پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲ / ۱۵:۱۲
کد مطلب: 19911
۲۰۶
۸۵۷
خانه‌اي پر از سکوت؛ با من حرف بزن همسرم!

همسراني که مدام قهر و آشتي مي کنند بخوانند

همسراني که مدام قهر و آشتي مي کنند بخوانند
معلوم نيست اين چند دهمين باري است که در طول يک سال و نيم که از عقدشان مي گذرد، با هم قهر کرده اند. ترانه احساس درماندگي مي کرد و نمي دانست در گفت وگوي تلفني با مشاور بايد تمام جزئيات مشکلش را بيان کند يا خير.

آشکارترين چيزي که مي شد در رفتار او احساس کرد نياز به گفت وگو با شخصي غير از همسرش بود. همسري که به دليل به وجود آمدن يک اختلاف، چند روزي است با ترانه قهر کرده است و با او صحبت نمي کند.

از اين سم مهلک دوري کنيد
«قهر» يکي از مهلک ترين آسيب هاي يک رابطه است!
 قهر، يک رفتار کودکانه است. اين اولين چيزي است که بايد درباره قهر بدانيم. پس هر کدام از ما که از اين حربه به عنوان يک رفتار دفاعي يا رفتاري براي آزار دادن همسرمان يا به هر نيت ديگري استفاده مي کنيم بايد بپذيريم که اصلا به عنوان يک فرد عاقل و بالغ ظاهر نشده ايم! حتي کودکان گاهي پس از قهرهاي شديد با دوستانشان پس از چند دقيقه يا چند ساعت آشتي مي کنند و دوباره بازي پرنشاط خود را از سرمي گيرند، گويي به بي اهميتي قهر پي مي برند اما خيلي از آدم بزرگ ها همچنان در رفتار کودکانه خود باقي مي مانند!البته ناراحت شدن و به اصطلاح «سرسنگين بودن» با همسر زماني که از دست او ناراحت هستيم، هميشه «بد» نيست، حتي مي تواند در شرايطي به عنوان راهي و نشانه اي براي آگاه کردن او از رفتار اشتباهش موثر هم باشد ولي در برخي شرايط و نه هميشه و نه براي مدتي طولاني!

وقتي قهر کردن نازکشيدن را به دنبال ندارد!
متاسفانه قهر کردن بيشتر در بانوان ديده مي شود و تا وقتي همسر آن ها پا پيش نگذارد، عذرخواهي نکند و به اصطلاح «منت کشي» نکند، آن ها از چهارپاي شيطان پايين نمي آيند! البته طرح اين مسئله درباره خانم ها اين موضوع را نفي نمي کند که بسياري از مردان نيز به اين آسيب مبتلا هستند. در مواردي که خطاي همسر به صورت عمد و به دفعات تکرار مي شود و راه حل هاي ساده احتمالي موثر واقع نمي شود، استفاده از قهر تا سطحي مجاز است. ولي تکرار آن يا طولاني شدن مدت آن، براي رابطه زناشويي بسيار مضر است.


چرا همسران قهر مي کنند؟
جواد بهروزی فر، روان شناس باليني چند دليل احتمالي را براي قهر همسران بيان مي کند: گاهي زوجين نمي توانند منظور و پيام خود را به يکديگر منتقل کنند؛ بنابراين يکي از زوجين احساس ناکامي مي کند و گمان مي کند مورد بي توجهي همسرش قرار گرفته است. بنابراين دچار دلخوري و خشم مي شود و تصميم به قطع رابطه کوتاه مدت يا همان قهر مي گيرد، البته عمق و ميزان قطع رابطه به اهميت پيام بستگي دارد و ممکن است از چند ساعت تا چند روز هم طول بکشد.

فقط خودت را مي بيني
دليل دوم باز هم در رابطه با گفت وگوي ناموفق زوجين مطرح است، گاهي يکي از طرفين خودمحورانه صحبت مي کند يعني مطالب خود را با تصورات و با توجه به نيازهاي خودش مطرح مي کند و تصورات و نيازهاي طرف مقابل را در نظر نمي گيرد که اين خودمحوري باعث دلخوري و قطع رابطه طرف مقابل مي شود؛ زيرا در اين جا مسئله تفاوت نگاه و نگرش وجود دارد و احساس نااميدي و يأس جزئي در فرد، ايجاد مي شود.

وقتي نمي شود گفت بالاي چشمت ابروست!
دليل سوم مربوط به بعد شخصيتي يا درون فردي است. ممکن است شخص، عزت نفس پايين يا آسيب ديده اي داشته باشد که در اين صورت وقتي در شرايط يا در معرض اختلاف عقيده يا سليقه با ديگران قرار مي گيرد، راهي جز قهر کردن برايش باقي نمي ماند.

در همين مواقع است که اصطلاحا مردم مي گويند: «به فلاني زود برمي خوره» يا «نمي شه بهش گفت بالاي چشمت ابروست». قهر کردن مانند ريختن زباله ها زير فرش خانه است، مشکل با قهرکردن حل نمي شود زيرا افراد بعد از چند دقيقه، چند ساعت يا چند روز سعي مي کنند دوباره با هم ارتباط برقرار کنند ولي مشکل به جاي خود باقي است.


از همسرتان باج نگيريد!
دليل بعدي با عنوان «بازيابي عاطفي» مطرح مي شود: اگر دليل قبلي ناآگاهانه بروز مي کند، اين دليل کمي آگاهانه است، يعني فرد در فرآيند شکل گيري شخصيت اش از کودکي تا بزرگسالي راهي را براي رسيدن به هدف انتخاب مي کند که نوعي «باج گيري عاطفي» از ديگران است.

کودکي که براي رسيدن به خواسته اش بهانه گيري مي کند يا روي نقطه ضعف والدينش انگشت مي گذارد و از اين طريق به هدفش مي رسد، ممکن است در بزرگسالي هم اين کار را انجام دهد، براين اساس با همسرش قهر مي کند و با خود مي گويد مي توانم با حرف نزدن و قهر کردن با همسرم به هدفم برسم.

عوارض قهر
خود فرد، بيش از همه در معرض پيامدهاي منفي قهر است.
اين روان شناس در تشريح آثار قهر با بيان اين جمله ادامه مي دهد: وقتي قهر رخ مي دهد، نشان مي دهد که فشار زيادي روي فرد است زيرا مي خواهد خودش را حفظ کند، او در حال تجربه تهديد است و با قهر، انرژي رواني زيادي را از دست مي دهد.

قهر موجب ايجاد فاصله عاطفي و شناختي بين دو طرف مي شود، قهر کردن هاي زياد و طولاني مدت به مرور زمان موجب دلسردي مي شود. حتي فضايي که براي عشق ورزيدن به هم وجود دارد،میگنا دات آي آر مي تواند به فضاي هم زيستي محض تبديل شود و زوجين به جاي مراوده هاي عاطفي و رواني که به آن نياز دارند تنها به وظايف خود عمل مي کنند تا رابطه باقي بماند.

رفتارهاي جايگزين قهر
اين کارشناس خانواده در ادامه توصيه هايي به زوجين نيز دارد:
۱ - راهکار پايدارتر اين است که زوجين آگاه باشند که قهر، رفتاري ناکارآمد است و اگر زماني در کودکي فايده اي برايشان داشته، ديگر در شرايط فعلي فايده اي براي آن ها ندارد، بلکه بايد به دنبال يافتن راه حل باشند.

۲ - زوجين در نظر داشته باشند رفتار ناکارآمدتر براي مدت زمان محدود آن ها را به اهدافشان مي رساند. چون سرانجام طرف مقابل در برابر اين رفتار مي ايستد و ديگر باج نمي دهد.

۳ - زوجين مهارت هاي ارتباط موثر را ياد بگيرند و حتي در سخت ترين شرايط هم به هم فرصت بدهند و بدانند وقتي احساس ناکامي دارند، دچار خشم و هيجان و خستگي مي شوند و نمي توانند استدلال منطقي داشته باشند پس بايد به هم فرصت بدهند و صحبت کنند. آن ها بايد با موضوع و مشکل خود روبه رو شوند و راه حل پيدا کنند.

گاهي افراد موضوع اصلي را ناديده مي گيرند و پشت سر مي اندازند ولي اين موضوع يک روز ظهور مي کند و خود را نشان مي دهد، پس زوجين قهر را با بي توجهي به مسئله و مشکل اصلي تمام نکنند و با هم صحبت کنند اگر بار اول دعوايشان شد، بار دوم صحبت کنند، اگر باز هم دعوا کردند بار سوم صحبت کنند و اگر مي توانند از مشاوره روانشناسی و از مشاور متخصص و متعهد کمک بگيرند تا اين مشکل پيشرفت نکند! 
-
مرجع : خراسان
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

