جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ / ۰۷:۳۹
کد مطلب: 9580
۱
۱۱

استخدام فرزندان فرهنگیان پس از بازنشستگی

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در استان بوشهر در دستور کار است و به دنبال این هستیم تا فرزندان فرهنگیان پس از بازنشستگی آنان استخدام شوند و به عنوان عضوی از فراکسیون فرهنگیان به دنبال احقاق درخواست‌های حقیقی فرهنگیان هستیم.
به گزارش میگنا، عسکر جلالیان در گفت‌وگو با خانه ملت با تاکید بر اینکه باید همواره توجه لازم به آموزش و پرورش وجود داشته باشد، تصریح کرد: آموزش و پرورش خانواده گسترده‌ای است که نیازمند همراهی و مشارکت همه مردم و مسئولان است؛ همچنین در چشم‌انداز ۱۴۰۴ پیش‌بینی شده که به همه مقوله‌ها توجه کنند تا علم و دانش به جایگاه واقعی خود برسد و این مجموعه پویا و هدفدار شود.

نماینده مردم دیر کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دلیل بحث هجوم فرهنگی به کشور، باید احداث مراکز کار و دانش و فنی و ‌حرفه‌ای تقویت شود و اگر فکر جدی نکنیم و بستر کار فراهم نشود نیروی انسانی کارآمد نخواهیم داشت در حالی که ایجاد مراکز فنی و ‌حرفه‌ای مربوط به حوزه دریا، ناخدایی، غواصی و نجات‌غریق می‌تواند نیازهای ما را رفع کند.

وی به افزایش مراکز آموزش عالی در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر و حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و افزود: چهار مرکز دانشگاهی در این شهرستان‌ها راه‌اندازی شده و هفت مرکز دارای مجوز هستند و به زودی آغاز فعالیت می‌کنند و می‌توان این شهرستان‌ها را به مرکز نیروی انسانی تبدیل کرد.

این نماینده مردم در مجلس هشتم در ادامه از راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در استان بوشهر خبر داد و یادآور شد: راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در استان بوشهر در دستور کار است و به دنبال این هستیم تا فرزندان فرهنگیان پس از بازنشستگی آنان استخدام شوند و به عنوان عضوی از فراکسیون فرهنگیان به دنبال احقاق درخواست‌های حقیقی فرهنگیان هستیم.

در ۹ اردیبهشت ماه سال ۸۸ شورایعالی انقلاب فرهنگی تاسیس دانشگاه ویژه فرهنگیان را تصویب کرد، طبق قانون این دانشگاه باید برای ایجاد رشته و پذیرش دانشجو از دفتر گسترش وزارت علوم مجوز دریافت کند. وزارت علوم پس از دریافت درخواست ایجاد رشته و ظرفیت از وزارت آموزش و پرورش برای دانشگاه فرهنگیان، درخواست را مورد بررسی قرار می‌دهد و مطابق ضوابط و شرایط به این دانشگاه مجوز می‌دهد.

دانشگاه فرهنگیان قرار است از مهر سال آینده با پذیرش ۲۵ هزار دانشجو راه را برای ادامه تحصیل فرهنگیان باز کند و قبولی در آزمون سراسری سال ۹۱ دانشگاه‌ها، راه ورود به دانشگاه فرهنگیان است.

در لایحه بودجه سال آینده که توسط رئیس‌جمهور به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است، برای دانشگاه ویژه فرهنگیان بیش از ۱۲ میلیارد تومان بودجه عمرانی پیش بینی شده است.
 
