جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۱ / ۱۰:۲۴
کد مطلب: 9975
۰
۱

تبدیل وضعیت پزشکان مناطق محروم

مدیرکل امور اداری صندوق تأمین‌اجتماعی از تبدیل وضعیت پزشکان مناطق محروم براساس مصوبه هیأت‌مدیره این صندوق خبر داد و گفت: پزشکان شاغل در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی در مناطق محروم که دارای شرایط قانونی بودند، تبدیل وضعیت شدند.
به گزارش مهر،مهدی نوروزیان، شرط سنی کمتر از 35 سال برای گروه پزشکان عمومی و کمتر از 40 سال برای گروه پزشکان متخصص را از جمله شرایط تبدیل وضعیت آنان عنوان کرد و ادامه داد:‌ در اجرای مصوبه هیأت مدیره مجدداً مقرر شده است تا پزشکان مناطق محروم درصورت دارا بودن حداقل 5 سال سابقه خدمت در واحدهای صندوق و دارا بودن شرط سنی بین 35 سال سابقه خدمت در واحدهای صندوق و دارا بودن شرط سنی بین 35 تا 40 سال تبدیل وضعیت یابند که نیرویی با شرایط مذکور در سطح واحدهای تابعه شناسایی نشد.

وی همچنین از تبدیل وضعیت پزشکان گروه عمومی و متخصص درصورت شروع به کار قبل از 45 سال خبر داد و گفت: در اجرای مصوبه هیأت مدیره تأمین‌اجتماعی نسبت به تبدیل وضعیت پزشکان گروه عمومی و متخصص درصورت شروع به کار در واحدهای صندوق قبل از 45 سال تمام و مشروط به دارا بودن 2 سال سابقه خدمت در واحدهای تابعه اقدام شد که مصاحبه آنان براساس لیست‌های واصله از سوی استان‌ها صورت پذیرفت.



نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

Iran, Islamic Republic of
سلام اگه میشه فکری به حال استخدام یا قراداد معین یا شرایط بهتر حقوق ومزایا وامنیت شغلی ما نیروهای باسابقه که در قالب طرح پزشک خانواده وزارت بهداشت که ایده خوبی برای درمان مردم است انجام وظیفه میکنیم وبرای روند این طرح ما نیروهای با سابقه.. 5.6 سال را استخدام یا قرارداد معین کنید ونیروهای کم سابقه همجنان در این طرح بمانند تا سابقه شئن بالا بره متشکرم
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
طوری زندگی كن كه اسمت با جسمت زیر خاك نرود