mika
Iran, Islamic Republic of
با سلام.
من و همسرم دو ساله که با هم هستیم.چه در دوران نامزدی و چه بعد از ازدواج خیلی با هم مراوده و بحث داشتیم. سر هر مسئله کوچکی زود عصبانی میشه و یکسالی هم هست که از الفاظ زشت و توهین استفاده میکنه.به نظر من این مسائل اصلا بزرگ نیستن که بخوایم کشش بدیم و کار به جرو بحث اضافه و آخرش به قهر ختم بشه ولی اون اصولا از کاه کوه میسازه.خیلی وقتا من کوتاه اومدم و ازش معذرت خواستم و خیلی وقتا هم اون پیش قدم شده اما خیلی وقتا میگه همش انتظار داری من بیام عذرخواهی کنم منم نمیام. نمیدونم شاید هر دو لجباز باشیم و انتظاراتمون از هم یکی باشه و همین باعث اختلافات ما شده.چون بعضی وقتا هیچ کدوم حاظر نیستیم کوتاه بیایم و غرورمون رو بشکنیم.به قول خودش دنبال تلافی هستیم.من اکثراَ ساکت هستم و سکوت میکنم و تو دلم به کاراش میخندم ولی در کل دنبال راه چاره هستم که چکار کنم تا زود عصبانیت و ناسزاگویی همسرم برطرف بشه چون معتقدم دنیا ارزش این همه غصه خوردن رو نداره.زیاد دنبال حاشیه و دردسر نیستم یعنی شخصیتم اینطوره اما همسرم خودش تو زندگیمون داره حاشیه سازی میکنه و زندگی رو به کام ما تلخ کرده.احساسم بهم میگه دوستم نداره.دنبال بهانه است.همش تو خودشه.به تنهایی علاقه داره.مصرف سیگارش دو برابر شده.و من از این بابت نگرانم و میترسم کار به جایی برسه که مجبور بشیم بخاطر چیزهای الکی از هم جدا بشیم.
Iran, Islamic Republic of
این مشکل برای همه اتفاق میوفته مخصوصا در اوایل ازدواج ولی به نظر من فقط باید با آرامس وصحبت کردن مشکلارو حل کرد وقهر را کوتاه کرد.
Iran, Islamic Republic of
چقدر جالب مشکل من هم تا حدودی شبیه شما ست و تا حدی هم فکرم.
با این تفاوت که من مرد هستم!!!
Iran, Islamic Republic of
مشکلم چقدشبیه
نازنین زهرا
Iran, Islamic Republic of
با سلام کسایی ک زندگیشان مشکل دارند حتما اثرات معجزه آسای حرز امام جواد رو در گوگل مطالعه کنید و شرایط نوشتن آن هم در اینترنت ذکر شده ک واسه مشکلات بینهایت موثر ه من این رو ب خانمی پیشنهاد کردم ک خیلی مشکل داشت ولی از وقتی اینو بهش پیشنهاد دادم مشکلاتش خیلی کم شده
امید
Iran, Islamic Republic of
برو بابا خرافاتی
Iran, Islamic Republic of
یعنی چی خرافاتنیس
نرگس شاه بازی
منظورت چیه مگه چه مشکلی داری من متخصص مشکل روان وقلب هستم اگه سوالی داشتید می تونید بپرسید
United States
واقعا؟
A
Iran, Islamic Republic of
ب مشاوره بدین من نامزدمو خیلی دوست دارم ولی اون فقط بعانه میگیره الکی دعوا میکنه میگم چرا اینطور رفتار میکنی میگه برو ببین چ اشتباهی کردی...منو اون اصلا تفاهم نداریم ولی با تمام شرایط خیلی دوستش دارم
Iran, Islamic Republic of
این نشونه خوبی برای داشتن یه زندگی آروم نیست. اگه با مشاوره حل نشد حتما به فکر جدایی باش
Iran, Islamic Republic of
تا نمزدی فقط برو
Iran, Islamic Republic of
عزیزم مَرد اگه فهمید دوستش داری این رفتارارو میکنه اصلا نشون نده ک دوسش داری جنبه ندارن🙄😏
Iran, Islamic Republic of
👌👌👌👌
Iran, Islamic Republic of
🤣🤣🤣
Iran, Islamic Republic of
حرف اشتباه هست مرد هم دل داره
Iran, Islamic Republic of
فقط دوست داشتن شما کافی نیست.....با اندیشه برو جلو لطفا
Iran, Islamic Republic of
دوس داشتن تو جای دیگه پیدا کن دلت و رو پایه های شکسته نزار بیست سال میگذره میرسی جای من نمیتونی واداراش کنی دوست داشته باشه
علی
Iran, Islamic Republic of
حرفتو باید طلا گرفت من الان چند ساله همین وضع رو دارم . خسته شدم
Iran, Islamic Republic of
دقیقا شوهر منم اینجوریه منم عاشقشم ولی اون اصلا درست رفتار نمیکنه
France
اگر مرد عاشقنباش هیچ وقت نمیشه خودت گول نزن ازش جدا شو مراقبت خونه بخت خیلی بیشتر عاشق هستن وای بحال الان که سرده
Iran, Islamic Republic of
سلام من ۶ماهه ک ازدواج کردم خیلی زودرنج هستم همسرم هم میدونه ک زودرنجم ولی بعضی وقتایه کارای میکنه ک عصبی میشموقهرمیکنم ولی شوهرم اصلاب گردن نمیگیره ک اشتباه کرده واین خیلی آزارم میده لطفاراهنمایی کنید
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها ذات ندارند نمیشه راضیشون کرد منم همیین مشکل را دارم اما به خاطر دخترم می سازم به خدا جدایی وقتی بچه داری خوب نیست کسی را سراغ دارم جدا شد از شوهرش دخترش بعد ازداواج با سه تا بچه خودکشی کرد
امید
Iran, Islamic Republic of
سلام میتونم از شما کمک بگیرم ممنونم
Iran, Islamic Republic of
سلام وقت بخیر من ۲۲ الان ازدواج کردم ولی هچنان زنم ازم ناراحت میشد تا قبل ۳سال فهمیدم که زنم بهم خیانتهای متعددی کرده که حتی منو به قتل رسونده ولی وقتش نرسیده بود او‌خدا نمیخواست الان که بعد ۳ سال قهروخواستیم طلاق بکیرم اما دیدم خیلی اثر داخل خانواده میزاره چون ۴فرزند ازش دارم دوباره بهم برگشتیم امابدتر از اول اینبار یک بازی جدیدی داره که ازم میترسه وهمیشه خودشو به ترس میندازه چون خانواده اش یک عریضه بینمون نوشتن که نباید اخلاقت باش بد باشه با اینکه اخلاقم بهترین اخلاق هست اینم میخوات منو از نظر روانی اذیت کنه که باش قهر کنمو کارشو‌با من تمام کنه لطفا راهنمایی بفرمایید
United States
سلام خوب هسین من ۵ ساله با ی دوس شدم الان میگه دیگ تموم کن برو
Iran, Islamic Republic of
خوب
Iran, Islamic Republic of
خانوم من حرز امام جواد دارم ولی بازم با خانومم مشکل دارم ،خودسازی با عقل بیشتر جور در میاد
Iran, Islamic Republic of
خخخخخ
Russian Federation
منم همین مشکل دارم شوهرم خیلی خیلی بددهنو و بداخلاقه من زندگیمو دوست دارم و نمیخوام خانوادم بفهمن بخاطر یه بحثه کوچیک اسمم سرزبونا باشه بخاطر همین شوهرم سواستفاده میکنه دسته بزنم داره به قرآن دارم روانی میشم چکارکنم
زهره
Iran, Islamic Republic of
من شوهر بسیار بسیار لجباز و زبون نفهمی دارم فک کنیدیک هفتس رفته خونه مادرش منم گذاشته بلک لیست خانوادش خیلی دخالت میکنن نمیدونم چکار کنم به ستوح اومدم آبرومو جلو خانوادش برده منم به خانوادم نمیگم اونم داره سواستفاده میکنه رفته که رفنه کتک کاری کردیم راه حل
مهسا
Iran, Islamic Republic of
سلام بچ ها من 10ماهه نامزد کردم همشم همه دعواها سر من بوده اون خیلی اخلاقش خوبه همیشه همه تعریفشو میکردن ولی من خودم خرابش کردم همش فش دادم همش زدمش اونم الان شده مثل خودم 3سالم باهم دیگ رفیق بودیم حالا خلاصه از دست خودم خیلی عصابم خورده نمیدونم چرا اینجوری شدم ب همچی حساس شدم همه حسرت داشتنشون میخورن خیلیم مشکوکم بضی وختا میخام خودمو بکشم واقن الان دارم میرم سر خوته زندگی دیگ میخایم عروسی کنیم تروخدا راهنماییم کنید دارم دیوونه میشم
Iran, Islamic Republic of
خودتو جمع کن
آگاه باش نسبت به اشتباهت در لحظه
خودت رو سرزنش نکن بخاطر گذشته
گذشته رو با عشق جبران کن
آینده ساخته میشه
Iran, Islamic Republic of
خیلی استقامت عصبی میخواد .با یه گفتگو یا دو جمله خط نوشتن تغییر نمیکنی .صحبت و گفتار درمانی انجام بدین ..عصبیت یکی از شاخه های بسیار ریز ترس هستش .اینجوری بگم شخصی که عصبی میشه ترسو هستش .‌.قبل از همه چی باید پذیرا طبیعت باشی و از هیچی نترسید ..کاملا داخل نوشته هات مشخصه که ترس داری رفتارت تغییر بدی .نترس از تغییر رفتار .نترس از محبت و مهربانی ..بنظرم شما از مهربانی ورزیدن خیلی می‌ترسی..حالا ببین چقدر ترسو هستین ...رفتن پیش روانشناس متخصص عالیه اما تا خودت دکتر خودت نشی فایده نداره..بدرود
پشه..
Iran, Islamic Republic of
خیلی پشیمونم از ازدواج بایک ادم زبون نفهم روانی پارانوئید...خیلیی...زندکیمو نابود کرده...حیف شخصیت مودب من ..
خسته
شوهرمنم اینجوریه بی احساس اصلن محبت کردنو بلدنیست منم خیلی دوسش داشتم از وقتی که بچم به دنیا اومد کلن عوض شد الان ۴ساله ما ازدواج کردیم تا حالا نیومده از دلم در بیاره با این که اشتبا از خودشه اون از من ۱۳بزرگ تره من سنم خیلی کم بود از محبت از اینکه بهم توجو هیچی نمیفهمم بدترین رفتارش اینه که همش بهم دروغ میگه حتااگراب هم بخوره میگه نخوردم خیلی خستم خدا اینجورادمای نسیب هیچ کس نکنه
Iran, Islamic Republic of
سلام من خانمی خوب و مهربان وبا سلیقه دارم که خانم الان ۱۵ سال هست باهم زندگی داریم میکنیم وای سن آدم هرچه بره بالا تر عصبیش بیشتر میشه ومادری چچوری پسرودختر خودش دوست دارد خانم من همینجوری من دوست می‌داشت ومن چنان پولی نداشتم وشغلم کارگری بوده ووهرچه درآمدم بوده باهم ساختیم خوردیم و چشیدیم الان صاحب پنچ تا دختر هستیم وبا این شرایط سخت وبا این گرونی آدم کارگر هرچه خودش را خوشحال کنه باز هم توی پریشانی وغصه هست وبازهم شکرخدا را میگیریم که باهم روزگار خودمان را میچرخانیم واز زندگی خودمان راضی هستیم بعضی موقعه با من خانم شوخی می‌کنه شما اجازه داری که زن دوم بگیری ولی من با همان خوشحالی های که توی سن جوانیم بودم وبا من ساخته من تا قیامت باشه من زن دوم نمی‌گیرم واگر بگیرم من از ناراحتی که توی دلم میآید به فکر بچه ها وخانم که یکی بهشان نگه پدرت رفته زنی دیگه گرفته با هم خوبیم والحمدالله از زندگی که خداوند به نصیبمان کرده راضی و خشنود هستیم و انشالله همه همسران وشوهران را به شادی خوشنودی بگردان تا چشم دشمنان کور باشه
Iran, Islamic Republic of
تاحالا شده راستشوبگه ونظر جدی بدی وسراون کارش دعوا کنین بله صددرصد.یاتاحالا شده بگی توبهترین تصمیمات رومیگیری وبهش اعتمادبنفس بدین نه صددرصد.تاحالاشده تعریفش کنی وبهش بگن خانومت چقدرتعریف شمارومیکنه اصلا.تاحالاشده باخانواده ات بخاطر طرف داری ازشوهرت دعوا کنی وبهش بفهمونی که مهمترین شخص زندگیش هستین والله نه رفتارتودرست کن ونمیتونی بروپیش روانشناس وکمی قدردان باش لااقل خوبیهاشو بابدی جواب نده ونخواه که کاری کنی که اون خوبیش روخراب کنی که بعدا بدهکارش نباشی و زبونتوکاربنداز ودستور بده نباش
Iran, Islamic Republic of
عالی
France
همه جوره میشه مرد تحمل کرد جز مرد بد بین مشووک
Iran, Islamic Republic of
سلام خواهر گرامی. توروبخدا اصلا اشتباه نکنید. کمبود محبت داره. محبت کن به شوهرت. نه افراط کنی. بهش محبت کن و کم کم در موقع محبت درخواست خودت بگو. مرد جماعت فقط نوازش کنی بدون همیشه خدمت میکنه. محبت به شوهر جواب خوب داره
Iran, Islamic Republic of
سلام شما درست گفتیم خاهرم
Iran, Islamic Republic of
سلام خواهر من اگه میخوای بع آرامش درون برسی و همه قبولت داشته باشن نماز بخون.اگر مشکلاتت رفع نشد بیا به من هر چی دوست داشتی بگو.ببخشید بزرگوار جسارت کردم.
Iran, Islamic Republic of
نرو بدبختش میکنی
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیز ،لطفا برای عروسی گرفتن عجله نکن خودتو ،اونو همه به باد فنا میدی.اول برین روانشناس خودتونو تعمیرکنین وگرنه فرداروز که پای بچه ها وسط اومد دیگه نور علی نورین.
Iran, Islamic Republic of
سلام عزیزم چرا ب خانوادتون نمیگید ک اونام سواستفاده کنن ب خانوادتون بگید اونام بل برخوردشون بهفهمون شما تنها و بی کس نیستید
United Arab Emirates
سلام به نظر شماها آیا من به بستن زباناعتماد کنم یعنی امتحان کردین کمکم کنید ده سال تواین آتش می‌سوزم می‌سازم دوتا پسر بچه دارم
Iran, Islamic Republic of
سلام شوهرمن خيلي بد دهن وعصبي چيكار كنم؟
Iran, Islamic Republic of
تو هم عین خودش شو تا فک نکنه ضعیفی
Iran, Islamic Republic of
خاک تو سرت با این راهکار دادنت.
Iran, Islamic Republic of
برو مهریتو بزار اجرا بترسونش
محمد
Iran, Islamic Republic of
بیشرف
Iran, Islamic Republic of
اگر بچه نداری حتما حتما جدا شو خواهر من. اگه بچه داری ک صبر و صبر. بخدا کشیدم ک دارم بهت میگم . بچه نداری مهراوه بزار اجرا برو حالشو ببر
Iran, Islamic Republic of
مشکل آدم ها اینه که فقط از سمت خودشون به قضیه نگاه می‌کنن و باعث میشه حق رو به خودشون بدن.شوهر شما قهر کرده رفته خونه مامانش کارش بسیار زشته .ولی حتما یه مشکلی پیش اومده که این کارو کرده
Iran, Islamic Republic of
دقیقا منم مثل توام
Iran, Islamic Republic of
منم مثل شما هستم به دادم برسید شوهرم.بداخلاق وزورگو فقط حرف حرف خودشه مدام دعوا خسته شدم آخه من چه گناهی کردم گرفتار دو بدجنس شدم به خاطر آبروم دوست ندارم طلاق بگیرم
Iran, Islamic Republic of
من ازتو بدترم
Iran, Islamic Republic of
🤣
Iran, Islamic Republic of
من دوتا بچه دارم و با شوهرم مشکل داریم اون اصلا مارو نمبینه و دوست داره فقط بارفیقاش باشه و قلیون بکشه ولی من دیگه تحمل ندارم لطفا راهنمایی کنید پاش بمونم یا جدا شم
Iran, Islamic Republic of
سلام منم واقعا همین مشکل و دارم با دوتا بچه پسر منم موندم چکار کنم کدوم را ه خوبه جدای یا موندن اصلا اهمیت به زندگی نمیده همه براش تو اولویت هستن الا ننو بچه هام
Iran, Islamic Republic of
چندموقعه که اینجوری وباصبر وگفتار بهش بگو طرز زندگی کردن با یک زن اینچو ی نیست واگر دیدی نه حرفت به گوشش نمیخوره دوباره سرنمازت به خدا توکل کن خداوند آجر شمارا ازش میگیره وفقط هر نیتی که خودت داری وبا خدا رجوع میکنی اگرقصد زندگی کردن داری خداوند یک چیزی توی قلب شوهرت میخونه که خود به خود کارهایت درست میشه واگر سخته وناراختی وراضی به جدا شدن توی قلبت داری و بین شما شوهرت خداوند به چیزی میاره که خود به خود با هم دورتر میشه وبا هم جدا میش
Iran, Islamic Republic of
سلام عزیزم منم همین مشکل دارم اگه راه حلی پیداشدمنم خبرکن
Denmark
سلام عزیز خوبی یه چیزی میخوام بهت بگم سعی کن شوهرت رو درک کنی ببینی واقعا تو زندگی مشترکتون چه انتظاری از تو داره میخواد چیرو ثابت کنه
Iran, Islamic Republic of
اینا همش حرفه من از همه شما بدترم هرروز گریه میکنم میریزم تو خودم خدا لعنتشون کنه
United Arab Emirates
سلام.من تز همه شماهایی ک مشکلتون رو گفتید بدتر بووودم..بخداا توی زندگی هر دوشخخص مقصر میشن ک اختلاف میوفته توی زندگی.برید زیاااد فک کنید ب زندگیاتون ببینید چقد راحت میشه حل بشه مشکلتون وقتی شمایی ک دم از بد بودن طرف مقابلتون میزنید فقط یه درصد خودتونو مقصر بدونید همین الان ک این‌پیامو میخونید دیگه اینجا دنبال راه حل نمیگردیو میری پی زندگیت و بهترشو میسازی..شما ها چی فک‌میکنید درباره زندگی؟همین الان ک اینو میخونی یکم فک کن مگه آسون ب دست آووردی تا الانش؟ک آسون یه طرفه قضاوت میکنید؟بخداا توی زندگی دوطرف مقصرمیشن ک ب اینجا میرسه..برو تو خوب باش قلقشو ب دست بیار .اصن اون بببد اون خودخواه طوری رفتار کن ک اونم مثث خودت خوب بشه..منو شوهرم حتی قبل ازدواج باهم دوست هم نبودیم از طریق پدرم ک باهاشون آشنا شدیم نامزدیمون۱ ماه طول کشید .بخدا رفته رفته عاشق هم شدیم .عاشق شدن حین زندگی کردن هیچوقت از بین نمیره..
Iran, Islamic Republic of
رحمت خدا برپدرت و مادرت. حرف حق
Iran, Islamic Republic of
اصلا جوابشو نده هرچی میگه شمااهنگ شاد برای خودتون گوش کنید تنور هرچی بسوزه جای خودش بیشترگرم نمیکنه
Iran, Islamic Republic of
سلام عزیزم به هیچ عنوان تو زندگیت قهر را به کار نبر کاری کن که پشیمون بشه از کرده ی خودش اون بد دهن تو با خوشرویی بهش بگو ببخش عزیزم اگه باعث اذیتت شدم یاحرفی زدم که ناراحت بشی که اینجوری عصبی بشی و بخای این رفتار را بکنی من ازت معذرت میخام پیش قدم باش حتئ اگر که مقصر نباشی هیچ وقت تو زندگی تلافی کردن یا بد رفتاری کردن یا اینکه مثل خود طرف مقابل نخواه پاسخ بدهی بلکه با خوشرویی و زبان خوش میشه حل کرد خیلی عالیه که مسائل زندگیت را برای هیچ یک از فامیل واعضای خانوادت بازگو نکردی بشین و فکر کن عزیزم که انشاالله بتونی با مشکلات بجنگی و زندگی خوبی داشته باشی و این را هم بدون با جروبحث چیزی درست نمیشه گلم همیشه آروم باش و با رفتار خوبت نشون بده که طرف مقابلت خودش شرمندت بشه
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام،شما مطمئن باشید وقتی یه مرد همچین رفتاری داره از یه کار شما دلگیره که فقط با صحبت حل میشه اونم باید قبلش کاملا فکر کنید که واقعا چه کاری کردید سعی کنید کار اشتباهتون و خودتون یادتون بیارید نه همسرتون بیشتر این نشانه ها از حساسیت مرداست که اینکه فکر میکنن براشون ارزش قائل نمیشین ،مثلا رفتن بیرون با دوستی یا آشنایی یا...یک اجازه ی خشک و خالی از همسرتون اون و غرور مردونش و زنده می کنه ،،یک مرد وقتی همسرش و دوست داره بیشتر خود خوری داره وقتی فکر می کنه نمیتونه منظورش و برسونه یا قبلش میخواسته برسونه و زود به دعوا ختم میشده اینجوری میریزه تو خودش و انباشته میشه و حالت افسردگی پیدا می کنه ،،پس این و به خاطر داشته باشید حتی اگر موضوعی از قدیم حل نشده باقی مونده خیلی قشنگ و با منطق حلش کنید چون مطمئن باشید اگر از قبل هم چیزی بوده و یا بحث تموم شده تا سالهای سال تو دلش مثل زخم باز میمونه ،،
Iran, Islamic Republic of
واقعا سخته منم درد شما رو دارم با وجودی که شما پدرو مادر داری خدا براتون نگه داره من ندارم ولی واقعا خسته ام خیلی همسرم رو دوست دارم ولی دیگه جونم به لبم رسیده خیلی باهاش کنار اومده همیشه کوتاه اومدم ولی نمیدونم هرز گاهی چند ماهای تعقیر میکنه
Iran, Islamic Republic of
من وقتی کاراشتباهی انجام میدم چندبارعذرخواهی میکنم ولی همسرم اینطوری نیست شده چندروزبامن قهرکنه براش مهم نیست من بامخالفت خانواده باهمسرم ازدواج کردم
Iran, Islamic Republic of
سلام من هم شوهرم دست بزن داره نمی دونم باید چکار کنم دوتا بچه دارم به خاطر بچه هام تا الان زندگی کردم ممنون میشم یک راه حلی برام بیگین
Iran, Islamic Republic of
سلام حتما لجبازوزبون درازی
Iran, Islamic Republic of
۱ اشتباهاتت رو تکرار نکن
۲ عذر خواهی برای انسان ها خوب نیست ، کاری نکن ک مجبور به عذر خواهی باشی
Iran, Islamic Republic of
آفرین
ندا
Iran, Islamic Republic of
من که دیگه بریدم شوهرم حتی اگه مقصرم باشه قهر میکنه. فقط بخاطر پدرومادرم زنده م وگرنه خودمو میکشتم.از زندگی مشترک 1/5سالم هیچ روز خوشی نداشتم.
سارا
Iran, Islamic Republic of
من هم بریدم نمیدونم چکار کنم شوهرم خیلی اذیتم میکنه زود قهر میکنه خیلی فحش میده به خودم پدر ومادرم خواهرام جلوی همه خجالتم میده اگه خودش مقصر باشه قهر میکنه باید بری منت کشی تا چند ساعت باید منت کشی کنم
Romania
سلام منم خسته شدم سوهرم خیلی کتکم میزنه خسته شدم از دستش چی کنم اخه
پروانه
Iran, Islamic Republic of
سلام
منم باشوهرم4ساله ازدواج کردم خیلی دوسش دارم ولی باهام خیلی بده بهم چندبارم خبانت کرده دعواکردم گذاشتم رفتم ولی میگه غلط کردم اشتباه شده اومدن دنبالم رفتم دهنموبازمیکنم کتکم میرنه
United States
منم خسته شدم از اخلاقاش و رفتاراي بچگانه و قهراش و خساستاش چكار كنم ب جايي رسيدم ك افسوس گذشتمو ميخورم چرا ازدواج كردم چرا اينو انتخاب كردم
Iran, Islamic Republic of
عزیزم الان ک خیانت بعدها با بچه بیچاره میشی خیانت بهش مزه میده و بیشتر هم میشه نمیخوام تو دلتو خالی کنم اما از این آدم جدا شی بهتره
France
منن از اول زندگیم خیانت دیدم الان ۱۷ سال ازدواج‌کرده هزاربار قسم خورده بازم خیانت مکنه ازش جدا شو بچه نداری
Netherlands
سلام
من هم خسته شدم از قهر و ناز های زیاد شوهرم از اینکه نمی تواند شرایط در ست جنسی داشته باشد
همیشه از من می داند و مرا زیاد زجر می دهد به خدا خسته شدم کم آورم
راضیی به خود کشی هستم اما چی کنم که گناه کبیره است
راه را برایم نشان بدهید
Iran, Islamic Republic of
سلام خواهرم نه این ارادی که کردی باطل کن واگع دست به خودکشی بکنی اون هیچ مریضی بهش اثرنمیکنه پا به پای خودش میگذره ومیره همسر دیگری ازدواج می‌کنه وناراختی به خانواده آن پیش میایه پدرومادرت وبرادرانت در زیر یک غمی وغصه ای میشوند و خودکشی کار مسلمان نیست بهترین را که به مد نظر خودت هست یا ما نظری بدیم برو درخواست طلاق بده وبه راه زندگی که شما با اون نمیسازی وشمارا اون شوهر به نظرم یک کلفت یا نوکر قرار داده و اون شوهری نیست که زجر کش کنه اون شوهر عقل نداره به نظرم مردیکه همسری را گرفت و تشکیل خانواده داد اون همسر با شوهر رفتار می‌کنه که پدر ومادرمون در این حد خدمت نکردند وزنی که شوهر واقعی دارند زندگی میکنند زن شوهر خودش از پدر ومادر وبرداری معاون همسر داره شوهرش بیشتر مواظبت می‌کنه ولی شوهری که قدر همچنین همسری را بداند واین کاری نیست که زنم ۷سنی من هرچوری که باعت درخواست رابطه با در کارهایی که زن با زن دیگری نشستند مشورت میکنند ولی همچنین شوهری را سهم بدی تا به دم مرگ به شلوارش باشه بعداش بمیره
United Kingdom
سلام به همه دوستان من مدت سه سال ازدواج کردم الحمدالله هیچ مشکل نداارم .چون من و خانم همیش در این فکر هسیتم که زنده گی باید ساخت ، پس صبر ،گذشت ،تفاهم ،درک ، صحبت نمودن همه چیز را خل میکند.اگر بتفاهم نمیرسید بعد از کوشش های زیاد پس راه حل نه اون را خسته کنید نه خود را هر کسی به خوشی سوی زنده گی خود برود .ختم کلام .مهم ترین چیز دعا با اخلاص الله همه چیز را حل میکند .خوش باشید مثبت باشید عزیزان
United Arab Emirates
مال شوهر من که خیانتاش عادی شده
Iran, Islamic Republic of
وایی خدای من .چه بد
Iran, Islamic Republic of
طلاق .بی شک
Iran, Islamic Republic of
سلام خواهر من خدا از سر تقصیرات همه بگزره ...(نماز بخون) تا هم خودت به آرامش برسی هم شوهرت به خودش بیاد .اگر بعد یک سال تو ایشون و زندگیتون و روحیات خودتون تغییر دیدی یه فاتحه واسه شادی روح‌من بفرست .اگر نه قطعا تغییر اصلی رو تو خودت میبینی راحت با جداییشون کنار میایید .ولی ان شاالله که خیره
Iran, Islamic Republic of
غلط کرده کتک کاری میکنه. مگه کیه! چی فکر کردن بعضی از این مردا...
بدون هیچ بحثی مشاوره و نشد، طلاق بگیر. زن باید توی خونه و زندگی آرامش داشته باشه، نداشت باید بره با یکی دیگه ازدواج کنه که بتونه بهش آرامش و امنیت بده
Iran, Islamic Republic of
آره توصف برات وایسادن مردا چون تو مغروری همه چی ب طلاق درست نمیشه
Iran, Islamic Republic of
تهدیدش کن بگو میزارمت کنار واسه همیشه منم عقدم همین مشکلو دارم از کاه کوه میسازه همش دنبال قهره زندگی رو مسخره گرفته سی سالشه ولی عقلش مثل بچهاست هیچی حالیش نیست همش خودم منتشو میکشیدم قهر میکرد تو این شش ماه ولی الان بیست روزه دیگه زنگ نزدم بهش بابام و مامانم گفت اگه یه ماه یا دوماهم زنگ نزد حقی نداری بهش زنگ بزنی این که نشذ زندگی که اینجوری میکنه
Iran, Islamic Republic of
ممنون از طرز فکرت اینجوری رفتار میکنی که اون بنده خدا رو از زندگی سیر کردی.
Iran, Islamic Republic of
منم الان یک سالو سه ماه میشه که عقدم تو این یک سالی هر وقت دعوا میشد من پا پبش میذاشتم اینسری به من گفت بهم پول بده من بهش گفتم بهت میدم ولی باز به من برش گردون اونم هر چی دهنش بود گفت دیگه زنگ نزد الان دقیقا یک ماه شده خانوادم که میگن جدا شو منتظر نظر منن منم موندم چزکار کنم اگه من یک سالم زنگ نزنم اونم نمیزنه حالم ازین ازدواج بهم خورد ریدم تو این ازدواج
United Arab Emirates
بخدا شوهرم منم همینطوریه ولی خب من باید بکشم نمیتونم جدا بشم بخاطر ناماددیم
United Arab Emirates
بچه ها شوهر منم خیلی اذیتم میکنه دوسال ازدواج کردیم ولی من بخاطر اینکه پدر مادرم از هم طلاق گرفتن پدرم رفته زن دیگ گرفته من بخاطر تامادری وپدرم باهاش میسازم بخدا کارای که اون بامن کرده هرکی بود باهاش نمیموند
United States
سلام عمرتوبرای کسی حدرکن که ارزش داشته باشه
France
طلاق بگیر اونی که دوست داشته باشه وقت میزاره باتو باشه نه ازت دور باشه
Iran, Islamic Republic of
سلام‌‌‌‌منم‌‌همین‌‌مشگل‌‌را‌‌دارم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خیلی‌‌همدیگر‌را
دوست‌‌داشتیم‌‌هر‌‌دو‌ازدواج‌‌دوم‌است‌‌هر‌‌دو‌بچه‌‌داریم‌‌‌‌‌بچه‌‌ها
با ‌هم‌‌‌‌دعوا‌کردند‌‌‌‌کارمون‌به‌‌طلاق‌‌خورد‌‌‌وهمیشه‌‌شوهر‌من‌‌هم‌‌سر
هرموضوع‌‌قهر‌میکرد‌‌الان‌‌هم‌‌۳‌‌ماه‌‌طلاق‌‌گرفتیم‌‌ولی‌‌‌‌‌باحرف‌‌دوباره
با هم‌‌صیغه‌میشیم‌‌به‌من‌قول‌‌داد‌زندگی‌‌را‌درست‌‌کنه‌‌‌‌ولی‌‌‌‌سر
این‌‌که‌‌بیاد‌پیشم‌‌من‌قبول‌‌نکردم‌‌بامن‌‌دوباره‌قهر‌کرده‌‌گوشی‌‌را‌هم
نه ‌جواب‌میده‌‌نه پیام‌‌‌‌بعد‌‌چند‌‌هفته‌‌دوباره‌‌شروع‌‌‌میکنه‌‌‌‌‌‌‌به‌‌من
قول‌‌داد‌این‌کار‌‌‌‌‌را‌نکنه‌‌ولی‌‌دوباره‌‌قهر‌‌میکنه‌‌‌‌‌منم‌خسته‌‌شدم
Iran, Islamic Republic of
خوش به حالت پدر و مادر داری
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا عزیزانم سفت بگیرد زندگی یه روز دو روز نیست یه عمره خوشم بیاد نیاد نداره تا عقد هستین خودتون رو بسازید تو زندگی مشترگ بدتر از اینا وجود داره
Sanas
Iran, Islamic Republic of
اره بخدا منم همین مشگلو دارم
United Arab Emirates
اره پدر مادرمنم همینطوری میگن ولی خودم نمیتونم
Iran, Islamic Republic of
سلام اینجور مردها بدرد زندگی زناشویی نمیخورن مردی از اولش از این اداها در بیاره تا آخرش بخون خودم این مشکل داشتم الانم روز به روز بدتر میشه خدا وکیلی با این آدم ازدواج نکنی بدبخت میشی
Iran, Islamic Republic of
من هم شوهرم میگه نباید خانوادت بیان خونم من هم خجالت می کشم نمیتونم بهشون بگم شوهر همش حرف زشت ب خودم خانوادم میزنه دیگه ازش متنفر شدم
United States
معمولا این جور مردها فکر کنم احتیاط داره
Iran, Islamic Republic of
یعنی چی
Iran, Islamic Republic of
ای دل غافل ..از درون خودتان این سوال بپرس ..بدون شک نکن نشات گرفته از رفتارهای خودت هست ..راه حل فقط پرسیدن از شوهرت و اون خودش کم کم بهت میگه ..صبر کن و تلاش برای بهبودی..بدون دلیل هیج انسانی جنگ جدل نمیکنه خواهرم
Iran, Islamic Republic of
بخدا فک نکنم از من بدبخترم باشه شوهرم نه منو دوسداره نه پسرم همش دعوا وحرف زشت وداد و بیداد
روزی ده بار میگه ازت متنفرم وطلاقت میدم
هیچ جا نمیبرتم چهیچکیم نمیاد خونمون
فقط بچم گناهه چکارکنم خدااااا
sahar
Iran, Islamic Republic of
وای وای وای ببین شوهره منم قهریه من الان پنج ساله باهاش ساختم.اصلا واسش مهم نیس حتی اگه یهفته قهرباشیم
محمد
Iran, Islamic Republic of
باید ازش معذرت خواهی کنی
لیلا
Iran, Islamic Republic of
پس چکارمیکنی میسازی بچه هم داری
Iran, Islamic Republic of
وای شوهرمنم خیلی قهر قهرو هستش فقط ذله شدم یه سال و 4 ماه نامزدیم بعضی وقتا فقط فکر طلاق میزنه ب سرم
Iran, Islamic Republic of
بساز محبت کن
Iran, Islamic Republic of
طلاق بگیر
Iran, Islamic Republic of
زر نزن
Iran, Islamic Republic of
صد درصد مخالف
Iran, Islamic Republic of
طلاق بگیر
Iran, Islamic Republic of
مهریه رو نگیرید طلاقتون بدیم
Iran, Islamic Republic of
خخخخخ
Iran, Islamic Republic of
خاک تو سرتون کاش نصلتون منقرز شه
Iran, Islamic Republic of
قهرقهرو ها
چه زن چه مرد
Iran, Islamic Republic of
راه حل منصفانه تری هست ازاول اخلاق گندتونو تو خواستگاری بگید دیگه کار به عروسیو مهریه نمیرسه
Iran, Islamic Republic of
سلام من الان ده سال ازدواج کردم همیشه شوهرم قهر مکنه دیگه بریدم
گیثو نجاتی
Iran, Islamic Republic of
ن عزیزم اصلا فکر طلاق به سرت نزنه من الان ۵ ماهه که نامزدم یعنی باورت میشه که ما همیشه بحث میکنیم
Iran, Islamic Republic of
جداشو
Iran, Islamic Republic of
خو طلاق بگیر
Iran, Islamic Republic of
دقيقا شوهر منم اينطوريه الان پنج روزه با من قهره خودم ميرم براش بم ميگه دوست ندارم برو اصرارش كردم ك آشتي كنيم بعد ميگه خودتو كوچيك نكن موندم فقط گريه ميكنم
Iran, Islamic Republic of
من این وضعیت خودت رو دارم😭😭😭😭
Iran, Islamic Republic of
سلام شوهر منم همیشه میگه یه زن دیگه میگیرم
علی
Iran, Islamic Republic of
از بس ی دنده و لجبازید شما زنا
ماندانا
Iran, Islamic Republic of
سلام ندا جان.منم ۱/۵ساله ازدواج کردم البته ازدواج دومونه.هردومون و یه روز خوش ندیدم.۹۹درصدم مقصره منو مقصرمیدونه و شاید به جرات بگم تا هفته ام شده باهام قهره.چندبار اقدام به خودکشی کردم .اما بازم زنده ام.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
منم تازه ازدواج کردم منم با نامزدم هی قهر آشتی میکنیم ولی 90 درصد خانمها مقصرن انتظارات بیش از حد دارن شوهرشان را چراغ غول جادو فرض میکنن اگه شما به حرف شوهرتون گوش بدین موفق میشین اگه لج بازی کنین آخرش طلاق و پشیمانی
تنها
Iran, Islamic Republic of
چراشما مردا همه رو.. یجور قضاوت میکنید.منم توشرایط خیلی بدی هستم چراکه همسرم همیشه انتظارش اینه که همیسرش باید تابع تمام افکار،اعمال ،عقاید شوهرش باشه حتی اگه باهاش مخالف باشه محکوم به قبوله ،ی جور حکومت نظامی.هستن خانمهایی ک واقعا در حد فرشته هستند اما شوهرشون با تمام بی محبتی ودیکتاتور مآبانه ازشون پذایرایی میکنن ،صحبت زمانی راهگشاست که طرف مقابلت پذیرای حل مشکل باشه.وقتی طرف مقابلت همیشه خودشو حق به جانب میبینه دیگه جایی براصحبت نمیمونه
Germany
من 25 ساله ازدواج کردم و حاصل این وصلت جز درد و رنج
چیزی دیگری نبوده اما چون خودم انتخاب کردم باید تحمل کنم
بیست و پنج سال زنی را تحمل کردم که هر لحظه ارزوی مرگم
را میکند
اما در طول این همه سال هر چه سعی کردم تا اون تنفر و کینه
زنانه اش را نسبت به من ترک کند نشد که نشد
بیست وپنج سال حتی در خلوت مان هم تنها بودیم
کاش هیچ وقت ارزوی چنین باهم بودن را نمی کردم
دنیا را به پایش ریختم اما نشد
همسرم همه زندگی مان را فدایی خانواده و خواهر وبرادرش کرد
چرا هیچ کس به خانمها ایراد نمیگیرد وقتی ازدواج کردید در بیست وچهار ساعت شبانه روز در بیست وچهار دقیقه در کنار مرد بد بخت بنشینید وباهاش حرف بزنید
در دنیا دست وپا مان را عنعنات سخت قومی بسته ان شاءالله که در اخرت خداوند مرا از شر چنین هیولایی رهایی بخشد
خداوندا تو شاهدی که من هر چی در توان داشتم به بنده تو دریغ
نکردم خودت هدایتش کن
محسن بدبخت & بیچاره
India
سلام منم دقیقا به همین درد شما گرفتارم از بس زنم اذیتم میکنه بارها شده پیش خودم گفتم بخدا فردا میرم دادگاه تقاضای تلاقشو میدم اما فردا که شده دوباره کوتاه اومدم گفتم استغفراله مگه طلاق همینجور الکیه .
دیگه به بن بست رسیدم هر زمان قهر میکنه شاید به یک ماه و بیشتر هم میرسه .
تنها راهم شده رازو نیاز با خدا همیشه میگم خدایا خودت یجوری یکاری یه برنامه ای هر چی که خودتوصلاح میدونی یه راه حل جلو پا من بزار
من نمیخوام این زنو طلاق بدم تو خونه پدرش بدبختو بیچاره خونه نشین بشه خدایا تو خودت آدمش کن
یعنی یجورایی با خدا دارم سر معامله رو باز میکنم ولی خدا هنوز محلی بهم نداده انگار اهل معامله با من نیس.
اتنا
United Kingdom
خوبتون میاد زن خوب سر راهتون قرار میگیره نمیخوایید زن بده خوب
انتخاب میکنید الان به این نتیجه رسیدم بلد نیستید زن خوب انتخاب کنید
جذابها بدترها هستن براتون
زن خوب کسی نمیخاد ولش میکنن
Iran, Islamic Republic of
زن خوب را که دارد آدم ننگ
United Arab Emirates
سلام داداش من الان ۸سال با این وضع میسازم سخته زنت پیش باجاناقت خوردت کنه یا پدرش پیش باحاناقات بگه فقط ی دخترم شوهرش لیاقتشو نداره خدای عالم شاهده خونه هم به نامش زدم شاید کم بیاد اما چاره نبس باید ساخت حتی اگه شده باشه بخاطره بچه باید ساخن
Iran, Islamic Republic of
فک نمیکردم ک یه مردی هم وجود داشته باشه ک دست زنش اسیر باشه آخه همیشه بر عکس . واقعا این مردا چرا انقدر بی مسئولیتن
Iran, Islamic Republic of
اخییییی چقد گناداری تو ...باباخو انقدم بی ارزه نباش بگیر بترونش زنتو ک دیگه جرعت نکنه دم بزنع
Iran, Islamic Republic of
بی تربیت عوضی
Iran, Islamic Republic of
البته ببخشید این حرفو میزنم قبلا کاری نکردین که خانومتون دلخور شده باشن منم یه خانومم اما فکر نکنید طرف داری از خانوما میکنم من خودم قبلا خیلی محبت به شوهرم میکردم حتی میگفتم مادر دومش هستم چون هیچ محبتی از پدر مادرش ندیده بود ولی یکشب بهم گفت به مرد نباید رو بدی چون فکر میکنم خودتو انداختی به من بخدا انگار با پتک زدن تو سرم همش بی محلی میکنه جلو همه خوارم میکنه میگه منتمو داشته شوهر کرده بهم بخدا اگه پای بچم درمیون نبود جدا میشدم الانم از زمانی بچم اومده دنیا مثل خواهر و برادر میمونیم بخاطر حفظ آبرو باهاش زندگی میکنم بغض گلومو گرفته تواین دنیا کسیو ندارم جز خدا بچم
Iran, Islamic Republic of
کاش مردای مثل شما زیاد باشن
پری
Iran, Islamic Republic of
وای چه بامزه ای تو
منم الان یه سال هست عقدی هستم ما هیچ مشکلی باهم نداریم فقط نامزد من گاهی گوشی مشروب میخوره و من سر همین موضوع بحث میکنم واقعا نمیدونم این موضوغ رو نادیده بگیرم یا خیر
راه حلی پیشنهاد کنید
Iran, Islamic Republic of
عزیزم گه گاهی خوبه همسر من هرشب مشروب میخوره🙄
Iran, Islamic Republic of
اگه مثلا ماهی یک باره و به مقدار کم که هیچ
اگه الکلیه یا شرایطشو داره جداشو
تا کسی موجب خسارت بهت نشده آزادیشو نگیر
United Arab Emirates
برو سیدی دکتر شاهین فرهنگ رو بهش معرفی کن و اجبار به گوش کردنش کن
مریم
Iran, Islamic Republic of
ان شالله مشکلتون حل بشه .... میتونید بهش بگید مثلا بعًضی ها طلاق میگیرن و تبعات بدی داره کاش قدر زندگیشون رو بدونن اون هم در شرایطی که اگر طلاق بکیرن وضعیت مادی و خانودگی باللیی ندارن
France
زنم چهارماهه رفته اصلاحرف نمیزنه
Iran, Islamic Republic of
بدبخت بیچاره خودتی 😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
نجات دهنده خودتی
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیز درجریان باش که خدا هیچ نقشی درتصمیمات مااا نداره منم مثله شما هستم بایک زن دایم الشک ودروغگو وتهمت زن زندگی میکنم اینم بگم قبل ازاینکه بچه داربشیم حکم طلاق دادن اما تعهدداد اونم به دروغ تا بچه بیاره جای خودشو محکم کنه الان به خواستش رسیده اینطورافراددرست بشو نیستن فقط عمرتونو تلف میکنین گذشت نکنین که فردا شما مردهاباید جوابگوی اون بچه هاباشین واین طورزنها دست به هرکاری میزنن ازقدیم گفتن دندون خرابو باید کشیدانداخت دورعادت کردن به اینطورزندگی
هیراد
United Arab Emirates
سلام من ۴ ساله ازدواج کردم ومتاسفانه زنم خیلی لجبازه وبه هیچ‌وجه کوتاه نمیادشده بعضی موقعها ۲ روزنه نهارخورده نه شام این ۴ ساله روبهم جهنم کرد منم زدبه سرم خودموبکشم خیلی ازلحاظ روحی توفشاربودم ولی اخرسرش اینقدرلجبازی کرد منم بردمش گذاشتمس خونه باباش این ۴ ماهی میشه ولی همیشه عقل ودل مثل هم نیستن عقل میگه طلاقش بده ولی دل یه چیزمیگه ناگفته نماندیه بارهم رفتم دنبالش خونه باباش پدرومادرش خیلی حرفای زشت وبدی بهم زدن خواستم منوببرن توخونه وکتکم بزنن که منم فرارکردم ولی به پدرزنم زنگ زدم ومنم هرچی بودبارش کردم خدانکنه زن لجبارتوزندگی گیرکسی بیادزمین وزمون روجلوی چشمت میاره
یاس
Iran, Islamic Republic of
مثل من
درکت میکنم
Iran, Islamic Republic of
ان شاالله که خداوند مرا در اخرت از شر چنین هیولایی رهایی بخشد😂😂😂😂😂😂😂خیلی بامزه دعاکردی
United Arab Emirates
خدایی حرف دل منو زدی
هستی
Iran, Islamic Republic of
مث شوهر من😔
مهان
Iran, Islamic Republic of
بدبختی
Iran, Islamic Republic of
سلام خیلی دوست دارم حرفام به کسی بگم تااین که نظرشمادوستان دیدم من همسری دارم که خیلی بدبینه همه ادمارو بدمیدونه همش میگه فلانی چطوره فلانی این جوریه یاخیلی کارای دیگه حوصلم سرمیبره خیلی هم دوستش دارم کم کم دارم از کاراش سرد میشم اعتیاد به سیگار وموادسنتی هم داره خیلی ادم گوشه گیر بیست ۱۶ساله باهاش زندگی میکنم ولی توقع زیادی هم ازش نداشتم کوتاه اومدم خیلی توزندگیش زحمت کشیدم ولی اصلن ازم تشکرنمیکنه نازم هم نمیکشه وقتی ناراحت میشم ادم باهم گرم بگیره نیست حرف بزنم هم میگه توادم نیستی خیلی فشارروحی دارم خسته شدم ازبی محبتی
Iran, Islamic Republic of
منم عاشق شوهرمم خیلی میخوامش البته اونم یروزی انقد کشته مرده من بود که من به دوست داشتن خودم شک داشتم اما الان به نظرم منو دوست نداره آخه بهم اهمیت نمیده همیشه تنهام میزاره
Iran, Islamic Republic of
سلام چند ساله ازدواج کردی
Iran, Islamic Republic of
منم همین مشکل دارم ا سال نیمه عقدیم همش قهر همش قهر دیگه امیدی واسه زندگی زنده موندن ندارم شوهرم خیلی بی جنبه جرات ندارم هیچی بهش بگم یا حتی شوخی کنم کاش میشد فرار کرد از این دنیا لعنتی
Iran, Islamic Republic of
ای کاش ی نفر تو این دنیا بود ک از ما زنای بدبخت حمایت میکرد .. مردا ب نطرم اگ مشکلی داشته باشن جدا میشن و میرن دنبال زندگیشون ولی ما چی باید بمونیم بسازیم بسوزیم بسوزیم بسوزیم
United Arab Emirates
منم همین نظر را دارم
آزیتا
Iran, Islamic Republic of
مشکل اکثرا از خانم ها نیس آقایون متاسفانه رشد مغزی ندارن فقط رشد قدی و شکم ،به نظرم اگه مردی توی مشکلات، خودش یه مشکل نباشه قابله تحمله ،و لی اگه توی مشکلات زن باید فکر کنه که چجوری ازش کمک بخواد باید انداختش دور ،در ضمن به همه مردها پیشنهاد کنین کتاب بیشعوری رو بخونن تا به ذاتشون پی ببرن.
Iran, Islamic Republic of
اگه مرد بره کتاب بیشعوری بخونه تا آدم بشه زن بره چه بخونه
United Kingdom
درسته مرد باید بره کتاب بیشعوری زنها رو بخونه 😀😃🙂
نرگسی
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخخخ ایول🤣🤣
Iran, Islamic Republic of
سلام،خیلی وقته جای زن و مرد عوض شده،آخه مردوقهر؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
ببین زن یه موجود منفعل نیست ببین منم نامزدم اتفاقا من نامزدم اصلا نه فحش نه چیز دیگه بهم نمیدیم چون من حرفی بزنم عادتش وسط بحث یا خوابش میاد یا کلا نمیخواد جواب بده میذاره میری کلا به هیچ جاش نیست منم میبینم این طور هیچی نمیگم میریزم توخودم
افرین حق گفتی
Iran, Islamic Republic of
سلام من ازدواج دوممه ازدواج اولم همسرم کارنمیکردوابسته به پول من بودازدواج دومم همسرم عصبیه میگه من هرچی میگم بایدچشم بگی قهرمیکنه دست بزن داره بچه داره من بایدنگهش دارم دوسال ازدواج کردم ۱سال نیمش همش دعوابوده
Iran, Islamic Republic of
تاچه اندازه؟
Samere
Iran, Islamic Republic of
چرا فقط زنها باید به حرف شوهراشون گوش کنن‌اگه واقعا زندگیشو دوست داشته باشه مرد هم باید کوتاه بیاد ..چندین بار زن کوتاه اومد ولی مردی که توهین می‌کنه فحش میده چرا یه زن باید سکوت کنه .اگه زندگی زن هس زندگی مرد هم هست .چرا همیشه زنها باید بسوزن
Iran, Islamic Republic of
مگه دیونه دورازجونت میخوای خودکشی کنی منم شوهرم قهروی هست دیگه ازش متنفرم هشت ماه عقدم اینجوری میکنه قهر میکنه سر چیزای کوچک خانوادها هم هم از ابرو وحرف مردم حرف میزنن انگار من میخوام واسه اونا زندگی کنم اصلا روانیم کرده تو این هشت ماه همشم خودم میرفتم منت کشی ولی الان پانزده روزه بهش زنگ نزدم اینجور مردا به درد مردن میخورن دختر کورم بعضه ایناست عورضش جای مردو زن عوض شده موندم چطوری میخواد فردا از من و بچهام حمایت کنه اصلا هم بلد نیست حرف بزنه زندگی رو به مسخره گرفته و در یک کلام مرد نیست اگه دیدم تغییر کرد که کرد تا بچه ندارم اگه هم تغیییر نکرد نمیزارم بچه دار شم ازش جدا میشم البته اگه خانوادم بزارن
Iran, Islamic Republic of
کاش قبل فکر جدایی برین مشاوره این رفتارها ریشه در بچگی داره خودتون رو بزارید جاش مردا فقط احترام و احساس قدرتمندی می‌خوان .یه اجازه گرفتن برای رفتن به جایی یا کاری می‌تونه حس قدرت به مرد بده
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
Romania
میخوام نده
Iran, Islamic Republic of
کاش تو یه نفر فقط خفه میشدی .اجازه گرفتن و حس قدرتمندی.چه غلطا.
راحله
Iran, Islamic Republic of
من هم شرایط شمادارم .مثلا سر اینکه بهش گفتم برو سرکاریکماه قهرکرده و یک زنگ نزده.اصلا متوجه شدم ازکارهاش تو دلش نیستم و پشیمون شده از ازدواج .و من خسته شدم از کاراش.اصلااخر همه چیز یادمن میفته .مثلا سال تحویل بیکاربوده ولی 3روز بعد اومد پیش من.همه جارفت اخر سر اومد پیش من
Iran, Islamic Republic of
شوهر منم یک ماه قهر کرده هر چی دهنش بود گفتو رفت دیگه عذر خواهیم نکرد خانوادم که میگن صدرصد طلاق بگیر من تو عقدم موندم چیکار کنم عقل میگه جدا شو دل میگه نه حس میکنم از ازدواجش پشیمون شده دیگه دوستم نداره مسولیت پذیرم نیست
Iran, Islamic Republic of
جدا شو ، نزار دیر بشه ، خودتو نجات بده
United States
ايول دقيقا زدى تو خال
Iran, Islamic Republic of
سلام من شوهرم خیلی خوب بود ولی خودم باعث شودم دیگه به حرفهام گوش کنه من نسبت به او بد بین شودم چیزیم ازش ندیدم ولی بدبینی بدی پهدا کردم به نظر شما چیکار کنم دباره مثل قبلن بهشه بهام
دلارام
Iran, Islamic Republic of
مشکل همین خانواده ها هستن که میگن بساز ولی ابرومونو نبر
دلارام
Iran, Islamic Republic of
اصلا به مرد جماعت رو ندین به خدا اونا خوبی هم نمیسازشون اگه منت شونو بکشین بیشتر پرو میشن
Iran, Islamic Republic of
دلیل تمام مشگلات زناشویی همین حرفهایی ازقبیل حرف شماست مردوزن اگه بهم رو ندن که سنگ روسنگ بندنمیشه سریک ماه فاتحه اون زندگی رو باید خوند
Iran, Islamic Republic of
خفه
Iran, Islamic Republic of
عجب ...همه مردا اینجور نیستن...مثل همه خانمها که باهم فرق دارن
Iran, Islamic Republic of
چنین مردایی اگه صد سال هم از عمرشان بگذره ادم بشو نیستند هنوز زوده یک فکری بکن که مثل من یازده سال میسوزم میسازم
Iran, Islamic Republic of
مرده شوره هر چي مرد روانيه ،هرچي مرده با عزت نفس پايينه ،هرچي مرده كه تَو خانواده خودش هميشه تحقير شده ويه عقده اي كامله كه تشكيل زندگي ميده
Iran, Islamic Republic of
جداشو
سما
Romania
حالت منم دقیقا مثل شماست و شوهرم عین بچه ها زود قهر می کنه و لجبازه.
مادرم تنها امید زندگی منه و با ناراحتی قلبی که داره جرأت باز کردن مسائلم رو ندارم وگرنه تاحالا ازش دور شده بودم چون دیگه تحملشو ندارم
ایکس
Iran, Islamic Republic of
منم دقیقا مثه شما
آرمیتا
Iran, Islamic Republic of
دقیقا منم مثل شما .موندم چیکار کنم یه دختر ۹ساله هم دارم
ر.ح
Iran, Islamic Republic of
سلام منم دقيقا همين طور . منم ١/٥ ازدواج كردم شوهرم هرروز قهره به اين آسوني هاهم آشتي نميكنه . فقط بخاطره پدر مادرم زنده ام
Iran, Islamic Republic of
سلام منم نامزدم همش لج می کنه سر حرف کوچک زنگ میزنم داد میزنه اگه حق بامن باشه بازم براش مهم نست خسته شدم از بد اخلاق کردنش ماندم چیکار کنم بخدا همش باید حرف حرف خودش باشه اجازه نمیدم من حرف بزنم
Iran, Islamic Republic of
من اگ پدرو مادرم پشتم بودن تا حالا هزار بار جدا شده بودم
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
باسلام من هم مثل شما هستم ۵سال عروسی کردم ولی هیچ خوشی ندیدم شوهرمن اصلا مثل مرد های امروزی نیست همه کار براش عیب من ب زور پدرومادرم ازدواج کردم الانم ب امید اون ها بچه کوچیکی دارم زندگی میکنم یه وقت هایی خودکشی به سرم میزنه دیگ از دعوا خسته شدم شوهرمم نمیتونم تحمل کنم
Turkey
وجدانا سخته تحمل و چشم پشی
Iran, Islamic Republic of
به نظرم کارت اشتباهه من الان خودم و نامزدم همینطوریم ولی من اصلا بهش اهمیت نمیدم چون هر چه به مرد بیشتر رو بدی بیشتر هوا ورش میداره
United Arab Emirates
منم بخاطر نامادری فقط باهاش میسازم وگرنه هرکی جای من بود زود ازش جدا میشدم
Denmark
سلام ندا خانم من یک مرد هستم خواستم یه چیزی بهت بگم سعی کن با شوهرت دوست باشی عین یه رفیق نه زن و شوهر چون یه مرد زمانی همسر شو دوست داره زمانی بهش عشق میورزه که از زبان همسرش کلمه دوست داشتن و احترام گذاشتن ببینه ضمنآ سعی کن شوهرت که هر روز از سر کار میاد شمارو آرایش زده وزیبا ببینه
Iran, Islamic Republic of
شوهرمنم زودقهرمیکنه وشاید به ماه بکشه چون خیلی نازشوکشسدم پرروشده
محمدمهدی
Romania
سلام بخداهمسره منم همینطوره مدام دنباله جنگو دعواس پرخاشگره
Zahra
Iran, Islamic Republic of
سلام مشکل من مثل شما و هیچ کدومتون نیست من 20سالمه7ماهه ازدواج کردم من یک کار اشتباه انجام دادم خرید از ی سایتی کردم و حتمن باید ب شماره کارت پول واریز میکردم الان شوهرم فهمیده و بهم شکاک شده ولی من بهش خیانت نکردم فقط خرید بود الانم هی تهدیدم میکنه ک از سیم کارتت پرینت میگرم الان چهارروزه قهر کردیم هر چند از اول زندگی هی دعوا هی قهر ولی الان مقصر منم باید چیکار کنم
Iran, Islamic Republic of
هر چی ادامه بدی اوضاع بدتره
Romania
ببخشیدا مطمعن هستید که همسرتون اعتیاد نداره با این ویژگی ها. شوهر من اینجوری بود
طاهره
Iran, Islamic Republic of
زندگی و شوهره منم دقیقا مثله زندگیوشوهره شماست
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین مشکل ما اینه که تفاوت ها رو به رسمیت نمیشناسیم اینکه اخلاق من اینطوریه سلیقه ی من اینه باید از همسرم هم همینطوری باشه بی انصافیه و مشکل میتراشه این طرز تفکر به هر حال خدا هر انسانی رو به یک نحو آفریده و هر کسی اخلاقش یه جوره نباید به همسر سخت گرفت
Sanas
Iran, Islamic Republic of
بنظرم به خیال خودش میخاد با قهر کردن من رو تنبیه کنه یا اونطوری که دوست داره رفتارم بشه
الی
Iran, Islamic Republic of
سلام ببخشید من میخوام یه کم از شماها مشورط ‌‌بگیرم من از دست نامزدم خیلی عصبی بودم بعد با یکی درد دل کردم گفتم من اونا فقط بخاطر مادرم گرفتم این حرف به نامزدم رسیده نمیدونم چه جوابی بهش بدم قانع بشه اگه بگم عصبی بودم بهم همش طنه میزنه چیه تو فقط عصبی شدی باورم نمیکنه لطفاً یه دلایل خوبی بهم بدید"
مطلبی یافت
دنیا
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیز.منم یه جورایی مشکل تو رو دارم.متاسفم برای مردها که راحت دل زنشون رو میشکنن.زن سرتاپااحساس و مهربونیه.اینجورمردها هنرگفتگو ندارن اصلا اشنایی ندارن باهنرگفتگو اگه هم بلد باشن انقد مغرور و لجبازن که نیان مثل ادم بالغ و عاقل گفتگو کنن عئضش در گفتگو با خانواده و دوستانشون بیست هستن.
پریا
Iran, Islamic Republic of
سلام وخسته نباشید
من هم دقیقا تو زندگی مشترک همین مشکل رو دارم . همسرم وقتی با دوستاشهست تمام تلاش خودرو میکنه که اونا شاد باشن اما برعکس تو خونه خیلی لجباز ه دنده و بد اخلاقهست.منم مثل شما فکر میکنم که به من علاقه نداره اما وقتی با اون صحبت میکنم ابراز علاقه زیاد میکنه . در صورتی که رفتار با گفتار زمین تا آسمون متفاوته نمدونم که کدوم رو باید باور کرد.
رحیم
India
سلام عرض ادب دارم برای همه ای شما عزیزان.
منم همینجوری یه مشکل دارم اما فرق من با شما این اس که هنوز ازدواج نکرپم نامزاد هستیم . در شروع این رابطه خیلی خوب بود همرایم اما حالی رویه برخورد شان تغیر کرده زیاد توجه نداره بهم حس میکنم که منو دوس نداره اما نمیگه بهم که دوستت ندارم . عزیزان میشه که بهم یه مشوره بدهید چون بسیار مهم اس بهم بخدا دلم منفجر میشه
فاطمه زهرا
Iran, Islamic Republic of
سلامدوستان باعرض خسته نباشید منم تازه نامزد کردم نامزدم خیلی فرد عصبی هست البته نه بامن کلا روحیاتش خشنه بار ها بهش گفتم که سعی کن مهربون باشی و صبور بار ها از رفتارش ابراز ناراحتی کردم اونم اول میگه که مگه من چیکار کردم ولی بعدش معذرت خواهی میکنه و میگه که به خدا من دوست دارم و این اخلاقمه منم هر دفعه با خودم میگم دفعه ی بعد ناراحت نشم سر هیچ و پوچ ولی بازم فایده نداره شاید به خاطر عشق زیاده که اینقد حساس شدم با وجود اینکه از. عشقش به خودم مطمئنم دوستان لطفا کمکم کنید 😢😣میترسم با این لوس بازی از خودم دورش کنم
Iran, Islamic Republic of
به نظرم ازش جدا بشی بهتره.چون به اینجوزآدمای دم دمی نمیشه برای زندگی کردن اعتماد کرد
Romania
وقتی نامزدی جدا شو من جدانشدم الان بادو تا بچه همش رو اعصاب زندگی رو واسمون جهنم کرده.بچه هامم ازش میترسن وقتی عصبانی میشی هرچی از دهنش درمیاد میگه خسته شدم از دستش.الان دوست دارم جدا شم از آینده بچه هام میترسم
مهسا
Iran, Islamic Republic of
سلام
من هفت ماه عقد کردم همش با شوهرم قهر میکنم البته بیشتر من قهر میکنم بخاطر اینک اون یکم رفیق بازه خسته شدم دیگ چیکار کنم
مهدیس
Iran, Islamic Republic of
عزیزم همین الان جدا شی بهتره تا اینکه بعدا بخاطره بچه هات زجر بکشی
Maruam
Iran, Islamic Republic of
خوبه
Iran, Islamic Republic of
سلام .بهترین روش برای شما های 6س که بسیاری ار زواید فی مابین رو قطع کنید
دنیا
Iran, Islamic Republic of
نه توروخدا
احسان
Iran, Islamic Republic of
شنیدی میگن زبان سرخ سر سبز را دهد بر باد . شما الان یک طرفه داری اقاتونو مقصر نشون میدی .اگه همسر شما شما رو نمیخواست با شما ازدواج نمی کرد .همه ادما بدی ها و اشکالاتی دارن .اما اگه شما کار که اقاتون روش حساسه انجام ندی ایشون هیچ وقت به شما حرف بدی نمیزنه .حالا اگه در نتیجه شما اروم باشی و چند ماه درست با اقا رفتار کنی و وقتی اقا ناراحت هست و چیزی میگه شما هم بجای مقابله به مثل برعکس ارومش کنی و محبت کنی بهش ایشونو مثل یک دکتر درمان کردی .
Mahnaz
Germany
دقیقا حرفای همسر منو میزنید
البته با حرفاتون موافقم
Iran, Islamic Republic of
سلام بله کلا مازنها چون عاقلتریم باید کوتاه بیایم آخرش راه حلش دسته طرفه عاقلتره
Iran, Islamic Republic of
شوهر من همش میگه من عقل ندارم
Iran, Islamic Republic of
نظرشما توخالی و پوچه و چون اقا هسی داری طرفداری جنس خودت رومیکنی.
من 11سال که شوهرم رو میشناسم ازین 11سال7سال دوست بودم و4سال که ازدواج کردیم و هیییچ وقت به یاد ندارم که یه سرسوزن ناز شوهرم کشیده باشم و بلعکس قهر بکنه یا کوچکترین بی احترامی یا حرکتی ازش ببینم خداسرشاهده مرده و زنده و خاندانشو جلو چشماش میارم.این رو هم بگم که شوهرم ازنظر تحصیلات و شغل و ......سطح بالاست شرایط مالیمون هم متوسطه. 3بار خواستگاریم اومد تاپدرم قبول کرد 7خان رستم رد کرد.تو دوران دوستی پشتوانه من شد هرخرجی بود برام کرد از عمل بینی تا دانشکاه و خوراک و پوشاک و... و تو دوران نانزدی و عقد و...بازهم خودش هزینه هارو انجام داد حتی جهیزیه نبردم تن خشکمو برد وخودش برام خرید. حتی از نظر زناشویی اذیتم نمیکنه و زور و اجبتر و قهر توکار نیس هرچی من بگم همونه.اما
شاید بگین چقدشوهرم فرشته ست اینو همه دوست و اشنا و فامیل میگن اما اما شوهرمن بزرگترین عیبش تن صداشه که خانوادگی موقع حرف زدن انگاردارن فریاد میزنن سرت.واین تنها اخلاقیه که واقعا عذاب اوره.البته هرباربهش میگم ارومتر چخبره..... خیلی سعی میکنه که صداشو کنترل کنه اما متاسفانه تو ذاتشه.
و هیچ راهی نداره جز صبر که منم ندارم و هربارصداش بلند بشه خاندانشو جلو چشمش میارم یا قهر میکنم شدیدا هم نازکش منت کشی میکنه
اصلا تحمل ناراحتیمو نداره خداسرشاهده فورا میاد سمتم.اما من دختر لجباز شدیدا مغرور و حساس و زودرنجی ام و تحمل یه ذره رفتاربد ازهمسرم ندارم چرا چون شوهرم تو دوران دوستی و عقدهمیشه نازکشم بوده و منو همینطور عادتم داده.فقط صداش رو مخمه.
Iran, Islamic Republic of
شوهر شما از شما می‌ترسه یا زن زلیله یا که شما دارین دورغ میگین
Iran, Islamic Republic of
واقعا بانظر شما موافقم اما ما زن ومردها هرکودومون رونظرخواهی کنیم که مشکل ازطرف کی شروع شده مقصرطرف مقابلشو نشونت میده هیچ کودوممون مقصر روبه گردن نمی گیریم .شوهر منم قهرکردن بقول خودش سکوت و ارامش میخواد امااین سکوت ارامش باید دوطرفه باشه .و بیشتردوست داره همه مطلع بشن از اختلاف زناشویمون بقول خودش بزرگتری باشه اما بنظر منم اینم خوب نیس بعد آشتی این ابرو هیسیته که زیر سوال میره پیش خانواده ها و فامیل
دنیا
Iran, Islamic Republic of
خاک تو سرش
Iran, Islamic Republic of
قهر راه حل نیست
با آرامش مشکل رو باهاش مطرح کنید
حد و مرز خودتون رو بدونید
ازدواج اسارت هم نیست
آزادیش رو نگیرید فقط خواسته خودتون رو بهش بگید
Iran, Islamic Republic of
ندگي مردم و بخاطر خودتون نفرستين هوا
Iran, Islamic Republic of
خسته نشی با این نسخه پیچیدنت؟؟
Russian Federation
الان همه همینطورن این که نشد راه حل
Iran, Islamic Republic of
برو مشاور و راه برخورد درستو یاد بگیر
علی
Iran, Islamic Republic of
من هفت سال اززنم جداشدم اماطلاق نگرفتیم اون مهریه اش میخواد من بهش ندادم وفراری شدم چن بارپدرمادرم روفرستادم دنبالش برنگشت فقط گفت مهریه مومیخوام بعدهفت سال هنوزم دوسش دارم اماازترس مهریه بهش گفتم بیاطلاق توافقی بگیریم امااون قبول نکردالان گیچ ویجم نمیدونم بایدچیکارکنم لطفا کمکم کنید
سلام
Iran, Islamic Republic of
فکرش رو از سرت بیرون کن و از زندگی لذت ببر، از آزادی لذت ببر
نیلوفر
Iran, Islamic Republic of
علی جان زن ها خیلی حساس هستن اون من خودم زن هستم و میدونم اگه دوسش داری و میدونی کسی توی زندگیش نیست ب ندای قلبت گوش کن برو دنبالش طلاق خیلی بد هست و تا اخر عمر درگیرش میشی بشینید باهم صحبت کنید و مث دو تا ادم عاقل مساعلتون رو حل کنید هیچی رو سخت نکنید
روزگار سخت گیرد بر مردان سخت گیر ان شاالله خدا همون رو در شرایط سخت کمک کنه و تنها نزاره
ناادیا
Iran, Islamic Republic of
س. اونو طلاق نده هر چی گفت منو طلاق بده بگو من دوستت دارم منو ببخش بیا سر زندگیت. بوسشم کن تو بقلتم کن
ممد
Iran, Islamic Republic of
کسی که اینهمه وقت ناراحتی شوهرشو تحمل کرده و شبها راحت خوابیده بدرد زندگی نمیخوره . حتی دین گفته وظیفه زنه شوهرش رو خوشنود کنه . اگر شب تا صبح سرشو بزاره رو بالش در حالی که شوهرش خشمگینه ملایکه لعنتش میکنن
Iran, Islamic Republic of
احتمالا شاهی پادشاهی نیستید؟؟؟؟ فقط مواردی ک دین به نفعتونه رو قبول دارید؟ مرد عصبانی بخوابه ملاک زن و لعنت کنن؟ خسته نباشی بگرد ببین چی پیدا میکنی به نفع مردا باز بنویس. زن ناراحت بخوابه حکمش چیه؟؟!!؟!!
United Arab Emirates
خخخخ
رویایی شیرین
Iran, Islamic Republic of
والا ایقد شبا باگریه خوابیدم از دست شوهرم با کنایهاش
Iran, Islamic Republic of
منم همینجور
چقدر شبهامو با گریه صبح کردم
خسته شدم از گریه
من هفته ای نبوده که بدون گریه نخوابم
دائما جداییم
دائما قهریم
بخاطر بچم نمیتونم طلاق بگیرم
میترسم از طلاق
میترسم از جدایی
هرچند که الانم جداییم..طلاق عاطفی ولی من وحشت دارم از طلاق رسمی
Iran, Islamic Republic of
مرد های الان فرق میکنن بالا بگیرینشون فکرمیکنن پادشاهن
سيما
Iran, Islamic Republic of
خدا ريشه ادم هاي بيغيرت رو برداره ك از زير بار مسعوليت شونه خالي ميكنن
Iran, Islamic Republic of
موافقم با نظرتون
United Arab Emirates
سلام نامزدم منم مغروره بامن خیلی بدرفتارمیکنه ولی باخونواده خودش چنان با دلسوزی و مهربانی ودرک رفتارمیکنه انگارهمون آدم نیس هروقت ازش پول میخام نمیده منم که کارنمیکنم ازاین لحاظ خیلی نگرانم که بعدعروسیمون اگه برام خرجی نده چیکارکنم همش دلمومیشکنه توهین میکنه بهم یک بارم تواین یه سال بخاطراشتباهاش ازم معذرت نخاسته من اگه اشتباه داشته باشم معذرت میخام ولی اوفهم نداره اول خواستگاری گفته بود خونه دارم اما الان موقع عروسی جاریم اینارفتن خونه اون منم هرچی میگم میگه شریکیم آخه اوناخونه داشتن تامنودیدن یادشون افتادشریک هستن هروقت میخام باهاش حرف بزنم باهام حرف نمیزنه اینوراونورنگاه میکنه اصلایه درصدم توزندگیش منونمیبینه هرکاری میخادبکنه باخونوادش تصمیم می گیره حتی اگه به ضررشم تموم شه،هراتفاق کوچیکیم که بینمون بیافته توخونشون پیش همه دادمیزنه میگم من اینونمیخام طلاقش بدین من براش هیچ چی نمیخرم اوناهم منومقصرمیگیرن تاتهش حقوبه پسرشون میدن،نامزدم ازدواج دومشه زن اولش روانی بوده میگن قرص ودارومیخورده ماهم نمیدونستیم خیلی توقعش زیاده بخدامن چیزی ازاون کم ندارم بدجوراذیت میشم هم ازطرف خانواده خودم هم ازطرف اون ۲۱سالمه اماتواین ۲۱سال یه روز خوش ندیدم همش صورتموباسیلی سرخ میکنم من بخاطراذیت های بابام ازدواج کردم وگرنه میخاستم درسموبخونم الانم که ازدواج کردم نه جهیزیه میده نه پشتم وایمیسته فقط تنهام مادرمم بیچاره تروساده ترازخودم که بابام زن دوم داره ولی بازم برامامانم شاخ وشونه میکشه خرجی نمیده ولی دخالت میکنه دوست دارم بمیرم تاازدست نامزدم وخونوادش زن بابام وبابامراحت بشم ولی نمیمیرم بیست یک ساله نمردم
Iran, Islamic Republic of
دوست عزيز متاسف شدم از رفتار پدرت ، اما خوب نامزد شما هم كاملامشخصه كوچكترين ارزشي واسش نداري و بزرگترين اشتباهت ازدواج با اون هست ، من شرايط خونه پدرت نميدونم چجوريه ولي اگر مجبور شدي ازدواج كني باهاش مطلقا تا اوضاع و احوالت روبراه نشده بچه دار نشو به هيچ عنوان
United Arab Emirates
بمیرم الهی برات تقریبا هم دردیم
Iran, Islamic Republic of
ببین اگه ادامه ی زندگی بدی اشتباه محض کردی
Iran, Islamic Republic of
منم شرایطم مثل تو بود الان تو عقدم دارم جدا میشم آدم ها عوض نمیشن مگه اینکه واقعا باهاش حرف بزنی یه مدت امتحان کنی
منم شوهرم هر اتفاق کوچیکی که میوفتاد حرف نزد و کینه کرد و کارمون به جدایی کشید
Iran, Islamic Republic of
دوران نامزدی منم مثل تو گذشت هرچی برای جلوتر بدتر میشه خودتو راحت کن خدابزرگه به امیدخدایه ادم باشعور نصیبت میشه زندگی بابامامان منم جهنم بود خواستم خودمو راحت کنم جهنم بابام ،اماافتادم توی جهنم بزرگترشوهر
Iran, Islamic Republic of
اگه جدانشی توام روانی میکنن اون بدبخت اولی رو همین خدانشناس ها روانی کردند
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
دادا دوستم اینجوری بود
راه حل
طلاق نده بگو مهریتم میدم ولی طلاقت نمیدم
بیارش تو خونه خودت اصلا هم کتک کاری و ... نداشته باش
ولی محیطی درست کن براش که روزی هزار بار ارزوی مرگ کنه
نزار از خونه بره بیرون. و تمام کار هایی که زن ازش متنفره
دوست دختر
خونه بی وسایل یا با حد اقل وسایل
کم توجهی و ...
بعد که جنی شد بگو مهریتو ببخش و فرار کن
دوستم همینکارو کرد و از شر 400 سکه راحت شد
h
Iran, Islamic Republic of
با هاتون موافق نیستم کسی با زجر دادن دیگران به ارامش وخوشبختی نرسیده .اینطوری ادم ن از زندگیش لذت میبره چون همش بفکر انتفام و کینه ست و نه اون دنیای خوبی داره.ممنون
Iran, Islamic Republic of
ازدسته ی زن درب در راحت شد اما ازدسته روزگار چی
Iran, Islamic Republic of
هه شما مردا احمقید فقط همین البته دور از جون مردایی که خیلی هم جنتل من هستن ،روانی
مهسا
United States
واقعا کِ اقا اباالفضل با این پیشنهادِ بیخودتتون,هیچکس این حق رو نداره ک زندگی رو ب طرفِ مقابلش زهر کنه,تنهانظذی کِ من دارم اینِکِ زن و مردی ک از اول همدیگرو خواستن تا اخرشم باید ب پای هم بمونن,هیچ انسانی بی عیب نیست,ادما همونقدر کِ اخلاق بد دارن و کار اشتباه میکنن,ب همون اندازه هم خوب هستن,هیچوقت یک طرفه قضاوت نکنین,خدا بنده بدی نیافریده,بقران همه ادما خوبن,ایشالا کِ ب حق صاحب الزمان مشکل هممون حل بشه و خدا خودش ب زندگی هممون سر و سامون بده
Iran, Islamic Republic of
آفرین مهسا جان با نظرت کاملا موافقم
مهسا
Iran, Islamic Republic of
گاگول اخه این چه راهکاریه میدی روانی
United States
تو بشینی راهنمایی کنی همرو از راه بدر میکنی
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه مردیو ک باعث بشه زنش بگه مهرم حلال جونم ازاد(حدیث پیامبر(ص)، اقای عزیز همینطور ک این اقا گفتن خانمتو بیار خونه ولی عوض بدی کردن بهش انقد بهش خوبی کن ک خودش از طلاق پشیمون بشه، بهش بگو دوسش داریو، نمیخوای طلاقش بدی
هدیه
Iran, Islamic Republic of
حیف این اسمی که روی شما گذاشتن
این انسانیته؟
پیامبر میفرمان دخترای خودتون رو به مردهای با ایمان بدید،که اگر روزی دیگه دوستش نداشت بخاطر ایمانی که به خدا داره اونو اذیت نکنه
Iran, Islamic Republic of
روانی
Iran, Islamic Republic of
آشغالیی مثل تو گند زدن به زندگی دیگران
Iran, Islamic Republic of
با ناموست جوری برخورد کن که دوست داری با ناموست رفتار بشه
Iran, Islamic Republic of
هم زنو اذیت کنین و هرکاردلتون بخواد کنین سر مهریه ام که حقشه همون بساطو دربیاره جای امثال شما قعر جهنمه مطمئن باش
United States
سلام از مردها متنفرم شما مرد ها همه کاره بلدین انگار دنیا مال شماست بیچاره زنا چ گناهی کردن منم خیلی خستم هیچ کسو ندارم شوهرم از صبح می ره بیرون شب میاد و بهونه های زیادی هم داره انقار دنیا مال اونه چند بار نقشه کشید منو از خونه برو بیرون برد خونه بابام من فقط ب خاطر بچه هام زنده ام پیش خانواده اش کوچیک کرد همه تقصیر هارو می ندازه گردن من همه دعوا میکنن باید کوتاه بیان من چند بار کوتاه اومدم شوهر من یاد میدن مادر شوهرم از خداست زندگیم بپاشه ۱۶ ساله باهاش زندگی میکنم ولی تو این ۱۶ سال من حرفم مونده تو دلم یه چیزی مثلا یه حرفی میزنم فوری خونه فضولی میکنه می ره زود ی به مامانش میگه و زنم این حرف رو زد
Iran, Islamic Republic of
روي هر چي نامرد تو سفيد كردي خواهر خودت هم باش اينكارو كنن خوشت مياد مرد باشين همونجور محترمانه كه شروع مردين محترمانع ومردونه وقتي ميبيني نميشه تمومش كنيد كاري نكنيد كه ادم از اسم مرد حالش بهم بخوره
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنتت کنه با راه حل دادنت
Australia
خداوند متعال مادر،خواهر،ودختر همو دوستت را همین قسم شوهرش بخاطر این که طلاقش بده کتک کاری .... کنه
United Arab Emirates
اگه دوستش دارین حتما خودت باهاش حرف بزن نزار بعدا پشیمون شی زنا فقط از شوهراشون عشق و محبت میخوان بخدا همین یکم زنارو درک کنین خواهشا این چیز زیادی نیس ولی بخاطر اینکه مهریه رو نداری بدی نرو سراغش باخودت فک کن ببین واقعا دوسش داری یا مجبوری باهاش زندگی کنی این دو تا باهم فرق داره...
United States
میتونی مهریشو قصد بندی کنی
Iran, Islamic Republic of
ولک طلاقش بده بیا من بگیر
بهار
Iran, Islamic Republic of
س. دوستان من هم همين مشكل رو دارم شوهرم ب من گير هاي الكي ميده انقدري كه ديگه تحمل زندگي كردن باهاشو ندارم.
احسان
Iran, Islamic Republic of
چه گیر های میده که به نظر شما الکی هستش .بعضی چیزا از نظر شما چون خانوم هستین کوچیک وپیش پا افتاده ست همسر شما مطمعنن شما رو دوست داره که براش مهم هستین که رو تون حساسه .مثلا میگه ارایش غلیظ نکن .یا لباس اینجوری یا مانتو اینجوری نپوش یا چادر سرت کن .عزیزم .مردها دوست دارن همسرشون مال خودشون باشه نه دیگران وقتی مثلا شما برای بیرون رفتن ارایش می کنی بقیه مردوم از زیبای شما استفاده می کنن نه همسرتون اگه گیر دادناش از این قبیل گیراست بدونید که خیلی شما رو دوست داره .و مهم هستین براشون و شما هم یک مدت امتحانی به مدت چند هفته به تمام حرفاش گوش کنید و انجام بدین در حد توانتون .و مطمعن باشین .همسر شما هم دقیقا همین عمل رو انجام میده و زندگی شیرین میشه براتون .موفق باشید
Mahnaz
Germany
ههههههه من باهاتون شدیدا موافقم
سمیه
Iran, Islamic Republic of
من سه ساله ازداوج کردم چهارماه هم توی عقدبودم همش دواقهرمیکردالان هم همینجوری من کسی راندارم فامیلم مشهدن خیلی دوستش دارم اوتاالان نگفته دوست دارم قهرکنه من زیادحرص میخورم همش گریه میکنم اون چیزی نمیگه میگه خب گریه کردن رایادداری چیکارکنم خسته شدم میگم چرااینجوری بدرفتاری میکنی قهرمیکنی میگه رومخم نروخسته شدم ازبس حرص خوردم مشکل قلب پیداکردم
سحر
Iran, Islamic Republic of
عاقا شوهر من مشروب ک میخوره شبا تو مستی زندگیمو اباد میکنه خیلی خسته شدم هیچ احدی من و نباس ببینه من هیچ.جا نباس برم بیرون گوشیمو برمیدارم شک میکنه بهم درصورتی من از اون خیانت دیدم با ی زن چهل ساله وقتی ک من فقط17سالم بود الانم با دوتا بچه موندم چ خاکی تو سرم بریزم از خدامه طلاقم نده ولی فقط خونه رو تدک کنه بره ازدواج کنه هزار بار بهش پیشنهاد دادم ولی ولم نمیکنه فقط زجرم میده نه زشتم نه بد ریخت هر جام رفتیم میگن خیلی از شوهرت سری ولی عذابم میده ...😣
Iran, Islamic Republic of
کاش شما مردها یاد بگیرید که مالک زن نیستید!!! هر کاری مرد میگه انجام بده، چادر بپوش!!! دیگه چی؟ شما هم هر چی خانومتون گفت گوش میدید؟ اصلا چرا این حق رو برای خودتون قائلید که برای طرز لباس پوشیدن و همه ی مسایل شخصی زن تصمیم بگیرید؟؟!! تعهد قلبیه حاج آقا!!! شما نمی تونید مالک یه انسان دیگه باشید، هر آدمی مالک خودشه!
Iran, Islamic Republic of
اگه استقلال وآزادی میخاستی غلط کردی ازدواج کردی
Iran, Islamic Republic of
مگه با ازدواج ادم بايد استقلال نداشته باشه مگه برده خريده شما مردا عر چي كه به نفع خودتون باشه رو ب روز ميكنيد ولي أفكارانفصالية در مورد همسرتون واسه عهد بوق
از وجدان خودتون خجالت بكشيد
پرویز
Iran, Islamic Republic of
نتنترس عزیزم خدابزرگه.شوهرت پول داره؟؟اگه فقیره استرس اول زندگیشه حل میشه.تو با کارات خرش کن که خوب بشه.محبت بهش بکن که اونم بفهمه که دوسش داری ن توهم لج کنی ومغرورباشی
Iran, Islamic Republic of
کلا بگم‌ گوه تو دهن هرچه مرد بده خدا نسلشونو از رو زمین بردار
سروش
Iran, Islamic Republic of
داداش نکن، خودت رو بد بخت نکن،همین الان تمامش کن، کاش من جای تو بودم
Portugal
سلام امیدوارم که حالتون خوب باشه ولی به جای اینکه این همه نگران باشین رک وراست ازش بپرسین آیا بازم دوسم داری یا نه؟
Denmark
نگران نباش بعد از اومدن درست میشه
cinderella
Iran, Islamic Republic of
دقیقا منم این مشکل رو دارم خیلی وقت ها احساس نیاز دارم ک پیشم باشه من قبل ازدواج همه چی داشتم خانواده و دوس داشتن ولی الان هیچ کدوم ندارم بعد ازدواجم ک ب ی شهر دیگه بود تنها شدم تنها
رویایی شیرین بودم.حالا شدم کابوس تلخ😢
Iran, Islamic Republic of
دقیقا شوهر منم همینطوره تو یه جمعی ک میشینیم میگه میخنده کاری میکنه همه بخنند ولی غم غصه اش مال منه داد بیدادش هم مال منه 😢اگه بخاطر دخترم نبود خییلی وقت پیش ازش جدا میشدم
mik
Iran, Islamic Republic of
من دوست ندارم که با همسرم قهر باشم ولی اون رفتارش بچه گانه است هنوز بزرگ نشده.و برای زندگی مشترک ساخته نشده.با خودش درگیره بعض وقتا روزها با من قهره و من اصلا دلیلش رو نمیدونم و سردرگمم.حتی بهم نمیگه که چکار کردم که این رفتار جوابشه.موندم چی بگم و چکار کنم.از سکوتی که روها بین ماست متنفرم.از اینکه با علاقه غذا میپزم اما نمیخوره متنفرم.از اینکه مثل بچه ها چیپس و پفک میخره و پشت به من میشینه و بدون تعارف تا آخرش و میخوره متنفرم.از اینکه زندگی رو به مسخره گرفته و پیش خودش حق به جانبه و فکر میکنه همه تقصیرا از جانب منه متنفرم.از آشتی های الکی که تاریخ انقضا داره و تا دو سه روز بعد تموم میشه متنفرم.من خیلی خسته شدم.نه تو محیط کار آرامش و تمرکز دارم.نه تو خونه.دارم اذیت میشم.
ترانه
Iran, Islamic Republic of
الهي بميرم خانم فقط بدون كه تنها نيستي منم دقيقا باوجود داشتن يه بچه مشكل تورودارم غصه نخوز دنيا دار مكافاته از هردستي بدي ازهمون دست مي گيري فقط سعي كن خيلي بهش بها ندي اونوقت درس ميشه
Iran, Islamic Republic of
منم همینطوره شوهرم هشت ماه عقد کردیم سر مسائل کوچیک دعوا راه میندازه روانیم کرده معدم عصبی شده شدم استخون اصلا جنبه شوخی نداره هرچی میگم میگه حرفت بده اصلا جنبه نداره اصلا نمیشه باهاش حرف زد کاشکی بمیرم راحت بشم همش استرس اصطراب دارم از زمانی که عقد کردم دلم میخواد مهرمو بزارم اجرا تا حساب کار بیاد دستش که اینقدر اذیتم نکنه ولی خانوادم حرف هز ابرو میزنن میگن باید بسازی ما نمیتونیم بریم دادگاه موندم چیکار کنم
زیبا
Iran, Islamic Republic of
خانم k فکر کنم از طرف دوربر شوهرتان پشت سر شما زیاد بد گویی میکند سعی کن اونارا خر کنی
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
سلام خسته نباشیدشوهرم بام دعوا میکنه هرچی میگه من هیچی نمیگم بعد اون قر میکنه من باید برم از دل در بیارم حتا که هیچی بهش نمیگم کاری کنید که قر نکن
اکبر
Iran, Islamic Republic of
آ آقایون تورو خدا قدر خودتان رابدا نید خود تان درگیر این مو جودات خطر ناک نکنید ازدواج حرامه
پریناز
Romania
خاک تو سر بی لیاقت
زری
Germany
من از شوهرم متنفرررررررم
Portugal
کی ؟
darya
Iran, Islamic Republic of
شما اقایون که خودخواهینو بلد نیستین زندگیه دونفره رو خواهشن ازدواج نکنید دخترایه مردمم بدبخت نکنین.
M
Iran, Islamic Republic of
دقیقا آقایون اگه میخواید مجردی کنید هیچ وقت دخترای مردم و بدبخت نشکنید
مریم
Iran, Islamic Republic of
ماگیرموجودات وحشی افتادیم بی لیاقت
س
Iran, Islamic Republic of
همسر منم بهم خیانت کرده بعد 25 سال زندگی با یه دختر خیابونی رفیق شده
man
Iran, Islamic Republic of
خفه شو
Mimo
Iran, Islamic Republic of
راست گفتی😢
موجودات خطرناک و بی ش....ع... و. ر
حسین
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
گمشو نکبت، ما زنای بدبخت همچیمونو ول میکنیم میام پیش شما، شماهم اخرش هیچی گوهی نمیخورید، گوسفند
Iran, Islamic Republic of
اره خب ازدواج واسه ادمايي كه ساعتي دلشون ي مدل ادم ميخاد ونميتونن تعهد داشته باشن حرامع چون هم خودشون بدبخت ميكنن هم يكي ديگه رو شما مرداي ضعيف نفس جامعه رو گند كشيديد
Iran, Islamic Republic of
منم مشکل تورو دارم دوماه ازدواج کردیم همش باهام قهره من از تنهای تارکی میترسم نقطه ضعفمو میده ازارم میده اون جدا غدا میخوره جدا زندگی میکنه من جدا خیلی دارم ازیت میشم حتی نمیتونم دردمو ب کسی بگم
Eli
Russian Federation
سلام به همگی به نظر من شما فقط دارید وارد بازی قدرت می شید هیچ مرد بدی وجود نداره هیچ زن بدی وجود نداره اشتباهه ما اینجاست که به جای اینکه راه ورود پیدا کنیم سعی میکنیم از در یا پنجره وارد بشیم خیلی هم که سرخورده میشیم سعی میکنیم دیوار خراب کنیم اما حساب نمی کنیم این دیوار حریم اون ادمه و طبیعتا جبهه میگیره هر آدمی یه لمی داره به درب ورود داره قبول دارم که در بعضی آدمها این درب خیلی پیچیده و سخته اما هست پس هر وقت فکر کردید طرف شما نمیفهمه یا احمق و قدر نشناسه یه لحظه پیش خودتون فکر کنید من چقدر احمق هستم که هنوز نتونستم راه ورود به قلب این آدم پیدا کنم زن و مرد نداره شما همه خوبید چون روح خدا به شما دمیده شده خدا بدی درش نیست که مخلوقات بد داشته باشه صبور باشید و با پشتکار راه ورود پیدا کنید همه شما قدرتمندید پس لطفا جای این همه ناله انرژی خودتونو برای کاری که باید بزارید دوستتون دارم موفق و پایدار باشید
Germany
زن گرفته عزيزم
زینب
Iran, Islamic Republic of
سلام.شوهرمنم همینطور بود.اخلاق نداشت،مشکله اعتیادم داشت،مادروخواهرشم مرتب دخالت میکردند.من جداشدم.مگه یه انسان چقدرعمرمیکنه ،چندبارزندگی میکنه که بخواداینجوربابدبختی زندگی کنه.
هستی
United Arab Emirates
زینب جان کار خوب رو شما کردین به مرور زمان همه چی درست میشه گلم .
M
Iran, Islamic Republic of
عزیزم صبور باش و باهاش حرف بزن ،،البته هرچی با مرد حرف بزنی باز همون اش و همون کاسس
Iran, Islamic Republic of
منم مثل تو با یه شوهر بیشعور بی نزاکت قهرقهرو گرفتارشدم باورت میشه وقتی میخاد بیاد سرسفره تازه یادش میفته قهرکنه همش حرص می خورم اشتهام کور میشه بعد،الدنگ می شینه میخوره
مرد
Iran, Islamic Republic of
مشکل خانم ها اينه که تمام صفات بد رو مردونه زنونه مي کنن شما خوب آقايون بد عقده داريد بخدا احمق مرديه که با همچنين فمنيسم هايي ازدواج مي کنه چي داريد آخه اينقدر ادعاتون مي شه حقوقتون رو برداريد پدر ما رو با حقوق زنونتون درآوريد دست از سر مردها بر داريد
خاک بر سر همه مون
محمد
Iran, Islamic Republic of
من نمی دونم نظر شما از مردا کیه اگه مرد خودت اینطوره به دیگر مردا تعمیمش نده. خانم ها یه اخلاق بدی دارن فقط خودشونو می بینن یه مرد به جز زنش به خانواده اش هم تعلق داره خدا نکنه یه برنامه قبلی بهم بخوره و یه طرف این قضیه خانواده مرد باشه یعنی نه این که خانواده اش بهم ریخته باشن برنامه زن و شوهر رو نه . مثلا دعوت به عروسی بوده که مرد قصد نداشته بره ولی دیده نمی شه که خانواده اش هم تنها برن برای همین گفته برنامه را برا فردا میزاریم امشب بریم عروسی.
از همین چیز کوچیک زنا کوه می سازن مرد رو متهم به بی فکری می کنن به تنبلی به ماست بودن به بی احساس بودن به بی توجه بودن .
این حرفا رو که مرد می شنوه خیلی داغون میشه مردا خیلی حساس اند ولی زنا فکر می کنن مردا فقط جسم اند نه روح
s.s
Iran, Islamic Republic of
نظر شما خیلی برام خوب بود من همیشه به شوهرم میگم بی احساسو بی تفاوت ...چقدر اذیتش کردم با حرفم
فرشته
Iran, Islamic Republic of
موافقم
مردا اهل گفتگو نیستن
&&&&&
United Arab Emirates
اره بخدا خیلی گوه هستن این مردا اصلا مثل آدم به حرف زنشون گوش نمیدن
Iran, Islamic Republic of
شما خیلی بد حرف میزنید .اینجوری فقط شخصیت خودتو نشون میدی. مهم نیست به کی توهین میکنی ، مهم اینه که بد دهنی میکنی فارغ از جنسیت
Iran, Islamic Republic of
سلام عزیزم چطوریه تاقبلازدواج هنرحرف زدن ومخ زدن تو خواستگاریو دارن نه گلم نمیخان
Iran, Islamic Republic of
سلام عزیزنم منم یه جوری مشکل شمارو دارم چکار کنم دو تا بچه دارم
Iran, Islamic Republic of
آره بخدا همینجور
نسرين
Iran, Islamic Republic of
اولاي ازواج هي با خودت ميگي اشکال نداره دنيا ارزش نداره همش گذشت ميکني و از بي توجهي ها ميگذري ولي وقتي اين زندگي به 12 سال ميرسه و ميبيني همش بي توجهي.... چي بگم من خودم دوست دارم عاشق باشم ولي برخوردي نميبينم فقط ميدونم ته دلم دوستش دارم تصميم ميگيرم خونه نيام يا .... ولي همش فکره و هيچ وقت هيچکاري نکردم
وقتي هم که صحبت ميکنم فقط چند روز توجه داره و بعدش باز بي توجهي و کم حرفي شروع ميشه من خودم
فاطیما
Iran, Islamic Republic of
توروخدا بگید چطور همسرمو مثل قبل وابسته خودم کنم ودوستم داشته باشه. بدونش میمیرم نمیخوام زندگیم ازهم بپاشه.
Iran, Islamic Republic of
محبت کن بدون انتظار جواب ولی نه تابلو جواب میده و البته گذشت اصلنم گیر نده بهش
از جملات من احساس میکنم اینطوری بهتره استفاده کن
ریحانه
Iran, Islamic Republic of
کاملا درکت میکنم منم با همین مشکل دستو پنجه نرم میکنم
ن
Iran, Islamic Republic of
معذرت میخوام اینهایی که شما بیان کردید چیزهای کوچکی نیستن ومشکل اساسی است
مشاور
Iran, Islamic Republic of
سلام مشکل ما اینه که واسه همه چیز آموزش میبینیم ولی واسه ازدواج که همه سرنوشتمونه هیچی بلد نیستیم
هستی
United Arab Emirates
سلام من میخاستم اگه امکان داشته باشه باهاتو در پیامک صحبت کنم
United States
سلام لطفا ب من بگين چكار كنم من الان تو اين سن افسرده شدم از كارا از حرفاش از توهيناش ب خانوادم ب خودم از خساستش از منت گذاشتناش خسته شدم يكسال و نيم نامزديم شايد جدا بشم راحت بشم ازين زندگي،همه خانوادم نگرانن واسه من از بس اذيتم ميكنه
Iran, Islamic Republic of
جدا شو اگه واقعا خودت رو پیدا کردی و دیدی مشکل از تو نیست
ولی بدون همه ایراد دادن ببین چی بدست میاری چی از دست میدی
Iran, Islamic Republic of
طلاق بگیرراحت شو توهنوزشانس دوباره داری خودت واذیت نکن زیاد
Iran, Islamic Republic of
من طلاق گرفتم كه راحت شم كه بجم تو ارامش باشه الان عين سگ پشيمونم گير يكي افتادم روزي هزار بار ميگم قربون اون
بخدا مردا همشون تو ي رنجً هست اخلاقشون فقط وقتي ميخان مخت بزنن خوبن بعدش ميشن مثل شمر زورگو بد اخلاق عصبي هرزه
البته ما زنا هم مقصرهستيم چرا مردا از زناشون سيرن چرا بهشون ناز ميكنن چرا قديم هر چي هم ميشد كسي از زنش نميگذشت چون الان بيرون از خونه هر مدلي بخان تو هر سني مهيأ س حتي ميدونن طرف متاهله از خودمون شروع كنيم مطمئن باشيد درست ميشه همين مرداي رو اعصاب كه تو خونه روانيمون كردن بيرون از خونه ببيتين چ جنتلمني هستن ك وقتي ميري زير سقف با شخصيت واقعيشون روبرو ميشي دقيقا مثل شوهر خودم با همه مؤدب اقا تو خونه بي أدب رواني منم گول ظاهر فربندش خوردم
میثم
Iran, Islamic Republic of
سلام ابجی تمامه حرفاای که زده بودی ویژگیا منه منم تو همین شرایطم بخدا دوست دارم همسرم بهم رسیدگی کنه منظور اینه که دعوامون میفته یا بحثمون میشه کافیه بهم بگه چی شده باز دیونع بیا بشین حلش کنیم سکوتش دیونم میکنه بخدا وقتی سکوت میکنه بیشتر بهم میریزم وقتی دعواتون میشه دوتا چای بریز بیار بخورین لباس تنتون کنین برین بیرون حتا به زور که شده ببرش بیرون چنتا قدم بزنین یا یکم هندوانه زیره بغلش بدی بخدا حله من خودم زنمو خیلی خیلی دوست دارم وقتی بحثمون میشه به همه چی وهمه حرف بهش میزنم چون سکوت میکنع بیشتر داغ میکنم پس سکوت خیلی طرفو میرنجونه قبلان دعوامون میشد میگفتم تموم یک کلمع بهم میگفت قند تو دلم اب میشد مگه ولت میکنم بری ویا از این حرفا بهت قول میدم این کاراروبکن
Iran, Islamic Republic of
نه برادر من شوهر من دقیقا برعکسه دوستم که نداره هیچ موقع دعوا حرف بزنم بیچارم میکنه دوساله پدرمو درا ورده
Iran, Islamic Republic of
اره دقيقا
Iran, Islamic Republic of
دوستان سلام.
منو همسرم تقريبا سه ساله كه باهم ازدواج كرديم.خيلي همو دوس داريم.يني در اين شكي نيس.و اينكه از حق نگذريم همسرم خيلي منطقي و ارومه.يني درواقع مهربونه اما يه چيزي در اون منو خيلي عصباني ميكنه و اون بي توجهيشه و سكوتي ك هميشه داره.مثلا شما ميگيد گفتگو كنيد اما شوهر من تو دعوا هميشه ساكته و منو عصباني ميكنه من ي ساعت دارم گريه ميكنم اون خوابه.يا مثلا ي ساعته دارم حرف ميزنم بعدش ميگه باشه حالا اروم باش.دگ ساكت ميشه.خب من واقعا ب حرف زدن باهاش مياز دارم.هميشه ام مشكلمون سر همينه.و اينكه كلا شخصيته ارومو كم حرفي داره .اما من دوس دارم لحظه ي دعوا جاي خوابيدنو ساكت بودنو بي توجهي ارومم كنه و اينو بارها بهش گفتم اما......
فرنوش
Iran, Islamic Republic of
دقیقا منم همین مشکلو دارم،الان قهر کردیم،همسرم خوابه و من دارم گریه میکنم.نه حرف نه حتی دعوا،انگار واسش مهم نیست.خیلی ارومه و حتی وقی بحث میکنیم هم ارومه،انگار ناراحتی من واسش مهم نیست
احسان
Iran, Islamic Republic of
منم همینطور بودم خانمم دعوا می کرد من ساکت بودم الان دارم جدا می شم زنم بدبین بود و وسواس فکری داشت سر هرچیز کوچیکی دعوا راه مینداخت بعد تا صبح گریه می کرد یک لحظه ام ازم جدا نمی شد با خودم سر کارم بردم ولی دعوا ها بهونه گیری ها تموم نشد تا سه روز سردرد ممتد می گرفتم بعد دندون درد بعد معدم بهم میریخت آخر مثل وحشی ها شده بودم مثل خودش پرخاش می کردم خودمو میزدم دیدم دارم یه آدم دیگه می شم همه چیزو ول کردم رفتم زندگی کوتاهه بعضی ها بیمارن و ما دکتر نیستیم که مداواشون کنیم بعضی وقتا باید قبول کنی که اشتباه کردی
مهسا72
Germany
من یک سالع عقد کردم همسرم هیچ حریم خصوصی برام نزاشت هرحرفی هر کاری بین ما دوتا شده ب مادرش ب دامادمون که داییش میشه گفته.من واقعا دارم زجر میکشم که چه گناهیی کردم ک تقاصش اینه الان باهاش ب مرحله ی طلاق رسیدیم و کاری کرده ک خانواده امم منو دیگه دوست ندارن یکی دوبار تن ب خودکشی دادم بعدش پشیمون شدم.خیلی عذاب میکشم کشی اگه میتونه راهنماییم کنه
Iran, Islamic Republic of
سلام منم این جوری ام مثل خانم شما .اما ی بچه دارم و شوهرمم خیلی خوبه و دوسش دارم .خیلی خواستمـ کنترل کنمـ خودمو اما نشده .خیلی از این کارم ناراحت و پشیمونم .نمیدونم چیکار کنم .مشاوره و....هم رفتم اما دوباره سر ی چیز کوچیک و بهونه گیری الکی دوباره دعوا میکنم باهاش واقعا دیونش کردم چیکار کنم ؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
مردا از گریه خوششون نمیاد سعی کن منتقی مشکلت رو حل کنی
سیستمش اینطوریه اگه از اول اینطوری نبوده
سما
Romania
دقیقا دقیقا مشکلت عین منه
منم وقتی شدت ناراحتیمون زیاده گریه می کنم اما همسرم راااااحت راحت خوابیده و وقتی هم بیداربشه میگه خسته م کردی
این تموم حرفیه که باهام میزنه
المیرا
Iran, Islamic Republic of
سلام من یک ماهه عروسی کردم قبلا کلی مشکل داشتیم دست بزن دارن زمان عصبانیت و پشت خانوادم بدبیراه میگن ... سیب سرخ واسه دست لنگه از ازدواجم پشیمون
آرشام
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز همین یک طرفه حرف زدن شما و محکوم کردن طرف مقابل نشون میده که شما خودت عامل این مشکل شدی و روح و روان اون بنده خدارو به هم ریختی.
فاطی
Iran, Islamic Republic of
شوهر منم اینطوریه دیگه خسته شدم از ترس آبرومه که جدا نمیشم
Iran, Islamic Republic of
منم عینه مشکل شمارو دارم
Iran, Islamic Republic of
عزیزم بنظرم شما حتما جوابشو بده بزار بشینه سر جاش چون چیزی نمیگی سو استفاده میکنن چرا باید اونطور ادمیو تحمل کنید
Iran, Islamic Republic of
منم همین مشکل و دارم شوهرم خیلی اذیتم میکنه هی بهم بد و بیراه میگه دس ب زن هم خیلی داره تا چ بکنم دس روم بلند میکنه خیلی ب خودم فوش بد میده ۴ساله از زندگیمون میگذره ولی ی روز خوش ندیدم .ی پسر ۲ساله هم دارم بخدا اگ بچه نداشتم تا الان خودمو کشته بودم.چرا خدا کمکم نمیکنه چرا کسی ب دادم نمیرسه مگه گناه من چیه ک ازدواج کردم
Iran, Islamic Republic of
سلام از نظر من اگه بچه داری تحمل کن وزندگیتو آدمه بده ، چون من خودم از ۵سالگی درد بی مادری رو کشیدم. یک بچه حق زندگی کردن داره و زندگی کردن تنها نفس کشیدن نیست ، بچه باید آرامش داشته باشه. من که مادر نداشتم و اصلا کلمه مادر نمی‌دونم چیه ، من که در حال حاضر ۱۴ سالمه و حتما از من بزرگ تر ها تجربه دار هستن و راهنمایی بهتری می تو نن به شما بکنن و حتما پیش مشاور برید موضوع خودتون رو با مشاورتون در نیون از نظر من اگه بچه نداری هم ازش جدا نشو یک یا دو هفته بهش بی محلی کن خودش آدم میشه .
امید وارم هرچه زودتر مشکلات همه و شما حل بشه
Iran, Islamic Republic of
سلام
من هم دقیقا همین مشکلات رو دارم با این تفاوت که من مرد هستم واقعا خسته شدم از اونایی نیستم که دست روی زن بلند کنم ن دست زن بزن دارم نه دلشو اما خداشاهده مثلا خیر سرمون تو محلمون هزارتا کوتاه و بلند رومون حساب میکنن و فکر میکنن یال و کوپالی داریم اما یه زن منو به به زانو در اورده به خاک سیاه نشونده ولله نمیدونم چه کنم باورتون میشه منو میزنه واقعا خنده داره فقط خدا کمکم کنه و خدا هیچ مردی رو اسیر زن سلیته نکنه دور از جون خانومهایی که واقعا خانومن اما این زن من خوار و مادر منو اورده جلوی چشام کسی میتونه کمکم کنه ؟
مهدیه
United Arab Emirates
ببین منو شوهرمم الان دوسال باهم ازدواج همین خوصیصیات رو باهم داریم شوهرم اصلا نه بامن حرف میزنه من خونه پدر اومدنی یه هفته میمونم اصلا یه بارم بهم زنگ نمیزنه خودمم زنگ میزنم جواب نمیده خیلی اخلاقش گنده نمیدونم چیکار کنم
Canada
عزیزم اصلا فکر نکن شما رو دوست نداره! میتونی برای اطمینان یک‌بار ازش بپرسی از زندگی راضی هست یا خیر و اگه گفت بله ینی شما رو هم‌دوست داره!
بالاخره شما دو نفر انتخاب هم بودین فقط به نظر ایشون خشم و اضطراب داره. احتمالا کمی هم حالات افسردگی دارند به همین دلیلل.
اگه بتونی باهاش ارووووم و با منطقی که قبول کنه، اینو مطرح کنی که حس میکنی خشمگینه ( نه از شما بلکه از چیزی که شاید خودشه) و دوست داری کمکش کنی که خشمگین نباشه و راحت‌تر و سادتر زندگی کنه، خیلی خوبه. در این راه از ادم خبره‌ای کمک بگیرین اگه خودتون خیلی با اصول روانشناختی اشنا نیستین. فقط در حرف زدن، بگین حس کردین ایشون خشمی داره و گفت‌و گو رو با برگردوندن اون به سمت خودتون خراب نکنین....
متاسفانه مردهای کشور ما اکثرا مشکل دارند و اکثرا خاضر به گرفتن کمک نیستند!
Iran, Islamic Republic of
دقیقا منم مثل شما هستم
Iran, Islamic Republic of
منم دقیقا همین مشکلو دارم
Iran, Islamic Republic of
احتمالا همسرتون قبلا شیشه مصرف نمیکردن
Iran, Islamic Republic of
خوب ادم باش،لطفا….
کارن ۶۷ ۵۵
Iran, Islamic Republic of
زن من الهه زیبایی،یه زن نچرال بالا بلند ،با موهای،بلند وصورتی ناز ،نقاشه تزینات خونه رو خودش انجام میده ،با بدترین شرایط زندگی حتی شده ۱۰ روز پول نان نداشتم باها م ساخته سوخته ،همیشه توخونه ،مرتب وخوش بو تمییزه ،ولی من اختلال روان دارم ،همیشه با شکنجه وکتک و فحاشی ،روز خوش وازش سیاه میکردم ،وبهش خیانت کردم ،به روم نیاورد ،الان پیرو بی اعصابش کردم ،بخاطر ۲ بچه ام داره میسوزه میسازه
Iran, Islamic Republic of
احتمالا اعتیاد پیدا کرده .
Romania
باسلام من و همسرم هم زیاد دعوا میکنیم وبیشتر اختلافاتمون هم به خاطر خانواده اش است من احساس میکنم بیشتر از اونها میترسه تا اینکه احترامشون را نگه داره مثلا چند روز پیش سر تعطیلات عید بحثمون شد من گفتم یه دو سه روز قم میمونیم خونه ما وبعد میزویم شهر شما او با جسارت تمام به من گفت من قبل از عید میرم تو هم اگر خواستی بیا اگرم نخواستی نیا در حالی که من گفتم میام و العان چند روز است که با هم قهر هستیم و اگر با او حرف بزنم یه نقطه ضعف از من پیدا میکنه که دفعه دیگه روی سر من خالی کنه حالا لطفا مرا راهنمایی کنید
Iran, Islamic Republic of
سلام. من شوهرم افسرده بود که این کارا رو میکرد با دارو یکم درمان شد حتما روانپزشک برید
م.رضا
Iran, Islamic Republic of
با سلا واحترام خدمت جناب دکتر و شما عزیزان که سعی دررفع اساسیترین مشکل زوجهای جدید دارید
وبا قدمی استوار وراهنمایهای جدی ومؤثر خط مشی زهنهای بیدار ویا به خواب رفته میشوید
بنده به سهم خودم ارتمند تمامیه شما خوبانم