با سلام :احتراما به استحضار عالی میرسانم اینجانب 31 سال خدمت در آموزش و پرورش تقاضا دارم که فرزندانم به هر نحوی شده جایگزین شوند زیرا ما در منطقه محروم از خراسان رضوی (تایباد)صادقانه زحمت کشیده و خدمتگزار جمهوری اسلامی و وطن عزیزمان بوده و هستیم ولی متاسفانه فرزندانم با داشتن مدرک لیسانس بیکار و در خانه از بیکاری رنج می برند لذا خواهشمندم این طرح را به تصویب برسانید.با تشکر فراوان و من الله توفیق
Iran, Islamic Republic of
باسلام وتشكربنده يك فرهنگي بازنشسته هستم كه سي سال صادقانه خدمت كرده ام فرزندم هم عاشق تدريس است اگر سهميه اي براي فرزندان فرهنگيان دركنكور درنظر گرفته شود اين نشانه قدر شناسي ازفرهنگيان عزيز ميباشد باتشكروسپاس فراوان
Iran, Islamic Republic of
باتشکر من به عنوان یک فرزند فرهنگی بیکار دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد می باشم. از تمامی اقدامات شما خواهشمندیم هرچه در توان دارید برای احقاق این امر تلاش کنید تا فرزندان فرهنگیان بازنشسته جایگزین آنها شوند . فرزند فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
با سلام ما که پدرمان کارگر هس چه کنيم بايد حمال جامعه باشيم چرا همه به فکر سهميه هستند پس ما چي
اینا فقط در حد حرفه اگه اجرا بشه خوبه چون توی ادارات دیگه این قانون وجود داره
تورو خدا یه کاری برای فرزندان فرهنگی کنید چرا فرهنگیا همیشه باید کمترین مزایرو داشته باشن همه ارگان ها فرزنداشون رو استخدام میکنن کسی صدای مارو میشنوه/
Iran, Islamic Republic of
با سلام من فرزند یک فرهنگیم که با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد می باشم .خدایش انصاف جوانان تحصیل کرده گوشه ی اتاق افسرده بشن از بین برن ولی چند نفر که حتی به وجود خدا شک داره روی کار باشه با مرک دیپلم شما رو به خدای بزرگ قسم میدم به فکر فرهنگیان و فرزندانشان باشین چون تربیت جامعه به دست این زحمت کشان هست.با تشکر
دکتر هاشمی
بله واقعا فرهنگیان هر کشور منشاء اثر ترین قشر هر جامع اند و تمام تحولات علمی -اقتصادی -فرهنگی-اجتماعی و... به نوعی متاثر از جامعه اموزش و پرورش است.هر چند متاسفانه برخی از مسولین کشوری -پزشکان -مهندسان وکلا و...فکر می کنند از همان زمانی که از شکم مادر زاده شده اند ملا و با سواد بودند این نگرش و برخورد با قشر محترم و زحمت کش فرهنگی مملکت ظلمی بس بزرگ و نابخشودنی است پس امید می رود مسولان محترم هر چه زودتر از خواب بی خبری و بی انصافی برخاسته و فکری به حال مشکلات عدیده معلمان و از جمله مشکل فوق بنمایند.
نازی
Iran, Islamic Republic of
باسلام. بعنوان فرزند فرهنگی و دارای تحصیلات در مقطع ارشد از دانشگاه دولتی همچنان بیکار هستم.در خانواده ای شش نفره زندگی میکنم که همه تحصیل کرده و بیکاریم.صرفا حقوق پدرم برای اداره زندگی کفایت نمیکند.خواهشمندم با ایجاد فرصت شغلی برای فرزندان فرهنگیان زمینه ای برای امید به زندگی در انها فراهم کنید.باتشکر
علی دانش فر
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
سلام علیکم:
با احترام اینجانب علی دانش فر ساکن استان ایلام شهرستان ایلام فر هنگی بازنشسنه در سال 1390دارای چهار فرزند می باشم دو پسر ودو دختر بیکار می باشند از محضرتان تقاضامندم با استفاده از قانون جانشینی فرزند یجای پدر نسبت به استخدام یکی از فرزندانم بنام محمد جواد دانش فر متولد 1368دارای مدرک مهندسی عمران عمران ذر واحد های آموزشی که علافه دارد یا کادر اداری اقدام لازم مبذول فرمایید. ضمنان خودم جانبا ز 20./.می باشم .آدرس ایلام شهرک هانیوان خیابان اقبال کوپه اقبال 4.
namazilam@gmail.cam
علی دانش فر
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
با سلام وعرض ادب بنده علی دانش فر از استان مرزی ایلام هستم فرهنگی بازنشسته دارای 4فرزند دو دختر ودو پسر اما با مدارک عالیه ولی بیکار از میان این 4فرزندم یکی را بنام محمد جواددانش فر متاهل دارای معافیت خاص با استفاده از ایثار گری وجانبازی پدر .مهندس عمران عمران ومهر نظارت نظام منهدسی بیکار می باشند مستدعی است بخاطر خدا ومثل سایر ادارات آموزش وپرورش نیز ایشان را در کار اداری یا آموزشی بکار گیری نمایند .
با احترام علی دانش فر namazilam@gmail.cam
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
سخت است حرفت را نفهمند سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند حالا میفهمم که خدا چه زجری میکشد وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ اشتباهی هم فهمیده اند. دکترعلی شریعتی