پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۱ / ۱۹:۴۲
کد مطلب: 9855
۰

بهترین لپ تاپ ها برای دوستداران بازی

امروز قصد داریم در مورد گیم و لپ تاپ با شما صحبت کنیم. شما زمانی که یک بازی رایانه ای را بازی می کنید وارد دنیایی تازه می شوید و چیز هایی را تجربه می کنید که هرگز در عالم واقعیت به آن ها برنخواهید خورد. اما شاید شما بخواهید بازی های خود را در سفر هم به همراه داشته باشید.
به گزارش عصر شبکه، در این صورت به یک لپ تاپ خوب نیازمند هستید. شاید بگویید کنسولهای دستی گزینه خوبی است اما با یک لپ تاپ با توجه به صفحه نمایش بزرگتر شما لذت بیشتری خواهید برد. لیست زیر ۶ لپ تاپ مخصوص گیم را به شما معرفی می کند که امتیاز های ۳ تا ۳٫۵ را از ۵ امتیاز کلی کسب کرده اند. Alienware M14x R3 Alienware M14x R3
امتیاز: ۳٫۵
قیمت: $۲,۰۰۲٫۹۹ M14x R3 یکی از اعضای متوسط خانواده Alienware است. این لپ تاپ تا حد بسیاری مخصوص گیم طراحی شده است اما صفحه ۱۴ اینچی آن تا حدی از کارایی گیم اش می کاهد. این وسیله قابل حمل است اما نسبت به سایر لپ تاپ ها وزنی زیاد دارد. Asus G74SX-BBK8 : Angle ASUS G74SX-BBK8 امتیاز: ۳٫۵ قیمت: $ ۱،۲۹۹٫۹۹ در این لپ تاپ شما همه آن چیزی که از یک کنسول بازی می خواهید را مشاهده خواهید کرد. کیفیت تصویر بالای آن به اضافه قیمت مناسب ASUS G74SX-BBK8 را به انتخاب اول علاقمندان به بازی های روز تبدیل کرده است. Lenovo IdeaPad Y570 : Angle Lenovo IdeaPad Y570 امتیاز: ۳٫۵ قیمت: $۸۴۹٫۹۹ در پس طراحی ساده و بی زرق و برق خود Lenovo IdeaPad Y570 یک ابزار قدرتمند و کاربر پسند برای گیم و انجام دیگر کارهای رایانه ای محسوب می شود. این لپ تاپ به علت این که با وجود داشتن کارایی بالا کمترین قیمت را در لیست ما دارد بهترین گزینه برای هر گیمری است. Toshiba Qosmio X775-3DV78 : Front Toshiba Qosmio X775-3DV78 امتیاز: ۳ قیمت: $۱,۸۹۹٫۹۹ Toshiba Qosmio X775-3DV78 یکی دیگر از لپ تاپ های تاپ برای گیمر هاست. این لپ تاپ که به وسیله یک عینک تصویری سه بعدی را به شما هدیه می کند علاوه بر قیمت نسبتا بالا یک مضرت دیگر دارد و آن هم عمر باتری یک ساعتی آن است که مطمئنا برای هیچ گیمری خوشایند نیست. Asus K53SV-B1 : Angle Asus K53SV-B1 امتیاز: ۳٫۵ قیمت: $۹۸۳٫۹۹ این لپ تاپ با وزنی کم، پردازشگر چهارهسته Intel Core ، کارت گرافیک قدرتمند Nvidia GeForce و داشتن قیمتی زیر ۱۰۰۰ دلار می تواند یکی دیگر از گزینه های بسیار مطلوب برای گیمرها باشد. Asus G74SX-BBK7 : Front Asus G74SX-BBK7 امتیاز: ۳٫۵ قیمت: $۱,۱۹۹ Asus G74SX-BBK7 با داشتن اسپیکر های خارجی قدرتمند جذابیت بازی را برای شما دو چندان خواهد کرد. این لپ تاپ شاید برای یک کاربر عادی زیاد چذاب نباشد اما مطمئنا برای یک گیمر حرفه ای انتخابی غیر قابل برگشت است.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
ميزان هوش، با توانايى تغيير كردن، اندازه گيرى ميشود. آلبرت انشتين