شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ / ۱۴:۲۰
کد مطلب: 8486
۰

راه‌اندازی دوره‌های فرادکتری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر


به گزارش فارس، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر از راه‌اندازی دورهای فرا دکتری در این دانشگاه خبر داد و گفت: فارغ التحصیلان دوره دکتری که دارای خروجی‌های علمی هستند، با پیدا کردن یک استاد به عنوان استاد راهنما می‌توانند وارد این دوره شوند.

علیرضا رهایی در مراسم آیین دانش‌آموختگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: شرایط دوره‌های فرا دکتری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تعریف شده و دانشجویان این دوره را طی مدت 2 سال فعالیت علمی را در راستای انعقاد قرارداد پژوهشی دنبال می‌کنند.

وی افزود: دوره‌های فرا دکتری به زودی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر راه‌اندازی می‌شود و فارغ التحصیلان دوره دکتری می توانند وارد این دوره شوند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه دانشگاه دارای 25 هزار فارغ التحصیل است، اظهار داشت: فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در صنایع مختلف و فضاهای علمی فعال هستند و به موقعیت های مناسبی دست یافته‌اند.

رهایی تصریح کرد: جمعی از فارغ‌التحصیلان و دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراکز رشد این دانشگاه مشغول هستند که در زمینه‌های تحقیقاتی ساخت ربات‌های آموزشی و صنعتی، ساخت شبیه ساز و وسایل نقلیه، تولید نرم افزار و تولید چراغ‌های هوشمند و تولید عینک‌های هوشمند فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه جامعه دانش‌آموختگان دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان یک واحد مستقل در کنار دانشگاه است، گفت: جامعه فارغ‌التحصیلان این دانشگاه دارای اساسنامه مصوب و دارای هیئت موسس است.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصریح کرد: جامعه دانش‌آموختگان این دانشگاه بستر را فراهم می کند که فارغ التحصیلان این دانشگاه بتوانند ارتباط خود با دانشگاه را حفظ کنند.

رهایی با اشاره به راه‌اندازی دانشکده مدیریت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: بسیاری از فارغ التحصیلان این دانشگاه در دوره‌های آموزشی و پژوهشی دانشکده مدیریت شرکت می‌کنند.  
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
سلامتي هميشه با دارو بدست نمياد بيشتر اوقات از آرامش خيال آرامش قلب و روح مياد سلامتي با خنده و عشق مياد