کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محل آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از سال آینده تغییر می‌کند

16 فروردين 1391 ساعت 15:26


   
رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی،گفت: از سال آینده داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بدون توجه به رشته /شهر انتخابی خود می‌توانند در نزدیکترین حوزه به محل زندگی شان در آزمون شرکت کنند.

به گزارش مهر، عبدالله سجادی جاغرق اظهار داشت: به دلیل مشکلات و مخاطراتی که در حین سفر داوطلبان به حوزه‌های برگزاری آزمون رخ می داد، با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تدابیری اتخاذ شد که داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد همانند داوطلبان آزمون سراسری بتوانند در محل زندگی شان امتحان دهند.

وی خاطرنشان کرد: سالانه بیش از دو میلیون برگه با تلاش کارکنان این مرکز که در مقایسه با سایر مراکز مشابه تعداد کمتر اما با بهره وری بالا هستند، تصحیح می شود.

سجادی جاغرق ادامه داد: طبق آمار، سالیانه بیش از 40 نوبت آزمون برگزار می شود و در سه ماهه آخر سال گذشته دو میلیارد تومان صرفه جویی مالی در قسمت‌های مختلف اعم از توزیع کارت، دفترچه و داشتیم و 100 درصد تمامی مراحل برگزاری آزمون با نظم و امنیت و در نهایت دقت و صحت صورت گرفته است.
رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد به برگزاری آزمون‌های استاندارد IELTS توسط این مرکز اشاره کرد که از رشد مطلوبی برخوردار بوده و افزود: تمامی مراحل اعم از برگزاری آزمون، امتحان، تصحیح، مراقبت و صدور کارنامه توسط اساتید و فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد.

به گفته سجادی جاغرق، به دنبال موفقیت‌های مرکز آزمون‌های استاندارد IELTS دانشگاه آزاد اسلامی و استقبال داوطلبان کشورهای خارجی برای شرکت در این آزمون مراکزی در نقاط مرزی کشور نظیر کرمانشاه، مشهد و تبریز راه اندازی شده است.


کد مطلب: 9986

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/9986/محل-آزمون-کارشناسی-ارشد-دانشگاه-آزاد-سال-آینده-تغییر-می-کند

میگنا
  https://www.migna.ir