پیروزو سرافراز بمانید
مهدی
Iran, Islamic Republic of
تمام رفتارهای مرد بازخورد رفتارهای زنش میباشد. تمام مردان دوست دارند که برای همسرشان بمیرند. ولی متاسفانه قبلش از خود میپرسند که ایا زن من ارزشش را دارد یا نه. این یه اخلاق ذاتی در تمام مردان است. هنر زن این است که این ارزش را در مرد به وجود اورد.
دنیا
Iran, Islamic Republic of
اونوقت مردا رودل نکنن ی وقت؟
امیر
Iran, Islamic Republic of
نه خانم محترم رودل نمیکنن
واسه زنشون میمیرن
حالا اگه واسه شما سخته یا کسر شان دیگه ....
پگاه
Iran, Islamic Republic of
شوهر من ازم فراریه.با اینکه هرجور که فک کنید بهش محبت میکنم.ما تازه عقدیم.ینی همه میدونن چجوری براش دارم مایه میذارم و اون نمیفهمه.هر مدل سورپرایزی ک فکرشو بکنید
ما شبانه روز دعوا داریم.الان فقط تو ی اتاقم و گریه میکنم
اصن از کاراش افسردگی گرفتم
فقط منتظره خونوادش ی چیزی بگن ذوق مرگ شه.ولی من جونمم بدم نمیفهمه
به من میگه انقد به من وابسته نباش.تو انحصار طلبی منم نمیتونم
واقعا خنده داره.دیگه واقعا نمیدونم چیکار کنم
دلم میخواد بمیرم
شكرالله
Iran, Islamic Republic of
موافقم
حامد
Iran, Islamic Republic of
نگاه کن تو رو خدا طرز جواب دادن یه نمونه از خانومها رو
باور کنید این راهش نیست .
Germany
رودل میکنن عزیزم خوبم میکنن مثلاخودمن...انقدر محبت کردم به شوهرم که لوس شده ازسرکار میاد بیخود وبی دلیل قهرمیکنه بیمحلی میکنه فکر میکنه من لیاقتشوندارم
(پروشده)لوسش کردم دیگههه لعنت به خودم خانومااااااا باشمام محبت زیادی نکنیییییین که رودل میکنن باید به اندازه ای که لیاقت دارن بهشون بهابدین
بهار
Iran, Islamic Republic of
اره بخدا حق با شماست
caxel
Denmark
همین طرز تفکر شما زناست ک باعث میشه زندگی مشترک رو تبدیل ب جهنم کنید و آخرشم همه چیزو از چشم شوهرتون ببینید و اونو مقصر بدونید،متاسفانه زنایی مثل شما عقیده دارن ک زن ناز و مرد نیازه و بر اساس همین عقیده پیش میرن،یعنی ک بنظر امثال شما فقط مرد باید ابراز علاقه کنه،فقط مرد باید بعد از دعوا و بحث بیاد منت کشی!!! کنه و...در غیر اینصورت رودل میکنه!همینطور پیش برین ببنم ب کجا میرسن کوته فکرا!
ممد
Germany
نه نمیکنند خیالت راحت باشه😠😠😠
Romania
آره شما مردا ارزش دارین.همیشه چشتون دنبال یکی دیگست واسه همین قدر زناتون نمیدونین
امیر علی
Iran, Islamic Republic of
اره این نظر شماست
واقعا برا تون متاسفم
راحله
Iran, Islamic Republic of
سلام راست ميگه شما مردا جنبه محبت نداريد من خودم از آبرو و حقوق و خواستهاي خود و بچهام زدم و دارم قسطاي شوهرم رو ميدم چون درآمدش كمه اما فكر ميكنيد بجاي تشكر برام چكار ميكنه بهم فحش و ناسزا ميگه و از خانوادش دفاع ميكنه و به من و بچها گرسنگي ميده و شكم خودشو خونه مادرش سير ميكنه. شماها جنبه نداريد... حقتونه باهاتون اينطور رفتار بشه هر چي بدتر باهاتن رفتار كنند بيشتر دنبال اون زن ميريد.
امیر
Russian Federation
زندگی و شوهر خودتو نباید ملاک قرار بدی.من برخلاف میل خانوادم با یه دختر مطلقه ازدواج کردم،در حالی که به خاطر طلاقش در شرایط خیلی بد روحی روانی بود،به خودم گفتم این بخاطر گذشتش قدر زندگیو میدونه.فرستادمش دانشگاه،تمام کمال هزینشو دادم تا لیسانس گرفت.به همون اندازه شایدم بیشتر به پدر و مادرش کمک مالی کردم که هنوزم قراره برگردونن.از اول زندگی بردمش تو خونه خودش.حتی یک ساعت هم بیرون خونه کار نکرده،که کمک مالی بهم بکنه،هفته ای حداقل ۴ بار هم خونه مادرشه.حالا ببینید رفتارش با منی که اینهمه بهش محبت کردم چجوریه.هفته ای دو سه بار با من بحث شدید میکنه،همین الان که اینو دارم اینجا مینویسم با من درگیر فیزیکی شد،مشت و لگد پرت میکنه،جوری که بچه معصومم دستاشو به دهنش میگیره و با شیون میلرزه به خودش.من فقط میگیرمش،در صورتی که میتونم بزنمش.به مادر خدابیامرزم بدوبیراه میگه،در صورتی که اصلا ندیدتش.حتی ماهی یک بار هم نمیگه بریم به پدر پیر و تنهات سر بزنیم.ولی انتظار داره من هفته ای چهار بار برم خونه مادرش.مادرش هم بدترین رفتارو باهام داره.به پدر مادرش هم میگم،اونام از ترس زنم نمیتونن طرف منو بگیرن،سر اونام داد میزنه،میگین بزنمش،شکایت کنم ازش،چیکار کنم؟؟؟؟؟؟
ققنوس
Iran, Islamic Republic of
سلام آقا امیر. کاری نمیتونی انجام بدی چون این اخلاقشه ونمیتونه خودشو تغیر بده منم از ازدواجم خیلی پششیمونم دارم دق میکنم شوهرم اصلا به فکرم نیست در حقش هرچی محبت میکنم اصلا توجهی نمیکنه و اینا رو وظیفه من میدونه خوشحال یا ناراحت بودن من اصلا براش مهم نیست فقط به فکر بقیه است دارم دیونه میشم هیچ وقت فکرشو نمیکردم عاقبتم اینجوری بشه شرایطش خیلی بد بود وخیلی مشکل داشت از هر لحاظ که بگی ولی من همه مشکلاتشو نادیده گرفتم وباهاش ازدواج کردم خواستم بهش آرامش بدم ولی اون واسه آرامش من هیچ کاری نکرد الان یکساله که همش تو تنهایی خودم به خاطر انتخاب اشتباهم دارم گریه میکنم واقعا این مرد ارزش ولیاقت منو نداشت
Iran, Islamic Republic of
خودت زدی به موش مردگی میخوای تخصیر هارو بندازی سر اون بیچاره.اون کارهای هم که کردی وظیفت بوده
Denmark
اونوقت وظیفه شما زنا تو زندگی مشترک چیه؟شبا تو رختخواب منتظر موندن؟جز این کار دیگه ای هم بلد هستین یا نه؟تو و امثال تو هیچ فرقی با زن خیابونی ندارین،......
سیما
Iran, Islamic Republic of
به نظر من که. اصلا نباید محبت زیادی چه به زن چه به مرد بکنی به عر کس اندازه لیاقتش بها بدین با هر کی تا حدش چه زن چه مرد یه روزی از این اخلاقای گندشون خسته میشن
Iran, Islamic Republic of
اگه دوسش داری کمکش کن اصلاح شه
البته اگه واقعا همدیگرو دوس دارین
احسان
Iran, Islamic Republic of
آقای امیر، زن های مطلقه اگه زندگی بلد بود همون شوهرش و زندگیشونگه میداشت ،این زنا قبلا امتحانشونوپس دادن، وکاراصلیشون سواستفاده از پسران مجرد و مردهای متاهل است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خجالت بکش انشالله سر خواهر و دخترت بیاد تا بفهمی یعنی چی . اون زن را یک مرد مثل تو روانی کرده
Mahsa72
Germany
تاوقتی مردایی مثل شما وجود داره زندگی زنا جهنمه.خدا اصلاتون کنه
احسان
Iran, Islamic Republic of
طلاقش بده خودتوراحت کن امیر، زنت داره سواستفاده میکنه ، بهش بگوتواین دوره زمونه کی میاد زن مطلقه که ....بگیره بگوگناه من چیه بدکردم که بجای یه دخترتوروکه زن مطلقه بودی گرفتم و بهت ازنظرمالی و..رسیدم، آقاطلاقش بده خودتوراحت کن
شبنم
Romania
راجع به تمام زناي مطلقه نظر دادي و قضاوت كردي
شايد يه سريا مجبور به طلاق بشن
خدا سخت كيفره
اميدوارم حرفتو يه روز پس بگيري
واقعا جامعه اي كه انگلايي مثل شما داره ١٠٠ سال ديگه هم پيشرفت نميكنه
فرشته
Iran, Islamic Republic of
شوهرمنم اینجوری انقدمحبت کردم بهش هارشد بهم خیانت کرد روز عروسی. الانم نمیزاره جای برم اذیتم میکنه خیر ندیده
ناصر
Iran, Islamic Republic of
سلام داداش
متاسفم واقعا ولی اشتباه کردی که ازدواج کردی و اسیر احساسات شدی
بنظرم باهاش بیشتر صحبت کن ببنید مشکل اصلیتون کجاست
سما
Iran, Islamic Republic of
دیدی زن هر چی بدتر باشه مردا بیشتر میخوانشون . من پنج سال با شوهرم دوست بودم تمام خواستگارای خوب و پولدارمو رد کردم زنش شدم با اینکه هیچی نداشت جوری دوسم داشت که زبانزد بود به دست و پام افتاد توخیابون گریه و زاری که زنش بشم ولی بعد خوندن خطبه عقد که دوسال میگذره دریغ از یه دوست دارم با یه ذره محبت همش کتک میخورم و فحش میشنوم در صورتیکه من بعد ازدواج دیوونه وار عاشقش شدم وگرنه با این وضعیت نمیموندم . تواین دوسال هیچ محبتی بهم نکرد اما من دورش گشتمو ازش هیچی نخواستم و با همه چیش ساختم الانم انقدر دوسش دارم حاضرم کتک بخورم فحش بشنوم اما ازش دور نباشم میمیرم براش
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
ای کاش زن منم مثل شما حرف میزد و فکر میکرد ،هزار بار براش میمردم
Iran, Islamic Republic of
خاک تو سرت تو امسال شما ها هستین که مرد هارو این قدر هرزه می کنین باعث میشین که خودشون برای ما خانوما بگیرن
سپیده
Iran, Islamic Republic of
به نظر من اون خانم طلاق بده بعد بیا منم طلاق میگیرم زنت میشم شوهر منم اخلاقش مثل زن تو
Mahnaz
Germany
والا اینجوریشو ندیده بودیم
نسیم
Iran, Islamic Republic of
بله وقتی برا خودت ارزش قائل نیستی و میری زن مردم که الام متعلقست میگیری معلومه نتیجه همین میشه. اون اگه خوب بود سر زندگی اولش میموند و خوب زندگی میکرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
به تو میگن زن ؟؟ خاک بر سرت اگر دختر یا زن هستی از چوب خدا بترس که با آب روی آتیش ریختن نمک میپاشی به زخم مردم تهمت به زن مطلقه میزنی. یک روز به سرت آمد یادت باشه این حرفت
جلال
Iran, Islamic Republic of
چرا همش باید مردای بدبخت برا شما پول دربیاره و خرجتون رو بده چون اسلام گفته اره...خودتون که دم از حقوق فمینیستی میزنین یکم وظیفه و.پول دراوردن برعهده بگیرید
الهه
Iran, Islamic Republic of
نکه سرکارم نمیزارن بریم
حسین
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم
صدیقه
Iran, Islamic Republic of
اره بخدا اینو راست گفتی .من بااینکه واقعا خوشکلم شوهرم همیشه چشمش دنبال دیگرانه .واقعا چرا؟؟؟
United Arab Emirates
والا با این وضع که پیش اومده بجای این حرفا درکمون کنین که نون زیر سنگه خود من دیگه یادم نمیاد که چشام‌دنبال زن خودم باش چه برسه به چش چرونی
Iran, Islamic Republic of
موافقم سير موني ندارن اين مردا زنشون كسي نبايد ببينه خودشون از سگ ماده هم نميگذرن حالم از همه مردا بعم ميخوره
نیلوفر
Iran, Islamic Republic of
اونوقت مثلا چکار بکنن ارزششو دارن؟نظراتو نخوندید؟دارن میگن همه کار برا مردامون کردیم ولی.... . خود من هجده سال تمام با همه بداخلاقی ها و بیکاریها و قرض بالا آوردنهای شوهرم ساختم و همش جلوی دیگران ازش حمایت کردم. کار کردم و نذاشتم حتی خانواده ی خودش هم مشکلاتش رو بفهمن. حالا با داشتن دوتا بچه واقعا خسته شدم و اون روز به روز بدتر میشه. دستمزد زحمات منو با قهرهای طولانی و پنهان کاریهاش به من میده. اشتباهم این بود که زیادی دوستش داشتم و همه ی ایرادهاشو سرپوش گذاشتم. حالا هم که دختر بزرگم توی سن ورود به دانشگاهه و به خاطر لطمه نخوردن به اون نمیتونم از همسرم جدابشم در حالیکه به خدا قسم تحمل حتی یک روزش هم سخت شده. اشتباه من این بود که زیادی نجیب بودم و با وجود همه ی خواستگارهای بهتری که داشتم عاشق پسرعموم بودم و اونو انتخاب کردم. حالا هم دارم چوبشو میخورم. از ماکه گذشت ولی شما رو به خدا نذارید عشق چشم و گوشتونو ببنده
مهسا
Switzerland
سلام. من یکسال است ازدواج کردم، شوهرم از اول مشکل روانی داشت، ولی حالا هر روز بیشتر و بیشتر میشه. نمیدانم چه کار کنم. خسته ام واقعآ از حرف ها و رفتار هایش
مریم
Iran, Islamic Republic of
شوهرم از اول عقد از من خوشش نمیومد الانم دوسم نداره چه گناهی کردم.چطور طلاق بگیرم راهی نیست
Iran, Islamic Republic of
درسته دقیقان همینطوره من موافقم
Iran, Islamic Republic of
زنه خیانت کاره به کوش نزار زنده بمونه
Iran, Islamic Republic of
با سلام دوستان خوبم
من ه مشکلات مشابهی دارم. همسرم دوست داره توی زندگی از من عشق و پول و محبت بگیره و در عوض همه اینا رو فقط برای خودش و خانواده اش می خواد . تا اعتراض می کم منومحکوم می کنه که ا طرف خانواده ام پر شدم در صورتی که علارغم مکالمه هر روزه خودش با مادرش من از مادرم دور هستمو اصلا در این موارد با مادرم حرف نمی زنم. عادت کرده با قهر و تهدید به طلاق به خواسته هاش برسه. واقعا خسته و مایوس شدم. یعنی من فقط دارم این زندگیو نگه می دارم؟نا گفته نمونه ما زندگیمونو از صفر ساختیم الان 5 سال گذشته و با سختی های زیاد الان هر دو دانشجوی دکترا هستیم. خواهش می کنم اگه می تونید راهنمایی کنید.
داود
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت همه عزیزان
به نظرم نمیشه یکطرفه به قاضی رفت گفتن همه زنا یا همه مردا مثل همن اشتباهه. همسر من کاملا حساسه و زود رنج . اما در عین حال فوق العاده یکدنده و متاسفانه هنگام عصبانیت پرخاشگر. حالا بگید چطور میشه کنترلش کرد؟ پطور میتونم از آبروریزی جلوگیری کنم . ؟ من خودم از جنگ و قهر بیزارم. اما با این آدم چکارکنم ؟
افسانه
Romania
دقیقا منم همین مشکل رو دارم قهر شده نون ما اصلا با همدیگه کنار نمیاییم ینی خانواده محترمش اجازه نمیدن خیلی توی زندگیمون دخالت میکنن نمیدونم چیکار کنم واقعا
ساناز
Romania
سلام..من و همسرم دوساله نامزد هستیم ولی توی این دو سال حی دعوا و بحث داشتیم طوری که الان بحث شده کار ما مشکل ما توی اینه که خانوادش زیاد فضوله به همه چی دخالت میکنن شوهرمم به طرف خودشون میکشن لطفا راهنمایی کنین من چیکار کنم؟
زیبا
Iran, Islamic Republic of
سانازهرم جان من خودم مادر شوهرم بگو ببینم خانواده شما چقدر مختونو پر میکنن
آنی
Iran, Islamic Republic of
باسلام. به نظر من شما مواقعی که میبینید عصبی میشه و ممکنه دعواتون بشه. اول فقط آرومش کنید و در مورد مساله بحث نکنید. حتی اگه آروم نشد چند لحظه تنهاش بذارید. و بعدا که آروم شدین در مورد موضوع با آرامش حرف بزنید.
Iran, Islamic Republic of
من خانومم اگه تو عصبانیت شوهرم تنهام بذاره و تز مساله حرفی نزنه که بیشتر مواقع هم همینجوره حالم بدتر میشه و عصبانیت و ناراحتیم بیشتر میشه
معصومه
Romania
منم خیلی بدبختم شوهرم با مادرم بحس میکنه بامنم همین طور همش مخالفت میکنه هر هرفی نیزنم دعوامون میشه ومن ترجیح میدم که اقلا باهاش حرف تزنم وقتی با مادرم وخواهرم جلوی اون حرف میزنیم خودشو دخالت میدهوباز دعوا می شه پانزده سال دارم تحمل میکنم بهش گفتم چهتوقعی ازش دارم ولی فایده نداره نمیدونم چکار کنم
Iran, Islamic Republic of
ميلاد هستم با همسرم ده سال ازدواج كرديم كلا از نظر مالى وعاطفي در شرايط خوبى هستىم ولى در كل فأميلاى زنم رسم شؤونه كه داماد را يواش يواش از پدر ومادرش دور مىكنند طورى كه دو تا باجناقم كلا با خانوادهشون قطع رابطه كردن ولى من اىن اجازه به همسرم نمىدم كه باعث شده داىم دعوا داشته باشيم زندكى برام شده جهنم لطفا راهنماىى كنىد دارم بخاطر تعصب به پدر مادرم كه با دنىا عوض نمىكنم تصميم به طلاق دارم دو تا فرزند هم دارم
سها
Iran, Islamic Republic of
سلام خواهش میکنم با هم بسازید
Iran, Islamic Republic of
مشکل هر چه باشد راه حلش طلاق نیست سعی کن زندگیت را مدیریت کنی و به جهنم بعد از طلاق نیفتی .
محمد
Iran, Islamic Republic of
آقا میلاد، شما چهقدر بنظر شما این مسیله اینقدر مهم هست که بخاط اون با دوتا بچه از هم جدا بشید، مسلما اونطور که شما فکر میکنید نیست چه خانواده شما و چه خانواده همسر اگر با محبت و صمیمیت و با برخوردهای عقلانی و عاطفی مناسب با شما و همسرتان رفتار کنند شما هیچکدام تمایل به قطع رابطه با خانواده یکدیگر رو ندارید پس لطفا واقع بین باشید بهرحال بعد از ازدواج شخص اول زندگی شما باید خانمتان باشد و بتوانید درحین احترام و محبت و توجه کافی به همسرتان برای پدر و مادر هم احترام قایل باشید و زمان مناسبی را به مراوده با آنها بگذرانی ممین باشید بعد از جدایی کسی را بهتر از همسرتان پیدا نمی کنید و هیچ گاه فرزندان شما در شرایط نرمال بزرگ نخواهند شد
انصاف و وجدان را در نظر داشته باشید و خدارا ناظر بر رفتار خود بدانید مشکلات زندگی را ریشه یابی کنید و سپس برای حل آن به مشاور متخصص خانواده رجوع کنید
یک لجبازی کوچک باعث تباهی زندگی و یک عمر حسرت و پشیمانی میشود
ادرینا
Iran, Islamic Republic of
کاش همه مردا مثل شما فک میکردن نمیدونم چرا بعدازدواج همه فقط خانواده دوست میشن اگرم خانوادهشونم توهین به همسرشان میکنن نادیده میگیرن
مهسا
Iran, Islamic Republic of
سلام کاش همه مردا مث شما فک میکردن.من ۵ ماه عقدم و هر بار سر یه بحث مسخره قهریم.مثلا اینکه چرا دوستات اومدن بهت سر زدن.با دوستام قطع رابطه کردم دوستایی که ۱۰ ساله باهاشونم حکم خواهر نداشتمو دارن.میگه تو میای خونه ما قیافه میگیری برا خانوادم در صورتی که ک صمیمی هستم باهاشون. خیلی بد قولی میکنه هر بار قراره کاری کنیم جایی بریم هی عقب میندازه...میگم چرا اینجوری رفتار میکنی میگه بحث نکن با من میگم بابا دارم حرف میزنم میگه حوصله ندارم.زبونی میگه خیلی دوست دارم دنیامی و ... ولی تا کوچکترین بحثی پیش میاد میگه با این کارت باعث میشی من ازت دور شم حتی میگم بگو چیکار کردم ولی حرفی نداره و میگه ینی خودت نمیدونی ....اصلا نمیدونم چکار کنم هر جوریم محبت میکنم انگار نه انگار اما خانوادش سر هر چیزی کم محلی میکنن بهش هی میچسبه بهشون ولی من اگه اینکارو کنم انگار ن انگار
سمانه
Iran, Islamic Republic of
به نظر من اینجور زنا رو باید دک کرد کسیکه پدر مادر همسرشو نخواد شوهرشم نمیخواد
سارا
Iran, Islamic Republic of
از خدا بترس معلومه خيلي پرت كردن بنده خدا
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
مشکل منم همینه با این تفاوت که بچه نداریم
Iran, Islamic Republic of
به نظر من اگه واقعا خانومت عاشقت باشه مادرت پدرتم باید قبول کنه خودشم مادره مادروپدر کسایی نیستن ترکشون کنید به پات زحمت کشیدن شب نخوابی کشیدن غلط کرد شمارو از پدر مادزتون جدا کنه مگه خودشم پدر مادر نداره زنت خودخواه منم خودم یه زنم به جهنم بزار گورشو گم کنه بره اصلان نترس خدای بچه هاتم بزرگن دعای پدر مادرتم پشت سرته همیشه بیکاری با اینجور زن از خدا بی خبر میشینی زندگی کنی اصلان به هیچ وج از مادرت پدرت دست نکش صبح دوصبح چیز دیگه ازت میخواد چه زن بی حیایی داری
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا من مشکل شماهارو ندارم
سارا
Iran, Islamic Republic of
كار كردن زن اشتباه محض هست و يه دروغ بزرگ براي بهره كشي از زن ، وظيفه هر مردي هست كه خرج زن و بچش بده چشش كور دندش نرم وقتي زن كار كنه مرد پر رو ميشه بايد به تنهايي كار كنه تا قدر عافيت بدونه
ناصر
Iran, Islamic Republic of
چه طرز فکری...... یکم طرز فکرتونو درست کنید
کار کردن زن ایرادی نداره
چه ایرادی داره زن و شوهر باهم زندگیشونو بسازند؟؟؟
شما خیلی قدیمی دارید فکر میکنید
پس هر مردی باید بگه که هر زنی وظیفشه کهنه بشوره:)
Mozhgan
Iran, Islamic Republic of
آره دقیقا منم ۲ماه بعد عقدم دیگه کار نکردم آخه همه پولارو ازم میگرفت منم نمیتونستم بگم نه آخه قهر میکرد واسه همین گفتم دیگه کار نکنم بهتره
یاس
Iran, Islamic Republic of
منم مثل شما توشهر غربت بایه مرد روانی سرمیکنم.خودم کارمندم وبچم رو به دندون میکشم.کاش
فرزادآزادی
Romania
عالیه خداییش
سميرا
Iran, Islamic Republic of
سلام.همسر من اكثر وقتش رو پاي كامپيوتر ودوست وهمكاراش سپري ميكنه...واگه شكايت كنم جواب سر بالا ميده واغلب يكي دو روز قهر ميكنيم. بنظر شما چه بايد بكنم؟
راضیه
Iran, Islamic Republic of
سلام..من تازه سه ماهه ک ازدواج کردم و باهمسرم زیاد دعوا دارم راستش اینه که وقتی نامزد بودیم خیلی بهم علاقه داشتو دوسم داشت ولی الا خیلی بهم بیتوجهی میکنه بهم محبت نمیکنه و..... ولی برعکس با مامانش رفتار عالی داره.. ودر اصل همش دوس داره بره بیرونو و ولگردی کنه..توروخدا کمکم کنین خیلی ناراحتم.ممنون
sahar
Iran, Islamic Republic of
چگونه سوال ارسال کنم
سیدداود
Romania
سلام به همه دوستان منم ده ساله
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
خواندم راهنمایی شمارا ممنون من باهمسرم مشکل دارم من وهمسرم برسرمسائل گذشته وپیش کشیدن انها مشکل داریم من هرچه میخواهم که باصحبت کردن حل بشه نمیشه اخرش به دعوا میکشه وزیاد قهر میکنه دوست دارم اگرسریک چیز ناراحت میشه سریع اشتی بکنیم
شکوفه
Iran, Islamic Republic of
سلام من الان1سالی میشه که عقدم وهمیشه باشوهرم دعوا بحث سره چیزایی که به نظر اون کاملا الکیه داریم ولی به نظرمن خیلی مهمن این حور بحثا.اصلا به خواسته هام احترام نمیزاره,راحت توهین میمنه واین منو عذاب میده مو من احساس میکنم که راهی جز قهر نمونده ومدت طولانی باهاس قهر میکنم.شاید قهرم خیلی کاره مسخره بچه گانه ایی باشه ولی من راهی جز این سراغ ندارم بکس شما یه راهی جلو پام بذارید
Iran, Islamic Republic of
منم همسرم خیلی اذیتم میکنه دوتا دختر دارم دارم فقط بخاطر اونا باهاش زندگی میکنم هرچی بساز باشی هرچی خانه دارین عالی باشه هرچی از هر لحاظ کم نذاری شوهرت ازت دور میشه چون تو زیادی خوبی من این رو تجربه کردم شوهرم یه نفهم بیشعور که فقط خودشو می‌بینه چرا شما هایی که معنی زندگی مشترک رو نمی دانید ازدواج میکنید تو که میخوای خودت توهمه می تصمیم گیرنده باشی چرا زن پیگیری فقط برای نیاز جنسی زن می‌گیرید خدا لعنت کنه این جور مردا رو بمیرم همشون وخدا تمام مرد ای رو که به خاطر زن و بچه تلاش میکنن تا اونا شاد وخوشحال باشن کیه زندگی خوب ابرومند براشون فراهم کنن حفظ کنه
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت دوستان به نظر من قهر کردن شده ی عادت واسه خانوما و راه حل انچنانی هم نداره.
لیلی
Iran, Islamic Republic of
چرا این همه مشکل سر مادر شوهر و خواهر شوهر یعنی متوجه نیستن زندگی من زهر میشه متقابلن برا پسرشونم همین طوره؟؟؟؟؟
وسط امتحانام بود که بعد دوماه نامزدی یه دعوای الکی راه انداخت گفت من از بچگی از اجاره بدم می امد یا میای خونه مادرم یا...
یه ماهه که قهریم سر هیچ بعد اون همه محبت
ما دوریم از هم هیچ کاری برا خوب شدن رابطمون نمیتونم بکنم گفت خواستی درخواست بده بیام طلاقت بدم
اخرین حرفش..وگرنه تو بمون اونجا من اینجا
من ادرس خونه اونو هم ندارم که دادخواسمو بفرستم حتی یه بارم دعوت نشدم که من برم خونشون چون فامیل بودن دیگه شناخت داشتن...گند زدن به زندگیم چون اینجا ایرانه با این تفکر ازدواج کردم بدتر از همه اینکه دل بستم
حالا که این پست ها رو میخونم میفهمم حال هیشکی خوب نیست چون مهارت زندگی کردن بلد نیسیم انقدر انتگرال حل کردیم که جایی برای یاد گرفتن اونچه که نیازه زندگیمونه نداشتیم انقد تو نت زد ونقیض خوندم نمیدونم باید چیکار کنم خودمم که ماشالله هیچ کاری بلد نیسم خانوادمم میگن خودتو بیشتر از این کوچیک نکن صبر کن از این کلمه متنفرم دیگه صبر کن صبر کن
خانوم
Romania
والا من چي بگم كه 8 ماهه عقد كرديم، با شوهرم حرفمون ميشه منو ميذاره خونمون وسايلاشو از خونه ما جمع ميكنه ميره خونشون، ديگه نمياد.
يعني تو خونه ي بابامم هنوز همسرم وسايلشو برميداره با قهر ميره....
Iran, Islamic Republic of
سلام من یه زنی هستم که به شکل بدی باشوهرم که از بخت بد عاشقشم به مشکل بر خوردم نه تنها الان که دو سال از ازدواجم میگذره بلکه تو دوران نامزدی هم ماباهم به مشکل برخوردیم شوهرمن یه مرد ساکت مغرور کم‌ حرف لجباز خودخواه بی منطق بچه ننه و خودخوره باورکنید توی این دوسالی که ازدواج کردیم از هیچ کاری براش دریق نکردم بااینکه شوهرم هم تو مثاعل زناشوی مشکل داره هم برای بچه دار شدنه مون اما یه بارم سرش منت نزاشتم که چرا این مشکلا رو داره و برعکس تلاش کردم تا مشکل شو حل کنم اما اون اصلن قدر فداکاری های منو نمیدونه ویه جورای ازم تلبکارم هست به خداباازدواج من خوانوادم از هم پاشیده چون تنها زن خونه من بودم که بعد از من پدر و برادرم تنهاشدن پدرم منو باأمید اینکه اگه زن این بشم خوشبخت میشم عروس کرده اما حالا باگذشت فقد دو سال به حد یه زنی که بیست سال از عروسیش میگذره عذاب کشیدم و فرق کردم شوهرم با اینکه میدونه من چقدر عاشقشم وبهش احترام میزارم وباهاش همه جوره میسازم اما اصلن بهم توجه نمی کنه یاسرکار یا اگرم خونه باشه همش می خوابه یه تلوزیون نگاه می کنه انگار نه انگار که من کعل روزو منتظرش بودم تا اون بیاد وباهم باشیم وحرف بزنیم وقتی هم که قهر می کنیم توقع داره به خاطر علاقه ای که بهش دارم من برم منت کشی ولی من این کارو نمی کنم اما اصلن تاقت قهرشو ندارم ودیگه کم اواردم به ترز وحشتناکی احساس شکست می کنم من نمی دونم این مثالی که میگن از محبت خارها گل می شوند رو برای کیا گفتن منکه فعلن هرچی محبت می کنم گلم بعتر داره تبدیل به خوار میشه تا گل ازتون خواهش می کنم راهنماایم کنید دیگه دارم کم میارم ممنون میشم اگه راهی جلوی پام بزارین
حسن فرزاد
Iran, Islamic Republic of
سلام خواهرم همه یجور نیستند مردها هرچقدر که درشرایط روز مره نتونند رضایت شمارو باورده کنند ولی اولین وآخرین حامی شماهسند ودر شرایط خاص پیشمرگتان میشوند ولی بدانید که جواب خوبی ومحبت متقابل است هرچند که بعضی مردها شاید زبان زن پسند نداشته ولی دل پرمهری دارند پس لطفن این عشق رو بامسایل کم ارزش تباه نکنید
Iran, Islamic Republic of
سلام گرچه از متن شما زیاد گذشته اماباید بگم از محبت به جا خارها گل میشه نه محبت بیجا. محبت بیجا چوب داره
راما
Iran, Islamic Republic of
گل گفتی. احسنت
الی
Iran, Islamic Republic of
منم تقریبا زندگیم مثل شماست از تمام خانواده ام بریدم از نظر شوهرم تمام اقوام از خاله و دایی وعمه مادر و خواهر وخواهر زاده خلاصه هر کسی رو که بگی یه ایرادی دارن باهمه سر سنگینه اگر جایی بریم از اول تا اخر سرش تو گوشیو دریق از یه کلمه حرف هفت ساله ازدواج کردم توی این هفت سال ناراحتی داشتیم انا من همیشه سکوت میکردم الانم سکوت میکنم ولی دیگه داره حالم از خودم بهم میخوره که انقد ساکتم و بهش اجازه میدم به همه کس و کارم توهین میکنه تو هفت سال زندگی یه بار کتک خورده بودم اونم به خاطر کسه دیگه گذشت ولی الان یه ساله از وقتی بچه دار شدیم دم به دقیقه حمله میکنه و منو کتک میزنه .چرا بچه گریه کرد چرا بچه دل درد داره. چرا بچه نمیخوابه. میخوان بدونم ایا مقصره این اتفاقا منم .اقایونی که ناراخت میشید من قبول دارم همه مردا بد نیستن ولی شمام قبول کنید همشون خوب نیستن. از خانواده ام بریدم. یک بار به خودش و خانوادش بی احترامی نکردم. سرم و بلند نکردم جوابش و بدم. تو محبت هیچ جوره کم نداشتم.لقمه خودم میزارم تودهن اون .ولی هیچ جوره که محبتم و نمفهمه محبت هم نمکنه. البته کلا یه خانواده این شکلی داره من احمق تودوره نامزدی نگفتم چرا اینا با هیچ کس رفت امد ندارن.نه خاله ای نه عمویی هیچ کس. تو مراسم عروسی کلا اونا بیست نفر بودن خیلی اشتباه کردم با دل جلو امدم تا الان مرد خوبی بود ولی ورق برگشته یه ساله که بچه دار شدم زمین و زمان و برام جهنم کرده راه حل بدید تو رو خدا. مدام قهر میکنه . منم احمقم بی تقصیر هنش معذرت خواهی میکنم میگم زندگیم تلخ نشه ولی بریدم دیگه
منا
Iran, Islamic Republic of
شوهر منم خیلی قهر میکنه داره حالمو به هم میزنه من تو عقدم اینسری نرفتم منت کشی الان یه ماه شده خانواده من با خانواده اون به جون هم افتادن زندگیم خراب شده بابام که میگه جدا شو من دارم ذره ذره آب میشم یه مشاور میگفت هر چی به مردا بی اعتنایی کنی اونا جذبت میشن نه اینکه مثله چسب بهش بچسبی گفت اینو یادتون باشه وقتی آویزونی طرف گریزونه وفتی تو گریزونی طرف آویزونه حالا یکم بشین فکر کن
Iran, Islamic Republic of
سلام .همسرم وقتی رفتیم تحقیق گفتن اجتماعی نیست جدی نگرفتم الان وقتی برادرام دعوت به افطار میکنن بازی در میاره و نمیاد گاهی هم میاد اما مشکلم اینجاست که مدام از خانوادم ایراد میگره میگه از او خوششون نمیاد در صورتی که خودش نمیاد خونمون چی کار کنم مدام باهم بحث های طولانی میکنیم خسته شدم مدام از شوهر خواهرم ایراد میگیره و میگه بابات بهانان از نظر مالی زیاد میرسه وخونه ای که پدرم داده بهمن با گول زدن من به اسم خودش کرده و هنوز هم از بابام انتظار داره چی کار کنم دوتا بچه دارم خسته شدم از بحث های طولانی چهار پنج ساعته کمک کمککمک
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
من همین مشکل رو با خانمم دارم، اصلا اجتماعی نیست... 8 ماهه ازدواج کردیم، کاری کرده که ارتباطم با خانواده و فامیلم تقریبا قطع شده، واسه اون که ارتباط نداره و سال تا سال با فامیل ارتباط ندارن مشکلی پیش نمیاد و این منم که دارم آسیب می بینم، منم ساعت ها باش بحث میکنم ولی از بس که لوس و بچه ننه است زود قهر میکنه و به خونوادش پناه میبره... الانم دو هفته است قهر کرده و رفته خونه باباش، راستش این دفعه من کوتاه نیومدم و رفتم خونه باباش به خانوادش گفتم من نمی تونم با فامیل و خانوادم قطع ارتباط کنم اگه ایشون نمی تونه جدا بشیم...
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
منم اسمم فرهاده و دقیقا خانمی با همین اوصاف دارم... اون کم ارتباط ولی من دوست دارم تو اجتماع باشم و با فامیل و خانواده در ارتباط باشم... یک ساله ازدواج کردیم و تا الان دوبار بابت نداشتن ارتباط رفته خونه باباش و دم از جدایی میزد... راستش من سری اول کوتاه اومدم اما سری دوم رفتم خونه باباش گفتم که من نمیتونم با مردم قطع ارتباط کنم و اگه موافق نیست منم نمی تونم ادامه بدم... خلاصه تا 1 ماه نرفتم سراغش خودشون کلی واسطه فرستادن که بیا دخترو ببر و ما با ارتباط مشکلی نداریم.... البته چون خیلی زودرنجه و عصبی و پرخاشگر الان یک هفته است سر مسعله کوچیکی قهر کرده رفته خونه باباش دوباره و می دونه که من نمیرم سراغش... به نظرم هنگام قهر باید به خواستش بی توجهی کنی ضمن اینکه در کنار این باید بهش اطمینان بدی که دوسش داری و فقط از این اخلاقش ناراحتی و نمیتونی بری سراغش... باید بهش گفت که میدونم حتمن آرامش نداری رفتی خونه بابات هروقت به آرامش رسیدی میتونی بیای خونه با هم در موردش صحبت کنیم... نباید خودت بری سراغش چون عادت میکنه... بالاخره قسمت من و تو هم اینا شدن باید تا امکان داره باشون بسازیم تا کم کم زندگی کردن رو یاد بگیرن... البته صبر و حوصله میخواد.. هرچند من خودم زیاد مهارت ندارم در ارتباط برقرار کردن و حرف زدن با خانمها... اما با وجود قهر کردنش هر هفته با هم میریم پیش مشاور .... خدا کنه زندگی همه به آرامش برسه...
ستاره
Iran, Islamic Republic of
با سلام
منم پانزده ساله ازدواج کردم. شوهرم اصلن اجتماعی نیست. من همش جلوی دوستان و بستگان تعریف شو میدم. هیچوقت توی مهمونی و عروسی بستگانم نمیاد و من و بچه هام میرسم. ستا فرزند داریم. هروقت تلفنی با کسی صحبت میکنم همون موقع سره بچه ها فریاد میزنه. سره مسائل کوچیک و بی ارزش سریع عصبانی میشه و قهرمیکنه تا دو سه هفته حرف نمی نه و همش غرمیزنه. پنجاه سالشه. بخدا دیگه خسته شدم از این رفتار ای مسخره. دیگه منم بیخیالش شدم. اصلن برام مهم نیست حرف بزنه یا نه. پیر شدم باهاش. خیلی نسبت بهش سرد شدم ولی بخاطر بچه ها مجبورم تحملش کنم. دیگه گلایه هم نمیکنم چون باش کنار اومدم. وقتی آدم متوجه بشه که طرف مقابلش همینه که هست دیگه چرا خودشو عذاب بده. قسمت منم این بوده. خدا فقط سلامتی بده که بتونم بچه ها رو بجایی برسونم وگرنه دندون شوهرم و برای همیشه کشیدم....
مائده
Iran, Islamic Republic of
چقدر فهمیده هستی شما.آفرین
محمد
Iran, Islamic Republic of
چقد مشکل من و شما شبیهه
یه لحظه فکر کردم خودم این متن نوشتم.
واقعا چه باید کرد؟! خانم منم درک نمیکنه که من دوس دارم با پدر و مادرم رفت و آمد داشته باشم. واقعا از نظر روحی روانی خیلی آسیب دیدم. بهش میگم با این سیستم جلو بریم من 40سال عمر نمیکنم. ولی براش هیچ اهمیتی نداره، خودش سالی یه بار اعضای خانوادش نبینه عین خیالش نیست. توقع داره منم اینجور باشم. خدایا خودت به فریادم برس
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه خانواده شوهرمو امام حسین دارم کارایی پسرشون بسر من میده بسر دختراش بیاد بحق علی خوشبخت نشن چنین کارایی با من میکنن خداااااااا خیرشون نده اه منو بگیرن بحق قران
فهیمه
Iran, Islamic Republic of
سلام
من و همسرم 6 ماه و یک روزه باهم ازدواج کردیم . قبلشم نزدیک 3 سال نامزد بودیم. من اصلا زودرنج نیستم اما نسبت به چند نفر انگشت شمار توی زندگیم حساسم یعنی کوچکترین بی توجهی یا کم محبتی از طرف اینها دلمو میشکنه و حتی آنی ، یهو گریه ام بگیره .همسرم یکی از اونهاست. احساس میکنم خیلی افسرده شدم . از وقتی کنکور دکتری قبول شده خیلی خودشو میگیره چندباری هم تیکه انداخته بهم . آخه من قبول نشدم . هم رشته ای هستیم و من هر وقت سوال یا درخواست درسی ازش می پرسم درآخر با تحقیر و توهینای نامحسوس اون روبرو میشم . البته از نظر خودش نامحسوسه، من فورا می فهمم و خیلی دلم میشکنه . اصلا وقتی بحث علمی میشه با لحنی حرف میزنه که انگار من خنگ روزگارم. حتی به خاطر همین رفتاراش گاهی تصمیم می گیرم قید دکتری خوندن و آینده ای که همیشه برای خودم متصور بودم رو بزنم . چون فک میکنم اگه دوتامون دکتری بخونیم همش سر اینکه بگه من از تو سر ترم این رفتاراشو ادامه بده و آخرش چیزی جز قهر و دعواهای همیشگی چیزی نباشه .
من تهران خوابگاهیم و از وقتی ازدواج کردیم از هم دور شدیم ( اون قبلا تهران بود ) قبل ازدواج همش به این فکر می کردم که چطور باید دوری همو تحمل کنیم اما الان می بینم این فقط من بودم که نگران دوریمون بودم و تنها شدم . اون پیش خانواده ش حالش خوبه بی من . دو روزه قهر کرده. سر یه دلخوری کوچیک باز درسی !حتی یه زنگ به من نزده ببینه مرده ام یا زنده .
به نظر شما میشه کسی که زنشو ول کرده به امان خدا و هیچ خبری ازش نمیگیره، بخشید ؟
میشه دوستش داشت ؟
فهیم
Romania
ولش کن بره پی زندگیش!!میدونم این توی حرف ساده هست ولی من تو دوران نامزدی به هم نزدم و الان پشیمونم همین الان ولش کن!
ستاره
Iran, Islamic Republic of
خوب مشکل همیشه هست ولی نباید بزاری هر مشکلی به زودی رابطتون رو سرد کنه اگر باز م تیک انداخت جوابشو بده
حسین
Iran, Islamic Republic of
جواب هنوز نگرفتم
زهرا
Iran, Islamic Republic of
سلام خسته نباشیدمن حدود یکسال میشه که نامزدم همسرم قبلاخیلی باهام خوب رفتارمیکرد ولی تازگی هانامزدم حتی وقتی گوشیشوهم خاموش میکنه جواب سربالا بهم میده وباهام قهرمیکنه وبهم توجه نمیکنه من اصلا طاقت بی محلی هاشوندارم لطفا راهنمایی کنید
عادله
Germany
سلام سعی کنیدنامزدیتون زیادادامه پیدانکنه?من خودم تجربشوداشتم اگه دوره نامزدطولانی بشه دخالت هاوناراحتی هاروزبه روز بیشترمیشه وباعث دلسردی دوطرف میشه ?اگه بریدسرخونه زندگیتون تمام مشکلاتتون حل میشه.
مریم
Romania
سلام من اصلا این حرف شما را قبول ندارم چون تجربه کردم.من یه دختری پر شور و فعالم و از لحاظ اجتماعی رابطه ی قوی با دیگران دارم.اما شوهرم کم حرف و اصلا اجتماعی نیست. یا سر کار یا باغ و یا خواب و اصلا به من اهمیت نمیده.همه میگفتن عروسی کنین خوب میشه اما من 2ماهه عروسی کردم بهتر نشده که هیچ بدترم شده.جلوی بعضی رابطه هارا باید سریع گرفت.من اعتقادم اینه که ی دختر ازدواج نکنه خیلی بهتر از اینه که دست یک مرد زبون نفهم بیفته
اعظم
Iran, Islamic Republic of
منم ۱۳ ساله ازدواج کردم همش میبینم یا حس میکنم شوهرم با کسی ارتباط داره تو خونمون شر درست میکنه که بره تا کله صبحم خونه نمیاد همش من و دوتا بچه هام تنهاییم خیلی دلم گرفته نمیدونم چکار کنم دستم به جایی نمیرسه همش گریه میکنم بچه هام میگن مامان گریه نکن یا تو خودم میریزم اما طاقت نمیارم اخرش میزنم زیر گریه زندگیم و دوست دارم خواهش میکنم تمام شمایی که میخونید برام دعا کنید مرسی
Iran, Islamic Republic of
اگ هم خیانت کرد بسپاری خود خودش جوابشو میده مطمن باش
Iran, Islamic Republic of
سلام منم ده ساله ازدواج کردم دو تا بچه دارم یه جورای از زندگیم راضیم نیستم واقعا بریدم شوهرم همیشه باید حرف خودش باشه میگه تو رو اعصابم راه نرو هر چی من میگم بگو چشب منم آروم میشم ولی بیشتر با دوستاش راحت بیرون میره میگم با من بیا نماد حوصله نداره برا من بهم هیچ توجهی نمیکنه از همه لحاظ میگم اعتراض هم میکنم میگه تشنه گشنه ی همه چی برات میارم ولی من اینارو نمیخوام فقط محبت میخوام توجه عشق میخوام همین باهاش حرف میزنم زود اعصبی میشه نمیدانم چیکار کنم به خاطر بچه‌ام باید بسوزم بسازم
آلما
Iran, Islamic Republic of
سلام.من و همسرم چند ماهه عقد کردیم.بگذریم از اینکه همسرم بدبینه و به همه چیز با دید منفی نگاه میکنه.الان یه مشکلی پیش اومده که اشتباه از اون بوده و من فقط بد حرف زدم باهاش.. برگشته میگه معذرت خواهی کن! من بابد معذرت بخوام؟یا به سکوتم ادامه بدم؟
Iran, Islamic Republic of
منم دقیقا همین مشکلو دارم دیگه خسته شدم
خانم ر
Iran, Islamic Republic of
همسرم خیلی خوبه
خیلی احساس خوشبختی میکردم
فقط سر یه حرفهای خیلی الکی یه چیزهایی میگه که دلمو شکسته
قهر هم بکنیم اصلا نمیاد جلو تا آشتی کنیم حتی من معذرت میخوام باز نمیبخشه تا وقتی که خودش بخواد
سر یه چیز کوچیک بحثمون شد
باهام شدید قهر کرده
قرار بود اون روز برم خونه ی بابام... بابام اومد دنبالم و رفتم
زنگ زد که دیگه نیاز نیست برگردی خونه تا ببینم چه تصمیمی میگیرم منم گفتم نمیخوام خانوادم بدونن میرم خونه
گفت بیام ببینم خونه ای پرتت میکنم بیرون
من زن حرف گوش کنی هستم بیرون نمیزاره آرایشگاه نمیزاره هیچ مهمونیی نمیزاره کلا خونه میمونم و تنها جایی که میرم خونه ی پدرم هست
حالا نمیتونم این حرفشو که تو خونه رام نداده رو تحمل کنم
خیلی بهش علاقه دارم ولی به جدایی فکر میکنم خیلی داغون هستم کمکم کنید
برگردم خونه اگه اومد دنبالم؟خیلی بهم برخورده
ف.ر
Iran, Islamic Republic of
قهر کار بدی هستش اینجوری فقط داری از مشکلات فرار میکنی و شرایط بدتر میشه انسان باید یاد بگیره بجایی که در مقابل مشکلات بایستد در کنار مشکلات استقامت کند و صبورانه آنرا بر طرف کند
کیا
Iran, Islamic Republic of
سلام من زندگیم به هم خورده .حالا که فکر میکنم میشه با گذشت وایثار مشکلت رو حل کنی.گذشت فداکاری ایثار.ایشون نداره شما داشته باش.بدترین دردنیا جداییه
سارا
Iran, Islamic Republic of
شوهر منم میخواد به زور و بر خلاف میلم برم و اقدام کنم جدا شیم،3سال نامزد بودیم،9 ماه هم با هم زندگی کزدیم،الان 3 ماه هم هست که همراه پدر و برادرش و خودش منو از خونه انداختن بیرون پلیس صدا کردن برام.سر یه گلایه ی کوچیک.منم داغونم کاش اندازه ی 1% هم اون ناراحت میشد و به فکر من بود.
۱۱۲۳۳
Iran, Islamic Republic of
سلام منم ۱سال ازداج کردم شوهرم سر هر مسیله ای قهر میکنه و چون من طاقت قهر ش ندارم میرم از دلش در بیارم تا تحقیرم نکن و با توهیناش و تهمتاش لهم نکنه اشتی نمیکنه همیشه هم تو دعوا میگی تو برای من مردی تو دیگه زن من نیستی نمیدونم چیکار کنم الان واقعا احساس میکنم زیاذیم تو این زندگی ''ظوری شده که از بچه دار شدن متنفر شدم
مائده
Iran, Islamic Republic of
منم یه ساله با شوهرم سر اومدن داداشش خونمون باوجود سرکار بودن شوهرم دعوا دارم.پسره گنده پیش من میمونه،سر این موضوع دعوا دارم.نره خره نامحرم خجالت نمیکشه میمونه پیش من.شوهرمم همش قهر میکنه و دفاع میکنه،اینبار دیگه نمیرم نازشو بکشو.خیلی غد و یه دنده شده،بهش میگم آروغ نزن هردم و دقیقه میگه من اینطورم.اصن حالم بهم میخوره دیگه ببوسمش.
جينا
Australia
با اين اوضاع و احوال هيچ وقت سعي نكن بچه دار بشي چون اونوقت مشكلاتت دو سه براز ميشه . شوهري كه نتونه به تو توجه و محبت بده هيچ وقت هيچ وقت نميتونه پدر خوبي واسه بچه ت باشه منم اوايل ازدواجم شوهرم رو ميپرستيدم و بعد از سه ماه از ازدواجم باردار شدم ولي الان كه دخترم يه سالشه شوهرم هيچ توجهي به من و بچه ش نداره ١٨٠ درجه عوض شده و من اصلا نميدونم چيكار كنم وختي با من بحث ميكنه سر دخترم داد ميزنه و دعواش ميكنه و اگرم دخترم بره پيشش پسش ميزنه خيلي خيلي دلمو ميشكونه وختي با دختر كوچولومون اينرفتار رو ميكنه بار ها ر بارها باهاش حرف زدم چون ميدونه نقطه ضعفن دخترمونه و بخاطر اون كوتاه ميام ديت ميزاره روش و بي محلياش به دخترم دو سه برار ميشه
Iran, Islamic Republic of
همسرت بشتر از تنها موندن و بودن با بقیه حسادتش گرفته هرچند رفتارش اصلا منظقی نیست ولی تا حدی قابل قبوله اگه سختگیریهاش بیشتر نباشه
منم سر شنیدن این جمله دلم بدجوری شکسته
اما برگشتم سر زندگیم چون به بعدش فکر کردم اینکه بعدش چی میشه با کشدار شدم مسئله خودتو و شوهرتو جلو خانواده ها بی ارزش میکنی خانواده ها نباید از دعواتون چیزی بفهمن هرچند گاهی ناگزیره
اما اگه اومد بهش بگو دلت از چی شکسته و برو سر زندگیت
Shima
Iran, Islamic Republic of
با سلام
من يه مشكل بزرگ برام پيش اومده،من و نامزدم عاشق هميم من عاشقانه دوستش دارم ولي خيلي وقتا الكي ي بحثو كش ميده و باعث دعوا ميشه،بعدشم قهر.هميشه قهرامون زود تموم ميشد ولي اينبار دو سه هفتست ك قهريم.من اصلا ادم كينه اي نيستم ولي دلم شكسته بود چون شب تولدم دعوا راه انداخت ولي بازم با همون دل شكستگي بعد از پنج روز رفتم عذرخواهي كردم ولي قبول نميكنه.من سفر بودم و الان ميگه وقتي سفرت و خوش گذرونيات تموم شد ياد من كردي ولي بخدا اينطور نيست.منم دلخور بودم واسه همين پا پيش نميذاشتم ولي بعدم ك رفتم براي عذرخواهي قبول نكرد.الان دو هفته و نيمه ك باهام حرف نميزنه و تازه امروز گف من تو اين مدت نشناختمت نفهميدم فكرامون بهم نميخوره،الان اونم مسافرته،گف وقتي برگشتم قرار ميذاريم همديگرو ببينيم ولي هيچ حرفي ندارم تو حرفي داشتي بگو.بنظرتون ميخاد بهم بزنه؟دارم از غصه دق ميكنم.دارم اتيش ميگيرم ما بخاطر همديگه هركاري كرديم مخصوصا من.ولي الان نميدونم بايد چيكار كنم.واقعا نميدونم.لطفا كمكم كنيد
Shima
Iran, Islamic Republic of
دعوامونم واقعا الكي بود،من مسافرت بودم و اون داشت بهانه ميگرفت،اينقدر ادامه داد تا منم عصباني شدم و باهاش بد حرف زدم،پشيمونم ولي اونم دلمو شكست اون اول بد حرف زد،ولي من ك رفتم عذرخواهي،ديگه چيكار بايد بكنم!!نميدونم وقتي ببينمش چي بايد بهش بگم!!
Iran, Islamic Republic of
چرا سوالم ارسال نميشه؟؟؟
آرش
Iran, Islamic Republic of
با سلام .5 سال ازدواج کردم وضع مالی خوبی دارم و یک فرزند متاسفانه مادر زنم از شوهرش جدا شده است و هر جا که من باشم او نیز یک کوچه پایین تر است و متاسفانه همسرم وابستگی شدید به وی دارد و اصلا با خانواده من قطع رابطه است به فرزند 5 ساله یاد میدهد که بزرگ شد از هه انتقام بگیرد آبرو ندارد و با کوچکترین مشکلی درگیر و فحاشی میکند هیچ جا نمیتونم به خاطر مادرش برم چون تنهاست گاها شب ها میره مادرش تنها نباشه هر کار کردم سازش بدهم مادر زنم را با شوهرش نشد متاسفانه یک بار حکم طلاق صادر شد به خاطر بچه صبر کردم و ثبت نکردم و وی خیلی کینه ای است مریض روانی ست ولی قبول ندارد ماندم چه کنم
پریسا
Iran, Islamic Republic of
من وشوهرم خیلی همدیگه رودوسداریم وعاشق همییم خیلی بهم احترام میزاره وهرکاری برام میکنه عاشقمه توروابط زناشویی عالی تمام نیازهاموبراورده میکنه واقعافوق العادس ولی من بعضی وقتاباهاش قهرمیکنم چه کنم؟؟
ندا
Iran, Islamic Republic of
سلام منم خیلی شوهرمو دوس دارم دیوونه وار عاشقشم.22 سال تفاوت سنی داریم .ازدواج دوممه.با اینکه خیلی دوسم داره ولی خیلی داره زجرم میده فقط بهونه های الکی با ارتباط اجتماعی خیلی مشکل داره.میگه تو این دنیا نه با خانوادت نه با دوستات نه خانواده خودم فقط تنها خودم و بچها در ارتباط باش.بیرون نرو.گوشی دست نگیر.فقط از صبح بشین تا شب قران بخون 13 ساله ازدواج کردیم.دوتا پسر دارم دوتا بچه هم از زن قبلیش داره ک من نگهش میدارم.دیگه خسته شدم بخاطر بچهام نمیتونم جدا شم چون بچهامو ازم میگیره.تو روخدا بگین من چکار کنم.خواهش میکنم.الانم 20 روزه قهر کرده بدون خرجی رفته خونه باباش .همیشه هم تو دعواهاش منو مقصر میدونه.با تشکر از دوستان.
حامد
Iran, Islamic Republic of
من متأسفانه با همسرم به مشکل برخوردم الان سه ماهی هست که عقد کردیم تو این سه ماه سی بار باهام قهر کرده سر یه بحثایه الکی من اصلأ آدمه کینه ای نیستم خیلی دوسش دارم هر بارم من پا پیش میذارم برا آشتی کردن همش بهم میگه دوست ندارم نمیدونم چکار کنم دارم دیوونه میشم
بابك
Romania
سلام،همسر منم همين جوري بود،ذات دختر لوس بازيه،٢بار كه بهش سخت بگيري ميفهمه زندگي عروسك بازي نيست
مریم
Iran, Islamic Republic of
این داره به اصطلاح ناز میکنه رمان زیاد میخونه بهش بگو اینجوری ناز کردن باعث اختلافمون میشع
اتنا
United Kingdom
امن اصلا قهر نمیکنم متاسفانه مرد من قهر میکنه اخه مگه مرد قهر میکنه مرد قهر کنه اصلا جذاب نی بلکه زنونه میشه
مریم بانو
Iran, Islamic Republic of
سلام من با شوهرم همیشه سر اینکه بهم زنگ نمیزنه دعوا داریم آون رو با تمام وجود دوست دارم وقتی میخوام کاملا محترمانه بهش بگم و از کارش انتقاد کنم کارمون به دعوا میکشه اون همیشه به فکر کار هست میگه وقت نمیکنه بیاد شهر ما آخر هفته اما بعد می بینم با دوستاش رفتن گردش به نظر تون این حقه؟؟
zahra
Iran, Islamic Republic of
منم همین مشکل رو دارم شوهرم فقط به فکر خوش گذرونی خودشه اصلا من و درک نمیکنه نمیفهمه که منم به گردش و توجه احتیاج دارم بعضی وقتا فک میکنم دوسم نداره ولی من خیلی عاشقشم واسه همون دارم دیوونه میشم وقتی هم باهاش سر این مسعله صحبت میکنم همه چیو به شوخی میگیره..میخوام تا ی مدت باهاش سرسنگین باشم البته مه هنوز عقدیم
مریم
Iran, Islamic Republic of
زیاد بهش سخت نگیر فقط بهش بگو وقتی تو نیستی خیلی دلم برات تنگ میشه همین باعث میشه شوهرت بفهمه که برات مهمه اونم سعی میکنه بیشتر بیاد پیشت
سحر
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان
من دوساله ک نامزدم و برای ازدواج داریم تلاش میکنیم فوق العاده عاشق همسرم هستم اون هم همینطور.مشکل من اینه ک تا تو این همه مدت هرچی کار کرده داده برادرش.اونم ملک داره برای اینکه ضرر نکنه نمیفروشه پولو بده ما عروسی بگیریم بریم سر زندگیمون.دیگه تحمل ندارم بعد دوسال صبرم سر اومده از روی اجبار ب همسرم گفتم دیگه طرف من نیا تا وقتی بتونی زندگی جور کنی واسم.اونم همه حواسش ب اینه ک یه وقتی برادرش از کس دیگه ای قرض نخواد.تنها یه روزه ک قهرم اما متاسفانه تحمل ندارم خواهش میکنم. راهنماییم کنین.کسی ب این فکر نمیکنه ک مارو بفرسته سر خونه زندگیمون هرکی بفکر خودشه
Iran, Islamic Republic of
منم این مشکل دارم
مریم
Iran, Islamic Republic of
خواهری به نظر من به شوهرت بگو دیگه وقتشه بریم عروسی بگیریم دلم میخواد زندگی مستقلمونو شروع کنیم مردا موجودات با احساسی هستن باید باهاشون خوب حرف بزنی شاید شوهرت خجالت میکشه پولو پس بگیره بهش بگو میدونم داداشت برات مهمه اما خودمونم مهمیم باید زندگیمونو شروع کنیم
هستی
United States
منم تقریبا مشکلم مثل شماست یک ساله نامزاد کردم وهمیشه جنگ و دعوا داریم بیشتر بخاطر خواهراش اونم لج میکنه قهر میکنه توقع داره کهمن بهش پیام بدم منم که میدونم تقصیره خودشه اصلا پیام نمیدم ولی بخدا دارم دیوونه میشم فکر میکنم دوسم نداره
زهرا.م
Romania
سلام
من وهمسرم ب مشکلی خورديم.درواقع مسئله اینه ک همسرم فکر میکنه من قبولش ندارم و به حرفهاش اهمیت نمیدم،درحالی ک اصلااینطورنیست.هراتفاقی هم ک میفته ربطش میده ب همین موضوع.نمیدونم چکارکنم ک این فکرازسرش بره
مینا
Iran, Islamic Republic of
وای منم
فقیه عبدالهی
Iran, Islamic Republic of
این فرد بیماری ارثی وسواسی دارد هیچ کاری نمی شود کرد الا در مقابل او ایستادن با منطق بطور جدی
Iran, Islamic Republic of
وااای منم دقیقا همین مشکل رو دارم باید چ برخوردی باهاشون داشت سر هرمساله کوچکی قهر میکنه خیلی زودرنجه
کریم
Iran, Islamic Republic of
با سلام.من کریم هستم که بعداز چند سال بهم رسیدیم و میخواستیم زندگی مشترک آغاز کنیم که شب عروسی خواهرام یه بحث با همسرم کردن متاسفانه از شب عروسی کینه گرفت و در دلش پنهون کرد و گریه میکرد خیلی باش صحبت کردم فایده نداشت اصلا نمیزاشت نزدیکش بشم بعداز 3 روز رفت خونه اقاش و الان طلاق میخواد ضمنن ایشون ازدواج دومشون هست و من اولی لطفا کمکم کنید الان 45روز که قهر هست که من تمکین درخواست دادم زیربار نمیاد خیلی هارو فرستادم اصلا میگه مزاحمم نشین
اناهیتا فخری
Iran, Islamic Republic of
خوب یکم محکم تر برخورد کن مرد بودنتو بهش نشون بده اینجوری ازت جدا نمیشه. زن ها مردهایی رو دوست دارن که بهشون اهمیت بده اما محکم باشه اگر به هر سازش برقصی بیشتر ازت دور میشه هر امری هم ک کرد سریع باشه نیار
زیبا
Iran, Islamic Republic of
lسلام فهیمه خانم میبینی هتر پیشه ها وخانمهای موفق همیشه طلاق گرفتن یعنی نمیشه مردها مردن یعنی طبیعت اینه
مژده
Iran, Islamic Republic of
سلام به همه دوستان عزیزم.درد مشترک همه ما زن ها و مردهای ایرانی اینه که بهمون فرصتی برای اشناخت نمیدن...میگن دوران نامزدی میگن دوران عقد ولی به نظرتون برای پی یردن به نفس مزخرف ازدواج دو سال یا سه سال هفته ای دو روز روزی سه چهار ساعت بدون مسولیت برای شناختیه آدم کافیه...من بعد از بیست و چهار سال زندگی مشترک جدا شدم..الان میفهمم که احمقانه ترین کار دنیا ازدواجه. چرا که بعد از ازدواج لحظه ایی که کنار هم قرار میگیریم از قبض آب و برق و از مخارج خونه و از اسهال بچه و از غر غر مادر همسر و از کوفت و زهر مار حرف میزنیم.وقتی کنار هم توی ماشین میشینیم منتظریم زودتر به مقصد برسیم تا به سکوت مرگبار توی ماشین خاتمه بدیم .موقع خواب فقط به ارضاء جنسی فکر میکنیم تازه اگر در طی روز همسرمون با یه رابطه کاذب عاشقونه خیابونی خودشو ارضاء نکرده باشه.بعدش باید صدای عسقبازیمونو در گلو خفه کنیم چون بچه هامون یا خیلیای دیگه میشنون و زشته....بعد صبح که میشه نه از لبخند و عشوه پای میز صبحونه خبریه نه اصولا مرد ایرانی بلده که چطور با همسرش رفتار کنه....چی بگم...تمام این رفتارها چند صباح اول انجام میشه..و ما هممون فکر میکنم دنیا به ما لبخند میزنه...امافریب نخورین.اگر سرد شدین که قطعا میشین ،منتظر بهتر شدنش نباشین.شک نکنین یه رابطه پنهانی به شوهرتون اون گرما و نیاز رو میده و شک نکنین این شمایید که بااید توی خونه بشینین و بچه ها رو در کمال آرامش و سلامت بررگ کنین...و یا شما هم در گیر یه رابطه پنهانی و آزار دهنده میشین تا خلاء هاتونو پر کنین ....اما کاش بفهمین که هر چه زودتر پیش یه مشاور حاذق باید رفت و نود درصد باید به تموم کردن این روابط بیمار فکر کرد و کشش ندین تا سالمین تمومش کنین.بعد برای خودتون زندگی کنین بدون مقوله مسخره و احمقانه ازدواج...کاش میشد کلاسهایی برامون میزاشتن بجای ریاضی و فیزیک کاش اجازه میدادن بریم و جنس مخالف رو ار نزدیک بشناسیم کاش میزاشتن بفهمیم امشب که داغ از حس عشقبازی هستیم ،عاشق نیستیم .بلکه فردای شب رابطه آدما رو باید شناخت و اینکه تا وقتی کسی مالکت نیست عاشقته...به محض مالکیت باید فاتحه عشق و احترام بخونی.چون در ایران ما باید خفه باشی ..اول تحقیق کنین و پیش مشاور برید و زودتر سلامتتونو بو عزت نفستونو بردارید و برید.بعد از بیست و چهار سال زندگی مشترک که فکر میکردم عاشق همیم و در سن چهل سالگی جدا شدم الان 46 سالمه وافسوس میخورم چرا ازدواج کردم .چرا برای جدا شدن اینقدر صبر کردم .چرا فکر کردم میتونم درستش کنم.قلبم معدم اعصابم همه چیزمو بیمار کردم.با دوتا بچه جدا شدم و حالا میفهمم باید خیلی خیلی پیشتر اینکارو میکردم.به حرف مادر و پدر و همسایه و فک و فامیل گوش نکنین...فقط چند مشاور حاذق و بعد اجماع مشاوره ها و دل دل نکنید .امیدوارم همتون خوشبخت و عاقبت بخیر بشین.یا حق.
یدونه مرد
United States
با همش موافقم
اشرفی
Iran, Islamic Republic of
سلام به دوستان من ۲۰سال ازدواج کردم با مردی که بسیار مغرور وخشن وجدی اصلا روی لبش خنده نمی بینی ،۱۶سال با مادرش زندگی کردم در واقع کنیزشون بودم وحق هیچ گونه اعتراض نداشتم وحتی مادرش اجازه نمیداد خونه مادرم برم ویا غذا رو باید هر روز ازش احازه می گرفتم که چی درست کنم ،بنده حق هیچ کاری نداشتم وشوهرم بهم گفت مادرم میگه ماست سیاه باید بگی چشم ،برای بزرگ کردن بچه هام حق هیچ کاری نداشتم وقتی مریض میشدن مادر شوهرم تشخیص میداد به شوهرم احازه میداد ببریم دکتر ،ولی شوهرم نه ،من میتونستم ببرم ،چی واز کجا بگم ولی حالا دیگه کم اوردم ،افسردگی شدید گرفتم نه حوصله خودم وبچه ها رو ندارم ،الانم مال من ومال تو میکنه ،قهر میکنه ماها باهام حرف نمیزنه ،اصلا اسم منو صدا نمیکنه ،من اصلا محبت شوهر که به زنش می کنه لمس ویا حس نکردم ،لطفا منو راهنمایی کتید
