پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ / ۱۰:۰۵
کد مطلب: 8831
۰

هاشمی امروز هم حکم فرهاد دانشجو را امضا نکرد + عكس

    جلسه امروز اعضای منتخب شورای عالی انقلاب فرهنگی با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای امضای حکم رئیس جدید دانشگاه آزاد بدون نتیجه خاصی پایان یافت.

به گزارش فارس، صبح امروز جلسه‌ای با حضور آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس هیئت مؤسس و هیئت‌امنای دانشگاه آزاد و اعضای منتخب شورای عالی انقلاب فرهنگی در مجمع تشخیص مصلحت نظام تشکیل شد.

در این جلسه، ضمن ارائه گزارش شورای عالی انقلاب فرهنگی و بحث و تبادل نظر درباره ریاست جدید دانشگاه آزاد، راهکارهایی در این زمینه مطرح شد که مورد تفاهم مشترک طرفین قرار گرفت. در عین حال، بر اساس گفته میرزاده دبیر هیئت مؤسس و عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد مقرر شد جلسه بعدی برای بررسی امضای حکم فرهاد دانشجو رئیس جدید دانشگاه آزاد به‌زودی تشکیل شود.

در جلسه امروز علاوه بر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، غلامعلی حداد عادل، علی‌اکبر ولایتی، حجت‌الاسلام محمدیان، حجت‌الاسلام قمی و مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی حضور داشتند.   نظرات هاشمی در جلسه با هیئت ۵ نفره/ ابلاغ حکم دانشجو در انتظار تصمیم شورا
برخی اخبار از تصمیم‌گیری شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره تکلیف ابلاغ حکم دانشجو حکایت می‌کنند.

به گزارش فارس، براساس اخبار کسب شده با توجه به اینکه جلسه روز گذشته 5 عضو منتخب شورای عالی انقلاب فرهنگی با آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی درباره امضا و ابلاغ حکم رئیس جدید دانشگاه آزاد به نتیجه نرسیده، این 5 عضو گزارش جلسه فوق را روز سه‌شنبه به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه خواهند کرد تا تصمیم‌گیری نهایی در شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گیرد.

براساس اخبار کسب شده، آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در جلسه با اعضای هیئت 5 نفره، مصوبه هیئت امنای دانشگاه آزاد را که در آن فرهاد دانشجو به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد انتخاب شده را از نظر شکلی دارای مشکل قانونی دانسته و هر توضیحی که درباره قانون‌مند بودن این مصوبه از سوی اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شده، از نظر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی قانع‌کننده نبوده است.

نظر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی این بوده که هیئت امنای دانشگاه آزاد جلسه دیگری تشکیل داده و فرهاد دانشجو و سایر کاندیداهای ریاست دانشگاه آزاد برنامه‌های خود را در این جلسه ارائه دهند، سپس رأی‌گیری صورت گیرد و آنگاه هر کاندیدا حائز بیشترین رأی شد، از نظر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی رئیس جدید دانشگاه آزاد خواهد بود و رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد حکمش را امضاء و ابلاغ خواهد کرد.

به نظر می‌رسد این پیشنهاد آیت‌الله هاشمی به نوعی بیانگر یک عقب گرد و آغاز دوباره جلسات هیئت امنا برای انتخاب جایگزین برای جاسبی است به همین جهت اعضای هیئت 5 نفره در این جلسه نظرات شورای عالی انقلاب فرهنگی را به رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد منتقل کردند و بحث و بررسی‌هایی در این خصوص صورت گرفت.

طبق اخبار رسیده قرار است هیئت ۵ نفره که با آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی دیدار کردند، گزارش خود را در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح کنند و در جلسه این شورا تصمیم‌گیری نهایی صورت گیرد.


برخی اخبار حکایت از این دارد که هیئت ۵ نفره علی‌رغم صحبت های روز گذشته میرزاده احتمالاً جلسه دیگری با آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی نخواهد داشت و تصمیم‌گیری درباره ابلاغ حکم دانشجو در شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت می‌پذیرد.

   
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
زبان هیچ استخوانی ندارد اما آنقدر قوی هست که بتواند قلبی را بشکند. پس مراقب حرف هایتان باشید.