زیست‌شناسی و جغرافیای نظامی دانشجو می‌پذیرد.

آن دسته از افرادی که مراحل گزینش را با موفقیت طی نموده و حد نصاب و نمره علمی لازم را کسب کرده باشند و در فهرست قبول شدگان نهایی از سوی سازمان سنجش اعلام شوند، به عنوان دانشجوی بورس در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه جامع امام حسین(علیه السلام) مشغول به تحصیل خواهند شد. دانشجویان بورس از خوابگاه و کمک هزینه تحصیلی برخوردار بوده و پس از اتمام تحصیل به استخدام سپاه درخواهند آمد.

داوطلبان لازم است شرایط عمومی و اختصاصی لازم جهت شرکت در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده و در دفترچه راهنمای آزمون درج شده است را دارا باشند.

نداشتن منع از لحاظ مقررات وظیفه بودن و مشخص بودن وضعیت آن، اعتقاد به مبانی اسلام ناب محمدی(صلی ا...علیه و آله و سلم)، انقلاب اسلامی و نظام ج.ا.ا، اعتقاد و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه، التزام عملی به احکام اسلام و قوانین جمهوری اسلامی و رعایت موازین اخلاق اسلامی، عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی، داشتن حسن شهرت اخلاقی و اجتماعی و عدم سوء سابقه، دارا بودن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی و مرد بودن از شرایط عمومی برای پذیرش داوطلبان است.

حداکثر سن 24 سال (مدت خدمت دوره ضرورت به حداکثر سن اضافه می‌گردد، برای بسیجیان فعال بنا بر مدت فعالیت بسیج تا حداکثر 2 سال به مدت مذکور اضافه می‌گردد، برای اعضاء درجه یک خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و مفقودالاثرها حداکثر سن با احتساب کلیه موارد ذکر شده 28 سال می‌باشد) داشتن حداقل معدل 5/14 در مقطع کارشناسی برای فارغ التحصیلان دانشگاه‌های دولتی، داشتن حداقل معدل 5/15 در مقطع کارشناسی برای فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های آزاد، (فارغ التحصیلان کارشناسی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی (به جز کارکنان فعلی سپاه) مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه جامع امام حسین (ع) نمی‌باشند) از شرایط اختصاصی برای پذیرش داوطلبان است.

هر یک از داوطلبان متقاضی عضویت در سپاه و تحصیل در دانشگاه جامع امام حسین(علیه السلام) در حین تحصیل کمک هزینه تحصیلی دریافت می‌نمایند و پس از سیر مراحل گزینش و ارزشیابی حین آموزش به عضویت سپاه درخواهند آمد.

افراد نخبه و دارای ویژگی‌های برتر مطابق شرایط وزارت علوم، پس از اتمام دوره کارشناسی ارشد، امکان ادامه تحصیل در مقطع دکتری خواهند داشت.

متقاضیان، برگ درخواست پیوست را تکمیل و حداکثر تا 18/12/1390 به پست الکترونیکی sanjeshjame@ihu.ac.ir یا توسط پست سفارشی به نشانی تهران- صندوق پستی 995-16765 دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام (معاونت آموزش) ارسال نمایند.


نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

لطفا برگ پيوست درخواست را برام بفرستيد.
با سلام شرایط برای ورود پاسداران چگونه میباشد.آیا پاسداری با معدل 13.05می تواند در دانشگاه جامع امام حسین (ع) ثبت نام نماید.لطفا به ادرسم بفرستید.
حسن
Iran, Islamic Republic of
باسلام
دانشجوی ترم آخر کاردانی رشته نرم افزار کامپیوتر میباشم میخواستم بدونم نحوه جذب دانشجو در دانشگاه چیجوریه باتشکر لطفا پاسخ را برایم ایمیل کنید
hasan_bj71@yahoo.com
Iran, Islamic Republic of
سلام دانشجوی ترم سوم رشته ساخت وتولید کارشناسی ناپیوسته میباشم بهمن 91درسم تمام میشود وتمام شرایط ذکر شده را دارم ایا از رشته ما هم پذیرش دانشجو دارید جواب را به ایمیلم بفرستید تشکر.
سلام خسته نباشید سوالم اینه که دفترچه ثبتنام ارشد دانشگاه امام حسین را باید از کجا گرفت.ممنون میشم بگید
Iran, Islamic Republic of
از اینجا دفترچه ثبت نام ارشد دانشگاه امام حسین را بگیرید.http://92.242.195.142/NOETDownload/DownloadHandler.ashx?id=184
سلامممنون از خبر ادنتونخداخیرتون بدهفقط یه خواهش دارم لطف کنین دفترجه رو به ایمیلم بفرستن مننمیتونم گیرش بیامدر پناه امام زمان(عج) موفق باشیدیا علی
سلام من دانشجوی ترم اخرم رشته الکترونیک هستم و تمام شرایط رو هم برای ثبت نام دارم ایا من که هنوز درسم تموم نشده می تونم ثبت نام کنم؟
سلام ببخشید من متوجه نشدمایا اگر کسی از دانشگاه ازاد با معدل با لا ی 15.50 لیسانس گرفته باشه میتونه بدونه کنکور تو دانشگاه امام حسین ادامه تحصیل بده یا باید کنکور بده؟
با سلام خدمت بزرگواران می خواستم از شرایط جسمانی(برام مهمتر بینایی) برای ورود به دانشگاه امام حسین رو اگه دوستان اطلاعی دارن بگن . و نحوه امتحانات و ... نمره چشمای من 1.75و 1.75هست می تونم یانه؟
چرا نتایج ازمون کارشناسی ارشد گرایش زمینی اعلام نگردیده است لطفا پیگیری فرمایید
Iran, Islamic Republic of
سلام. ببخشید مصاحبه این دانشگاه در مقطع ارشد چه زمانی است. گفتید تماس میگیرید ولی هنوز خبری نیست.از اصفهان
Iran, Islamic Republic of
با سلام.من این فرم رو پارسال اسفند پر کردم و فرستادم .حالا باید چکار کنم ؟معلوم نیست آزمون داره ؟ تماس میگیرن ؟ چطوریه ؟
عبد
با سلام و عرض ادب آیا کارکنان رسمی سپاه و نیروهای مسلح که فارغ التحصیل در دانشگاه پیام نور میباشند میتوانند در آزمونهای کارشناسی ارشد دانشگاه جامع امام حسین شرکت کنند؟؟؟؟؟؟؟؟ یا علی مدد
سایه مقام معظم رهبری مستدام باد
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
طوری زندگی كن كه اسمت با جسمت زیر خاك نرود