تنها یه تنها
Iran, Islamic Republic of
منم شرایط شما رو دارم دقیقا عین فقط چهار ساله ازدواج کردم زندگیم عین جهنمه
United Arab Emirates
سلام عزیزم..تو باید برای خودت زندگی کنی به هیچ‌کس فکر نکن خودت باش ادم یه بار زندگی میکنه از هییچکس نترس حتی از شوهرت نمیگم طلاق بگیر اگه واقعا جایی داری ک زندگیتو جدا کنی جدا زندگی کنید .به خیلی از کارایی ک تا الان کردی نه بگو تو یک انسانی نیامدی بردگی کنی بخاااطر خودت زندگی کن عزیزم نزار دیر بشه .اگ بچه داری دوسش داشته باش در کنار شوهرت .بخداا روی یک پا وایسادن زندگیتو درست میکنه.اصن مادر شوهر کیه .؟؟؟؟؟؟؟خدا گفته باید از حق خودت دفاع کنی ..ب مادر شوهرت جواب پس ندی باختی ..
سارا
Iran, Islamic Republic of
با مژده موافقم....مردها لیاقت عشق رو ندارن....
عبدالهی
Iran, Islamic Republic of
سلام عشق بدون مرد معنا نارد
عشق بدون زن هم معنا ندارد
پس بگرد مردعشق پیداکن نه مرغ عشق
سارا
Iran, Islamic Republic of
سلام.من پنج ساله با یه مرد مطلقه. که یه بچه پسر داشته ازدواج کردم.کارم به جایی رسیده که نه جرات خوردن دارم نه خوابیدن.. با حرفاش من خر و خام کرد الان بخاطر بچه دست روی من بلند میکنه و تمام اعتماد به نفس من از بین. برده.خانواده اش آخر پست ترین آدم های دنیا هستن.همش کارم شده حمالی کردن و غذا پختن با زندگی برادر شوهرم هم دارن همین کار رو میکنن نمیزارن بچه هاشون زندگی کنن نمیدونم چه مرضی دارن دیگه حالم از شوهرم بهم میخوره ؟چکار کنم دیگه زندگی واسم سخت شده؟
Iran, Islamic Republic of
بعضی دخترابخاطرپولداربودن مردمطلقه حاضرن زنش بشن
فرشته
United States
من و نامزدم همیشه باهم دعوا میکنیم راه حل چیست زیادتری وقتا نامزدم قهر میشه و فعلا نزدیک عروسی ما هست بازهم قهر استیم
Iran, Islamic Republic of
منم دیگه از هر چی مرده بدم میاد مادر م منو توسن ۱۳ سالگی شوهر داد الان خستم روحم مرده شوهرم عوضی تمام عیار بیرون با جوری معاشرت میکنه که همه فکر می کنه ادمی همه حسرت زندگی منو میکشه ولی نمی دونن چه عوضی هست بی شرف الکلی هست سیگاری هست زن باز هست فقط از خدا یه چیز می خوام که بمیره منم حداقل یه کم با بچه هام تو حال خودمون باشیم بااین وضع بی شرفیش قلبش هم مشکی شکاکه یکی نیست بگه دیوس بی عرضه زن تو کجا داره که بره اون طوری شکاکی حتی از خانواده ی خودم هم بیشتر از دو ساعت فاصله داریم
نیما
Iran, Islamic Republic of
سلام من حدود 9 ساله ازدواج کردم و یک پسز 7 ساله دارم . متاسفانه با خانواده همسرم مخصوصا مادر همسرم مشکل فراوانی دارم.معمولا او حرفهای غیر منطقی و دخالتهای بی جا میکند و منهم نمیتوانم ساکت بشینم و باید سریعا جواب او را بدهم و اگر چیزی نگویم برایم عقده میشود.من وهمسرم تا زمانی که حرف خانوادهاش پیش نیامده مشکلی نداریم ولی به محض باز شدن حرف آنها دچار اختلافهای هادی در زندگی میشویم. خیلی دوست دارم از همسرم جدا شوم منتها بودن پسرم مانع بزرگی سر راهم ا برای رسیدن به این منظور است. لطفا راهنماییم کنید
گلنار
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت دوستان.من 8،9 ماهه نامزد کردم.بعد از چند سال به نامزدم جواب مثبت دادم.تقریبا همه از عشقش به من خبر داشتن. بعد از چند ماه فهمیدم یکم عصبیه. تا خوبه مثل یه فرشته میمونه یعنی بگم واسم میره تو آتیش اما وقتی قهر میکنه و لج میکنه دیگه رابطمون میشه جهنم. اونم سر هیچ و پوچ،خیلی زود رنجه، سر یه بحث الکی قهر میکنه، الان چند باره قهر که میکنین یا میگه تا به هم بزنیم یا میگه پشت گوشتو دیدی منو هم دیدی، حتی وقتی اون مقصره و من قهر میکنم بازم اخرش همین حرفا رو میزنه. درسته بعدش خیلی از رفتارش پشیمون میشه اما واقعا تو اون لحظه دلمو میشکونه،خیلی مغروره، وقتی میخواد اشتی هم کنه یه جوری حق به جانب میاد جلو که من فکر نکنم واسه معذرت خواهی اومده اما بعدش که دیگه اشتی میکنیم و همه چی خوب میشه میگه اون حرفا رو تو عصبانیت زدم و من بدون تو میمیرم. حتی چند بار هم تا پای به هم زدن رابطه رفتم اما باز برگشتم.خیلی از این رفتاراش خسته شدم. مگه میشه من هیچوقت هیچ بحثی باش نکنم و قهر نکنم؟ تو رو خدا بهم بگید چیکار کنم
زي زي
سلام من واقعا به اخر رسيدم الان١سال٩ماه نامزدم
هروقت ازش چيزي بخوام يا چيزي بگم برميگرده ميگه يادت دادن تورو پٌر كردن ،ماهميشه دعوا داريم ديكه اصلا خوب نيستيم باهم حتي تورابطمون سرديم مخصوصا نامزدم هميشه فكرش مشغوله،الان مشكل من اينه كه يه هفته قهريم ازهم خبرنداريم چون من بهش گفتم واسم خونه بگير بيا عروسي كنيم ازارزوهام گفتم ولي اون برداشت هاي بدكرد همش گفت يادت دادن خانواده اش هم برگشتن بهم گفتن بچه اي نميتوني زندگيتو نگهداري
من توخانواده اي بزرگ شدم كه تونداري واسه هم كم نزاشتيم ولي اينا اينطور نيستن خستم ديكه نميخوام ادامه بدم 😞😞😞چكاركنم؟؟
سهیلا
Iran, Islamic Republic of
ما هم امشب دعوامون شد ، اون یاد گرفته با قهر منو تحت فشار قرار بده تا حرف اش رو به کرسی بنشونه ، خسته شدم از دستش ، الان دلم میخواد سرم رو بکوبم به دیوار، دیگه حوصله این قهر و آشتی رو ندارم ، از طرفی حوصله اینکه کنارش زیر یه سقف باشم رو هم ندارم ولی نمیخوام خانواده ام چیزی از این ماجرا بفهمند ، الان ترجیح میدم برم توی خیابون تا صبح بشینم تا اینکه ریختش رو ببینم
فرشید
Romania
من یه ساله با عشقمم خیلی دوسش دارم,اونم داره اما مغروره و نشون نمیده,بعضی وقتا باهم دعوا میکنیم ,میگه همه چی باید تموم شه.من چی کنم ک حرف از تموم شدن با یه دعوای ساده نزنه
شكرالله
Iran, Islamic Republic of
منم دقيقا همين مشكل تورو دارم
بعد از ٣سال ب اين نتيجه رسيدم ك ب اين حرفاش اعتنايي نكنم
زي زي
Iran, Islamic Republic of
سلام من واقعا داغون نياز به كمك دارم الان١سال ٩ماه نامزدم هميشه جرو بحث داشتيم زياد قهرداشتيم يه هفته اي ولي تاامروز ١ماه قهريم نامزدم مياد توكوچه ويا با تلفن كه بحرفيم به جاي نميرسيم اون حرفاش همش زور ميگه همش بهونه مياره منم باراول باهاش راه ميام ولي ازهرچيزي استفاده ميكنه كه منم لج كنم ناراحت بشم تحملم تموم بشه بهش بگم باهم كنار نميايم نميدونم باهاش چكاركنم
بهم ميگه ازخانواده ات بشو ميگم باشه ولي توهم بايد واسم كم نزاري برميگرده ميگه چرا رفتي باخانواده ات بيرون چرا خرف منو گوش نميدي خوب وقتي من قبول كردم اون همينطور ادامه ميده تا اعصبانيم كنه چكاركنم ؟؟؟
الهام
Iran, Islamic Republic of
ما4 ساله ازدواج کردیم همدیگرو دوست داریم ولی وقتی قهر میکنیم شوهرم ازصبح تا شب خونه نمیاد الانم ساعت دوازده شبه هنوز نیومده نمیدونم چجوری ادعای دوست داشتنش میشه مردی که زنشو تو خونه تنها ول میکنه.خیلی خستم بغض گلومو گرفته ازاین تنهای های همیشگی کلافه.چیکار کنم.استرس دارم میگیرم ولی اون معلوم نیس کجاس گوشیشم خاموش کرده.
درست عین من
Germany
الهام خانم منم مث تو شوهرم اصلأ خونه نمیاد دارم دیونه میشم کاش دوسش نداشتم
الهام
Iran, Islamic Republic of
پس چرا نزاشتید
پریسا
Iran, Islamic Republic of
با صحبت کردن مشکلترین حل میشه
نیلوفر
Iran, Islamic Republic of
من سه سال ازدواج کردم تو تمام این سه سال به هر نحوی شده کوتاه اومدم بی احترامی نکردم الانم بخاطر پسر دوسالم صبر و تحملم دو برابر شده ... مشکل من اینه حتی نمی تونم دو کلمه با همسرم حرف بزنم به هر زبون و ترفندی که فک کنید با هر کلمه ی عاشقانه باهاش شروع به صحبت کردم اما همیشه با دادوبیداد و فحش و کتک تموم شده چون معتقده من اعصابشو خرد کردم... نمی دونم چه کنم نمی دونم چه راهیو دیگه باید امتحان کنم هر کاری که میشد کردو کردم شوهرم منو نه از لحاظ عاطفی نه جنسی و نه مالی تامین نمی کنه !! ناچار به قهر متوسل شدم چاره ای ندارم نمی تونم بخاطر بچم جدا شم چه کنم 😔
علي
Iran, Islamic Republic of
با سلام
من درسم كه تموم شد تصميم گرفتم برم خدمت سربازي، يه روز بابام اومد گفت ميخوايم سرو سامونت بديم، من امتناع كردم تقريباً ٦ ماه طولش دادم تا اينكه بالاخره بابام متقاعدم كرد كه ازدواج كنم
از اونجايي كه من كسي رو مد نظر نداشتم همه چيز رو گذاشتم به انتخاب خودشون، اونا هم دختر عمومو كه ٧ سال از من كوچيكتره رو برام انتخاب كردن، من ٢٥سال اون ١٨ ساله، دختر عموم قبلاً يكي رو دوست داشته ( خودش بهم روز خاستگاري گفت) ولي به من گفت من تورو انتخاب ميكنم براي زندگي
خلاصه ما عقد كرديم و من رفتم سربازي
تقريباً ماهي يك بار ميرفتم شهرستان بهش سر ميزدم چون بهم مرخصي نميدادن
اصلاً به من اجازه نميداد كه برم سروقت گوشيش در صورتي كه گوشي من هميشه در دسترسش بود تا اينكه چند وقت پيش گوشيش رو به زور گرفتم ازش و رفتم تو گوشي ديدم تلگرام تو گوشيش نصبه ولي من خبر نداشتم چون ظاهراً بلاكم كرده بود
همينجور كه داشتم ميچرخيدم تو تلگرامش چشمم خورد به يه پسر كه با خانم من چت ميكرد و ديدم كه خانمم حرفايي كه تا حالا يك بار به من نزده بود رو به اون يارو ميزد از نظر عاطفي و احساسي
ازش توضيح خواستم ديدم شروع كرد به گريه كردن و سريع رفت تو اتاق در رو از پشت بست و گفت اگه به كسي بگي خودمو ميكشم منم از ترس اينكه بلايي سر خودش نياره به كسي نگفتم
خلاصه تصميم گرفتم از اول شروع كنيم
بردمش قسمش دادم گفتم تا الان هرچي بود بريز دور هم چيزهايي كه از من ديدي و هم چيزهايي كه من از تو ديدم
قسم خورد دست رو قرآن گذاشت و تموم شد
ولي من همش بهش شك دارم و نتونستم شكم رو برطرف كنم
جالا راهنمايي ميخوام آيا ادامه بديم؟
در ضمن به اين راحتيا هم نميتونيم به جدايي فكر كنيم چون پاي آبروي خانوادهامون وسطه
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
سلام :ببین عزیزم اول تقصیر خودته ، چون که روز خواستگاری به تو گفته که قبلا یکی رو دوست می داشته و تو چه طور مردی هستی که با او عقد کردی ؟ دوم اینکه بهت گفته تو رو برای زندگی انتخاب کرده ، ولی از رفتار قبلی اش دست نکشیده و با تلگرام چت می کرده یعنی نه از اول تو رو دوست می داشته و نه بعد از عقد . حالا تو با چه دلیلی می خوای با اون زندگی کنی من نمی دونم ، مگر اینکه خیلی بی غیرت باشی و برات مهم نباشه که زنت با کی ارتباط داره . و نکته دیگه اینکه تو به خاطر دیگران و فامیل می خوای زندگی کنی یا برای خودت ، باید تکلیفت را با خودت روشن کنی و بعد تصمیم به زندگی بگیری البته تا دیر نشده و قبل از عروسی.
به علی
Iran, Islamic Republic of
ازهمین جاهاشروع میشه وبه خیانت زناشویی می انجامد؟حالاتومیگی بحث آبروی خانواده هاست البته خوددانی
Parisa
Iran, Islamic Republic of
با سلام.ممنون از اینکه این پیج گذاشتین تا مردم مشکلاتشون بازگو کنن.من و همسرم 5 ماهه که عقد کردیم ازدواجمون سنتی بود و فقط سه ماه باهم آشنایی داشتیم و حرف میزدیم چون خواهرشوهرم باهام همکلاس بود.اوایل آشنایی درمورد فرهنگ و رسوماتمون نپرسیدیم و الان ب مشکل خوردیم نه اینکه جدی باشه ولی واقعا ناراحتم میکنه جوری که شبا تا صبح گریه میکنم. مثلا یه موردش درمورد جشن عروسی خونواه شوهرم بدون اینکه از من نظری بپرسن رسم و ادابشون به من القا میکنن.من مشکلی با جشن عروسی ندارم اصلا جشن نمیخام ولی میگن باید باشه ولی طبق رسم خودشون.این رفتارشون واقعا آزارم میده...باشوهرم درمورد این مساله صحبت کردیم که یجوری باشه ک تالار بگیریم و از طرفیم طبق رسم شما هم باشه. میگه مامانش ناراحت میشه و قبول نمیکنه.از طرفی حرف من قبول داره از طرف دیگم مامانش مشکل سازه. وهرموقع هم میخام این موضوع رو با شوهرم مطرح کنم میگه حالا تا اونموقع... این یه مورده تو مسایل دیگه هم از لحاظ فرهنگی و رسومات باهم اختلاف داریم و این واقعا آزارم میده...خواهشا کمکم کنین چجوری این مساله رو با شوهرم بازگو کنم
yeganeh
United States
سلام..شایدمن واستون خیلی عجیب باشم امامن یه دختر15ساله ام که 7ماهه عقدکردم ودوماه دیگه عروسیمه..من بخاطرنامزدم خیلی سختی کشیدم وقتی بامن بودبایه دختردیگه دیدمش ازاون جداش کردم وباهم عقدکردیم..خیلی دوسش دارم بیش ازاندازه..امامتاسفانه سرهرچیزبیخودی دعوا میکنه وقهرمیکنه.وقتی عصبانی میشه جلوی مادرش کلی بهم فحش وحرفای زشت میگه وهمیشه میگه طلاق بگیریم.مادرشم خب معلومه خوشحال میشه.مادرش خیلی توزندگیم دخالت میکنه والبته این تقصیرنامزدمه..چون توهرچیز کوچیکی مادرش هم بایدباشه.مثلامن اگرتاارایشگاه هم بخوام برم میگه بایدبامامانم بری.هرماه900هزارتومن به مادرش پول میده امابه من هزارتومنم نمیده..وقتی قهرمیکنه چون دوسش دارم تحمل قهرشو ندارم.اونی که بخاطرمن هرکاری میکرد الان انقدر بدشده.خیلی دل شکستم..حتی جلوی مادرش منو میزنه..چندبارخواستم خودکشی کنم بازم بخاطرعشقم بهش نتونستم..مگه چندسالمه..من تک دخترم ولی بخداازوقتی وارد زندگی شدم کم توقع شدم خیلی دلم شکسته چیکارکنم درست شه دست ازبچه ننه بازی ورداره
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
یه فامیل داریم ک با هم قهر کردن.زنه میگه شوهرم پشتیبانم نیستو دلایل منطقی میاره .اما شوهره ب زنش توحمت زده ومیگه.....
الان این دوتا دو تا بچه ب سن سیزده و شیش دارن یک بارم چند سال پیش طلاق گرفتن من ب عنوان یک دوست فامیل و کسی ک خودشو نسبت ب اونا مسول میدونه چ کار کنم با شونم حرف زدم ولی هیچ کدوم کوتاه نمیان ومیخا جدا بشن. تورو خدا یه راه حل بگیت مرسی .من زیاد اینجور جاها بلد نیستم
zAhRA
Iran, Islamic Republic of
باعرض سلام وخسته نباشید من تقریبا یک ساله عروسی کردم متاسفانه وقتی با شوهرم دعوا میکنم از کلمات توهین امیز استفاده میکنه که تو زن زندگی نیستی یا اینکه ادای من رو درمیاره و خیلی حرفای دیگه که نمیتونم برای شنا بگویم همیشه هم به شوهرم میگم وقتی به تو توهینی نمیکنم چرا با من اینطور رفتار میکنی ولی متاسفانه هیچ تاثیری نداره و همچنان به رفتاراش ادامه میده ما در دوران عقد هم خیلی با هم بحث و بگو مگو داشتیم تا جایی که کارمان نزدیک به طلاق کشید شوهرمن همیشه میخواهد حرف حرف خودش باشد و من را مقصر کند تورو خدا من رو راهنمایی کنید ممنون،
دنیز
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیزمنم این زندگی تورودارم گاهی فکرمیکنم به وقت زمان حل میشه وگاهی میگم این زندگی به دردنمیخوره هرروز دعواهای بی جا سرغذا سربچه سرجا به جاکردن وسایل خونه بعضی موقع میخوام بی خیال زتدگی بشم
امیر عباس
Iran, Islamic Republic of
سلام ...
من هم مثل شما همیشه می گفتم بعد از ازدواج آدم باید بگه خوشبخت شدم نه بدبخت شدم و من واژه ی دوم را طی ۱۵ سال دارم تجربه می کنم و حس میکنم به خاطر دو تا بچه های معصومم باید تا آخر ادامه بدم و خودم هم به جهنم ...
مریم
United States
خانم ها واقایون ازدواج نکنید اشتباه هیچ کس با ازدواج خوشبخت نمیشه مجرد باشید و ازاد مخصوصا خانوما تا ازدواج می کنند میشن برده این کارو بکن اینکارو نکن تحصیلاتتونو ا امه بدید سرکاربرید زندگی میگذره با دوستاتون سفر برید اما زیر بار حرفای یک مرد نرید مردا بیرون از خونه نمیتونن حس ریاست داشته باشن واسه خانوماشون میشن حاکم ازشون بدم میاد تورو به خدا مجردا ازدواج نکنید عشق و علاقه دروغ واسه افسانه هاست چطوری یه نفر دائم میگه دوست دارم اما تو به بحث کوچیک طاقت میاره چند هفته باهات حرف نزنه اینم بهتون بگم تو یه این دوره زمونه اگه به مردو دیدی خیانت نمیکنه شاخ دربیارید دنیارو شیطون خوب محاصره کرده دیگه خبری از ایمان وخدا نیست فقط خدا به دادمون برسه
آتشین
Iran, Islamic Republic of
آتشین
خانم واقعا مردهای خوبی هم هستند که به فکر خانواده باشند این جمله شما که خیانت میکنند دور از انصاف هست
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
پناه ببرید به خدا از شر شیطان دشمن قسم خورده. به نظر بنده تمام این حرف حدیث ها از ضعف ایمان ضیف است به خدا پناه ببرید مسایل دین قرآن درزندگی رواج وبه خود نبال که ایمان کامله یا چه مرد چه زن بنده نه روحانیم بند عادی تنهایتان باخدا دردل کنید مشکلاتان نه با ماهوارها زنهای خیابانی مشکلات برای زن بیشتر می کنند و مردهای کم ایمان یا با ایمان خودشان می نازند خیلی ها همین جوربود در پایان مثل شیطان و......عاقبت بخیر نشدند همچو تاریخ داریم بنا نیست همیشه تو دنیا فانی نابودشدنی. باشید تقاض کارها حساب کتاب باید پس بدهید دنیا محل امتحان است تو چکاریه بنا نیست هرکاری انجام دهی چوب خدا صدا نداردو........
Iran, Islamic Republic of
ممنون واقعا خوب گفتین
باران
United Kingdom
سلام من ی دختر 18ساله هستم سه ماهه با پسرعموم
نامزاد کردم. نامزادی من در شرایط دشوار بود و طبق رضایت من نبود و نامزادم اونیکه میخوام نیست و من نمیتونم از اون جدا بشم خیلی از رفتارهاشو دوست ندارم و منو شدیدا ازار میده احترام رو زیاد رعایت نمیکنه و در این مدت کوتاه خیلی از پرده های حرمت رو شکسته و در این زمان کوتاه از من انتظار رابطه و همخوابی داره ولی من هیچ اشتیاقی ب این موضوع ندارم و این یک مشکل اساسی بین ماست ولی اون حرف منو قبول نمیکنه بارها ازش ناراحت شدم ولی تاثیری نداشت و از اون مهمتر بین ما حتی خطبه عقد هم خوانده نشده و نامزادی ما فقط ب صورت محلی انجام شده خواهش میکنم ب من بگید باید چیکار کنم خیلی تحت فشارم
معصوم فقیه عبدالهی
Iran, Islamic Republic of
از نظر من اونی که به دلخاه تو هست وخودش را قبل از همخوابی باتو جانش را از ته قلب فدای تو مکند فکر کن نه با رودربایسی
Iran, Islamic Republic of
سلام خوب بود
Iran, Islamic Republic of
سلام من 26سالمه وهمسرم 29ما حدود 7ساله ازدواج کردیم بار ها دعوا کردیم متاسفانه من موقع عصبانی شدن به همسرم بدو بی راه میگم و کار به جای باریک کشیده میشه الان با هم قهریم ومن خونه پدرم هستم تواین مدت چند روزه از همسرم معذرت خواهی کردم بهش اس دادم تماس گرفتم اما متاسفانه اون خیلی ناراحته و حقم داره ومن پشیمونم میگه دیگه تمومه بایداز هم ججدا بشیم وهیچ ذقمه حاضر نیست کوتاه بیاد ومن واقعا گیر کردم با این رفتارم
نینا
Romania
سلام من خیلی با همسرم قهر میکنم همیشه هم توقع دارم خودش بیاد اشتی البته هر موقع ک تقصیر خودش بوده اومده واسه اشتی اما این دفه الان 3،4 روزه باهاش قهرم تا حدی ک ازش جدا میخوابم اما نیومده واسه اشتی منم ب هیچ عنوان نمیتونم برم واسه اشتی کردن، میترسم این دفه قهر کردنم مشکل ساز بشه، بنظرتون من الان باید چیکار کنم ، خواهش میکنم کمکم کنید.
arezoo
United States
شوهرمم اینطور انقدر قهرمانه وطنم منت کشیدم شده براش عادت ولی من دیگه خسته شدم.شما هم کم قهر کن کاری نکن که دیگه برای آشتی نیاد وخسته بشه.به منم باید چیکارامیکنی؟شوهرم سر هرمساله ای قهر میکنه ومنتظره که من منت بکشم کممممکککک
طیبه
Iran, Islamic Republic of
من سیزده سالم بود ازدواج کردم الان بیست و دو سالمه شوهرم شده برای یه هفته قهر کرده این جور مردا اثلا درست بشو نیستن الان هم قهره بعضی وقتا تا دوماه نزاشته برم خونه بابام حالا دو تا پسر دارم توصیه میکنم هر کس نامزده و میفهمه شوهرش اینجوریه جدا بشه من دیگه بریدم پیر شدم پیر 😣
سنگ صبور
Germany
سلا م به همگی
من نامزد عقدکرده ام که سه سال ازم کوچیکتر ه اصلا منو درک نمیکنه خیلی باهم دعوا میکنیم واقعا دیگه بریدم خسته شدم خواهش میکنم کمکم کنید البته اینم بگم ک خیلی دوستش دارم همون قدر ک میدونم اونم منو دوست داره.چکار کنم خوش اخلاق شه
fateme
Iran, Islamic Republic of
سلام من یکساله ک ازدواج کردم شوهرم ی وقتایی خیلی غیر منطقی میشه جوری ک واقعا نمیتونم تحملش کنم حتی بهش پیشنهاد دادم ک پیش ی مشاور بریم میگه ن من مشکلی ندارم ن میزاره برم سرکار ن ک خودش میتونه از پس خرجم بربیاد با این ک من خریدام انقدی نیس
هاني
Iran, Islamic Republic of
من از زماني كه با شوهرم عقد بوديم تا الان كه توي يه خونه ايم فكر ميكردم شوهرم خيلي پاكه ولي ديشب يه حرفايي زد كه برام خيلي سنگين بود و ناراحت شدم تا نصفه شب داشتم گريه ميكردم اين حرفا تو گلوم گير كرده نميدونم چيكار كنم الان باهاش قهرم
مهسا
Iran, Islamic Republic of
سلام.من دختری 18 ساله ام و 1سالو نیمه با پسری آشنا شدم ک همدیگه رو برای ازدواج میخواییم تو اخلاق خیلی عصبانیه و همش قهر میکنه وقتی عصبانیه ب من امان حرف زدن نمیده. دست بزن هم داره. بعد اینکه آروم شد میگم چرا اینجوری میکنی میگه دست خودم نیست . معذرت خواهی هم بلد نیس. از نظر مالی هم چنان تعریفی نداره. ولی میدونم و منو دوس داره فقط گاهی اگقات ازم بدش میاد. هرچی دلیل منطقی مبارک برای خودم و ولش کنم نمیتونم. من عاشقش شدم. چیکار بکنم باید....
Iran, Islamic Republic of
داری بزرگ ترین اشتباهه زندگی تو میکنی هنوز که ازواج نکردی دیوونه ای خودتو درگیر هم چین مردی بکنی
زن
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه اکثر اوقات من وهمسرم بحثمون میشه وگاهی به دعوا می رسه همسرمو خیلی دوست دارم حتی تو بحث که دلمو شکسته نمی تونم دوستش نداشته باشم همه نفسمه اماخیلی تنده عصبیه موضوعات پیش رو هی مرور میکنه وهمیشه هم منو مقصر میدونه از صبح تا شب که پا میشیم نازش میکشم در خدمتشم اما اون یه بار نازم نکشیده می فهمم دوستم داره اما سر چیزای کوچیک یهو داد می زنه اخم می کنه دهنشو کج میکنه اعصابمو ریخته بهم اعتماد به نفسمو ازدست دادم فکر میکنم حقمه یا لیاقت ندارم یا اصلا فقط از ناچاری منو دوست داره می میرم اما نوازشم نمی کنه ... .اونقدر باهام تند بوده استرس میگیرم وقتی کنارشم مثلا بگه اونجا رو...من نفهمم دقیقا کجا یا چی بهم حرف میزنه گاهی میگم کاش جدا بشم اما حتی لحظه ای طاقت نبودنشو ندارم چه کنم واقعا جهنمه
فريمان
Afghanistan
سلام من هم ١٠ ماه است نامزاد شدم سن ام ١٨ است نامزادم پسر كاكايم است در اول فكر ميكردم عاشقم بوده كه خواسته با هم نامزاد بشيم اما بعداً فهميدم كه بعضي صفت هاي من را دوست داشته نه خودم را بسيار بهانه ميگيره سر چيز هاي خورد با من قهر ميشه و من ديگر زياد خسته شدم لطفاً دوستا بگويين چي كار كنم
Iran, Islamic Republic of
سلام من ١٣ ساله ازدواج كردم و يك دختر ٨ ساله دارم از همون موقع عقد در رابطه بر قرار كردن مشكل داشت و يا تنبل بود و تا الان اين موضوع به جايي رسيده كه ترجيح ميده تنها باشه.براي من عذاب بزرگيه و مدام بهش ميگم مريضه من چه كار كنم خيلي خسته شدم. خيلي عذاب ميكشم. در ضمن بي نهايت آدم مهربون و چشم پاكيه و خيلي همه دوستش دارن چون خوش مشربه ولي هميشه ميگم فقط مردم داري همه ميگن خوش بحالت چه شوهري داري ولي هيچ كس از توي زندگيمون خبر نداره من فقط مشكله زندگييم همينه و درد خيلي بزرگيه
خستم
Iran, Islamic Republic of
اقایونی که میگن خانمالوسن ونازدارن من 15سالم بودازدواج کردم با13سال اختلاف سنی ازشوهرم اون ازهمون دقیقه اول مثل بچه هاقهرمیکردالانم که8سال گذشته قهرمیکنه ازاین اخلاق گندش ازاجتماعی نبودنش متنفرم همه فامیل حتی خانوادشم میگن اخلاقش گنده حالاهی بگین مقصرخانمان امادوسش دارم زندگیمم خوبه چون وضع مالیش عالیه خخخ اماجدا دیگه خسته شدم اگه بابامامانم زنده بودن یایه دخمل5ساله نداشتم یه دقیقه خونش نمیموندم کمکم کنین نمیخوام تااخرعمربسوزم برای ثروتش
مرسی ازمطالبتون
جواد بینائیان
Romania
سلام ضمن عرض خسته نباشید خانم بنده اا به هیچ عنوان ادب رعایت نمی کند حیف سوادی که خانم دارد .تارک الصلوه گشته در صورتی خانه خدا زیارت نموده بوی از انسانیت ومعرفت بده به دخترم ه باس سوم یا نهم می باشد سر به سر گذاشته و هر چه از دهنش بی تربیتی در آمده نثار دخترم می نماید خفته ای هفته روزه هشت ورزش با بنده سر مسائل بیخودی پیش وپا افتاده قهره و دائما در حال جر و بحثذ واقعا اشک بنده در آورده من که واگذار نمودم به خدا چون زندگی بر کام من ودخترم تلخ نموده بهانه های بنی اسرائیلی می گیرد از نظر مخ تعطیل هستش اصلا پذیرش وظرفیت انتقاد منطقی را ندارد لطفا راهنمایی بفرمایید
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
خداصبرتون بده داداش بنده هم یه زن زبون نفهم داره تادادگاه هم رفتن اماباسه تابچه کاریش نمیشه کردتا اخرعمرباید تحمل کرد توی این زمونه مشکلات همه ازهم بدتره خدابه هممون صبربده
Iran, Islamic Republic of
سلام من 16سالمه یکساله با پسر خاله ام نامزدی کردم هر بار باهم قهر میکنیم حرف از جدایی میزنه من اونو خیلی دوستدارم ولی با قهر کر دناش بالث میشه عشقم نسبت بهش کم بشه .هر بار قهر میکنیم من اول پا پیش میزارم اما اون تا بخواد اشتی کنه مدام میگه دیگه تورو نمیخوام الان هم بامن قهر کرده و حاظر نیست اشتی کنه .خواهش میکنم کمکم کنین
United States
منم ۱۶ سالمه یه ساله با همسایمون ازدواج کردم
ما هم دیگر و دوست داریم ولی خیلی بحث میکنیم بخاطر چیز های الکی
ولی همسرم هر چی میگه بهش حق میدم چون یکیو من بگم دعوا راه میندازیم توام سعی کن جلوی حرفش چیزی نگی اینم نتونه حرف از جدایی بزنه
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
سلام، شوهرم قهر کرده چطور برش گردونم؟
خانوم
Iran, Islamic Republic of
خانوم.
مشکل من خیلی زیاد .موقعی ک قهر میشم شوهرم ب شدت اذیتم میکنه. نه خودش میاد برای معدرت خواهی. واگه منم برم منو از خودش میرون. خیلی اذیت میشم. من دوست ندارم قهرمون طولانی باشه اما همسرم ب شدت جدی میگیره و راحت دل منو میشکونه. فک میکنه زندگی دیگه ادامه نداره ک راحت هر کاری دلش بخاد میکنه. واقعا موندم چیکار کنم................
حوا
Iran, Islamic Republic of
خانومم شما باز وضع ت خوبه من یکساله عروسی کردم طبقه بالای مادر شوهر هستیم همش بخاطر خاهرشوهرام دعوا داریم م هروقت عصبانی میشه منو میندازه بیرو
Iran, Islamic Republic of
عزیزان مشکل اینجاس ک مردارو خیلی مهم میدونیم درحالی ک کاملا موجود بی اهمیتی هستن ک فقط ما خانوما بهشون بها میدیم ک هر کاری دلشون میخاد انجام میدن. و فقط برای مرد موجه..ک زنم بهم محبت نکرد رفتم سراغ این کار .پس ب خانومی ک محبت نشه بره سراغ چ کاری. منطقی باشید
باران
Iran, Islamic Republic of
سلام.ده ساله ازدواج کردم.با اقایی که خانواده ام مخالف بودند.الان هم نمیدونند من عذاب میکشم.منتظره من برم بیرون قلیون بکشه.یا خودشا ارضا کنه.علاه ای به صمیمیت نداره.خشن بد اخلاق.نمی دونم با دو تا بچه تو خونه مستجری با اخلاقش بیکاریش چطوری کنار بیام؟
یه خانم
Iran, Islamic Republic of
منم دقیقا مثل شما من ۱۷سالمه شوهرمم پسر خالمه حدود یه ساله عقد کردیم شوهرم توی جمع اصلا احتراممو نگه نمیداره و همیشه هم اونه که قهر میکنه و فقط کارای منو میبینه و اشتباهاته خودشو نمی بینه همیشه سر این موضوع بحث داریم خواهش میکنم یه راهنمایی بکنین
:فاطمه
Iran, Islamic Republic of
من همسر دوم هستم شوهرم بی توجه میباشد..وساپوتم نمیکنه...در جایی که خودش من را انتخاب کرده.
Iran, Islamic Republic of
جوابشه چیه
Sarina
Iran, Islamic Republic of
سلام من الان 10ماه نامزد کردم و همسرم همیشه تو گوشی و یا داره کلش بازی میکنی خیلی هم بهش گفتم تو جمع و یا وقتی پیش من اینکار نکنه حتی با خواهش گفتم ولی اون همیشه برعکس عمل میکنه لطفا راهنماییم کنید
ملیکا
Iran, Islamic Republic of
عزیززم با مردها باید مثل خودشون رفتار کنی وقتی سرش توی گوشیه تو هم کنارش بشین سرت توی گوشی باشه یا تلویزیون و روشن کن و تخمه بزار و فیلم نگاه کن یک جوری رفتار کن که نیست هر چی هم آوردی بخوری یک بشقاب برای اون بیار که بهش برنخوره ولی کار خودتو بکن بهش محل نده خودش میاد طرفت . فیلمهای خنده دار ببین و تنهایی بخند . جک بخون بلند بلند توی خونه بخند . آهنگ بزار تنهایی برقص . شاد باش . به دنبال هیچ کس و هیچ چیز نباش . خودت باش . خودت مهمی . اون اگه فهم داشت تو رو خوشحال میکرد نه ناراحت . شاد باش و اصلا تو پیشش نرو بزار اون بیاد پیشش . دام پهن کن واسش چطوری ؟ همین کارایی که بالا گفتم اونوقته که میفهمه تو از تنهایت لذت میبره .
الیا حسینی
Iran, Islamic Republic of
شما دقیقا درست میگید
بنيسا
Iran, Islamic Republic of
سلام
من 10 ساله تو یه رابطه ام که نه میتونم تمومش کنم نه اینکه ديگه ادامه بدم. خلاصه برزخی شده واسه خودش. اوايل با بحث و بی احترامی شد. بعدم قهرای من بدترش کرد ،فک میکردم با قهرم تنبیه میشه ، تغییر ميکنه. اما اینجوری نشد، جدایی های چند روزه تبدیل به جدایی های چند ماه شدن. الان تو سال جدید هر هفته دعوا داریم، مثلا اومدم درستش کنم قهر نکردم، اما بی تفاوت شدم نسبت بهش.تو یه خونه بدون مکالمه ، فقط یه شام میخوریم ، تماشای تلویزیون، بعدم هرکی تو اتاق خودش می خوابه. صبح قبل بیدار شدنش میرم سرکار. نه میتونم به این روش ادامه بدم ، چون دارم از بغض خفه میشم ، نه اینکه خودمو بدون اون تصور کنم.خیلی شرایطم سخته ....من یهآدم اجتماعی و برونگرا بودم الان بدون اینکه همه روزمو تعریف کنم،همه حرفامو قورت میدم. اما دارم به جدایی فکر میکنم چون اینجوری ادامه بدم دق می کنم.نمی دونم چیکار کنم
؟؟؟؟؟
رضا حیدری
Iran, Islamic Republic of
با سلام
میخاستم بگم من تازه نامزد کردم و بار ها شده با نامزدم قهر کردم و من پیش قدم شدم ولی الان چهار روز باهاش قهرم ولی هیچ عکس العملی نشون نداده چیکار کنم باهاش من دیه نمیتون غرورمو بشکنم واقعا که این زنا خیلی غرور دان
Austria
هیچ شخصی لیاقت خوبی ما زنها رو نداره
سعید
Russian Federation
کاری نکن که به رفتارت عادت کنه،چون هررفتاری که تکرار بشه از یه سمت،عادت میشه،طرف مقابلت درنظر نمیگره این رفتار تو بخاطر گذشت توئه
بدبخت
Iran, Islamic Republic of
منم ي پنج ماهي هست كه نامزدم ده روز ديگه عروسيمه خيلي اين سه چهار روزه عصباني ميشم نامزدم پسر عمومه رو مخم خيلي راه ميره فقط شبا حرف ميزنيم ولي واسه ده روز عقده ايم ميكنه
مجید
Romania
سلام دوستان من مدت سه ماه است زنم رفت خونه مادرش و خودش و برادراش و مادرش میگن طلاق هر کسی ار فامیل را میفرستم همین حرف را میزنه میگه طلاق میخواهم توافقی از هم جدا بشیم نه مهر میخواهم نه چیز دیگه . درخواست طلاق هم نداده من دانشجوی دکتری هستم ایشون هم معلم هستند واقعا من زن و دخترم را دوست دارم خیلی درمانده هستم تو را خدا هر کسی هر گونه نظری داره بم بگه لطفا مرا راهنمایی کنید بگید چکار کنم نزارم زمدگیم از هم بپاشه
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
سلام به همه صحبتهای همتون رو خوندم جالب بود که انقدر مردها و زنهای جامعه مون به رفتارهاشون وروابطشون اهمیت میدن اما موفق نیستن میدونین مشکل ازکجاس؟مشکل از عشقهایی که بی منطق شکل میگیره و چشم هردو طرف رو به روی خیلی از رفتارها میبنده،مشکل از اونجاییه که واسه انتخاب همسر منطقی و عاقلانه پیش نمیریم وقبل اینکه گفت و گو داشته باشیم و ازخصلتهای هم باخبر بشیم سریع دل میبندیم یا نامزدوعقد میکنیم,هیچوقت دو زوجی که تو دوران نامزدی دعوا وبحث وبی احترامی دارن بعد ازدواج زندگیشون خوب نمیشه اما اینو یاد گرفتیم که هربحثی پیش بیاد میگیم بعداز ازدواج حل میشه الان دوریم اینجوریه،هر زن و مردی تو یه فضای متفاوت بزرگ شدن و تربیت شدن و هیچوقت نمیشه تربیتشون رو تغییر داد چون یه خصلت باوجودشون امیخته شده و حتی اگر مدت کوتاهی ودر دوران عقد خودشو کنترل کنه شاید بعد از ازدواج دیگه مجبور به کنترل کردن خودش نباشه،البته درصد کمی پیش میاد که واقعا با ازدواج واقعا دلبسته همسرشون بشن وروحیاتشونو تغییر بدن،اول اینکه ازهمه ی زوجهایی که تو دوران نامزدی و عقد هستن میخام که عاقلانه واسه اینده شون تصمیم بگیرم و این بحثهاو بی محلیارو ساده نگیرنو بخاطر علاقه چشم پوشی کنن جدا شدن الان بهتر از یک عمر فشارروحی و روانی خودتونو فرزاندانتونه که اونها هم دراینده با اخلاق تربیت بشن،دوم اگه ازدواج کردین ودچار مشکل شدین مشکلاتتون رو ریشه یابی کنید و درصدد حلشون بربیاین،من معتقدم هر چیزی حدو اندازه داره،محبت لازمه ی زندگی زناشویی اما دوطرفه وبه اندازه ش،از توهین کردن وصحبت کردن راجب خونواده هاتون بپرهیزید اونا تو زندگی شما نیستن پس نیازی نیس راجبشون حرف بزنید و نظر بدین راجبشون،روابطتون رو با خونواده همسرتون متعادل کنید ووقتی کسی بهتون حرفی میزنه جواب ندین این باعث حفظ شخصیت خودتون جلوی همسر وخونوادش میشه وحتی اگه به اونها خوبیم میکنید به روی همسرتون نیارین بذارید ادم بده شما نباشیم تو ذهن همسرتون،همسرتونو با کسی مقایسه نکنید همونطور که دوسندارین شما مقایسه بشین،سعی کنید نقطه ضعف دست هم ندین و کاری نکنید که در مواقع بحث از اون بعنوان نقطه ضعف استفاده کنن،حساسیت بیش اندازه شما روی بعضی مسایل باعث دادن نقطه ضعف میشه،خانمهایی که شاغل هستن فقط در مواقع اضطراری پولتون رو برای همسرتون خرج کنید چون از نظر قانونی و شرعی شما هیچ تعهدی در قبال مسایل مالی همسرتون ندارین و فقط بعنوان همراه وقتی به مشکل بر میخوره کمکش کنید وگرنه درغیراینصورت برای شوهرتون وظیفه میشه تا حقوقتون رو خرجش کنید،همه چی در زندگی حدو حدود داره واین خودما هستیم که این اجازه رو به دیگران وهمسرمون میدیم تا چطور باهامون برخورد کنن اگر یکبار برای همیشه قاطع باشیم این اتفاقات تکرار نمیشه،واگر کسی بهمون بها نمیده بهتره زندگیمون رو وقفش نکنیم،خدا بزرگه اگه همه ی ما اخلاق و ایمان رو مسیر زندگیمون بذاریم این اختلافات پیش نمیاد،کسی که از خدا بترسه رفتارو کردار خدایی رو تو زندگیش پیش میبره اگه هم نترسه یک جایی ها زمینش خواهد زدکه هیچکس نتونه بلندش کنه،واسه همتون آرزوی موفقیت و خوشبختی میکنم انشالله که با دلی از عشق خدا زندگیمونو پیش بگیرین ،ارزو دارم هیچ کس هیچکس تو این دنیا غم نداشته باشه ودل همتون شاد بشه انشالله،یاعلی
ناشنا س
Germany
قاطع باش اصلا اهمیت نده این خانمها زیاد شدن حق طلاق با مرد بدار همانطور بمانه اگر نیامد سر زندگی حق تمکین بگیر وبهش بگو 50 سالگی طلاقت میدم
سارا
Iran, Islamic Republic of
شوهر من هم قهر زیاد داره بدلیل ظاهرش زنا جذبش میشن و اگر زنا حرفی بزنن سریع منو باشون مقایسه میکنه بدلیل همین خودمم بکشم هیچوقت زن ایده الش نخواهم شد
Afghanistan
من وشوهرم اختلاف دا
رم وکنار نمی آیم
Iran, Islamic Republic of
سلام من سی سه سالم هست یکسال وسه ماه ازدواج کردم یک دختر خندان وخوشحال وحسابدار حالا توزندگی اینقدر عذاب می کشم زندگیم خراب شده هردفعه پیش نامزدم که میشینم یه روز بخندم ماهها منو گریه می کند حالا من نامزد هستم تو هر فرصتی که پیش می اید می گه سولماز من زورکی ازدواج کردم میبینی احساس من بر تو ندارم من افسرده میشم حتی باخانواده اش حرف زدم نتیجه نمی دهد من چطوری ادامه بدهم حالا دوماه هست باهم گریه کردیم برایم فوش داده اذیتم کرده من هم از روی اعصبانیت فوش رنگی گفته ام حالا خانواده ش منو محکوم می کنند می گند طلاق در خانواده ما بی معنا هست بهتره خودت بای طلاق بگیری حرف منطقی نمی زن منو خواهشن راهنمایی کنید تو روخدا لطفا ....اخه میشه یه نفر بزرگتر نیاید حرف دل منو بشنود از خانواده ما به پسره زنگ می زند میگه کار دارم میام اما بعدش نمیاد به حضرت عباس موندم چکار کنم
فاظل
Afghanistan
هیچ شوهری لیاقت خانمها را ندارد
Iran, Islamic Republic of
با همسرم مشکلات زیادی دارم خیلی خود خواه است تمام حقوق من را بر می دارد و دائم به من توهین می کند با اینکه می داند من قابلیت های بیشتری نسبت به او دارم دائم به حساب من وام می گیرد و پرداخت نمی کند حتی اجازه خریدن لباس هم به من نمی دهد سه فرزند پسر وا رم که کوچک هستند از خانواده ام کسی از من حمایت نمی کند واقعا نمی دانم چه کار کنم
Iran, Islamic Republic of
ببخشید شما خانوم هستید یا اقا؟؟؟
ن
Germany
خوب از صحبتهاش مشخص خانوم زن وشوهر مثل گفته تبریزی میمونن باید با هم ادابته بشن
نادره
Germany
سلام شوهرمن هرماه تحملش تموم میشه ودعوا ظرف میشکنه وهیچو قت حاظرنیست پیش مشاوره بریم اره بعداز مدتی ظرفیتش تمام میشه وحتما باید دعوا بکنه
پریسا
Iran, Islamic Republic of
سلام من پانزده ساله که ازدواج کردم شوهرم هیچ وقت بامن درانجام تصمیماتش مشورت نمیکنه واصلامنومهم نمیدونه هرموقع هم که باکارهاش مخالفت می کنم زودقهرمیکنه اونم به مدت طولانی دیگه ازش خسته شدم بخدانمیدونم چکارکنم احساس می کنم دیگه بهش حسی ندارم
لیدا
Iran, Islamic Republic of
مادر پدر ن چند وقته که مدام قهر میکنن پدرم دو روزه که فته تو خودش مادرم هم که میپرسه چی شده میگ برو و حوصله ندارم صحبت نمیکنه و با مادرم پرخاش میکنه
زن
Iran, Islamic Republic of
به نظر من برگترین اشتباه زندگی ازدواج .اونم توایران بدون هیچ شناختی
یاسمن
Iran, Islamic Republic of
دقیقا... موافقم
غصه خور
Iran, Islamic Republic of
به نظر منم اگه قراره اینقد مشکل باشه و سر همه چیز آدم غصه بخوره ازدواج نکنه بهتره
میثم
Iran, Islamic Republic of
شوهرم بداخلاق
...
Iran, Islamic Republic of
دقیقاا
غصه خور
Iran, Islamic Republic of
سلام
من و همسرم مشکلی با همدیگه نداریم فقط همسر من خیلی به خونواده من حساسه هرموقع یه مشکلی واسه داداشام یا پدرم پیش میاد دردسرش واسه منه شما بگید من چیکار باید بکنم آیا این کارش اصلا منطقیه که بخواد به خاطر اونا با من بدرفتاری کنه
غصه خور
Iran, Islamic Republic of
ما 6 ساله که ازدواج کردیم یه گل پسری هم داریم
حمبد
Iran, Islamic Republic of
سلام من الان دوساله نامزدم عقدیم ما تو یکسال اول خوب بودیم بع من از خانومم خواستم بهم تعریف کنه قبل نامزدیمون چیکاراکرده از این حرفا وقتی بهم تعریف کرد گفت فقط با پسر عمم رابطه کوچیک داشتم بعد دیده من نسبط به اون خیلی عوض شد همش بهش شک میکنم باهم قهر میکنیم هربارم قهر میکنیم خودم میرم اشتی چه اون قهر کنه چه الانم من خیلی حساس شدم بهش باهرکی حرف میزنه یا میخنده شوخی میکنه فکر میکنم یه رابطه بینشون هست ولی کار بجای کشیده که دیگه کم مونده طلاق بگیریم باباش قبول نمیکنه ولی خودش با مادرش راضین زندگی کنی
اسما
Iran, Islamic Republic of
سلام واقعا منم مشکل شما رو دارم شوهرم خیلی اذیتم میکنه روح روان من داغون روی خانوادم حساس فوش میده نمیزاره برم دیدن خانوادم میگه دوست دارم ولی این دوست داشتن نیست که من الان جشم دیدنش رو با این کارش ندارم هر روز که از خولی بیدار نیست خانوادم رو فوش میده بد میره سر کار میاد خونه فوش میده بد نهار میخوره شوهرم حسود به زن برادر من حسود میکنه میگه خانواده خودشون کشتن برا دختر شیرازی در صورتی که اصلا ایحوریه نیست اون بدبین پن واقعا دوسش ندارم ولی چکار کنم بجه دارم اونو چکار کنم وگرنه خودم میکشم راحت میشدم
سارا
Germany
من الان یک سال و 2ماهه نامزدم یسری اخلاقای بد داره 1اینکه لجبازه و چون سنش پایینه حس میکنم لجبازیش برا همینه دعواهارو کش میده میترسم از اینده حس میکنم یکم شک داره ولی بهش گفتم ناراحت شد و دعوا شد ک بار اخرم باشه ک اینو بهش میگم خسسسسسته شدم
اسما
Iran, Islamic Republic of
خسته شدم شوهرم رفیق بازه البته کم باهاش حرف زد م قهر زیاد کردم چیکار کنم
Iran, Islamic Republic of
دقيقا منم شوهرم رفيق باز و بي توجه به زنش و به مرور اصلا بودن و نبودنم واسش فرقي نميكنه من خواهراش و برادرش پيشمن شيش سالهولي اون وظيفه ميدونه و به خانواده من بي احترامي ميكنه و الان با يه بچه تصميم به جدايي دارم اونم بچمو برده ومن دلتنگم تورو خدا دعا كنيد واسم واينكه ديگران خيلي دخالت ميكنن كسيو ندارم كه كمكم كنه و حمايت
ناشناس ن
Romania
با ید عرض کنم اختلافها وکتک خوریها تا اخر عمر بر کردن ماهست وکاری هم نمیشئد کرد من 25 ساله کتک میخورم چراکه زبون دارم
Iran, Islamic Republic of
سلام من خیلی از زندگیم بیزام ولی چون خانوادم پشتم نیستن نمیتونم هیچ کاری کنم
سیما
Romania
سلام من از زندگیم وشوهرم متنفرم چون دروغگو وکثیفه
هستی
United States
منم مثل شما خانوادم پشتم نیستن یعنی خانواده ندارم😢
صبا
Germany
سلام دوستان.
من و همسرم 8 ساله ازدواج کردیم. اوقات خوب زیاد داشتیم ولی قهر و آشتی هم زیاد داریم. بیشتر هم بر سر خانواده ایشون. هر وقت رفتاری میکنند که من دلخور میشم اگر با همسرم این موضوع رو مطرح کنم به شدت عصبانی میشه و هر رفتاری هم که کرده باشند ار اونها طرفداری میکنه و به من توهین و پرخاش. منم دلخور که میشم قهر میکنم متاسفانه. البته با پیامک درباره موضوع حرف میزنیم تا حل بشه ولی اون هرگز حاضر به پذیرفتن اشتباهاتش نیست و همیشه انتظار داره من برای آشتی پیشقدم شم. اگه من آشتی نکنم تا یک ماه هم اگه قهر باشیم اون اقدامی نمیکنه. به نظر شما درسته که همیشه من پیشقدم بشم برای آشتی؟
زهرا
Iran, Islamic Republic of
سلام من و همسرم دوساله نامزديم اما خيلي بچست اصلا برا زندگي مشترك ساخته نشده عرضه هيچ كاري رو نداره هيچي حاليش نيست از رفتار با يه زن
هر دفعه بهش توضيح ميدم تو بايد اينكارو كني من از فلان چيز خوشم مياد اما فقط دو روز طول ميكشه ادم شدنش بعد دو روز همون اش همون كاسه ديگه ازش بدم مياد اما مادر ندارم پدرمم يه ادم عصباني هست يعني بگم طلاق سرمو ميبره خودم كردم كه لعنت بر خودم باد
تنها
Romania
سلام من به کمک همتون خیلی نیاز دارم.تروخدا کمکم کنید.من پدرم خیلی اذیتمون می کنه و همیشه دوست داره جنگ و دعوا راه بندازه و قهر کنه در دوازده ماه ده ماهشو قهره و مامانم رو خیلی اذیت می کنه.بیست و پنج ساله باهم ازدواج کردن.همیشه وقتی دعوا می کنه حرف میزنه با صدای بلند و عصبی.و دفعه بعدی دوباره همون حرف هارو دوباره تکرار می کنه و. خیلی توهین می کنه الکی قهر می کنه اصلا.هم منتفی نیست و عصبیه نمیشه باش صحبت کرد واقعا داریم اذیت میشه.خیلی اذيتمون می کنه.خیلی گیر میده به مامانم نمیشه با آرامش هم باش صحبت کرد دو روز خوبه یه ماه بد تروخدا کمکمون کنید اصلا نمیشه باش حرف زد با صبر هم نمیشه بود چون فایده نداره کار هروزشه و تکرار می کنه.
att
Germany
سلام به همگی من 18سال دارم الان ده ماه نامزدیم نامزدم هم 23 سالشه من همیشه به کم قانع ام اما اون هر روز بهونه های الکی دعوا میکنه میگه دوسم نداری با اینکه من خیلی دوسش دازم همش بهم شک داره وقتی تو مهمونی پسری هس میگه به اون نگاه کردی و دعوا را میندازه من همیشه کوتاه میام میرم معدرت خاهی من خیلی ناراحت میشم میگه دعوا تقصیر توعه دلمو شکوندی با اینکه اون شروع میکنه خسته شدم از دعوا ها من عاشقشم اونم خیلی دوسم داره نمیدونم چیکار کنم این دعوا ها بخاطر سن کمش هس یا ؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت دوستان من نزدیک به سه سال هست که ازدواج کردم تو این سه سال طعم شیرین زندگی رو از یاد بردم چون از همون ابتدا شوهرم جدای از قسط و بدهی خالی از احساس و عاطفه بود در دوران عقد شایداگر سه من زنگ نمیزدم واحوال نمیپرسیدم به هیچ وجه زنگم نمیزد نه اهل اس ام س بود نه اهل خریدن کادو بعضی اوقات میگفتم اصلا حس نمیکنم تازه ازدواج کردم حس میکنم که 70سال از ازدواجم میگذره از همون ابتدا به کوهی از مشکلات روبرو شدم این که حانواده ش بهش بها نمیدن و خیلی چیزای دیگه با این حال سعی کردم خوب زنگی کنم ولی خب بعضی اوقات وقتی فکر میکنم که چقدر بی مهره و هیچ جوری بهم حس امنیت نمیده حالم بد میشه و چون صحبت کردن در موردش با ایشان ثمری نداره سر کوچکترین موضوع باهاش قهر میکنم و تا الان هیچ وقت او پیش قدم نشده اگه تا هزار سال بهاش قهر کنم یا او قهر کنه قرار نیست او پیش قدم بسه تا جایی میرسم که دیگه ازش بدم اومده چه کار کنم
زهرا
Iran, Islamic Republic of
من وهمسرم 2nd عروسی کردیم ولی به خاطر رفتارهای شوهرم خیلی از زندگیم ناراضیم آخه شوهرم به حرفهای مادر وخواهرش گوش میده و به من اصلا توجه نمیکنه حتی ما باهم حرف هم نمیزنیم اگرم حرف بزنیم دعوامون ميشه شوهرم اگه من اسم بچه بیارم انگار دیوونه ميشه مادرش بچه نمیتوان میگه پول ندارین
سارا
Iran, Islamic Republic of
سلام.برای من بارها پیش امده ک متوجه خیانت همسرم شدم اما هر بار ب خاطر وابستگی ک ب همسرم دارم و همچنین ب خاطر اینکه یکبار سابقه طلاق داشتم و از ترس آبرو سر زندگی موندم.اما حالا کاملا نسبت ب همسرم بی اعتماد شدم از جهتی چون پنج ماهه زندگی مشترک داریم نمیتونم ب راحتی جدا بشم.میترسم اینده خوبی نداشته باشم.و یا نتونم زندگی خوبی رو تجربه کنم.اما خیلی دوس دارم همسرمو از خودم بکنم. کمکم کنین تا با راهنمایی شما بتونم زندگیمو سرو سامان بدم. در ضمن من 28 سالمه . ممنون از توجهتون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام حدود دوماهه عروسی کردیم شوهرم خیلی قهر میکنه با کوچیکترین حرفی قهر میشه و با اینکه مقصر خودشه اما بیشتر وقتا من باهاش آشتی میکنم دیروز زنگ زده گوشیم داشتم غذا درست میکردم صدای گوشی رو نشنیدم بعد زنگ زده خونه تا گوشی رو ورداشتم داد زد چرا گوشی رو برنمیداری تا خواستم خرف بزنم قطش کرد بهش اس دادم ج نداد بعد چن دیقه اومده خونه لام تاکام حرف نزده منم باهاش حرف نزدم تازه کلی گریه کردم داشت از عذاب وجدان میمرد امانیومد واس معذرت خواهی
یعنی ب این میگن مرد؟؟؟؟؟ن والا زن هم اینجوری قهر نمیشه
چیکارش کنم من الان ی روزه و یه شبه ک قهریم
توروخدا کمکم کنید مردم ازبس گریه کردم
Germany
واقعا زندگی با مرد نمک نشناس خیلی سخته من ۱۴ سالم بود با یه مرد الکلی ازدواج کردم بعد از ده سال ترک کرد . کم خون دل نخوردم الان که اب تو پوستش رفته منو به هیچ حساب نمیکنه . از صبح تا شب یه کلمه حرف نمیزنه حتی جواب سوالام هم به زور میده . نه تفریحی نه مسافرتی نه تنوعی. نه رابطه جنسی . سر کش تا کشمش هم میخواد یک ماه قهر کنه دیگه خسته شدم ۲۵ سالمه اما انگار چهل سالمه
سعید
Russian Federation
شاید زیادی تحویلش گرفتین...شما هم بی محلی کنین ببینین نتیجه ش چیه.اینک هیچ عکس العملی نسبت به شما نداره حتما دلیل خاصی داره که امیدوارم این نباشه که غیرمستقیم میخواد بگه که نمی خوامت دگ
ملیکا
Iran, Islamic Republic of
من و همسرم یه ساله باهم ازدواج کردیم ولی احساس میکنم اون وظایفشونمیدونه درحالی که هیچ چیز کم نداریم بازم همش مشاجره میکنه اوایل اون نازمومیکشید حالا که من بهش وابسته شدم و موقع س ک س بهش میگم دوستت دارم واسه همین پرروشده و منتظره من نازشو بکشم همش مث بچه ها قهر میکنه دیگه تحمل قهر کردناش و بلاک کردناش رو ندارم نمیدونم چجوری بهش بفهمونم که اذیتم نکن خیلی هم دوستش دارم ولی به فکر طلاقم چون هیچ راه حلی نمونده!!!
ب ب
Iran, Islamic Republic of
عزیزم تازه فهمیدی مردها مثلهم هستند اگر می خواهی شان اجتماعیت حل باشد ادامه بده و این صد سال رو تحمل کن چون این آقا عوض بشو نیست در غیر این صورت جدا شو و دیگه ازدواج نکن
Iran, Islamic Republic of
شوهر منم یک ماهه با من قهره من تو عقدم اونم منو بلاک کرده مقصر خودش بود خیلی حرفا و فش های زشتی به من داد چون همیشه من میرفتم منت کشی پررو شد الانم اینگار نه اینگار من زنشم رفت که رفت میخوام جدا شم کونه لقش
mahsa a
Iran, Islamic Republic of
سلام۲۲سالمه دانشجو هستم امیدوارم بتونین کمکم کنین. دارم دیونه میشم من تو دانشگاه با نامزدم آشنا شدم و دوسال دوست بودیم بعد این دوسال نامزد کردیم البته از دوشهرمتفاوت با دو فرهنگ متفاوت هستیم که نامزدی ما خیلی سوری هست فقط خانواده ها در جریانن و هیچ خبر دیگه ای نیست..تا اینکه درس من تموم شه و تکلیف مشخص شه تا دوسال اینده و این دوسال قراره فقط از طریق تلفنی باهم ارتباط داشته باشیم که من احساس میکنم خیلی نسبت بهم سرد شده تو این مدت خیلی غر زدم بهانه اوردم سر چیزای الکی که خودمم خجالت کشیدم از رفتارام ولی خودش باعث میشد که برام سوتفاهم پیش بیاد مثلا جواب تلفن منو نمیداد یا زمانی ک از هم دور نبودیم بهانه میاورد که نریم بیرون و همو ببینیم خلاصه رفتاراش باعث میشد حسم عوض شه هزار تا فکرو خیال کنمو داغون شم تنها جملشم بهم دوست دارم هس دریغ از هیچ کار دیگه ای الان که از هم دوریم ببشتر وقت بیرونه و میگه کار دارم از این حرفا باید درکم کنی.. من خسته شدم بسکه گغتم چرا بهم محبت نمیکنی چرا ازم خبر نمیگیری جالبه اخرشم من مقصرم چون میگ مثل بچهاس رفتارات.دیگ خسته شدم از ی طرفم دوسش دارم نمیتونم ازش جدا شم..بنظرتون ادامه بدم؟؟خواهش میکنم کمکم کنید.. از اینکه برام وقت نمیزاره بهم محبت نمیکنه خسته شدم همش دعواس
سعید
Russian Federation
نامزد من یک دختربسیار اجتماعی که قابلیت ارتباط کلامی ش(به گفته خودش)با جنس مخالف حتی بیشترازهمجنس خودشه(البته محجبه و اهل نماز و روزه)
منم اوایل حتی برام مسئله نبود تا اینکه کم کم رفتارای خودشو بروز داد.جلوی خودش،بمن اجازه صحبت حتی درموردمسائل درسی باهمکلاسی های دختر رو نمیداد.خودش چت کردن و اس ام اس دادن باپسرای همکلاسیم رو داشت ولی بمن اجازه نمیداد...گفتم واس تو مشکلی نیس بمن میرسه بده؟گفت دخترا گولت میزنن که ازهمون اول فهمیدم بی اعتمادی میکنه.اونم فقط بخاطر اینکه من قبل ایشون درسنین نوجوانی با یه دختر14 ساله دوست بودم که نه عشقی بود نه کشکی..فقط بچگی بود.قبل شروع رابطمون ازم پرسید و من حقیقتو گفتم ولی خودش،وجود هرنوع رابطه ای درگذشته رو کتمان کرد(دگ پای خودش دروغ و راستش)
ولی من هیچکاری نکردم تورابطه..خبرداشتم تو گروه های تلگرام با دخترپسرای کلاس هستن میگن میخندن هیچی نگفتم و حتی رودررو به رفیقاش سلام نمیکردم که خانوم ناراحت نشه که رفیقاش برگشته بودن گفته بودن این نامزدت چرا خجالتیه انقدر؟درحالی که نمیدونستن من خجالتی نبودم ونیستم...
هرچند از این تبعیض متنفر بودم ولی بخاطر عشقش تحمل کردم تا اینکه دیدم درتمام خصوصیات اخلاقیش این مسئله بروز پیدا کرد.خودش تاخیرهای چهل دقیقه ای داشت و من خم به ابرو نمی آوردم ولی اگه من پنج دقیقه دیرمیکردم بدترین رفتارو می کرد.من صبح کلاس نداشتم ولی از روی سادگیم بیدارمیشدم وبهش زنگ میزدم که پاشه بره کلاس و بعدش میخابیدم..اگه یروز زنگ نمیزدم صبح طلبکار میشد.اما یکبار یه کلاس دانشگاهی مشترک من خواب موندم و خانوم رفت کلاس دید من نیستم زنگ زد بهم.خب انتظار دارم اونم مث من رفتار کنه...هرکاری رو میخواست اگه خریدی کاری،بدون منت براش انجام میدادم و حتی میگفت دگ بسه نمیخواد بری انقد مغازه ها رو زیر رو رو کنی من میگفتم نه عزیزم وظیفمه..اما نوبت به من که رسید بی انداااازه منت میذاشت.دقیقا با این لحن(باااااااااشه تکرار نکن میرم...ودیوونه بازی وعصبی بازی)انگار مجبوره اکارمو انجام بده عصبی میشد و من میفهمیدم منت میذاره
من اگ بخام مث خودش رفتارکنم که دگ عشق و محبت توزندگی میره کنار و خودمم راضی نیستم برخلاف رفتارم،عمل کنم مثلا اگ کارش گیر من بشه منت بذارم و اجازه ندم با پسرا حرف بزنه و...اگه بخام تحمل کنم رفتاراشو که خودمو پیر کردم،یا اینک این خواستمو که اونم باید مث من رفتارکنه یا از رفتارای من یادبگیره رو بذارم کنار چون آدما تغییر ناپذیرن....یا اینک کلا اونو بذارم کنار چون نامزدیم
mahsa a
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیز منم دقیقا همین مشکل دارم ولی باهاش صحبت کن جای اینکه سکوت کنی و تو خودت بریزی هر جا هر چیزی هر رفتاری ناراحتت میکنه باید خیلی منطقی باهاش صحبت کنی نه دعوا نه بد رفتاری نه بی تفاوتی هیچکدوم جواب نمیده چون همین رفتاراش کم کم سرد میکنه و باهاش صحبت کن بگو از این رفتار و از این تبعیض و یا هر چیز دیگه ای تو رابطمون ناراحتم تنها حرف زدن نجات میده آدمو تو این موادرد اگه جواب نداد به مشاور مراجعه کنید اگه جواب نداد بی محلی کنید این راه اخره در غیر این صورتشما تلاشتو کردی بخاطر عشقی که به خانمت داشتی تو این مرحله میتونی ازش جدا شی چون اگه همین روند ادامه بده بعد که ازدواج کنید مشکلاتتون بزرگ تر میشه یا علی.
آتشین
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی
سپيده
Iran, Islamic Republic of
بنظرم علت اينكه بسياري از مردان شبيه هم هستن و ما خانم ها هيچوقت نمي تونيم رفتارهاشو بفهيم و اونا رو درك نمي كنيم شايد بخاطر اينه كه به ما هيچوقت شيوه شناخت و رفتار با روحيات و تفاوتهاي جنس مخالف يعني آقايون رو آموزش ندادند نه تو مدرسه نه تو دانشگاه . و بلد نيستيم اونا رو درك كنيم و هر عمل اونارو با مغز و تجربه خانم ها قضاوت مي كنيم . پيشنهاد ميكنم همه خانم ها اين لينك كه داراي مطالبي زيادي در زمينه شناخت تفاوتهاي زنان و مردان هست رو يكبار هم كه شده بخونيم شايد مشكلات ما كمتر بشه :


