شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۰ / ۰۷:۵۸
کد مطلب: 8121
۰

تجمع دانشجویی در اعتراض به عملکرد صداوسیما

  رجانيوز:  دانشجویان بیدار بسیج دانشجویی دانشکده صنعت نفت آبادان در اعتراض به عملکرد ضعیف سازمان صدا و سیما در اعتراض به بی درایتی مسؤلین صدا و سیما، صبح پنج شنبه 29/10/90 در مقابل ساختمان مرکزی این دانشکده تجمع کردند و با سر دادن شعارهای «صدا و سیما، بصیرت! بصیرت!» ، «خواسته‎ی دانشجویی، رسانه‌ی ولایی»، «چشم انداز رسانه، صدور انقلاب است»، «مسئول بی بصیرت، نمی خواهیم نمی خواهیم» اعتراض خود را بيان كردند.

دانشجویان از عملکرد ضعیف صدا و سیما و نداشتن برنامه ای راهبردی و چشم اندازی روشن که صدور انقلاب اسلامی است و همچنین عملکرد ضعیف صدا و سیما در ارائه دادن الگویی اسلامی-ایرانی و از طرفی ترویج فرهنگ تجمل گرایی، مصرف گرایی و به دور از آموزه های اسلامی و برخورد منفعلانه در مقابل کارکرد رسانه های ضد انقلاب به شدت انتقاد کردند.

در اين تجمع بيانيه اي نيز صادر شد كه متن آن در ادامه آمده است:

بسم رب الحسین (علیه السّلام)

« يُرِيدُونَ أَنْ يُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَيَأْبَى اللَّهُ إِلا أَنْ يُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ(آیه 32 سوره توبه) »

گویا دهان ها به جنبش افتاده است و زبان ها در حرکت است تا نور خدا را خاموش کنند ولی خداوند وعده داده است که نور خود را تمام خواهد کرد هر چند بر کافران ناپسند آید.

زمانی کوفه بود و علی بود و بی بصیرتی خواص که کار را به جایی رسانید که علی(ع) ماند و کوچه و دست بسته و کافران که می خواستند نور خدا را خاموش کنند.

پس از علی(ع)، غربت مولایمان امام حسن(ع) وضعیت را به حدی رسانید که حتی آن حضرت در خانه خویش تنها ماند و آن تیر های کینه که بر تابوتش نشست، ادامه همان بی بصیرتی کوفیان بود.

روند این بی بصیرتی مسلم سفیر غریب مولا را در کوفه تنها گذاشت و حسین(ع) را به قتلگاه کشاند.

امروز باز هم شاهد این بی بصیرتی ها هستیم. گاهی جام زهر به ولی زمان می نوشانند؛ گاهی خواستند در فتنه 88 نور خدا را خاموش کنند ولی 9 دی تفسیر وعده صدق الهی بود که « وَيَأْبَى اللَّهُ إِلا أَنْ يُتِمَّ نُورَهُ » و مقتدای عزیزمان چه زیبا فرمودند که: دست خدا و روح حسین بن علی را پشت این قضایا دیدم.

هیهات اینجا کوفه نیست. خون شهیدان در رگ های جوانان این سرزمین می جوشد و اجازه نمی دهند حسین(ع) به قربانگاه برود. این سرزمین پر از مصطفی احمدی روشن هاست که بدون وابستگی به هیچ جریان و گرایشی در راه ادای تکلیف، خون خود را نثار ولایت می کنند.

آقای ضرغامی فأین تذهبون؟! در زمانی که کشور های اسلامی منطقه برای براندازی حکومت های طاغوتی خون خود و جوانان خود را نثار می کنند و انقلاب اسلامی و تفکر ناب شیعی که همان حکومت داری بر مبنای ولایت فقیه است و به فرموده مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) پیشکسوت انقلاب های منطقه به شمار می آید به جای اینکه صدا و سیما کار فاخر انجام دهد و ولایت فقیه را به دنیا معرفی کند تریبون سخنانی شده است که شبیه به آن ها را در فتنه های گوناگون شنیده ایم . صدای چه کسانی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی بیرون می آید؟!

آقای ضرغامی! چشم اندازی که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) برای ادامه راه رسانه ملی مطالبه کردند چرا در مسیر صدا و سیما دچار ضعف شده است ؟ گویا صدا و سیما رسالت های خود را فراموش کرده که همان ایجاد فضایی همراه با شعور انتخاباتی است حال با اجرا کردن برنامه هایی که مطالبی در آن بیان می شود که جای تخصصی ندارد و خاستگاه تفکر این نوع مباحث نیست. در شرایطی که رهبری فضای قبل از انتخابات را دعوت به آرامش می کند شاهد نتیجه برنامه ها و سخنانی هستیم که شبیه آن ها را در فتنه 88 نیز دیده ایم و هیچ برآیند و نتیجه ای جز متشنج کردن فضای جامعه ندارد. آیا این جز دور کردن از همان اصل، نتیجه ای در بر دارد؟!

مسئولین صدا و سیما بدانند که جامعه دانشجویان ارزشی و متعهد به ولایت این کم کاری ها را تحمل نخواهند کرد و متعلق این ضعف ها را فقط صدا و سیما می دانند زیرا علی رغم تذکرات مکرر رهبری که حتی مجبور می شوند در مورد یک برنامه جزئی صدا و سیما هم خود وارد عمل شوند،از خواب غفلت بیدار نمی شوند.

بی شک مهم ترین وظیفه و رسالت صدا و سیما در این مقطع از تاریخ انقلاب بنا به فرموده مقام عظمای ولایت شناساندن و معرفی انقلاب به عنوان پیشکسوت انقلاب های منطقه است. و این انقلاب انشاا... به انقلاب جهانی امام زمان(عج) متصل خواهد شد. همانطور که مولای متقیان علی علیه السلام فرمودند:

ولا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

مردم باز هم با حضور پرشور خود در انتخابات مشتی محکم بر دهان دشمنان اسلام و این نظام پربرکت خواهند زد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ميزان هوش، با توانايى تغيير كردن، اندازه گيرى ميشود. آلبرت انشتين