جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۱ / ۱۴:۵۱
کد مطلب: 9847
۰

آغاز ثبت نام آزمون زبان عمومی وزارت بهداشت/ جزئیات ثبت نام

 
ثبت نام دوازدهمین دوره آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) از روز چهارشنبه 16 فروردین ماه 91 آغاز می شود و پس از تکمیل ظرفیت متوقف خواهد شد.

به گزارش مهر، ثبت نام این دوره از آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت از ساعت 18:00 روز چهارشنبه 16 فروردین ماه 91 آغاز شده و به محض تکمیل ظرفیت متوقف خواهد شد.

داوطلبان باید مبلغ 225 هزار ریال (22 هزار و 500 تومان) را به حساب شماره­ 1278.6 یا حساب سیبا به شماره 2173319015000 به نام خزانه­ داری کل (قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی ایران) واریز کرده و اصل فیش آن را در جلسه آزمون ارائه کنند. (رسیدهای اینترنتی و دستگاه­های خودپرداز مورد قبول نیست، فقط از طریق شعب اقدام به پرداخت کنید). همچنین فیش­هایی که پیش از 15 فروردین ماه 91 پرداخت شده باشد، قابل پذیرش نیست.

داوطلبان باید شماره­ داوطلبی خود را پشت فیش نوشته و آن را در جلسه­ آزمون تحویل دهند. ارائه فیش نامعتبر، عدم ارائه اصل فیش یا ننوشتن شماره­ داوطلبی پشت آن، موجب محرومیت داوطلب از شرکت در این دوره و تمامی آزمون­های بعدی MHLE خواهد شد. این مبلغ به هیچ عنوان قابل برگشت یا ذخیره برای دوره­ های بعد نیست.

داوطلبان باید یک قطعه عکس پرسنلی تمام رخ با زمینه روشن (که در سال جاری گرفته شده باشد)، فیش بانکی، کارت ملی و صفحه اول شناسنامه خود را اسکن کرده و هنگام ثبت نام، از طریق همین سایت به مرکز سنجش آموزش پزشکی ارسال کنند.

عدم ارسال مدارک به منزله انصراف از شرکت در آزمون است و ثبت نام الکترونیکی، پرداخت هزینه شرکت در آزمون و داشتن کُد ثبت نام (Registration Code) بدون ارسال هر یک از مدارک فوق الاشاره، فاقد اعتبار است و مجوز شرکت در آزمون نیست.

کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت 18 روز دوشنبه 18 اردیبهشت ماه 91 از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل دریافت خواهد بود و آزمون در روز پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه 91 فقط در یک حوزه و در شهر تهران برگزار خواهد شد.

کارنامه اینترنتی از ساعت 18 روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه 1391 از طریق همین سایت قابل دریافت است. این کارنامه دارای کُد ویژه یا Certification Code بوده و درستی آن از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل استعلام است؛ بنابراین، کارنامه چاپ شده یا گواهی دیگری برای شرکت­کنندگان صادر نخواهد شد.

با تکمیل شدن ظرفیت، ثبت نام اینترنتی در همان لحظه متوقف نشده و تا ساعت 24:00 آن روز ادامه خواهد داشت. بنابراین، داوطلبان همواره با مشاهده فعال بودن لینک ثبت نام، حداقل تا ساعت 24:00 همان روز فرصت دارند تا برای برای ثبت نام اقدام کنند.


نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
برای شنا کردن به سمت مخالف رودخانه قدرت و جرات لازم است وگرنه هر ماهی مرده ای هم می تواند از طرف موافق جریان آب حرکت کند.