https://www.migna.ir/vtpdfm2t.74cgycl22ta6y.mm20.ykyfbqf.html
حمبد
Iran, Islamic Republic of
الان دور زمونه طوری شده این ور خیابون باهم ازدواج میکنن اون ور خیابون طلاق میگیرن البته دخترای شهری مبدونی خوبیشون چیه شستشو خوب بلندن قشنگ میشوره خوردتو خانودتو میزاره کنار زبونشون شده سم زندگی به بدی وا میشه هرچه خوبی کنی وظیفته تا یه یه اشنباه کنی با گیوتین گردنتو میزنن زندگی کن نیستن پول پرستن پول داشته باشی با پول میبنده دهنشو بخدا
معصومه
Romania
با سلام به همه ی خانم ها و آقایان.... لطفا راهنماییم کنید
یک سال و نیم با همسرم دوست بودیم و همیشه باهام بحث میکرد نسبت به بیرون رفتنام حساس بود و هر چیزی رو بهونه میکرد و بحث به وجود میاورد البته منم بخاطر اینکه تک دخترو نازنازی بودم زود از رفتاراش ناراحت میشدم البته منت کشی میکرد و تموم میشد. خیلی وقتا فکر میکردم ولش کنم بخاطر رفتاراش ولی میگفتم بخار اعتقادم میگفتم چطور بعدا ازدواج کنم و به یکی که گناهی نکرده خیانت کنم چون یک سال نیم با یک مرد دیگه بودم. اما دیگه اواخر دوستیمون و نزدیک به عقدمون بود که کلا قیدشو زدم سر اینکه چرا با خانوادم رفتم مسافرت. اما با وساطت فامیل همسرم دوباره راضی به ادامه شدم و خیلی زود پدرم راضی به ازدواجمون شد نمیدونم چی شد حتما قسمت این بود پدرم 8 ماه مخالفت کرد ولی بعد این قضیه خیلی راحت موافقت کرد.
روز عقد انقدر خشونت کرد بخاطر تاخیر آرایشگاه اشکمادرم رو درآورد و آرایشگر متوجه شد و گفتکنار اومدن با این مرد خیلی سخته. همیشه جلوی همه با اخلاق گندش آبرومو برد کل فک و فامیلم این اخلاقاشو دیدن...تو عقدم چند بار جدایی به ذهنم زد گفت قول میدم و این حرفا هیچی دیگه الان ازداج کردیم و 3 ماهه باردارم خیلی پشیمونم از بارداریم تو همین هفته دو روز دعوا داریم هر جایی که آقاخوشش بیاد باید برم و با فک و فامیلش رفت و آمد کنم دیگه بینهایت خسته ام ازش. از همه بدتر بی تربیتیش نسبت به مادرم و خانوادمه همین دیروز مادرم گفت چی گفتی معصومه داره گریه میکنه گوشیو رو مادرم قطع کرد ولی من اصلا به خانوادش لی احترامی نکردم هیچوقت..... دوستان من همش طلاق تو ذهنمه ولی همیشه میگفتم خدایا کاری کن آدمایی که قراره طلاق بگیرن بچه دار نشن بچه های طلاق رو میدیم خیلی دلم میسوخت موندم بچم چی میشه.... خودمم 24 سالمه.
لطفا راهکار بدین بهم
الهام
Iran, Islamic Republic of
سلام من یکساله نامزد هستم تو این یکسال هر روز بدون استثنا دعوا داشتیم با قهرهای یک هفته ای دو هفته ای یعنی اصلا یادم نمياد چه روزی دعوا و قهر نداشتیم.. الانم دارم اینو مینویسم بیست روزه قهریم هیچ خبری ازش ندارم نه پیامی نه زنگی منم دیگه اصلا کاری به کارش ندارم مردا همشون مغرورن انتظار دارن همیشه براشون تعظیم کنی و بزنن تو سرت همیشه هم زن مقصر هستش خودشون بی تقصیر معصوم.. اشتباه کردم شوهر کردم. پشيمونم
سریر
من هم دوران نامزدی زیاد با شوهرم دعوا می کردم. خسته و افسرده شده بودم. بعد از شش ماه ازدواج کردیم. الان چهار سال می گذره. من به خاطر شرایط خانواده ام مجبور به ادامه زندگی هستم وگرنه تو همون دوران عقد جدا می شدم. شوهرم زیاد قهر می کرد، الان هم همینطوره، عادت کردم به یه زندگی بدون عشق ...
ولی اگه شرایط خانواده ات خوبه باهاش زندگی نکن. ما زنهای ایرانی خودمونو محکوم به زندگی با مردی می کنیم که نه دوستمون داره و نه برامون ارزش قائله و فکر می کنیم با فداکاری کردن مشکل حل میشه و لی فقط خودمون تحلیل می ریم
بهاره
Iran, Islamic Republic of
منم داغونم
الی
Iran, Islamic Republic of
سلام.مدتیه شوهرم مثل قبل براش اهمیت ندارم میگه چرا گفتی خودم آخه من بیرون رفته بودم بهم گفت کی بهت گفته گفتم خودم الان دو هفته است زندگی برام جهنم شده میگه دیگه همین اخلاقمه عوض هم نمیشم
اندیا
Iran, Islamic Republic of
سلام بنظرم بجای محکوم کردن همدیگه اینکه زنا بدن یا مردا بهتره هر کی راه حل داره اونو بگه
اندیا
Iran, Islamic Republic of
من ۵ساله ازدواج کردم ی ازدواج سنتی سعی میکردم دوسش داشته باشم و باهش کنار بیام از همون روزای اول درگیری داشتیم خسیس بود هنوزم هست.مراعاتشو میکردم چون میترسیدم از دستم ناراحت بشه ولی اون بدتر میکرد.کلا از خانواده من خوشش نمیاد کافیه مامانم ی کلمه حرف بزنه میگه این منظورش با من بود.اگه کسی بخنده میگه بمن خندیده اگه ناراحت باشن میگه بخاطر من خونتونم فلانی اخم کرده.دیوونم کرده کافیه توی جمع یکی با حرفاش مخالفت کنه دیگه منو ببچاره میکنه.البته فقط با خانواده من اینجوریه.توی خانواده خودش هرکس هر رفتاری باهاش کنه هیچ مشکلی نداره.کلا رفتارای بدش واس منه زود جوش میاره جلو همه بهم بی احترامی میکنه ب خانوادم بدوبیراه میگه.من همیشه خونه تنهام وقتی سر کاره حتی یبارم زنگ نمیزنه حالمو بپرسه وقتی هم میاد خونه غذاشو میخوره بعدم تا موقع خواب با گوشیش بازی میکنه حتی یه کلمه هم با من حرف نمیزنه بعدم خیلی راحت میخوابه درصورتی ک من تا صب بیدارم وگریه میکنم کار هر روز ما همینه کلا طول روز ما فقط در حد چیزای ضروری با هم حرف میزنیم از اینکه خودموبهش تحمیل کنم متنفرم.از اینکه مدام بهش بگم به من توجه کن متنفرم.از خودم بدم میاد از اینکه زنم از اینکه باهمه رفتارای بدش بازم خودمو بدرو دیوار میزنم ک منو ببینه.شدم ی ادم افسرده منزوی خودم غرق کردم توی ی مشت رمان طوری ک بیشتر وقتا اسمشم یادم میره از بس منو نمینه خستم روحم از این همه بی توجهی خسته است من اگه خودمو هم بکشم نمیبینه ولی کافیه خانوادش یکاری براش کنن جونشو فداشون میکنه.من با خانوادش خوبم ولی اون چشم دیدن خانواده منو نداره درصورتی که خدا خودش میدونه چقد بهش احترام میزارن چند وقتیه دیگه خونه بابام هم نمیاد وقتی هم بهش اعتراض میکنم میگه تو لیاقت منو نداری.چند وقتیه کارمون فقط دعواست عصبیه از همه چیز ایراد میگیره ی دختر یکساله داریم بزور من بغلش میکنه و باهاش بازی میکنه دلم برا دخترم میسوزه ده بار صداش میزنه تا سرشو از گوشیش بلند کنه نگاش کنه.میگه وظیفه من نیست بچه نگه دارمو باهاش بازی کنم وظیفه توعه.تحملم تموم شده از رفتاراش متنفرم دلم نمیخواد یه لحظه هم ببینمش فقط واس دخترم تحملش میکنم.حتی بهش فکرم ک میکنم حالم بد میشه چ برسه هر روز ببینمش.تمام روزای زندگیم شده حسرت.شده عقده.شده نفرت.شده تنهایی
مریم
Iran, Islamic Republic of
سلام بهتره شمام خودتون روکاملا بی تفاوت نشون بدید حتی درخصوص روابط زناشوییتون و خودتون رو سرگرم کنید با حالا کلاسی کار هنری تا اون خودش کم کم از این وضع خسته بشه وبه سمتتون بیاد نقطه ضعف دستشون ندید
ش.ک
Iran, Islamic Republic of
منم واقعا خسته شدم.هشت ماهه عقد کردیم.دقیقا منو ب چشم دشمنش میبینه شوهرم.خیلیییی زود رنجه.کلا میترسم باهاش حرف بزنم چون هرچیزی سریع بهش برمیخوره.توی جمع بهم بی محلی میکنه.همیشه تو جمع ها قیافش آویزونه ک همه میگن فلانی ناراحته.بهم کم توجهی زیاد میکنه.قهر میکنه گوشیشو خاموش میکنه کلا از خونشون میذاره میره مث بچه ها.کل زندگیم شده استرس دلهره ناراحتی پرخاشگری.دگ خسته شدم.همش من کوتاه میام همش من باید عذرخواهی کنم حتی اگر اون مقصر باشه میترسم باش برم زیر ی سقف ولی از طلاقم خیلی میترسم.دگ چیزی نداره ک دوسش داشته باشم بخدا.خسته شدم کل زندگیم شده گریه.گریه هام ناراحتیام اصلا براش مهم نیس.
نگین
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان من در دوران نامزدی به سر میبرم تاحالا چندین مرتبه با همسرم قهرکردم اما این باربخاطر یکسری مسایل قهرکردنمان هم طولانی شده و هم جدی اما من شوهرمو دوس دارم خیلی هم دلم براش تنگ شده چیکار کنم
من
Romania
سلام
من اکثر پستها رو خوندم .خودم متاهلم و یه پسر دارم.به نظرم چند نکته هست که مشکلساز میشه.یکی اختلاف سنیه کمه که خیلی بده.یکی هم اینکه متاسفانه زن و مرد همدیگر و نمیشناسن.در واقع ذات زنها و مردها متفاوته.خانومهای عزیز من زنم اما مرد خودم رو شناختم.مردها از گریه بیزارن.دوست ندارن با کلام عشق رو ازشون طلب کنید.از قهر متنفرن.محبت رو بر خلاف ما در چیزهایی میبینند که برای خانمها در درجات پایینتریه.اونها با ما فرق دارن و ابراز عشقشون با کلام نیست.مردها رو تحقیر نکنید،مقایسه نکنید.دوستان خوبم گاهی چشم گفتن ظاهری شمااثرات باطنی داره که باور نکردنبه.لطفا بیشتر راجع به جنس مختلفتون مطالعه کنید.من ابن کارو کردم و بی نهایت خوشبختم
نغمه
Iran, Islamic Republic of
سلام
من یک سال و 4 ماهه ازدواج کردم هنوز تو عقدیم
شوهرم به همه حرفای من حساسه.با هر حرفی ممکنه ناراحت بشه و قهر کنه تا چندروز
ایندفه هم سر یک موضوع الکی دعوا شروع کرد چون حالش خوب نبود یعنی چیزی خورده بود.بعدشم زنگ زد و گفت دیگه به من زنگ نزن و حالم از رابطه با تو بهم میخوره در حالیکه همیشه میگه خیلی دوسم داره اما وقتی عصبانی میشه همه چی از بین میره.همیشه هم من میرم منت کشی اصلا نشده ک اشتباهشو قبول کنه.اولین باره ک من بهش پیام و زنگی نزدم و امروز دوروزه ک هیچ خبری ازش نیس .توروخدا مشاور بهم بگید چیکار کنم زنگ بزنم یا نه؟
خیلی مغروره بیشعور اما من دوسش دارم
پریناز
Romania
نه عزیزم اصلا بهش زنگ نزن.اگه واقعا دوست داره اون باید بیاد جلو.
مریم
Iran, Islamic Republic of
سلام تو زندگی گذشت داشتن خیلی خوبه اما اگر یکطرفه باشه و تبدیل به عادت کردن طرف بشه نه شمااین بار باید زمان بدید تا خودشون تماس بگیرن و اینطوری قدرتند رو بیشتر میدونن
ندا
Iran, Islamic Republic of
منم با نظر شما موافقم.دقیقا من با اینکه 22 سال کوچکترم و حکم دخترشو دارم همیشه تو قهر و بحثای الکی من پیش قدم شدم برا آشتی و به اصطلاح منت کشی ، با اینکه میدونستم واقعا اوت مقصره چوندوسش داشتم نخواستم و نتونستم ناراحتیشو ببینم.با اینکه از بچکی دختر اجتماعیی و پر جنب و جوشی بودم الان تنها شدم از همه جدام کرد خودشم باهام جایی نمیاد هر جا حتی خونه داداشمم برم برام حرف در میاره و قهر میکنه.الان براش شده عادت ک من برم منت کشی .منم دیگه نمیتونم دیگه به ته خط رسیدم اگه خدا بخواد فردا میرم برا طلاق با اینکه میدونم بدون اون دووم نمیارم و زندگیم بد تر میشه چون از پسرامم جدا میشم.ولی میدونم اگه یروز زنده بمونم اعصابم آرومه و آرامش دارم.تو رو خدا مردا رو بد آموز نکنید.کاری نکنید بعد مثل من پشیمون بشید تا بچه دار نشدین مشکلتونو حل کنید بد زندگیتونو ادامه بدید.بیاین با طرز فکر درست و رفتار دریت کاری نکنیم ک آدامای افسرده و بچهای طلاق تو ایران بیشتر از این بشه.با تشکر از دوستان,
Iran, Islamic Republic of
چقدرتفاوت سنیتون زیاده ،خوب توچرازن یکی همسن بابات شدی که حالاوضعت اینجورباشه؟لابدخیلی پولداربوده
sasan
Russian Federation
دوستان من حدود بیست و پنج سال است که ازدواج کردم و هر چند وقت یکبار با خانمم قهر هستم الان هم قهر هستیم من دوتا پسر بزرگ دارم زنم توقع زیادی داره منم چند وقتی با کسی چت کردمکه خودم هم قبول ندارم کارم رو ولی چون تنها بودم وکسی که منو بفهمه نبود مجبور شدم با ی خانم درد دل کنم.حالا ناراحت شده که چرا به من محل نمیزاری امدم بهش گغتم تو عشق اول اخر من هستی ولی چرا با من درد دل نمیکنی که من با غریبه این کارو بکنم من تهدی به طلاق کرده بگید من چکار کنم
United States
نبایدزودبری یکی بینتون دخالت کنی بایدهمیشه زنوشوهررازدارباشن
Iran, Islamic Republic of
کاش
کاش به جای اظهار نظرهای شخصی
واون مطلب در مورد قهر
مهارتهایی که باعث میشه قهر نکنیم را میگفتید
مثلا چطور دلخوری را کاملا شفاف منتقل کنیم
درحالیکه خشمگین هستیم
بینام
Iran, Islamic Republic of
توی نامزدی و عقد حتتتماااا همه چیزو جدی بگیرید.و نگید بهد عروسی درست میشه. چون فقط بد تر میشه.
اگر مشکلی دارید در دوران عقد یا کاملا حلش کنید یا طلاق. تا وقتی مطمئن نسدید ازدواج نکنید. ب امید درست کردن عروسی نکنید
داود
Romania
سلام به همه دوستان
منم ده ساله ازدواج کردم زنم خیلی مؤمین هست ولی خیلی هم بد اخلاق خداشاهده تواین ده سال که اومد خونه من حتا نزاشتم دست به سیاه وصفید بزنه قبلا کارم ساختمان بود کمرم ناقیص شد چهارسال خونه بودم یگ ۷۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون پس انداز داشتم اونم خرج شد ماشین داشتم اونم رفت خلاصه شدم صفر الان چند ماهه میرم دوباره سرکار که دستم پیش کس دراز نشه زنو بچم خوارو ذلیل نباشن خده شاهده ۱۵۰۰۰۰۰۰ میلون براش طلا گرفتم همیشه بهیش محبت میکنم ولی سری یی حرف الکی دعوا میکنه خداشاهده هریک ماه به یک ماه به پدر ومادرم سرنمیزنه که نزدیکم هست اونوقت هرروز خونه مادریش میره این منو خیلی آزارم میده همین امروز غروب اومدم خونه شام ازبیرون آوردم کلی خوراکی میوه آجیل شامو که خوردیم با دخترسه سالم دعواکرد که تو چایی روفرش ریختی خلاصه گرفت خوابید منم حالم خیلی گرفته شد سرم ازدر داره منفجر میکنه تا الان بیدارم شمارو به خدا راهنمایم کنید خسته شدم
arena
Iran, Islamic Republic of
خخخخ فدا سرت
امیر
Romania
سلام دوستان من وخانومم تو یک قسمت از زندگی مشکل داریم.
یابهتره بگم که مشکل داره.واقعا من گیج شدم و نمیدونم که باید چیکار کنم.
خانوم من همش بهونه میگیره و روحیه ی حساسی داره و همش بهم میگه که تو منو دوس نداری،،اما من خیلی بهش توجه میکنه و همیشه از ته قلبم بهش میگم که من عاشقتم،تو تمام دنیای منی.
چون واقعا دوستش دارم و هیچ وقت قلبشو نمیشکنم
اما اون بهم میگه تو از این حرفا زیاد میزنی اگر دروغ باشه چی اگر دوستم نداشته باشی چی
اون خیلی روحیه حساسی داره و متولد تیره ماه هست
من واقعا نمیدونم باید چیکار کنم چون همش دنبال اینکه دعوا راه بندازه و بعد حرفای نامربوط بزنه و بی احترامی کنه
در صورتی که من اصلا مثل خودش رفتار نمیکنم و همیشه سعی دارم که دعوارو هر طور که شده تموم کنم و اون رو متوجه اشتباهش کنم.

