شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۵ اسفند ۱۳۹۰ / ۱۵:۳۲
کد مطلب: 9179
۰

احمدی‌نژاد مصوبه جدید شورای انقلاب فرهنگی درباره ریاست دانشگاه آزاد را ابلاغ کرد

  مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و الحاق یک تبصره جدید به بند یکی از مواد اساسنامه دانشگاه آزاد از سوی احمدی‌نژاد به رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد ابلاغ شد.

به گزارش فارس، مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی از سوی محمود احمدی نژاد رئیس این شورا به آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد ابلاغ شد که متن کامل این مصوبه به شرح ذیل است.

مصوبه الحاق یک تبصره جدید به بند (هـ) ماده 12 اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی که در جلسه 707 مورخ 25 بهمن ماه سال 90 شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است برای اجراء ابلاغ می‌شود:

تبصره - رئیس هیئت امنا موظف است پس از تصویب انتخاب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی، حداکثر ظرف مدت یک ماه از تاریخ تصویب، حکم وی را صادر نماید و در صورتی که در مدت مقرر حکم رئیس دانشگاه از سوی رئیس هیئت امنا صادر نشود حکم مزبور توسط رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا با حق تفویض به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ابلاغ و صادر می‌شود.

محمود احمدی نژاد

رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی   در جلسه تاریخ 25 بهمن ماه شورای عالی انقلاب فرهنگی دو مصوبه به تصویب رسید که مهمترین آن الحاق یک تبصره جدید به ماده 12 اساسنامه دانشگاه آزاد است.

ریاست فرهاد دانشجو بر دانشگاه آزاد در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی که در تاریخ 27 دی ماه به ریاست احمدی‌نژاد برگزار شد با 24 رای مثبت به تایید رسید و پس از این مرحله قانونی طبق اساسنامه دانشگاه آزاد باید رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد حکم رئیس جدید را امضا و ابلاغ کنند که تاکنون به دلیل وقت کشی‌های مسئولان ارشد دانشگاه آزاد این امر محقق نشده است.

در نهایت شورای عالی انقلاب فرهنگی که بالاترین نهاد فرهنگی و علمی کشور است یک تبصره به ماده 12 اساسنامه دانشگاه آزاد اضافه کرد تا اگر رئیس هیئت امنا این حکم را ابلاغ و امضا نکرد حکم فوق توسط رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صادر شود.

با توجه به الحاق این تبصره به اساسنامه دانشگاه آزاد آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد تا تاریخ 27 بهمن ماه فرصت داشت تا حکم رئیس جدید دانشگاه آزاد را ابلاغ و امضا کند که این امر تاکنون محقق نشده است و بر اساس شنیده‌های خبرنگار فارس حکم فرهاد دانشجو رئیس جدید دانشگاه آزاد طی 2 روز آینده یا از سوی احمدی نژاد و یا کامران دانشجو ابلاغ و امضا خواهد شد.


این مصوبه از سوی احمدی‌نژاد رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی به هیئت امنای دانشگاه آزاد، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای اجرا ابلاغ شده است.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
نبود اضطراب مسئله ساز است،کمی اضطراب ارزش انطباقی دارد و اضطراب فراوان خرابی به بار می آورد.