شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ / ۱۷:۵۷
کد مطلب: 8963
۰

تهدید برخی مدیران دانشگاه آزاد از سوی جاسبی/آشفتگی در دانشگاه آزاد


یک منبع آگاه در دانشگاه آزاد گفت: برخی معاونان و مدیران دانشگاه آزاد که طی هفته های اخیر با برنامه های رئیس سابق همراهی نکردند از سوی جاسبی و نزدیکانش تهدید به عزل و اخراج شده اند.
یک منبع آگاه در گفتگو با مهر، گفت: از زمان انتخاب فرهاد دانشجو به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی، تعداد معدودی از مدیران و معاونان این دانشگاه در جلسات شورای هفتگی دانشگاه آزاد شرکت نمی کنند که همین امر موجبات تهدید به عزل و اخراج آنان را از سوی جاسبی فراهم کرده است.

به گفته این منبع آگاه، جاسبی و نزدیکانش در تلاش هستند برای جلسه آینده شورای دانشگاه آزاد که قرار است شنبه هفته آینده برگزار شود با فشار و تهدید این تعداد معدود را راضی کنند تا در جلسه حضور یابند.

وی در ادامه گفت: شنیده شده یکی از معاونان جاسبی صراحتاً در جلسه ای اظهارداشته که برگزاری جلسات شورای دانشگاه به ریاست جاسبی غیر قانونی است و وی به همین دلیل حاضر به شرکت در این جلسات نیست. در حال حاضر اختلافات داخلی در دانشگاه آزاد به اوج خود رسیده، به طوریکه بخش هایی از این دانشگاه زیر بار بخشنامه های جاسبی و مصوبات شورای این دانشگاه نمی روند.

وی اظهار داشت: این در حالیست که اکثر مدیران نزدیک به جاسبی، هنوز وی را به عنوان رئیس دانشگاه قبول دارند به طوریکه در رسانه های دانشگاه آزاد هنوز از جاسبی با عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یاد می شود و تمامی اخبار، اطلاعیه ها، پیامها و آگهی های درج شده از طرف جاسبی با عنوان رئیس منتشر می شود.

وی افزود: نکته جالب این است که روز دوشنبه هفته جاری نیز دور سوم جلسات هیات امناهای استانی به ریاست جاسبی با حضور اعضای هیات امنای قم برگزار شده است و در این جلسه باز هم برخی اعضا و مدیران دانشگاه شرکت نداشتند.


نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
بادها می وزند، عده ای در مقابل آن دیوار می سازند و تعدادی آسیاب به پا می کنند