لطفا اگر کسی میتونه کمک کنه.
ناصر
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیز
من مشاور نیستم ولی تااونجایی که میدونم احتمالا ب گذشته خانومتو برمیگرده که علاقه ی شمارو باور نمیکنند به مشاور و متخصص مراجعه کنید برای زودتر حل شدن این مشکل جدی
User
Iran, Islamic Republic of
سلام... من با پسری نزدیک 2 سال دوستم و قصد ازدواج داریم... میدونم ک خیلی بهم علاقه داره منم بهش علاقه دارم... هردو از خانواد متدین هستیم... اوایل وقتی بحثی پیش میومد سکوت میکرد اما الان دودفه ست ک وقتی بحث میکنیم تاحدی عصبانی میشه ک بهم توهین میکنه... ولی فرداش پشیمون میشه کلی هم عذرخواهی میکنه من الان باهاش سرسنگین رفتار میکنم... نمیدونم باید چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید...
سعید
Iran, Islamic Republic of
سلام بروبچه ها...شماها همین الان راه بچگی عبور میکنی.اون گف سع کنید کارایه بچگی انجام ندین مثل بچه قهر نکنین.مرد منم عالی زندگی میکنم وخیلی هم زندگی راضیم چون مشکلات زندگیم مشترک هستم.ودقیقآ راضیم.تشکر
Iran, Islamic Republic of
هههه
Iran, Islamic Republic of
ازدواج نکنی بهتره ازدواج بعددوستی مصیبت میارهالان ولش کنید بهتره برات ازته دلم میگم
زهرا
Iran, Islamic Republic of
راستش منم چهار ماه نامزد دارم با نامزدم سر ی موضوع ک خیلی برام مهم هست قهرم راستش نامزدم قلیون میکشه و گاهی ازم پنهون میکنه شرط من برای ازدواج کنار گذاشتن قلیون بود و اینکه نمازش رو بخونه اما با اینکه چهار ماه گذشته هیچ فرقی نکرده و نامزدم همچنان ب برنامه خودش ادامه میده سرانجام منم تصمیم گرفتم قهر کنم و این قهر رو ادامه بدم تا هر موقع ک کاملا قلیون رو بزار کنار و اعتمادم رو دوباره جلب کنه
پدوانه
Iran, Islamic Republic of
سلام زهراجون خودتوخسته نکن من همسرم اوایل ارمن پنهون سیگارمیکشیددیدم اونقددعواکردیم گریه میکردم هرکاری کردم ترک نکردالا3ساله میگذره ولی ازمن پنهون میکشه ولش کن خودتوناراحت نکن ارزششونداره
Germany
سلام منم شوهرم هرچی من میگم میگه من مردم خیلی زور میگه عصاب منو خراب میکنه
علی .ح
Iran, Islamic Republic of
با سلام من ۶ ماهه که ازدواج کردم الان زیر یه سقف داریم زندگی می کنیم ما اصلا مشکلی با هم نداشتیم ولی هر از چند گاهی با هم دعوا ی کردیم تو دوره نامزدی ولی الان که ازدواج کردم گاهی اوقات دعواهامون شدید می شه جوری که همدیگرو می زنیم فحش و بدو بیراه به هم می گیم و قهر می کنه میره خونه بابا
آتشین
Iran, Islamic Republic of
سلام
فقط پیش مشاوره پیگیری شود
Iran, Islamic Republic of
همسرم منوتوهین میکنه وکتک میزنه بمن اهمیت نمیده دتبال چاره ام کمکم کنید
Iran, Islamic Republic of
سلام‌‌لطفا‌راهنماییم‌کنین‌من‌از‌موقعی‌که‌چشم‌باز‌کردم‌فقط‌دعوا‌دیدم‌الان‌30سالمه‌‌12ساله‌که‌ازدواج‌کردم‌من‌نه‌خونه‌ی‌بابام‌ارامش‌داشتم‌نه‌‌الان‌‌خونخ‌ی‌شوهر‌بخدا‌دیگه‌خسته‌شدم‌‌مگه‌این‌همه‌هم‌دعوا‌میکنن‌‌تورو‌خدا‌‌بگین‌من‌چیکار‌کنم‌‌چند‌بار‌هم‌خواستم‌خود‌کشی‌کنم‌ولی‌به‌خاطر‌بچه‌هام‌نتونستم‌‌سر‌هرچیزی‌باید‌دعوا‌کنیم‌مثلا‌میگم‌من‌یک‌ماه‌شده‌از‌خونه‌ی‌بابام‌‌امدم‌دلم‌تنگه‌برای‌بردن‌‌باید‌یه‌دعوا‌کنه‌اشک‌منو‌در‌بیاره‌بد‌ببره‌یا‌مثلا‌یه‌جشن‌یا‌عروسی‌دعوت‌میکنن‌نمیزاره‌برم‌یا‌این‌که‌برم‌دعوا‌راه‌میندازه‌‌من‌12ساله‌که‌نه‌با‌عمو‌عمه‌خاله‌دایی‌‌باهیچ‌کس‌‌از‌اینا‌هم‌رفت‌وآمد‌نداریم‌‌مادر‌شوهر‌‌اشغالم‌هم‌خیلی‌دخالت‌میکنه‌تو‌زدگیم‌حالا‌ببینین‌کی‌مثل‌من‌مشکل‌داره‌یااز‌زندگی‌سیر‌شده‌من‌میگم‌هیچ‌کس‌مثل‌من‌نیست‌بخدا‌لطفا‌راهنماییم‌کنین
سعید
Iran, Islamic Republic of
سلام من چهارسال اردواج مادر زنم دخالت میکنه شوهر بدرد تو نمیخورد من چکار کنم راهنمایی کنی.
نیلو
Iran, Islamic Republic of
اما من هر وقت چیزی میشه بحثی میشه اگ مقصر باشم با عشق عذرخواهی میکنم اگرم نباشم اروم ب شوهرم میفهمونم شوهره من شاید غرور داشته باشه و قبول نکنه درظاهر اما تموم تلاششو میکنه ک کاری ک منو ناراحت میکنه رو انجام نده . من عاشق شوهرمم اونم عاشق منه خدارو هزار مرتبه شکر میکنم از خدا میخوام همیشه زندگیمون همینجوری بمونه
nazee
Iran, Islamic Republic of
سلام من یه دختر 17ساله هستم .من و پسر خالم از بچگی هم دیگرو میخواستیم بعد از چند سال گفتگو خانواده ها و فامیل جواب مثبت دادم و حالا شش ماهه که خانوادش به بهانه اینکه برادر بزرگترش هنوز مجرده و عقد ما یه جور بی ادبیه پا پیش نمیزارن این یه مشکلمه ک سعی کردم درک کنم و کنار بیام ولی مشکل اصلی ک من چند وقته درگیرشم اینه که سر هر چیزی نامزدم قهر میکنه به هر چی ام میگم قهر مال مرد نیست قهر زیادی مارو از هم دور میکنه تایید میکنه ولی بار کار خودشو انجام میده منم هر بار میرم برا دلجویی منم زیاد طاقت نمیارم قهر بمونم از علاقه زیاد ولی دیگ خسته شدم و بهش گفتم بشسن فکر کن ببین چقدر از هم دور شدیم و با هاش خداحافظی کردم حالا باز قهر کرده تا منم نرم دلجویی نمیاد اشتی نمیدونم چیکار کنم خاهش میکنم راهنماییم کنین ک چه رفتاری نشون بدم چیکار کنم ممنون
Iran, Islamic Republic of
یه چیز به همتون میگم یادتون باشه تو زندگی مشترک اسیب اصلی رو دعوای اول میزنه چون رفتار و عکس العمل های هر دو در ذهن ثبت میشه و با هر دعوای بعدی اون چیز یاداوری میشه بی توجهی بدترین چیز برای زن هاست و درک نکردن بدترین چیز برای مردها. مرد نباید در مقابل زنش غرور داشته باشه مرد باید مدیر باشه و مدیریت کنه و هوای زنش رو داشته باشه در مقابل چون زن نظاره گر زندگیه خودش درک میکنه و مطابق اخلاق و خواسته مرد میشه. مگر اینکه هر دو از روز اول دچار عشق واهی شده باشن.خانم ها و اقایان بدونید که تو زندگی باید هم به خودت فکر کنی و هم به طرف مقابل زن لطیفه با یه حرف یا شاخه گل اوکی میشه مرد هم با یک نگاه با محبت و عشق زنش فروکش میکنه و فدای زنش میشه پس سازش به معنای کنار اومدن نیست به معنای لذت و قبول کردن اینه که به خودت بگی من از پسش برمیام به هم کمک کنید تو زندگیتون دروغ نباشه تشخیص بدید که حرف خانوادتون خوبه یا بد و طرف مقابل رو در نظر بگیرید که براتون گرون تموم نشه دروغ نگید حتی اگه شده باشه حرف راست باعث دعوا بشه لااقل روزنه امید و اطمینان راست گویی وجود داره برای برگشت.موفق باشید
امیری
Iran, Islamic Republic of
سلام عزیزان لطفا بخاطر بچه،هایم کمکم کنید.خانم بنده فرهنگی می باشد سخن را کوتاه عرض می،کنم.خیلی بددهن است نمی گذارد با مادرم واقوامم ارتباط برقرار کنم فحش،وناسزا می،گوید سه تا بچه دارم وقتی ناراحت است،داخل،کوچه می،رود وبه بنده الفاظی،که در شان اون نیست به زبان می آوردو خیلی چیزها........چکارکنم
الهه
Romania
سلام
من و همسرم بسیار به هم علاقمندیم، من بخاطر بی مسئولیت بودن پدرم بسیار نگران مادرم هستم و بسیاری از مواقع دلم پیشش هست، چون میدونم میتونه هر آن کمبود مالی داشته باشه.
خانواده همسرم برعکس ، بسیار پدرومادری گرم و صمیمی داره
نگرانیهای من نسبت به مادرم همسرم رو حساس میکنه و غیرمستقیم باهام لجبازی میکنه، منم طاقت نمیارم و به بحث و قهر منجر میشه
من شاغلم ولی ماهی ۵۰ تومنم نمیتونم کف دست مادرم بذارم بخاطر پیشرفت زندگی مشترکمون و اقساط مختلف.
با این حال همسرم تصورش اینه که من خانوادمو بیشتر دوس دارم
میشه لطفا بگید چکار کنم ؟
مینا
Iran, Islamic Republic of
سلام..یاقراااااان چقده مشکل دارید دیگه ازبس خوندم مشکلای خودم که هفت ساله نامزدم یادم رفت به خدا.اینوبدونیدهمه مشکل دارن فکرنکنم کسی به اندازه من که هفتساله نامزدم سختی واشک وبدبختی کشیده باشه من مردم وزنده شدم ازدوری نامزدم وکاراش.یابادوستاش بیرونه پنجشنبه جمعه یاچیزای دیگش.ولی درست داشتنش اهمیت دادنش توجهش عشقش زن دوستیش غیرتش همچیش عالی بوده.اما فقط دوستاش کم حرفیش قلیون کشیدنش داغونم کرده که بعداز عروسیم میدونم چکارش کنم.باعشقومحبتم روانیش میکنم.به امیدخدا.برام دعاکنیدکارم راه بیوفته گره خورده بدجوری هفتساله دهنم سرویس شده..خوشبخت باشینو بیخیال دنیا
hamzeh jafari
Sweden
من هم مشکل دارم با خانومم در هفته 2یا3 روزشو قهریم اشتی قهر خودمم خسته شدم
Eli
Russian Federation
سلام دوستان😇 شما همگی وارد بازی قدرت شدید و انرژی و ذهنتون گذاشتید پای اینکه کی بدتره 🤔من بهتون میگم هیچ مرد بدی وجود نداره..هیچ زن بدی وجود نداره..ما فقط یه مشکل کوچیک داریم ببینید وقتی بخواید وارد یه خونه بشید حتما از در وارد می شید هیچوقت از پنجره وارد نمیشید یا دیوار خراب نمی کنید که وارد بشید رابطه بین زن و مرد هم دقیقا مثل ورود به خونست شما باید لم همسرتون یا همون درب ورود رو پیدا کنید طبیعیه که وقتی سعی دارید از پنجره وارد بشید یا بی توجه به اینکه دیوار به منزله حریم اون آدم محسوب میشه خوب متوجه بشید که دارید اونو وادار به جبهه گیری میکنید دوستای خوبم قبول دارم که گاهی پیدا کردن این لم یا همون درب ورود سخته و در بعضی آدمها پیچیدست اما دست نیافتنی نیست حتما با حوصله و صبر و مخصوصا احترام پیداش میکنید دوست عزیزی که معتقدی طرف آدم بدیه یا احمقه و درک محبت شمارو نداره یه لحظه پیش خودت فکر کن و بگو من چه احمق بودم که تا الان نتونستم راه ورود به قلب این آدم پیدا کنم اونم مث تو ادمه اینم میدونم گاهی تحمل کردن و جواب ندادن سخته و زبون طرف نیش داره..مرد و زن نداره ولی دلیل بر بدی اون ادم نیست ذات همه ادمها پاکه چون از روح خدا بهش دمیده شده دوست عزیز🙄خانم و آقا یه بار دیگه تلاش کن و اولین قدمت اینه که ایمان داشته باشی که میتونی و بعدش ادب احترام صبر و عشششق حالا شروع کن مطمئن باش نیروی طبیعت و کائنات به تو ملحق میشن و همسرتو وادار میکنه به تسلیم در برابر عشق دوستون دارم موفق باشید😍همه شما قابل احترامید مرد و زن فقط چندتا کلمه ای همین .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان.منم 1سالی هست عروسی کردم نامزدیم بهترین دوران زندگیم بود.عقد کردیم بعد ی مدتی هر هفته دعوا داشتیم سر بحثای بیخودی.گفتن عروسی کنین همه چیز درست میشه ولی نشد من شوهرم دست بزن داره.الانم با هم قهریم خیلی بهم توهین میکنه.یکم ک از قهرمون گذشت سکووووووت میکنه این سکوتش دیوونم میکنه من چیکار کنم ایا کسی هست بتونه کمکم کنه؟؟
نسیم67
Germany
سلام دوستان
شوهرمن الکی منو طلاق داد الانم طلاق گرفتیم ولی داره بامن زندگی میکنه اخلاقش مثل بچه ااست همش سرش تو گوشیشه یا بازی میکنه میگه بروزی ووباره عقدت میکنم خسته شدم ازاخلاقش نمیدونم منتزر بمونم که عقدم کنه دوباره یاحالا که طلاقم داده همه چبرو تموم کنم
نسیم67بخون
Iran, Islamic Republic of
داره مسخرت میکنه
علی اصغر
Iran, Islamic Republic of
من زنم شیشه ها را میشکست وسایل پرت میکرد ، بردم پیش دکتر اعصاب بهش دارو دادن صبح تا شب منگه ، من هم کیف میکنم . در موردزنان باید با مردها صحبت کرد زن ها ضعیف هستن معمولا تمام بزرگان دنیا مرد هستن
نسیم
Germany
خیلی بدی
Iran, Islamic Republic of
چه زنی ، خدابهت صبر بده چون من بودم طلاقش میدادم
نسیم
Romania
سلام دوستان، بعضی از نظراتو خوندم. واقعا بعضی وقتها آدم نمیدونه باید چه رفتاری انجام بده. من تقریبا دوماهه اومدم خونه خودم. با همسرم قرار گذاشتیم به نوبت خونواده هامونو دعوت کنیم. به احترام اون گفتم اول خانواده تو. و دعوتشون کردیم و کلا دو سه روز درگیر بودیم، همه چی خرید... گفت لیست خرید بنویس و کل بازارو خرید کرد نزدیک 300 تومن و آورد خونه. منم دو نوع غذا درست کردم و این دو روز از فرط کار هیچی نخوردم... استرس داشتم همه چی عالی باشه. خلاصه مهمونی گذشت و همه چی خوب بود رفتارم هم با خانوادش خیلی خوب بود.
حالا که نوبت خونواده من رسیده که دعوت کنه. سر یه موضوع کوچیک بهانه جویی کرد، نه تنها خرید نرفت الانم خوابیده انگار نه انگار من فردا مهمون دارم... دارم از استرس می میرم. این انصافه؟
مریم
Iran, Islamic Republic of
نسیم جان ، یه رگه خودخواهی و بی تفاوتی تو اکثر آقایون هست... جالبه با اکثر درد دل ها مشترکم، من همسرمو خیلی دوست دارم ولی اون انگار ازین حس کلافه میشه، البته حسم مزاحمتی براش ایجاد نکرده که مثلا روزی چندین بار باهاش تماس بگیرم .نه.معقولانه جهت دادم ،خب انتظار دارم او هم ابراز علاقه کنه ولی فقط در مواقعی که نیاز زناشویی داره غرورش رو فراموش میکنه،من دوست ندارم این باور در من بوجود بیاد که همسرم منو فقط بخاطر نیاز جنسیش میخواد.
روزهای تعطیل هیچ تفریحی نیست ...حتی اینکه با هم پیاده روی کنیم. روزانه شاید یم جمله هم بینمون رد و بدل نشه. خیلی عذاب آوره که حس کنی همسرت ملوس تشریف دارن و شما ساخته شدی که ناز ایشون رو بکشی!!!
یه چیزه جالب و خنده دار یادم اومد، توی یک برنامه ی تلویزیونی که چند وقت پیش پخش شد، هیچ مرد حاضر در استودیوی ضبط اون برنامه وجود نداشت که بلد باشه جمله ی عاشقانه ای خطاب به همسرش بگه!!!
چندین بار برای همسرم بصورت پیامک نوشته بودم که چقدر با او احساس امنیت دارم و دوستش دارم و تنها یکی از پیامم ها را جواب داده بود.
فکر می کنید در جواب کدام غزل عاشقانه رو برام نوشته بود!
ایشون فقط زحمت کشیده بود و نوشته بود:ممنونم!منم همینطور!
نسیم
Iran, Islamic Republic of
دقیقا مریم جون منم تو دوران عقد تقریبا هر روز زنگ می زدم و پیامک عاشقانه واسش می فرستادم اما اون فقط به یه جواب خشک و خالی بسنده می کرد تا جایی که منم کم کم حس کردم دارم یکطرفه بهش پیام میدم. واسه همین تصمیم گرفتم که دیگه پیام عشقولانه نفرستم.چون محبت بیش از حد هم برای طرف مقابل هم لوس کننده و اس و هم خسته کننده.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
خواهر باز من زنم بی احساسه وسنگ ....
مهرشید
Iran, Islamic Republic of
منم با نامزدم همین مشکلو دارم مدام قهر می کنه اصلا حرف نمی زنه دوست داره همش منتشو بکشم مثلا اینجوری بهش توجه می کنم کافیه نیم ساعت بهش زنگ نرنم یا غذای مورد علاقه ی خواهرمو براش درست کنم یا دسر درست کنم حتی اگه بعد از 1 هفته برم بیرون بیشتر از یک ساعت طول بکشه قهر میکنه یا با مامانم برم عروسی جنگ و دعوا قهر داریم اصلا نمی دونم چی کار کنم امشب با داداشش رفت بودن بیرون به من گفت قلبش درد می کنه من همش حالشو پرسیدم 1 ساعت رفتم شام بپزم زنگ زد متوجه نشدم 4 دقیقه بعد پیام دادم بهش حالشو پرسیدم زنگ زدم بهش اما جواب نداد دوباره قهر کرد نمی دونم چیکار کنم تا حالا تو زندگیم همچین آدمی ندیدم کافیه یه چی برخلاف میل آقا باشه دیگه تا چند روز قهره و من باید منت بکشم حتی مقصرم.نباشم باید عذر خواهی کنم اگه عذر خواهی نکنم تا چند روزم بخاطره این موضوع قهر می کنه بخدا این داستان نیست واقعیته نمی دونم چی کار کنم من بر خلاف میلشم کاری نمی کنم اصلا لجبازم نیستم فقط کافی برا یه کاره ضروری برم بیرون بعد از1 ساعت تموم نشه زندگیمو جهنم می کنه
مارال
Iran, Islamic Republic of
عزیزم منم همین مشکلا و دام نصیحت دوستانم اینه ک هر چی گفت فقط بگو چشم بعد ی مدتی خودش متوجه اشتباهاتش میشه من ابن کارو کردم جوتب داده گلم.موفق باشی
hasan
سلام میشه یکی کمکم کنه یه دو ماهی میشه عقد کردم خانومم مدام باهام قهر میکنه وقتی هم که قهر میکنه باید من برم پیش پدر مادرش خورد بشم تا باز باهام آشتی کنه واقعا من موندم چیکار کنم اخه کدوم خانومی تاریخ تولد همسرشا نمیدونه وقتی بهش میگم ازم ناراحت میشه سر همین یه هفته فهر کرد دیگم جواب نمیداد خواهشا اگه کسی میتونه کمکم کنه
مهدیه
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان
امیدوارم کسی از حرفای من خرده نگیره.ببینید زن باید همه جوره به مردش محبت کنه شما فقط کافیه گوش مردتون رو پر کنین فقط عزیزم جونم بگین بهش باور کنین روش زیاد نمیشه.وقتی از یه کاریش ناراحتین بهش نگین تو نباید اینکارو کنی در عوض بگین من دوست دارم اینطوری باشی... کلمه "تو" یه جورایی دعوا سازه
عزیزان میدونم سخته اما انتظار نداشته باشین بعد ۱ ماه که این رفتارو کردین مردتون خوب شه گاهی اوقات سالها زمان میبره .کاری نکنین ک بعدا افسوس گذشته رو بخورین با مرد خوب همه میتونن زندگی کنن اگه تونستین با یه مرد بداخلاق زندگی کنین اون مهمه بخدا محبت تو زندگی معجزه میکنه.مردا دوست ندارن حس زندانی بودن بهشون دست بده در عین حال ک محبت میکنین اجازه بدین حریم خودشم داشته باشه رفتارتون طوری نباشه ک ازتون زده بشه
مشکل ماها اینه ک زود خسته میشیم امیدوارم مشکل همه شما عزیزان حل بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
من حدوده هشت ساله ک ازدواج کردم و چار ساله با همسرم طلاق گرفتم با اینکه دهن بینیش زیاد مثل باده کمی ب این ور میوزه کمی ب اون ور ولی با این همه اشتباهات میخوام باهاش اشتی کنم ولی من زیاد پا در میون گذاشتم حالا میخوام اون پا در میون بذاره
زهرا
Iran, Islamic Republic of
سلام اولا که اینجا اومدیم مشکلاتمونو حل کنیم نه به هم توهین.دوما هر زنو مردی کامل نیستن درواقع هیچکس کامل نیست همه اشتباهاتی دارن.من هم مثل شماها مشکل دارم .اما از برادرای محترمی که گفتن زن کار کنه باید بگم کی گفته زن دوسنداره کار کنه.من عراقیم شوهرم ایرانیه .توخانواده ای بزرگ شدم که خبلی ازادانه فکرمیکنن و میگن زن کارکنه .از خدامه کارکنمو به شوهرم کمک کنم.مشکل اصلیم اینه که شوهرم واسه همه خرج میکنه به من میرسه میگه ندارم درحالی که خانوادم بهترین لباسارو از عراق میارن واسم یه قرون ازم نمیگیرن برای خود شوهرم هم کلی خرید میکنن.خانواده شوهرم ماه هستن اما شوهرم متاسفانه رفیق باز و لجوجه.برای خرید ماشین همه طلاهامو دادم که نره قرض کنه بابام هروقت از عراق میاد بهم کلی پول میده همرو میدم شوهرم وتسه قسط .ولی باز برمیگرده میگه تو درک نمیکنی تو خسیسی تو نمیذاری کسی بیاد خونت.درحالی که خیلی به خانوادش احترام میذارم و طوری شده که پدر شوهرم وقتی با اعتراض میگم چرا زیاد نمیاین خونم میگه راستش از بس میایم تو هی میری پذیرایی میکنی هی به زحمت میفتی دیگه رومون نمیشه مزاحمت بشیم.خب من عادتمه حتی توی خونه با شوهرم هم هیچی کم نذاشتم .خانوادشم مشکلو میدونن هرچی باش حرف میزنن فایده نداره.
زهرا
Iran, Islamic Republic of
درضمن اینم بگم که شوهرم از وقتی با من اشنا شده هفت سالی میگذره .دوساله ازدواج کردم یه سال عقد بودم چهارسالم تودوران عشق و عاشقی بودیم.خدایی هیچ مشکلی نداشت هیچ مشکلی.یهو بعد از ازدواج اینطوری شد.حتی یبار باباش بش سیلی زد و منم ناراحت شدم چون معتقد بود دختری از یه کشوری اورده اذیتش نکنه.ولی من دلم شکست رفتم باهاش صحبت کردم گفتم چرا زدینش.من راضی نبودم من شوهرمو دوسدارم.اصلا اوایل ازدواج به این رفتارای بدش توجه نمیکردم عوضش از همه لحاظ بش محبت میکردم طوری که خودش میگفت دیوونم میکنی چون هیچ زنیرو اینجوری ندیدم انقدر با عاطفه مهربونو خوش برخورد با همه.اینا هم سببش اینکه خانوادم بافرهنگن.جوری که خودشون بم یاد میدن هیچوقت نذار توی گردنت طلا بمونه درحالی که شوهرت مشکل مالی داره.وحتی خیلی خیلی بهش احترام میذارن.خانواده شوهرمم خیلی خیلی بافرهنگو مهربونن اما شوهرم متاسفانه اطرافیان روش تاثیر میذارن.
زهرا
Iran, Islamic Republic of
خب حالا خودتون بگید وقتی من این مشکلو دارم و همش میگه ندارم درحالی که میبینم واسه دیگران خوب خرج میکنه و بش میگم بذار کارکنم .من کامپیوتر خوندم و خیلی فرصت کار برام هست.میگه نه میگم چرا میگه محیط مردانه خوشم نمیاد.میگم بذار واسه مردم خیاطی کنم کمک خرج شم باز میگه نه.میگم برام توخونه کار بیار توی کامپیوتر که البته فرصتش هست میگه نه.خب دیگه من کجای کارم اشتباهه.به خدا بعضی وقتا میشینم باخودم فکرمیکنم میگم اشتباه من اینه که خیلی بش کمک کردمو از خوش گذرونیای خودم گذشتم به خاطر قسطاش بش زیادی پروبال دادم.
فریبا
Iran, Islamic Republic of
سلام ۴۶سالمه توزندگی خیلی سختی کشیدم تاامروز،الان ۳ساله ک وقتی دعوامون میشه چندماهی قهرمیکنه ب دلایل ک پیش میاد من پیشقدم میشم تااشتی کنه منداماد دارم دوست ندارم قهرمارو متوجه شه دفعه قبل ۷ماه طول کشیدالانم باز قهر کرده دیگه خسته شدم ازاین رفتارش جوه خونه ارومه بقول خودش رخت لباسم مرتب ب من میگه کاری داشتی اس بده خیلی کینه ی منم بد عادت دادم خیلی مع ذرت خاهی کردم ولی دیگه خسته شدم لطفا راهنمایم کنید
Iran, Islamic Republic of
باسلام
چهل وچهار ساله ازدواج کردیم همسرم همش قهر می کند اوایل حوصله داشتم جوان بودیم می ترسیدم بی راهه برود پا پیش می گذاشتم وآشتی می کردیم البته باخیلی ناز کردن او!ولی الان نمی توانم حدود ده سال با هم تواوت سنی داریم او دوست دارد حرفهایش را با کنایه بزند ولی الان دیگه حرف با کنایه هم نمی زند فقط قهر می کند هیچ وقت هم کوتاه نیامده وفکر می کند همیشه حق با اوست دیگه خسته شدم نمی دانم چه کنم الان شصت وهشت ساله است او هم خسته شده پارسال سی وهفت هشت روز آشتی بودیم امسال رو نمی دانم چه شود
نگین
Iran, Islamic Republic of
سلام
باپسری چندین ساله که دوستم
خیلی مغروره
همش ایراد میگیره از همه چی
هر طور دوست داره توهین میکنه و حرف میزنه
نه مثل ادم میزاره میره نه مثل ادم می مونه
خودمم نمیتونم تمومش کنم
بعضی اوقات ازش متنفرم
بعضی اوقات از فکر جدایی دیونه میشم
ادم حسابگر مفت خور منفعت طلب
که همه چی رو به نفع خودش میخواد
دوست داره همه چی زیر نظر اون باشه اون تعیین تکلیف کنه
باب میلشم نباشه که قهر و لجبازی و انتقامم گرفتن
اگه ده برابر تلافی نکنه زجر نده ول نمیکنه
واقعا خسته شدم
نه تحمل اشنا شدن با فرد جدیدی رو دارم
نه تحمل تنهایی
و نه تحمل این بی صفت و
چی کار کنم
بریدم
وامانده شدم بخدا
Russian Federation
نگین جان سلام عقلایی فکر کن و تصمیم محکم بگیر
Iran, Islamic Republic of
سلام ب همه ی خواهران خوبم خانما لطفا کتاب های رفتار با اقایون رو بخونید واطلاعاتی راجع اخلاق و رفتار مردا کسب کنید خیلی کمکتون میکنه مطمعن باشید جواب میده
پروانه
Iran, Islamic Republic of
هيچوقت درست نميشه. منم ١٣سال مشكل تو دارم. الان طوري شد تا حرف بزنم. تا حد مرگ ميزنم.الان ببري. خيلي بهتره كه بهترين دوران زندگيتو پاش بزاري. سخت هست ولي سعي كن.
محکوم
Iran, Islamic Republic of
سلام خانم نگین تمام صحبت هایی که دیگر دوستان داغ دیده مثل من در اینجا نوشتن گلایه هایه که کاملا یک طرفه ارزیابی شده ما آموزش ندیدیم که خودمون رو رفتار خودمون رو از چند زاویه مختلف ببینیم بر فرض مثال من شش ما پیش با یه خانم مطلقه ازدواج کردم در حالی که خودم ازدواج قبلی نداشتم روز اول ازدواج وقتی بیدار شدم خانم ازدستم عصبانی بود وقتی دلیلشو پرسیدم گفت پشت تو به من کردی خوابیدی گفتم تو خواب متوجه نشدم شروع کرد به ناسزا گفتن توهین های وحشتناک من شوکه شده بودم فقط دنبال لباسام می گشتم که فرار کنم با اینکه پدر مادرش صداشو می شنیدن هیچکدوم نیومدن بپرسن چی شده روزهای بعد فهمیدم خانم من بدبینه تو خیابون تا به یه دختر نگاه می کردم تا صبح روز بعد دعوا ناسزا پرخاشگری می کرد ایشون کاملا درست می گفت من نگاه کرده بودم و قبول دارم کارم اشتباه بوده سعی کردم رفتارهای اشتباه رو یا کارهایی که خانمم بهش حساسه رو انجام ندم و وقتی یک جارو اصلاح می کردم مشکل میرفت جای دیگه مثلا می گفت خوشتیپ کردی دخترا بهت نگاه کنن بعد شروع می کرد جهنم و روسرم خراب می کرد پیش خانوادش هرچقدر که می تونست و هرچیزی که به ذهنتون میرسه توهین و تحقیر می کرد و یک لحظه ام اجازه نمیداد که من تنها برم بیرون با خودم بردمش سر کار کتاب های روانشناسی گرفتم سعی کردم مثل یک بیمار باش رفتار کنم باهش صحبت کنم ولی هیچ نتیجه ایی نداد تا که یک روز فهمیدم چون فکر می کنه بهش خیانت می کنم اونم باید تلافی کنه این خیلی برام دردناک بود من قید همه چیزو زدم گفت رفیق بازی اونم جایی که پیام یکی از دوستامو جواب میدادم گفتم مگه پیام یکی رو جواب بدی می شی رفیق باز در کمال پرروی می گقت آره رفیق بازی می شه چرا جواب میدی چرا به تو باید پیام بدن !! عین شش ماه هیچ دوستی رو ندیدم عین یه برده نوکر کنار زنم بودم هرجا می خواست بره اجازه مرخصی می داد هرجا می خواستم برم باید بامن میومد همه چیزمو کنترل می کرد اونقدر فحش میداد که تا سه روز سردرد ممتد می گرفتم بعد دندون درد می گرفتم بعد میزد به معدم شش ماه تمام فقط با راننده تاکسی ها دردل می کردم هرچقدر هم عاشق باشید بالاخره یجا میبرید کم میارید دلتون برای یه لحظه آرامش میمیره برای خود قبلی تون که به زحمت می تونید بخاطر بیارید من با تمام عشقی که داشتم بریدم کمرم شکست روحم تکه پاره شد و فکر می کنم تمام گناهام از روز اول تا همین سی سالگی تو این شش ماه پاک شد و چند روز دیگه به شکل محضری جدا می شم شمارو بخدا قبل ازدواج مشاوره برید تست شخصیت می گیرن بهتون می گن که می تونید باهم زندگی کنید یا خیر اگه گفت نه حتما به احساساتتون تسلط پیدا کنید و ازدواج نکنید خواهش می کنم حرف روانشناس ها گوش کنید ما تو مملکتی هستیم که هشتاد میلیون بیمار روانی توشه در واقع ایران یه تیمارستان بزرگه از پول ویزیت نترسید منه احمق گفتم چرا هزینه کنم در حالی که هر چی بگه باز ازدواج می کنم اگه من دویست هزارتومن هزینه مشاور می کردم الان خیلی ازاین زخم ها درونم نبود بیست میلیون بیهوده خرج نمی کردم برا همتون آرزوی خوشبختی می کنم
نازنین
Iran, Islamic Republic of
سلام واقعا شما حقیقت رو گفتید نامزد من با اینکه خیلی ادعای دوست داشتن منو داره ولی اصلا انگار من توی زندگیش نیستم من توی زندگی خودم هیچکاره ام . وقتی هم حرفی میزنم باید خودمو واسه کتک آماده کنم . درصورتی که قبل از ازدواج عاشق هم بودیم اگر اونوقت رفته بودیم مشاوره الان اینطور نبود ....
hh
Iran, Islamic Republic of
خوب هست
کامران
Iran, Islamic Republic of
دوستان سلام چنی پیش یکی از روانشناسان معروف صحبتی میکرد و اون این بود که انسان گاهی فکر میکنه با ازدواج زندگیش کامل میشه ولی واقعا اینطوری نیست و من هم با این نظر موافقم هرگز فکر نکنید با ازدواج کامل میشوید
خصوصا در ایران
هانيه
Iran, Islamic Republic of
من فك ميكردم فقط من و شوهرم هستيم ك بحث ميكنيم و بعدشم قهر
الان ك نظرات رو خوندم خدارشكر ميكنم ك ديگه اينجوري نيستيم
دعوا ميكنيم بحث ميكنيم قهر ميكنيم ولي ن ديگه اينجوري
اوايل ازدواج بيشتر قهر ميكرديم اماا الان خييييييييلي بهتر شديم خداروشكر
تو رو خدا بريد با هم بسازيد
سعي كنين كوتاه بياين
ي كم مطالعه كنين در مورد زندگي زناشويي
خدا رو هيچوووووقت تو زندگي فراموش نكنين چ تو خوشي ها چ تو ناخوشي ها
Ozra
Romania
سلام .خانمای عزیز گذشت زمان چیزی رو حل نمیکنه مگر از راه مشاوره و خواستن دو طرف .من ۳۷ ساله که بخاطر ترسام ،نداشتن پشتوانه اقتصادی و خانوادگی ،شرایط بچه هام کوتاه اومدم ،جنگیدم ،حرف زدم ،قهر کردم ولی اوضاع روز به روز بدتر شد .ایشون از اول رفیق باز اهل دود و دم و بدون برنامه ریزن بودن و هستن .الان تو این شرایط با وجود عروس و دوماد واقعا دارم زجر میکشم ولی فعلا کاری نمیتونم بکنم .نمیدونم اگه روز شرایط مهیا شد قادر به جدا زندگی کردن هستم .خانومای جوون خودتونو تو شرایط من نذارید .اگه سعی کردید دیدی نمیشه جدا شید .
ایسا
Iran, Islamic Republic of
من الان 6سال ازدواج کردمه و شوهرم همش باهام بحث داره وفقط از الفاظ زشت به کار میبره چیکار باید بکنم
s.a
Iran, Islamic Republic of
لطفا بهم کمک کنین منو شوهرم الان ۷سال کشته مرده هم بودیم اون خیلی اذیتم میکرد الان ۶ماه اذدواج کردیم چند بار بحثمون شد کتکم زد بعد میومد معذرت خواهی میکرد ولی الان دیگه چون یشب با دوستاش نرفت بیرون چند روزه بام قهره امروز اوردم خونه باباش به مادرش گفت ببر تحویلش بده ولی خونوادش منو دوسدارن خودش رفت دادگاه درخواست طلاق داد من الان خونه باباشم نمیدونم باید چیکار کنم
s.a
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا بگید چیکار کنم حالم خیلی بده
نگرانتم
Iran, Islamic Republic of
سلام حتما ازش جدا شو جون اون هنوز به اون بلوغ عقلی نرسیده که بتونه یک زندگی را اداره کنه خودت و آینده خودت بخاطرش خراب نکن
زن
Iran, Islamic Republic of
از من میشنوی مثل ما بد بخت نشو اگه بچه نداری طلاق بگیر خودتو راحت کن خاک بر سر مردی که قدر زنشو نمیدونه
لیلا
Iran, Islamic Republic of
وقتی نمیخواد بری بهتره
بی نام
Germany
منو همسرم چهار ماهه ازدواج کردیم ونامزد هستیم ولی تواین چهارماه
ثنا
Germany
سلام
در مورد كليت موضوعي كه گذاشتين خيلي با قهر موافق نيستم شايد يك زمان هايي در بعضي افراد جواب ميداد ولي به نظرم تو جامعه ي امروزي كه اين همه آزادي اونم در هر ساعتي از شبانه روز براي زن و مرد وجود داره قهر فقط و فقط باعث دورتر شدن از هم ميشه .
قديم اگه قهر ميكردن زن و شوهرا جايي براي فرار نداشتن و در نهايت كلافه ميشدن و به رفتاراشون فكر ميكردن و زودتر تمومش ميكردن ولي الان با وجود شبكه هاي اجتماعي و اين همه تكنولوژي شايد قهر خيلي خيلي بهترم باشه براشون چون ديگه كسي نيست غر غر كنه پر از دوستاي مجازيه كه همشونم مهربونن چون تو زندگي واقعي نيستن و وارد مشكلات نشدن
آدما حساسن و دنبال ارامش و همدلي و اولين جنس مخالفي كه كمي توجه نشون بده طرف و به سمت خودش ميكشونه و زندگي زناشويي رفته رفته از هم دور و دورتر ميشه
يه جا به خودش مياد طرف ميبينه ديگه طرف مقابلشو اصلن دوست نداره و جذب اون دنياي مجازي شده .
در كل گاهي قهراي كوتاه و مقعطي در صورتي كه حالت سرسنگيني باشه بيشتر تا قهر خوبه كه حتي زن و شوهر به هيچ عنوان جاي خوابشونو عوض نكنن ولي كوتاه مدت قهر وقتي طولاني بشه و به دفعات اولش سخته ولي كم كم به طرفين ياد ميده بدون همم ميشه زندگي كرد و من موافق اين قسمت نيستم .
اگه دو نفر نميتونن با هم بشينن و مشكلاتشونو خودشون حل كنن بهتره از يه روانشناس و نيروي متخصص كمك بگيرن . و بهتره آدما ياد بگيرن كه بحث كردن براي قبولوندن حرف خودمون به طرف مقابل نيست و دعوا نكنن بحث يعني صحبت سر مشكل و رسيدن به يك نظر واحد براي راحت تر زندگي كردن ادامه راه .
دوستاني كه در دوران نامزدي اين همه مشكل دارن و مرتب جنگ و جدال اصلن توصيه نميكنم ازدواج كنن و پيشنهاد ميكنم حتمن از يك نيروي متخصص كمك بگيرن حتي اگه طرف مقابل قبول نكرد روانشناسو تكي برن و مشكلو درميون بزارن .
افراديم كه ازدواج كردن حتمن تمام تلاششونو براي ساختن و درست كردن ادامه راه بكنن ما آدما سريع ميخوايم صورت مسئله رو پاك كنيم چون از همه راحت تره برامون .
طلاق آخرين راهه . اصلن مخالف طلاق نيستم ولي ميگم آخرين راهه .
ماهان
Iran, Islamic Republic of
سلام بنده 28 سالمه و سه ساله عقد کردیم من فقط سال اول عقدم با خانومم رفت و آمد داشتیم که تو این یه سال از محبت بگیر تا پول هر چی فکرش رو بکنید ریختم پاش ولی در عوض اون همیشه دنباله غر زدن و ایجاد تشنج بود سر چیزهای الکی تا اینکه بعد از یکبار دعوای بچگونه گذاشته رفته و من الان یک سال و نیم هستش که ازش خبر ندارم. و مهریه اش رو هم گذاشته اجرا.
من چندین بار با خانواده رفتم دنبالش ولی نه خودش و نه خانواده اش حاضر نشدند بیان بشینیم صحبت کنیم.
الان واقعا موندم هدفش چیه؟
اگه دوست داره چرا ولم کرد و رفته و مهریه اش رو اجرا گذاشته.
و یا این که دوستم نداشته و دنبال پول بوده؟
نمیدونم واقعا گیج شدم اگه میتونید راهنمایی ام کنید تا من تکلیفم رو بدونم و سر در گم نباشم.
ممنون
نازنین
Iran, Islamic Republic of
سلام خانمتون اگر واقعا دوستتون داشت یک سال شما رو رها نمیکرد پشیمون میشد .
خانمها اگر کسی رو دوست داشته باشن پاش میمونن حتی اگر توی بدترین شرایط باشن ... بنظرم یه صحبت کنید باهاش اگر هم که سر لج افتاده بنظرم طلاق بگیرید اینطور میتونید یه زندگی تازه رو شروع کنید
.....
Iran, Islamic Republic of
زن موجودی ساخته شده از احساسه برای محبت کردن ودوست داشتن ومحبت دیدن ،جناب ی سال ونیم زمان زیادیه ،اما شما اگر خواهان زندگی خودتون هستید تمام راهها رو برای بهتر شدن انجام بدید ودلیل اینکار رو ازش حتما بخواهید ،یعنی تمام تلاشتونو انجام بدید اگر نتیجه نداد،یا خودش واقعا نخواست اونوقت تصمیم درست زندگیتونو بگیرید سعی نکنید خودتونو با افکار خوش بینانه متقاعد کنید بهتره که خودتون حرفتونو بزنید اجرا گذاشتن مهریه لزوما به معنی جدایی نیست،شما دنبال پیداکردن گره ی کور زندگیتون باش قطعا نتیجه میده ..طلاق آخرین راهه بهترین راه نیست ی دکتر برای تمام بیماراش ی جور دارو تجویز نمیکنه.
ماهان
Iran, Islamic Republic of
خواهشا راهنمایی ام کنید.
ممنون میشم راهنمایی ام کنید.
خوشبخت
Germany
به نظر من چه زن چه مرد یکم کوتاه بیاد مشکلی پیش نمیاد من خودم مشکلات مشابه رو داشتم و فک میکردم دیگه مورد علاقه طرفم نیستم ولی اومدم رویه خودمو عوض کردم مثلا وقتی به پوششم گیر میداد جای اینکه گیر دادنشو ببینم دوس داشتنشو دیدم یا همش با روی خوش باهش برخورد کردم باور نمیکنید ولی ١٨٠درجه عوض شد الان الویت زندگیش حتی بیشتر از خانوادش منم چون باورش کردم و خواسته هاشو درنظر گرفتم اونم منو گذاشت تو الویتش
باور کنید اگه همه چی دوطرفه باشه قابل حله
ماهان
Iran, Islamic Republic of
شما درست میفرمایید.
خوب ولی من مشکلم اینا نیستش.
الان با شرایطی که بالا تعریف کردم تکلیف من چیه چیکار کنم.
واقعا سر در گم شدم.
لطفا راهنمایی کنید.
سلام
Afghanistan
من هم یک نیم سال شده از عروسی مان بگذره من اورازیاددوسش دارم اون هم میدانم دوسم داره زیادنازمیکنه سرم بعضی وقتانمیتانم بعدش اون همان لحظه همریشه و حال هم قهراست
سحر
Afghanistan
راستش راهی حل چی است که چطومیتانیم ارقهربنیشینیم
نازنین
Iran, Islamic Republic of
سلام من الان دوساله که عقد هستم ... قبل از عقدم نامزدم حدود چهارسال رفت و اومد تا بابام قبول کرد بامن ازدواج کنه حتی خودمم اولاش راضی نبودم تا خودش منو راضی کرد خلاصه که باعشق باهم ازدواج کردیم . الان عقدیم .اون الانم خیلی منو دوست داره ولی اصلا برای نظرات من احترام قائل نیست تا بخوام حرفی یا نظرخواهی بکنم یا با مسخره بازی جواب میده یا اینکه میزنه . سر مسائل خیلی کوچیک بحثمون میشه و اونم بیشتر وقتا میزنه منو درصورتی که من هیچی هم نمیگم . خیلی دوستش دارم ولی دیگه از این وضعیت خسته شدم از طرفی هم دوست ندارم طلاق بگیرم . وقتی منو میزنه بعدش پشیمون میشه حتی گریه میکنه ولی یه روز نگذشته دوباره همون اخلاقش رو پیدا میکنه .
نمیدونم چیکار کنم گیر کردم
hamed
Iran, Islamic Republic of
سلام
امشب بعد 7 سال زندگی مشترک و بگو مگو های فراوان با 2 تا بچه به این نتیجه رسیدم که نتنها دیگه علاقه ای به زنم ندارم بلکه ازش متنفففففرم
علی
Iran, Islamic Republic of
سعی کن لحظات خوبی که کنار هم داشتین و مدام به خودت یاداوری کنی زندگیه مشترک همیشه دستخوش همین بگومگوها بوده و ادامه داره .اما تا واسه خوشبختیت تلاش نکنی و از خیلی چیزها نگذری لذتبخش نیست
علی
Iran, Islamic Republic of
منم همین مشکل رو دارم و مشغول مطاالعه هستم
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام
reco
Iran, Islamic Republic of
سلام به همه
آقایون و خانوما
اگه همسرتون خصوصا زن بدون اجازه بره گوشیتون رو چک کنه چکار میکنین؟اصلا"نظرتون چیه؟آیا این کار خانوم یا آقا درسته؟خصوصا" اینکه بدونین باعث ایجاد یک قهر و دعوا و کدورت بشه
Elnaz
Iran, Islamic Republic of
سلام کمکم کنیدشوهرمنم عین بچس همش میره توبغل مامانش یامامانش بغلش میکنه بخداازین کارواقعابدم میادخیلی خوبه فقط این اخلاقش واقعازجرم میده بچگونع دوست ندارم رفتارکنه کمکم کنیدکه چیکارکنم.تذکرهم دادم ولی گوش نمیده
میلاد
Iran, Islamic Republic of
خوب مادرشه تو شدی بچه عزیزم واقعا نمیدونم چرا اینجوری با هم میکنن متاسفم براتون
عادل
Iran, Islamic Republic of
با سلام بنده شیش سالی میشه که ازدواج کردم همسرم خیلی پور توقعه کارم ازاده و همیشه خاستشو میخاد بهر قیمتی توانشو ندارم الان هم یک ماه قهره چیکار باید کرد ممنون
Iran, Islamic Republic of
سلام محلش نذار منتشو نکش تا دوسه ماهم قهره باشه بهش زنگ نزن خودش ادم میشه شوهر منم همینجوری بود منت نکشیدم ول کرد
مهدی س
Iran, Islamic Republic of
خانواده زنم مخصوصا پدرزنم واقعا زندگیمون رو جهنم کرده ... پدرزنم زنم رو شستشوی مغزی داده و وادارش کرده از من و پدرم به اتهام کلاهبرداری شکایت کنه و تو مخش کنه که ما سرش سر خرید خونه کلاه گذاشتیم ... در حالی که قاضی و هزار تا وکیل و مشاور همشون گفتن اصلا کلاهبرداری نیست و پدرزن شما میخواد تو رو از زندگیشون بندازه بیرون ... بدبختی اینه که سکه 500 تاست !!!
سپیده
Iran, Islamic Republic of
سلام من ۸ ماه که نامزد کردم و البته یکسال از آشناییمون میگذره و تو این مدت دو بار دعوای جدی داشتیم ولی دعواهای ما با جروبحث و داد و بیداد نیست من وقتی ناراحت میشم عادت دارم سکوت کنم و تو لاک خودم فرو برم جواب پیامها و تماسش رو نمیدم که یه وقت تو عصبانیت یه حرفی نزنم که باعث ناراحتی و بی احترامی بشه بعد چند روز که آرومتر شدم حرفام رو خیلی مودبانه مینویسم و براش ارسال میکنم که بخونه اما متاسفانه هربار که اینکارو کردم حرفامو نخونده و به تلافی چند روز نبودنم اونم قهر میکنه و کلا جوابمو نمیده، من نمیدونم شاید کار من اشتباه باشه ولی من از روز اول در مورد خودم اینو گفته بودم که آدم توداری هستم و وقتی که ناراحت و عصبانی باشم فقط سکوت میکنم و میرم تو لاک خودم تا ازم پرسیده نشه توضیحی نمیدم حتی خانواده و اطرافیانم هم متوجه بحث کردن ما نمیشن، دفعه قبل بعد دو هفته که آشتی کردیم خودش جریان رو به خانوادم گفت خانوادم جاخوردن گفتن اصلا خبرنداشتیم چیزی بروز نداده بود، ولی هربار که من ناراحت میشم علیرغم اینکه متوجه ناراحتی و دلخوری من میشه حتی به خودش زحمت نمیده ازم دلیل ناراحتیم رو بپرسه، میبینه پیدام نیست اونم ول میکنه میره، خودم بعد چند روز صبر کردن مجبور میشم دلیل دلخوریم رو بگم حس میکنم اصلا هیچ حس و علاقه ای بهم نداره!!!! وقتی با هم هستیم خیییلی خوب و مهربونه مرتب برام کادو و گل و ... میگیره با مناسبت و بی مناسبت اما کافیه از چیزی دلخور بشم کلا منو میذاره کنار انگاری، ممنون میشم راهنماییم کنید که چکار باید بکنم؟ آیا رفتار من اشتباه بوده؟ اگر اشتباه کردم با توجه به رفتار نامزدم بگین چجوری باید متوجهش کنم که از دستش ناراحتم؟
محمدحسام
United States
صبروتحمل
ابوالفضل
Romania
سلام من و دوست دخترم تصمیم گرفتیم باهم ازدواج کنیم و الان نامزدیم اون قبل نامزدی بهم قولایی داده بود و بهشون عمل نکرد گفت نمیدونستم انقدر سخته والا نمیدادم .همیشه هم میخواد حرف حرف خودش باشه و فکر میکنه از من بیشتر میدونه و همش لج میکنه و حرف دیگران از حرف من براش مهم تره ،وقتیم قهر میکنیم من حتما باید برم نازشو بکشم نمیدونم چکار کنم میترسم همه قولایی که داده و بعدا میده هم الکی باشه
مهدیه
Iran, Islamic Republic of
سلام همسر من خیلی مشکلات داره و میدونم که ناراحته و درکش میکنم ولی چند روزه همش سرم داد میزنه و پرخاش گر شده.
زود رنج شده و زود عصبی میشه
باید چیکار کنم
??
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان ..توکل داشته باش بعدم باهاش کنار بیا اخه منم توزندگیم همینطورم توقع کمی ازش دارم خواسته کم ولی باهام بد رفتاری داری فقط میخوام خوش اخلاق باشه اگه ی کاری چیزی ازس خواستم همش پشت گوش ننداره خسته شدم بخدا
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان ..توکل داشته باش بعدم باهاش کنار بیا اخه منم توزندگیم همینطورم توقع کمی ازش دارم خواسته کم ولی باهام بد رفتاری داری فقط میخوام خوش اخلاق باشه اگه ی کاری چیزی ازس خواستم همش پشت گوش ننداره خسته شدم بخدا
امیر
United States
من یک راهنمایی می خواستم از همه افراد و یا شاید مشاورین.
من و همسرم خیلی همدیگر را دوست داریم من هرگز تا بحال به همسرم خیانتی نکرده ام ولی مدتی است همسرم بسیار حساس شده. اگر خانمی به من تلفن کند یا من نباید پاسخ دهم یا باید با لحنی بسیار تند و خشن صحبت کنم.
به من می گوید چرا خانم ها در محل کار هستند اگر تو می توانی باید آنها را اخراج کنی. نسبت به همه زنها مظنون است. حتی اگر با هم خرید می رویم نباید سراغ صندوق دار/فروشنده زن بروم. اگر از زنی سوال کنم مشکل ساز خواهد بود. من هم در کار و هم در منزل واقعا به مشکل خورده ام. بعضی اوقات اینقدر روی موضوعات ساده و بی اهمیت در خصوص زن ها با من بحث می کند که کار به دعوا می کشد و تا جایی که بشود سعی می کنم آرام باشم ولی انگار زن من با تمام زنهای دنیا مشکل دارد و اغلب همه را فحش می دهد و انتظار رفتار بد را از من دارد. بعضی اوقات فکر می کنم اعتماد بنفسم را دارم از دست می دهم. حتی نمی توانم به مسوولیت های کاری که احتمالا در آن زن ممکن است وجود داشته باشد فکر کنم. من آدم فعالی هستم ولی اینقدر زن من حساسیت دارد ناخواسته در کار سعی کرده ام تنها باشم و در تیمی نباشم تا هر روز منتظر بازخواست و دعوا با همسرم باشم.
طوری شده ام که فکر می کنم ایکاش در شهری که همه آنها مرد باشند زندگی می کردم
واقعا نمی دانم چکار کنم
اگر راهنمایی بفرمایید ممنون هستم
من
Iran, Islamic Republic of
سلام ب همه من سال 83 ازدواج کردم سال 90 طلاق دادم 2 پچه دارم یکی 12سال یکیش 11سال دو تاشم پسره الان میشه 4 ماه ازدواج کردم خانم با پچه ها خوبه ولی ی اشتباهاتی داره هر چیزی بهش میگی گریه میکنه یا پچه ی چیزی میگه گریه میکنه چیزهای کوچک گریه میکنه وقتی گریه می کنه من عصابم خورد میشه
aydin
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان من 3 ماهه با یک دختر 23 ساله از یک شهر دیگه نامزد کردم اما هیچ صمیمیتی بین من و نامزدم نیست مشکل ما اینه که اون راحت طلب و حجاب شو رعایت نمیکنه وقتی می خوام رعایت کنه میگه به من گیر میدی اما من نمیتونم نگاه دیگران رو به ناموسم تحمل کنم دومین مشکل ما وقتی از من خواسته ای داره و من قبول میکنم رفتارش دوستانه است تا حدی که اون قبل از من بهم اس میده ولی وقتی با خواسته اش مخالفت میکنم زود ناراحت میشه و گوشی رو قطع میکنه و دیکه اس نمیده و وقتی من اس میدم نوع جوابش طوریه که من میبینم براش غریبه هستم لطفا کمکم کنید
شیما
Iran, Islamic Republic of
من هم ده ساله که ازدواج کردم شوهرم خوب بود دوستم داشت ولی الان یک سالی میشه که اخلاقش عوض شده میگه خونه پدرت نرو از خونه بیرون نرو از پدر مادرم بدش میاد من هم بخاطر دوتا دختر ام باهاش زندگی میکنم بخاطر حرف مردم میگم دشمن به شاد میشم خیلی هم قهر میکنه از بس قهر میکنه نمیتونیم یه کلمه با هم حرف بزنیم زود قهر میکنه واقعا نمیدونم چی کارش کنم بهم میگه برو قبالتا بزار اجاره بگیر برو خونه بابات میگه من نمیخواستمت چی کارش کنم
نفس
Iran, Islamic Republic of
سلام من هشت ماهه نامزدم خیلییی هم دوسش دارم اما به نظرم اون اصلا منو دوس نداره میگه که دوسم داره اما با کاراش بیشتر داره میفهمونه که دوسم نداره خیلیییی خسته شدم از بس گریه کردم یگه خسته شدم حتی چند باری هم خواستم خود کشی کنم یبارم با یه دختره تو تلگرام چت میکرده از نظر اون اصلا مشکل نداره دیگه بریدم نمیدونم چیکار کنم شما بگین چیکار کنم خیلییی دوسش دارم حتی بیشتر از خودم حتی بخاطرش شبو روز گریه میکنم
زهرا
Iran, Islamic Republic of
سلام
من سه ساله ازدواج کردم.دو سال هم نامزد بودیم.شوهرم عادت داره سر هر مسیله ای قهر کنه.اوایل اذیت میشدم ولی الان منم عادت کردم.قهرهای دو سه ماه هم داشتیم.دوست دارم جدا شم ولی به خاطر ابروی خانواده ام نمیتونم کاری کنم.خانواده تو شهرمون خیلی مطرحن و من نمیخوام سرکوفت دیگران رو بشنوم.خیلی افسرده ام.واقعا بریدم.
Iran, Islamic Republic of
😔😔😔😔😔
Iran, Islamic Republic of
منم شش ماهه عقدم همش قهر میکنه الانم خودم منت کشیدم ولی الان ده روزه قهر کرده منم زنگ نزدم بهش مامانم گفت اگه دوماهم زنگ نزد دیگه بهش زنگ نزن تا ادم شه دیگه قهر نکنه
Iran, Islamic Republic of
منم شش ماهه عقدم همش قهر میکنه الانم خودم منت کشیدم ولی الان ده روزه قهر کرده منم زنگ نزدم بهش مامانم گفت اگه دوماهم زنگ نزد دیگه بهش زنگ نزن تا ادم شه دیگه قهر نکنه
Germany
سلام همسرم چندروزی که پا فشاری داره که زندگی نمیکنم طلاق میخوام دوتا دختر دو قولو دارم من میگم زندگی کن ولی گاه میگه من تصمیم میگیرم گاه میگه زندگی نمیکنم همشم با مادرش پدرش مسافرت میره میگه دوست ندارم باتو بیرون برم من چکار کنم کمکم کنید
کامله
Egypt
نامزدم یک روز همرایم خوش است دو روز قهر است هر چه کوشش میکنم همراه اش خوب باشم اما نمیشه
Canada
سلام من ۸ماه که نامزد کردم ولی تویه هفته توروزش فقد دعوا میکنیم
خانومم مانتوی هست ولی من دوس دارم چادور بپوشه میپوشه ولی میگه جای دوری که رفتیم من باید مانتو بپوشم منم میگم تو باید کلن چادوری باشی
اونم میگه نمیشه یا مثال من میگم فلان کاری رو باید بکوتوی اون واسه هرکارش یه شرتی میزاره به من میگه موهای سینتو نباید بزنی تیشتر نباید بپوشی موهاتو باید کوتاه باشه گردن بند نباید بندازی فقد لباست اولو اخر باید استین بلند باشه اون هرچی میگه من انحام میدم میگم تو هم باید این کارو کنی باکلی التماسو جنگو دعوا یا اون کارو میکنه یا میزنه زیره گریه یالج میکنه نمیاد نمیدونم چه کاری کنم واقن بوریدم شما بگین من چه کارکنم
رومیسا
Iran, Islamic Republic of
سلام،من الان یک سال و سه ماهه نامزدهستم شوهرم خیلی بهم گیر میده الکی بحث میکنه یه بحث رو انقد کش میده دیوونه میشم البته بیشتر از طریق پی ام دادن وگرنه وقتی پیش همیم خیلی خوبیه من بعد چهار سال بهش جواب مثبت دادم همکلاسی بودیم،من اگه برم بازار یکم دیر بیام یا یکم هوا تاریک بشه برگردم عصبی میشه میگه تو بهم اهمیت نمیدی برام ارزش قائل نیستی،نمیدونم چکار کنم خسته شدم از این رفتارش
آراد
Iran, Islamic Republic of
سلام ۱۲ ساله ازدواج کرد یه پسر ۶ ساله دارم زن پرخاشگری دارم همیشه سر کوچیک ترین موضوع بحث میکنه تند تند قهر میکنه آخر سر بخاطر که پسرم ناراحته پاپیش میزارم واسه آشتی با هیچ کس از فامیلها
خودم رفت و آمد ندارم چون خونه هر کدوم که میریم تا چند روز حرف درست میکنه همرو بخاطر زندگیم کردم عید به عید ولی به خودش که میرسه دوست داره خونه همشون بره و بیاد من خودم بچه طلاقم واسه همین نمیخام پسرم مثل من بشه چون اوایل ازدواج از نظر مالی مادر زنم کمک کرده اینو کرده برگ برنده هی تو سرم میزنه میگه تو باید به خانواده من احترام بزاری ولی تو مادرت کاری نکرده واسمون باید بیخیال شی بین من و مادرم فاصله انداخته دیکه داره از خودم و مرد بودنم بدم میاد دیگه به ته خط رسیدم چند بار به خودکشی فکر کردم باز بخاطر پسرم پشیمون شدم زنم دوست داره زور بگه دیگه ۱سالیه سرد شدم نسبت بهش یه منطق خاصی داره جالب اینجاست یا باهام قهره یا قربون صدقم میره نمیدوم چجوریه تو این ۱۲ سال تابحال نگاه چپ به کسی نکردم هر وقت دعوامون میشه میگه بریم جدا شیم بهد چند روز پشیمون میشه در ماه ۱۰ روزشو باهام قهره هر وقت مردایی رو که به زنشون زور میکن میبینم حسرت میخورم میگم خدایا این همه زن مظلوم چرا این زن پرخاشگر نصیبم کردی نمیدمنم چیکار کنم تصمیم گیری هم واسم سخت شده نه برادر دارم مشورت کنم نه پدر نه خواهر اصلا نمیدونم دیگه باید زنده باشم یا نه
مهدی
United States
از زندگی سیرم
شیوا
Iran, Islamic Republic of
شوهرم خیلی منو اذیت میکنه .امشب بهم گفت برو به سلامت یعنی طلاق.خیلی بی معرفته دمت گرم
ا. د.
Iran, Islamic Republic of
به نام خالق آشتی
قهر کودکانه ترین و غیر منطقی ترین رفتاریه که وقتی همسرم انجام میده گوشه گوشه ی احساساتم خشک می شه و کل قفسه سینم منقبض میشه.
گاهی سر اینکه کاری رو انجام ندادم با من قهر می کنه و نمی دونه که قهرش یک روزی کاری من رو ازم میگیره و دیگه انگیزه ای برای انجام کارایی که ازم بخواد ندارم.
امروز سر اینکه چرا من عصبانیم باهام قهر کرد، و هر چقدر گفتم عصبانی نیستم، وقتی به کار مزخرف اصطلاحا سرسنگینی کردن با عزمی راسخ ادامه داد شدیدا عصبانی شدم.
به نظرم زن و شوهر متاسفانه در بدی ها، تمایل به رفتار آینه ای دارن. ازین باب میگم که جدیدا منم دارم تمایل به قهر کردن پیدا می کنم و خیلی نگران این موضوع هستم. به طور متوسط ما بیش از دو روز یک بار بحث خشن و بعدش قهر ایشون رو داریم. خشن شدن بحث یک سمت که من ازش بیزارم، قهرش یک سمت دیگه. خونم به جوش میاد.
در این متن نوشته شده بود آقایان هم جدیدا قهر می کنن. نظر به اتفاق درونی که برای خودم در حال رخ دادنه، حداقل در کیس های شبیه به من دو علت وجود دارن که مرد رو یا عصبانی یا قهرکننده ی قهار (!) میکنن:
اقتدار شکنی از طریق قهر

اقتدار مردتون رو بشکنید تا پرخاش فعال یا غیرفعال از خودش بروز بده. باهاش قهر کنید تا پرخاش دائما غیرفعال ازش ببینید. قهر یکی از بزرگترین مصداقهای روشهای شکستن غرور مردتونه.

اگر این دو کار رو میکنید، تبریک میگم. سوار بر مرکب شیطان می تازید!
مهديه
Netherlands
بنظر من مرد بايد بلد باشه زن رو عاشق خودش کنه اونوقت زندگيش بههههههشت ميشه....همين خود من ي زنم....هزااااربار ب شوهرم گفتم احساسمو درک کن بهم توجه کن ... مث روز اول باهام برخورد کن....منم اوني ميشم ک تو ميخاي .ميشم ي فرشته برااات...باجونه من زن توجه ميخاد...دلبري ميخا....اکثر اقايون بلد نيستن...مهارتشو ندارن...خب زن ميشکنه زود...خلقش تنگ ميشه... کاش يکم مطالعه ميکردن ...شوهر من هزاربار ازش خاستم ک بهم توجه کنه...مخصوصا دوست دارمشو بموقع بهم بگه... لبخند داشته باشه حداقل يبار در روز...نگاه عاشقونه بهم بکنه...واقعا يني يخته اقايووون...دلم ميخاد فقط گريه کنم....من خيلي دوسدارم براش بهترين باشم اما اون شرايطو بهم ميريزه....مهارت مهمه ک اونم با مطالعه و کلاس بدس مياد....
Iran, Islamic Republic of
درست عین من
جهانگیر
Iran, Islamic Republic of
با سلام بیست هفت ساله با همسر م زندگی می کنیم سه تا پسر دارم زنم خیلی بدخلق است بالاخره با هزاران مشکل ساختم سنم بالا رفته چند روز پیش بخاطر مشاجره قهر کرده خونه پدرش است رفته از من شکایت کرده برام از کلانتری اخطار آمده با وسادت برادرم و پدرش وبرادرش رفته رضایت داده حال من از شما عزیزان میخواهم منو راهنمایی کنید چطور با همچنین آدمی مجددا سر به یک بالش گذاشته ادامه زندگی بدم هر ثانیه به روش نگاه می کنم احساس میکنم دنیا برام سیاه شده اصلا اصلا بهش اعتماد ندارم از طرفی هم سه تا بچه ازش دارم لطفا راهکار بدهید
Iran, Islamic Republic of
شوهرم بهم خیانت میکنه اصلابا من رابطه نداره هر چین بهش میگم جواب نمیده راه چاره چی کمکم کنید
ارمیتا
Iran, Islamic Republic of
سلام .یک سال و هشت ماه است عقدیم راستش خیلی قهر میکنه قهرهای طولانی کلافه م میکنه نمیدونم چ کنم؟ چندین بار خواستم به جای قهر باهم حرف بزنیم اما فایده نداره وقتیم حرف میزنیم حرفای منو قبول نداره و همش میگه تو فکر و ذهنت بچه هست نمیدونم واقعا چ کنم منم طاقت دوری و قهرش رو ندارم و اذیت میشم حتی شده جلو هم برم اما محلی نده .تو رو خدا یه راهی بهم بگید چ کنم تا اشتی کنه خستم
زیبا احمدپور
Netherlands
ممنون خیلی مفید بود
0
Iran, Islamic Republic of
لعنت به هر چی عقد و ازدواجه
Iran, Islamic Republic of
سلام میخواستم بگم من سه ساله نامزدیم و من فکر میکنم خانومم باکسی رابطه داره و همیشه سر هیچی خانومم باها دعوا میکنه قهر میکنه باید چه کنم
Iran, Islamic Republic of
یکم خوشبین باشید
Iran, Islamic Republic of
منم خسته شدم بخدا دیگه نمتونم دارم دیونه میشم چراکسی نیست بدادم برسه خدایاچکارکنم
Mozhgan
Iran, Islamic Republic of
من یک سال و سه ماهه تووعقدم هر وقت منو شوهرم بحث میکردیم من میرفتم منت کشی آخه اون خیلی مغروره اینسری به خاطر یه چیز کوچیک که اصلا من مقصر نبودم شوهرم هر چی دهنش بود به من گفت و دیگه زنگ نزد من زنگ نزدم الان وقیقا یک ماه شده فقط کنم یکسالم بشه ازش خبری نمیشه همش پیره پیشه دوستاش عشق و حال من فقط دارم ذره ذره آب میشم خانوادم که میگن جدا شو من هر روز کارم شده گریه
آرشام
Iran, Islamic Republic of
میون این همه نظر که گفته شده حتی یک نفر خودشو مقصر نمیدونه واقعا که شما خودتون مشکل دارید .
Iran, Islamic Republic of
موافقم
Iran, Islamic Republic of
من وهمسرم چندوقت ازدواج کردم ولی نذاشتم هنوزبهم دست بزنه چون از اولین رابطه خیلی میترسم ولی خیلی ازهم دوریم ولی خیلی دوسش دارم چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟
نایب
Iran, Islamic Republic of
من حدود 15ساله که ازدواج کردم حاصل ازدواجمون ی پسر خوشتیپ دانا و درس خوان داریم،از خانم متنفرم چونکه مدام با پدر و مادر خودش می پلکه اهمییت چندانی به زندگی نمی ده به خونه و نظافت خونه نمی رسه ،هیچ کوفت یا زهر ماری در خانه برای من بدبخت نمی پزه همه اش غذا آماده از بیرون میارم جگرم خون کرده حتی یک بار دادگاهی شدیم بلخره مردم نذاشتن آشتی مون دادن بازم همان روال اولش داره طی می کنه ،میخوام طلاقش بدم یه زن مهربون مثل خودم بسونم لطفا راهنمایی ام کنید
Iran, Islamic Republic of
من بريدم شوهرم همش بم تهمت میزنه بعد خودش قهر میکنه و هر وقت مامان میره باش حرف میزنه میگه تقصیر دخترته تقصیر من نیس اگه پسر عموم نبود و بخاطر بابام نبود طلاق میگرفتم
ارمین
Iran, Islamic Republic of
خیلی عالی بود ای متن که مامان و بابای من باهم اشتی کردن و خیلی از قبلنشون هم بهتربودن
لیلا
Iran, Islamic Republic of
باسلام من سه ماهه ک نامزدکردم نسبت فامیلی خیلی دورداریم من باکوچیک ترین حرف ناراحت میشم وقهرمیکنم خسته شدم نمیخوام ازنامزدم جدابشم چون هم دیگه رودوس داریم وخیلی بهم محبت میکنه کمکم کنید...
ح
Iran, Islamic Republic of
آره
United States
باسلام۳۲ ساله که ازدواج کردم شوهرم خیلی فحاشه همیشه توجروبحث ها خانواده ام رو فحش های سنگین میده هربار یمگه دیگه نمیدم ولی بازم تکرار میکنه ازش متنفر شدم طلاق عاطفی گرفتم دیگه خسته شدم همش فرصت دادم ولی نتینداشتباسلام درضمن خیلی هم حیضه.
United Arab Emirates
سلام خسته نباشین شما خودت میگی هر موقع جروبحث میشه میتونی این جروبحث رو کم کنی با حرف زدن سعی کنین با همسرتون طوری حرف بزنین با لحنی حرف بزنین ک ب اشتباهش پی ببره منم مشکلم اینه ک شوهرم عصابش بهم میریزه حرف جدایی رو وسط میکشع طوری باهاش حرف میزنم تا پشیمون شه از اون حرفش ن با دعوا جوری میگم ک ب اشتباهش پی ببره تنها راهش درست و مهربانانه حرف زدنه امتحان کنین اگه دوس دارید زندگیتون پایدار باشه...
Iran, Islamic Republic of
سلام من و همسرم یک سال و نیم باهم ازدواج کردیم ولی مشکلات زندگی من اونقدری زیاده که اگه بخوام یکیشو نگم قضاوت عجولانه بشه من ۱۶ سالم بود همسرم اومد خواستگاریم پدرمو مادرم از هم جدا شدن و پدرم اجازه نمیده مادرم رو ببینم بعد منو پدرم از مدرسه گرفت برد سرکار برد پرتغال چیندن و من زن بابا هم دارم میشه گفت پدرم و زن بابام و من باهم میرفتیم سرکار من یک سال کار کردم پولی بهم نرسید میگفتن کار میکنی خرج و مخارج خودتو میدی و منو خلاصه به زور به سرکار میبردن و بعد وقتی همسرم که پدرش فامیل دور ماست با عمه ی من صحبت کرد و از پدر من خواستگاری کرد ولی من به شدت تاکید داشتم ازدواج نکنم ولی در اخر عید رفتیم خونه عمه ام وروز بعد پدر همسرم و خواهز شوهرم وهمسرم اومدن خونه عمه ام دید و بازدید و اونجا ما هم دیگر رو دیدیم و بعد از گذشت زمان با خانواده به سفر رفتیم و همسفر ما پدر همسرم و همسرم بودن من تو مسافرت از همسرم خوشم اومد و وقتی برگشتیم از مسافرت اومدن خواستگاری و من قبول کردم و پدرم وعمه ام برای مهریه من سی تا سکه گفتن و جاهازیه نداشته باشم وحتی نه جشنی و نه حلقه ای برای داماد یعنی هیچ کاری پدر همسرم همه ی اینارو قبول کرد و قرارشد همه کار برای من بکنه خونه بگیر جشن عروسی بعد جاهازیه حلقه و اینا عقد کردیم و جشن کوچیکی گرفتیم خلاصه رفتم خونه پدرم طبق معمول ولی بعد از چند ماه با زن پدرم دعوا کردیم بخاطر ظرم نشسته و پدرم بیرونم کرد از خونه چون منم جا و مکانی نداشتم رو اوردم به خانه پدر شوهرم و در انجا ۹ ماه تمام ماندم ولی هر سرکفتی از پدر شوهر از شوهر از خواهر شوهر مادر شوهر شنیدم و تا اینکه مادرم رو پیدا کردم و شوهرم بعد یک ماه به مادرم میگه خونه بده مادر من از اونجایی که در شمال خونه داره که از مهریه بهش رسیده شوهر من که اینو میگه مادر من نظرش در مورد علی عوض میشه و از دستش دلخور و باهم دعوا میکنن و منم که از همه عالم و ادم شاکی ام و عقده شده تودلم قهر میکنم میرم خونه مادرم و وپدرم و خانواده شوهرم همه از دست من شاکی منم باهمه عالم دعوا کردم و الان با این همه که شوهرم منو اذیت کرده بازم دوسش دارم ولی شوهرم با من لجبازی میکنه
Iran, Islamic Republic of
سلام منم دوران نامزدی هستم مدام همسر قهر میکنه ولی من ارمش خودم را حفص میکنم
سلام
Iran, Islamic Republic of
من شوهرم دنبال دخترا میره چیکار کنم
Iran, Islamic Republic of
سلام منو همسرم ده ساله با همیم و خیلی مشگلات داشتیم تا پای طلاق رفتیم حتی ۴ ماه بچم ندیدم ولی با سیاست و ارامَش همش خل شد جوری ک حتی شوهرم میگ جز زنم و بچم هیچ کس مهم نیس حتی خانوادم نمیگم سکوت کردم حرف شنیدم کتک خردم ن اتفاقا از خودم دفاع کردم تو هر شرایطی و نزاشتم ک باهام مصل کنیز رفتار کنه
علی ج
Iran, Islamic Republic of
سلام من یه مرد ۳۸ ساله هستم و یه پسر سیزده ساله هم دارم بعد از ۱۵ سال زندگی مشترک دو سه ماهی میشه همسرم را طلاق دادم علتش هم خیانت اون به من بود یه جورایی مقصر خودم بودم چون همسرم یه روستا زاده بود و خیلی خجالتی کمرو و همیشه هم ترس از آینده و گذشته داشت با اجتماع نمیتونست رابطه برقرار کنه و بیشتر دوست داشت توی جمع فامیل خودش باشه که راحت باشه همیشه احساس شرم و حیا می کرد حتی از خود من که شوهرش بودم خیلی وقت ها خجالت میکشید صحبت کنه یا خیلی راحت بتونه درد دلش ربا من در میون بزاره هر دو از یک فامیل بودیم ولی اون با فامیل من خیلی راحت نبود وسعی می کرد بیشتر تو جمع فامیل خودش باشه کم کم من اونو وارد اجتماع کردم یه سری از ترس هاش رو ازش گرفتم مثلاً در میوه فروشی یا سوپری یا بازار واسه خرید مایحتاج روزانه نمیرفت و همش میگفت که من باید همراش باشم کاری کردم که به راحتی همه جا میرفت کم کم بهش پیشنهاد دادم که باید گواهینامه رانندگی بگیری ولی به من میگفت که تو دیوونه ای من کجا رانندگی کجا کاری کردم که گواهینامه هم گرفت و خودش اصلاً باور نمی کرد یادمه یه روز بهش گفتم اگه بخوای بهتر از اینا هم بشی اگه خودت دوست داشته باشی میتونی بیرون از خونه هم کار کنی و بعد از مدتی به من پیشنهاد داد که برم سرکار اونو بردم توی شرکت که همه کارکنانش زن و دختر بودن از آنجا بود که کم کم احساس می کردم یه جورایی داره ازم دور میشه و این احساس قلبی من همیشه واقعیت داشت و هر وقت به اون میگفتم یه جورایی طفره می رفت تا اینکه کم کم متوجه شدم نسبت به من بی توجه شده و هیچ احساسی نسبت به من نداره و کم کم متوجه روابط نامشروع تلفنی اون شدم وقتی که پرینت تلفن رو از مخابرات گرفتم دیدم که واقعیت داره من میتونستم اونو ببخشم چون همه انسان ها ممکنِ اشتباه کنند ولی تکرار اشتباه دیگه نه اگه اون با یک نفر یا دو نفر روابط نامشروع داشت می تونستم ببخشمش در صورتی که توبه کنه و از خدا طلب بخشش کنه نه از من ولی اون با چندین نفر رابطه داشت دیگه از دست من کاری ساخته نبود و باید اونو طلاق میدادم و همین کار را هم کردم حالا من موندم و یه پسر ۱۳ ساله کلی وسایل زندگی دارم ولی پولی ندارم دوست دارم ازدواج مجددکنم اگه کسی پیدا شه که پایبند اصول خانواده باشه خواهان یک زندگی آروم و بی دردسر باشه تجملاتی نباشه اگه خدا رویش رو زیاد کرد خودشو گم نکنه وفادار به زندگی و شوهرش باشه اهل دروغ و خیانت نباشه و در کل برای خودش و شوهرش زندگی کنه نه مردم نه اطرافیان و بتونه با این شرایط حال حاضر من کنار بیاد و مهمتر از همه مثل یک مادر بالای سر فرزندم باشه که از مادر خودش خیری ندیده حاضرم ازدواج کنم دوستان عزیز اگر پیشنهادی یا انتقادی از من دارن یا تجربه ای که بتونه به من کمک کنه ممنون میشم راهنمایی کنند با تشکر و سپاس از همه شما
Iran, Islamic Republic of
سلام من یک نفرسراغ دارم دختربسیارخوبی هست ولی زیبایی چندانی نداره
زهرا
Iran, Islamic Republic of
سلام من ۸ سال ازدواج کردم دوتا بچه دارم زندگیم مشکلاتشو داشت ولی کوچیک بود الان نزدیک ۳ سال که شوهرم بایکی در رابطس بهم خیانت کرده کلا اخلاقش عوض شده بی ادب شده بیغیرت شده بی مسئولیت شده یعنی خستم کردم خیلی زیاد نمیتونم کنار بیام با این کاراش اصلا ولی نمیدونم زندگیمو زیاد دوست دارم دلم واسه بچه هام میسوزه که ولشون کنم برم نمیدونم حس میکنم دیگه دوسم نداره هیچ علاقه ای نشون نمیده ولی من دوسال همه جوره پاش موندم همش گفتم خوب میشه یه روزی خوب مشه ولی دوسال کار هرروزم توخونش گریه یه الانم اون روز صبح ازخونه رفت بیرون شب نیومد تاصبح گریه کردم گفتم صبح شازد بیاد بازم نیومد بعد از ۵ شب اومد خونه منم تنهاکاری که به زخنم رسید این بود که در خونه رو قفل زدم اومد پشت در با عصبانیت داد زد باز کن باز کن منم باز نکردم اصلا انگار نه انگار که مقصره خیلی پرویه دوقورتونیمشم باقی بود الان ۸ شب شد که نیست من دیروز خونه نبودم اومدم دروشکسته بوده اومده توخونه نمیدونم چیکار داشته دوباره رفتم خیلی ناراحت شدم از کارش ولی هیچ کارم ازدستم برنمیاد خیلی اذیتم میکنه خیلی مغروره انسانیت مداره که بگه بزار دوکلمه از دل زنم دربیارم
علوی
Iran, Islamic Republic of
شما بنظرم حتما از یک روانشناس متاهل و متعهد در شهرتان مشاوره بگیرید.
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان، عزیزان منو راهنمایی کنید لطفا در مورد پایین که آیا من اشتباه میکنم ، در کل کار درست چیه

بعد از اوضاع کرونا بخشی از شرکت ما که کار میکردم اونجا با توجه به ارتباط با مردم بصورت حضوری کلا تعطیل شد و من حقوق ماهی حدود ۴ تا ۵ تومن رو از دست دادم ، خب خداروشکر یک شغل فنی بلد بودم و بیکار نماندم ولی درآمدم پایین تر اومده

با همسرم بابت خرجی ماهانه صحبت کردیم و میگه به من ربطی نداره تو بیرون چیکار میکنی ، کار داری یا نه ، وظیفه و باید ب من پول بدی ماهی ۱ میلیون، منم گفتم داشته باشم چشم ولی الان اوضاع خوب نیست، ایشالا خوب بشه چشم
بحث در حدی شد که گفتم اگه من مریض بشم بیوفتم گوشه خونه تو چیکار میکنی، بازم برات مهم نیست، میگه ب من ربطی نداره ، اون مشکل توعه

دوستان ۲ ساله ازدواج کردیم و این قصه ی ماست
واقعا نمیدونم با این طرز فکرش کنار بیام، انگار زندگیم شدم مثل ربات
Georgia
سلام من چهارسال که با خانمم اشنا شدم که دوساله باهم زیر یه سقف زندگی میکنیم.از روز اول همه خانواده ها مخالف بودن ولی منو خانمم تن به این ازدواج دادیم .از دوران مجردی با هم لج بودیم باهم دخترعمو پسرعمو هستیم .از روز خواستگاری تا الان که چهارسال میشه همش قهر های طولانی حتی به 8ماه قهر هم کشیده شده تا دلت بخواد توهین بی حرمتی و دعوا شده حتی چندین بار فیزیکی .سه بار تا دادگاه هم رفتیم .خانمم خیلی به شدت ذهنش بهم خرابه و طرزفکرمون اصلا شبیه هم نیست و تفاهم اخلاقی و رفتاری نداریم ولی من چون احساسی ام طلاق رو نپذیرفتم ولی الان دیکه خسته شدم و اتفاق های بدی پیش اومده.لطفا راه کار بدید و کمکم کنید چکار کنم
مهناز
Iran, Islamic Republic of
من ۸ سال ازدواج کردم از اول همش مشکل داشتیم و یه شوهر بد دهن دارم ...من مشکل بارداری دارم و همش تو سرم میزنه ...آدم بد بین و بچه ننه ای هست ...خانوادش همیشه میگن چرا بچه نمیاری ...مشکل داری ...به اینم میگم بهشون یه چیز بگو که هی اینو بهم نگن میگه مگه دروغ میگن ....تو جمع همش میگه زبون تو مثل مار میمونه....فیلم بازی میکنی جلو اینا...بخدا خستم ...هیج کس و ندارم بهش پناه ببرم ...خانوادمم پشتم نیستن و تو جمع همش منو جلو شوهرم کوچیک میکنن ...چیکار کنم ‌..من ۲۷ سالمه و دوست دارم خیلی زود بمیرم و راحت بشم ...واقعا خسته ام .خسته
گمنام
United States
ازدواج یعنی بزرگترین اشتباه دنیا. هیچکس لیاقت نداره به خاطرش یه عمر تعهد بدی
مهدی
Iran, Islamic Republic of
باسلام.من ده سال پیش عاشق یدخترروستایی شدم که وااقعا خیلی همو دوست داشتیم.سه سال باهم دوست بودیم نه این دوستیها ازلیلی ومجنون بدتربودیم.جوری بودکه من ۱۵۰۰کیللومتر میرفتم بااتوبوس که ببینمش وغروب برگردم..دانشگاش شهردوربود.خیلی دوسش داششتم بی نهایت.تتواین سه سال خیلی پاک بودیم.شاید فقط چندباردست همو گرفتیم توخیابون.اینقدهواشوداشتم که نگو.کلی هدیه میبردم براش که سرگرم باشه وغریبی حس نکنه.درسش که تمام شد عقد کردیم چون خیلی بهم احترام میزاشتیم وپاک بودیم دوران عقدخیلی خوش گذشت.۷ساله بعشقش زندگی کردم وسرم بکاروزندگیم گرم بودوحمتی یکبارهم بکس دیگه ای فکر نکردم خودش این اخلاقای منو میدونه.امابعدازحدود۷سال زندگی مشترک.متوجه شدم که همسرم داره ازاعتمادزیادم سواستفاده میکنه وبهم خیانت مییکنه.یعنی باورم نمیشه اصلا.اصلابهش نمیاداینچیزاامامتاسفانه عکس وفیلمش ودیدم.الان رفته خونه باباش ومهریه گذاششته اجرا.من توبدوبدوبرازندگیم بودم وتازه داشتم سبکترمیشدم ومشگلاتمون وحل کرده بودم ومیخواستم خستگی چند ساله درکنم ومسافرت طولانی بریم وکلی ارزو داششتم.که متوجه اینن قضیه الان ۶ ماهه فقط غم وغصه وگریه زاری شده کارم.عجیب ناامیدششدمو.اونم انکارمیکنه ومن براش مهم نیستم.باورم نمیشه من چجورنفهمیدم وچجورگولم زده تاحالا.نمیدونیدچه کارابراش نکردم.توفامیل همه حصرت عشق وعاشقی ودوستی درکمال احترام ماروداشتن.نومیدونم چکارکنم.وچجورادم اینجوری عوض میشه منکه ندیدم.وتوشک بدی هستم.خیلی خوارم کرده وازخودم بدم میاد.زندگی خوب وشیرینشوچججورتونست ول کنه نمیدونم.خیلی باش حرفزدم امادروغ تحویلم میده که حالموبدترمیکنه.این رفتاراروندیدم ازش تاحالا.وبدججورمنوبیچاره کرده.لطفا راهنمایی کنیم.ببخشین طول کشیوثد.من ۴۰سالمه ازغرب.
مسعود
Iran, Islamic Republic of
سلام وقت همه دوستان بخیر.دلم میخواد یه سری حرفا رو بزنم اینجا و هر کس صلاح دید بهش فکر کنه.مشک زندگی ماها اینه که یادمون میرع توی شروع چطوری همدیگرو دوست داشتیم.یادمون میره چطوری گذشت میکردیم.یادمون میره کارامون بی منت بود.در واقع به جای ادامه کار های درست نیریم سمت چرتکه انداختن و منم منم...البته از لحاظ روانشناسی تپ ۵ سال اول طبیعیه انا تاحدی...دوستان من خودم الان درگیرم و کسی که عاشقشمدو ملهه ندیدمش و چون پای خونواده ها اومده وسط اونا اجازه ننیدن اما اینو بدونین با سکوت وو جواب حرف زشت ندادن کسی کوچیک نمیشه با بخشیدن کسی کوچیک نمیشه با محبت مردن کسی کوچیک نمیشه به جای اینکه همدیگرو‌متهم کنین و دنبال این باشیم که بگیم ما خوبیم و مشکل از طرفمون هست بریم ببینیم نیاز های طرفمون به عنوان زن یا مرد چی هست.بریم یادبگیریم چطوری باید محبت کنیم یاد بگیریم چطوری همدیگرو بیاریم تو‌خط ...اگه قراره کل کل کنیم سره محبت بیشتر باشه....من کامنتا روخوندم دیدم ۹۰ درصد مشکلا و حرفا یه مدله نمیشه همه مرد ها یا همه خانم ها بد باشن ما فرهنگ ارتباط درست رو نداریم.محبت رو نمیفهمیم...مطمئن باشین اگه جدا بشیم ۹۵ درصدمون چه خانم چه آقا پشیمون میشیم و اون بیرون خبری نیست...قدر همدیگرو احساسمون و عشقمونو بدونیم...من تپ این دو ماه که به مشکل خورددیم فقط به این نتایج رسیدم.حتی برای اینکه قدم بردارم به خونوادم کفتم من محبت کردن بلد نبودم و کم گذاشتم....ما ها کانل نیستیم.به حای گله و شکایت از هم به حای متهم کردن همدیگه بیاین به خوبیا فکر کنیم تلاش کنیم بدون منت بدون انتظار بدون چرتکه.بیاین با هم قشنگ حرف بزنیم.بیاین بیشتر از اسمتی همدیکه استفاده کنیم.اصلا یادمون هست طرفمون رو کی با اسم کوچیک صدا کردیم در حالیکه داریم با محبتتپی چشماش نگاهمیکنیم؟بعید میدونم اندازه انگشتای یه دست تو جمعمون باشن کسایی که یادشون باشه....بیاین همه با هم قدر همدیکرو بیشتر بدونیم....همتونو دوست دارم و امیدوارم که به هم کمک کنیم و نذاریم چیزای کوچیک عشقای قشنگمونو نابود کنه
فرشته
Egypt
سلام خدمت شما من بانامزدم همیشه سری کوچکترین حرف باهم دعوا میکنیم آیا میشه راه حل را برایم راهنمای کنید
Iran, Islamic Republic of
سلام
از سال ۷۲ ازدواج کردم با مردی ک از هفته دوم ازدواج ک سر یه مسئله کوچیک قهر میکرد و جاشو جدا میکرد قهرای کوتاه تبدیل ب قهرای طولانی مدت شد تا الان ک ماهها قهر هستیم اون این شرایط رو دوست داره ولی من همچنان دارم عذاب میکشم خیلی سخته همون اول ک دیدین طرف با قهر کردن خودشو راحت میکنه خواهش میکنم جدا شین
naghmeh
Iran, Islamic Republic of
سلام وقتتون بخیر.من ۲۰ سالمه و نامزدم ۱۰ سال از من بزرگتره ۶ ماهه ک عقد بستیم و ازدواجمون براساس روابط خانوادگی بود حدود چهار ماه هم باهم تلفنی صحبت کردیم..اونموقع همه چی خوب بود حرفایی میزد که ادم دلش قرص میشد به اینده.اما بعد از ازدواج هر موقع بحثی پیش میومد حتی اگ مقصر من نبودم من باید عذر میخواستم چون اگه اینکارو نمیکردم اونم جلو نمیومد.من وقتی ناراحتم حرف نمیزنم و ساکت میشم شاید مشکل از همینم باشه
اما این دفعع ک بحثمون شد من جلو نرفتم حتی یک روز بهش پیام ندادم اونم پیام نداد..طاقتم نیومد پیام دادم وقتی پیام دادم اون گف حوصلتو ندارم و پیام نده..اما من معذرت خواهی کردم دلیل رفتارمو بهش توضیح دادم ولس اون گف تو منو دوس نداری و فقط حرف میزنی در صورتی من دوسش دارم و کم نزاشتم براش..الان نمیدونم باید بهش پیام بدم یا بزارم چند روزی تو حال خودش باشه شاید درست شه..واقعا خسته شدم از این کاراشو رفتاراش دوسش دارم نمیتونم قید زندگیمو بزنم ولی اگه بخواد اینجوری کنه ادامه دادن برام خیلی سخت میشه
ب نظر شما چکار باید کنم چرا اینجوریه
Iran, Islamic Republic of
به نظرم اون قصدش فقط یه دوستی کوتاه بوده ، رهاش کن ، خودتو هم اسیر یه عشق اشتباه نکنه
مهوش
Iran, Islamic Republic of
من شوهرم خیلی دوس دارم ولی اون باهام حرف نمیزنه باهام بد رفتاری میکنه دعوام میکنه
جهان
Iran, Islamic Republic of
پانزده سال هست که زندگی مشترک دارم ، من و همسرم چون همدیگر رو دوست داشتیم بر خلاف نظر خانواده هایمان ازدواج کردیم و الان دو بچه سیزده و نه ساله دارم . همسرم برای کوچکترین مشکلی من و بچه هایم رو ول میکنه و خونه برادرش که باهاش مشکل دارم میره ، روزهای بدی رو تجربه میکنم و بخاطر بچه هام مجبورم تن به اشتی بدم و این مسئله برایش عادت شده . از کارشناس یا فردی که میتونه کمکم کنه ممنونم که راهنماییم کنه.
ایران
سلام.ما سیزده ساله که ازدواج کردم دوتا بچه دلریم.همیشه خدا زنم سر بی ارزش ترین مساعل یه دعوای بزرگی راه میندازه ، و مشکل اینجاست که هیچ وقت زیر بار اشتباهش نمیره و منو مقصر میدونه.چندباری ترسوندمش تا دادگاه کشوندمش ولی خیلی نترس قدم به قدم بام میومد،ولی بازم با این شرایط جونموبراش میدم و هر روز بیشتر عاشقش میشم.از خدا میخوام که اونم مثل من.عاشقم باشه،
در کل خواستم بگم شرایط زندگیمو خیلی برام سخت کرده اما دیونه وار دوستش دارم
Iran, Islamic Republic of
سلام وقتی من وهمسرم دعوامیکنیم بعد که بخوام باهم حرف بزنیم بهش میگم از چی رنجیدم ولی اهمیت نمی ده بخاطر همین دلم می شکنه وقهرمی کنم.میگه منوخیلی دوست داره بادنیا عوض نمیکنه ولی سر هر چیز کوچک دعوامیکنه می گه باید هرچی که من گفتم اون کارو بکنی. حتی اگه به ضرر من باشه.میشه راهنماییم کنید خیلی ممنون.
آیناز
Iran, Islamic Republic of
سلام من تقریبا سه ماهه عقد کردم قبلشم دو ماه بود ک رابطه داشتیم تو اون دو ماه که اصلا مشکلی نبود اما تو این سه ماه بعد عقد فقد کارمان شده دعوا من میدونم مقصر منم اما تو این دعوای اقامون حرفای خیلی بدی گفت و دلمو بدجور شکستی الانم دو روزه ک اصلا حرف نمیزنم اما اون با پروفایلاش غذای میده یا درباره ی مرگه یا جدایی
هر چیم پروفایل عاشقانه داشت برداشته
ب نظرتان چیکار کنم؟
...
Iran, Islamic Republic of
سلام.من حدودا یه ساله که با یه اقا پسری اشنا شدم و اصلا نمیخواستم این رابطه رو شروع کنم ولی الان خیلی وابسته شدم و ایشون بسیاری از ملاک های منو ندارن که هیچ جدیدا بی توجه شدن و تلاش نمی کنن تا با من وقت بگذرونن وسط حرف زدنمون هم خوابشون میاد و مجبورن یا تحمل کنن یا بخوابن در واقع از کاراش میفهمم که هیچ انگیزه ای ندارن که صحبت کنن.ایشون سربازن و روز اخر مرخصی هاشون دلتنگی رو نشون میدن و دو کلمه حرف میزنن.چندین بار هم زیر قولشون رو زدن.اما من روز به روز علاقم بیشتر میشه و دوست دارم بیشتر باهاش باشم و از اینکه اذیتم میکنه نمیدونم چیکار کنم.میترسم اگه تموم کنم رابطمو پشیمون بشم و نتونم عاشق بشم دیگه.ازتون میخوام که بگید چیکار کنم که بهم توجه کنه لطفا خواهش میکنم جواب بدید با تشکر
ترانه ترابی
Iran, Islamic Republic of
سلام لطفا سریعا جواب منو بدید
زنی ۳۷ ساله هستم شوهرم سر یه چیز کوچیک قهر میکنه در حد ۲ ۳ ماه اصلا هم نمیاد صحبت کنیم و بعد ۳ ۴ بار التماس تازه با کم محلی باهات حرف میزنه قبلا دخترم کوچیک بود کوتاه میومدم اما حالا دیگه دلیلی نداره کوتاه بیام من یک زن خانه دارم پول تو جیبی ندارم ۲۰۰تومن فقط داخل حسابمه پول ندارم شوهرم وقتی قهر میکنه لج میکنه الان ۱ماهه که قهره تازه طولانی تر هم میشه وقتی شوهرم قهر میکنه چیزی نمیخره من مریضم نیاز به درمان دارم خانواده ام هم وضع مالی خوبی ندارن تو رو خدا بگید من چیکار کنم نمیخوام ازش جدا بشم چون دوستش دارم و کسی رو ندارم بهش پناه ببرم کمکم کنید
Iran, Islamic Republic of
نظر من اینه که زن و مرد باید باهم دعوا داشته باشن تا هم دیگرو بشناسم از نظر روحی روانی اجتماعی. آیا باید بدونی تو میتونی با مرد زندگی کنی یانه ، پس همه تو زندگیمون دعوا دارن من خودم وقتی ۵سلم بود مادر پدرم از هم جدا شدن. من که نمی‌دونم تقصیر کدومشون بود ، البته از این قضایا بی خبر هم نیستم ولی اگر بچه دارید و اختلاف باشوهر ، هیچ وقت طلاق نگیر چون اون بچه هم مادر واقعی خودشو می خواد و هم پدر واقعی خودشو می خواد ، شما با همسرت دعوا می‌کنی و جدا میشی تقصیر اون بچه چیه ، من خودم از ۵سالگی بی مادری کشیدم و حالا که ۱۳ سالمه هنوز مادرمو فراموش نکردم و همیشه دوستش دارم ، چه خوب باشه چه بد ، امید وارم تمام مشکل های همه ی مردم درست شده ، وهمه بچه ها در کنار مادر و پدرشون شادو سلامت باشن ،
Iran, Islamic Republic of
هی هی .چی بگم 😞
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
من ۱۸سالمه وحدود۴ماهه عقدم فقط دوماه اول خوب بودیم به بعدزندگیم شده عذاب اورنامزدم شده پشت خانوادش ومطیع پدرومادرش هرچی ازدهنش درمیادبهم میگه ومنوجلوجمع خردمیکنه من یه زنم احساس دارم ولی اون داره بدجورنابودم میکنه هرچی فک میکنم ولی بازم میبینم مقصره خودشه داغونم کرده🖤😔
ندا
Iran, Islamic Republic of
به نظر من هیچ وقت غرور مرد رانباید خورد کرد مرد تمام مردونگیش به غرورشه وهمیشه بهش احترام بزارید اونم کم کم محبت شمارو میبینه خودش خوب میشه
Iran, Islamic Republic of
سلام من دوازده ساله که ازدواج کردم و سه تا بچه دارم...خودم مشکل دارم خیلی زود به قهر پناه میبرم...توقع دارم شوهرم خودش بفهمه از چی ناراحت شدم...اما حتی وقتی همه چیز خیلی واضحه و من قهر میکنم باز هم متوجه نمیشه یا خودشو میزنه با اون راه...خلاصه که اصلا نمیاد بگه چته؟؟ازچی ناراحتی؟؟یا میاد زود باچندتاشوخی خنده من شل و ول رو درمیاره و همه چیز رو تموم شده میدونه یا تا هروقت طول بکشه صبر میکنه به هیچ جاشم نیست که قهریم....خیلی راحت دروغ میگه از راست قشنگ تر...وقتی میفهمم دروغشو دلیل میاره برای دروغ هاش که اگه میگفتم ال میشد بل میشد ولی من معتقدم هیچ دلیلی برای دروغ پذیرفتنی نیست...دیگه اصلا بهش اعتماد ندارم همش فکر میکنم داره دروغ میگه...خانوادگی دروغ گو هستن...معتقدن دروغ بگی بهتراز اینه که راست بگی شر بشه.....سه تا بچه داریم.زندگیمو دوست دارم.همسرم مرد خوبیه مهربونه خیلی بهم ابراز علاقه میکنه...پدرخوبیه....ولی دروغهاش باعث شده به همه چیز مشکوک باشم...من فقط قهر میکنم...قهرهای طولانی مدت...بچه بزرگم متوجه میشه و میفهمم که داره اذیت میشه ولی وقتی میبینم نه حرف زدن فایده داره نه گریه و التماس...و همسرم هنوز به دروغ گفتن ادامه میده به قهر پناه میبرم...الان دوهفته است قهریم...خودم از همه بیشتر در عذابم...بچم اذیت میشه...ولی شوهرم انگار نه انگار شایدم به روش نمیاره....دفعه قبل دوماه قهر بودیم.....دیگه خسته شدم.
Iran, Islamic Republic of
خیلی سخته میفهمم زندگی با نقش بازی کردن بخاطر بچه ها که مثلا خوشحالی ولی از درون داغون میشی اما عزیزم به خدا پناه ببر باهاش راز و نیاز کن شوهرتو هدایت کنه قهر نکن برای بچه ها خوب نیست الگو میگیرن از شما خدا بهت صبر میده فردا صبح جمعه ست برو غسل صبر کن سعی کن پرت به پرش نگیره سرگرم بچه ها باش موفق باشی
Iran, Islamic Republic of
من با همسرم مشکلی ندارم ولی خیلی ازش متنفر میشم وقتی شب منو تو خونه تنها میزاره با پسرای فامیلشون میرن تا صبح پاسور بازی،یا اینه برنامه ی مشهد۴.۵ روزه مجردی ریخته بودن و جالب این بود که من قبلش گفته بودم دوست دارم برم مسافرت گفته بود خیلی کار دارم اصلا وقت نمیکنم ولی وقتی دوستاش بهش گفتن گفت باشه کی بریم؟!منم نزاشتم بره و یه دعوایی خانواده اش بام کردن دیدنی...
Iran, Islamic Republic of
سلام ، من مرد هستم و با همسرم عاشقانه ازدواج کردیم ،من عادت دارم وقتی ناراحت میشم دوست دارم تنها باشم و سکوت کنم اما همسرم برعکس می خواد بعد دعوا سریع همه چیز تموم بشه انگار ن انگار ، سر این موضوع کار ب جایی کشید من کنترل خودمو از دست دادم و وسایل شکستم و با همسرم حرفهایی بینمون رد و بدل شد که الان روم نمیشه نگاش کنم اونم همینطوره ولی بازم میاد میگه بیا بیخیال اما من نمی تونم بیخیال بشم که حرمت های بینمون شکسته و نمی تونیم با هم حرف بزنیم، ممنون میشم کمک کنید
الهه
Iran, Islamic Republic of
سلام منم ۲۶ ساله ازدواج کردم شوهرم از اول ازدواج ، سر کوچکترین چیزی قهر میکنه.جالبه که میگه باید تا شب نشده بیای از من عذر خواهی کنی چون من اینجوری اذیت میشم و هیچ وقت هم توضیحاتمو در مورد مشکلی که پیش اومده قبول نمیکنه و کلا همیشه همه ی ایرادا از منه اگه از خودم دفاع کنم عصبانی میشه بی احترامی میکنه،وقتی میگم بی احترامی میکنی میگه تو کی هستی که من بهت احترام بذارم ؟ کلا انتظار داره همیشه بگم اشتباه از من بوده ،۱۵ سالم بود باهاش ازدواج کردم کلا کوچکترین حرفی که در جواب ایرادایی که ازم میگیره بزنم میگه باهام جرو بحث کردی یعنی در کل هر چی میگه باید قبول کنم که اشتباه از من بوده.احساس خوشبختی نمیکنم فقط دارم زندگی میکنم با دوتا پسر بزرگم هم همین رفتارو داشته البته اونا حالا بیست و چند ساله شونه و میدونه که دیگه نمیتونه مث قبل باهاشون رفتار کنه ولی رفتارای قبلش تاثیر بدی روشون گذاشته جوری که از خونه فرارین دوست دارن از خونه دور باشن کلا میگه همیشه تو همه چیز حق با منه منم دیگه خسته شدم
Iran, Islamic Republic of
بیخود میکنه ، خیلی رو دادی بهش ، مثل من ، منم میترسم ازش ، بخوام از خودم دفاع کنم جنگ اعصاب راه میندازه ، لعنت به زندگی که هیچ علاقه ای توش نباشه و توان نداشته باشی تکلیفش رو مشخص کنی ، به من میگه تو الان تو ۴۰ سالگی هستی ، داری یه مرحله بحرانی رو از سر میگذرونی ، یه سالی باهات کنار میام تا عقلت بیاد سرجاش ☹😢 بلانسبت شما ری...م تو این زندگی که بخاطرش تمام تن و بدن یه زن باید عصبی و بیمار باشه
Iran, Islamic Republic of
به نظر من کسی که واقعا مرد ایده الیه زنش عوضی در میاد وکسی هم که زنش ایده ال مردش بی شرف از اب در میاد زنی که صبوره اهل زندگی و پایبند شوهر وبچه هاش هست شوهرش میاد جلوی چشمش هر کثافت کاری میکنه یه لیوان اب هم روش زنم به خاطر ابروش لال وجایی هم که مردی وجود داره که واقعا مرده ایده اله پایبند زن و زندگی به زنش وفا داره اونجا زنه میاد خیانت میکنه پایبند زدکیش نیست یکی بیاد اهای مردم همون چیزی که می خواید رو تو زندگی خودتون انجام بدید ببینین اصلا طرف مقابل شما چیکار میکنه اونم از سنگ نیست از کاه نیست اونم قلب داره عقل داره می رین به مردوزنهای بیرون توجه می کنید به خواسته هاشون توجه می کنین ببین به خاطر چی با شما موندن زنهای بیرونی به خرید وپول مردها بااونون ومردهاشونم به خاطر هوسشون بابا بیاد تو زندگیتون از بیرون فایده نیست برای هیچ کس یه زمانی میشه می بینید تنهای تنها هستید به خاطر این کارهاتون چه مرد چه زن
فرزادتنها
Iran, Islamic Republic of
سلام نزدیک دوساله ازدواج کردم زنم همش قهرکرده رفته خونه باباش خب تواین روزهاکارنیست اونم تواهوازبی صاحب خب کارهست کارآینده دارنیست بیمه هم که میگن نزدیک یه تومانه نمیتونم چیکار کنم یعنی غلط کردم تشکیل خانواده دادم ریدم تواحساسی که بخاطربیکاریت ولت کنه بره
Iran, Islamic Republic of
سلام من مشکل بزرگی توی زندگیم دارم ۸ ماه نامزدم با عشق و عاشقی به هم رسیدیم و با مخالفتهای خونواده از اولش از یه جای که ناراحت میشد سر من خالیش میکرد و میگفت برو نمیخوامت طلاقت میدم این ۸ ماهه که کارم با این اقا اینه هر روز میگه برو طلاق بگیر من دوسش دارم واقعا کلافه شدم نمیدونم چیکار کنم هر وقت هم ماری نکردم که خونوادم متوجه این مشکلاتم بشن
Iran, Islamic Republic of
سلام چی بگم
من یه زندگی ساده رو شروع کردم یعنی الان که فکر میکنم تقصیر خودمه که همه چیز رو آسان گرفتم ولی نمی دانستم که زندگی چقدر نامرده هزاران بار تورا به زمین خواهد زد من مشکل اصلیم اینه که شوهرم بیخیال هستش هیچی نمی فهمه دیگه نمی تونم ادامه بدم اعصابم خط خطی میشه
بهی
Iran, Islamic Republic of
یکی بهم بگه من چیکارکنم
من ۲۳سالمه و شوهرم۲۶سالشه عاشقانه دوسش دارم دیوونه وار میدونم اونم دوسم داره.بهش اعتماد دارم ک بهم خیانت نمیکنه اصلا اهلش نیست ما بحثمون سر مشروب خوردنشه من خیلی تلاش کردم نخوره اما فایده نداشت حتی بهش گفتم دوستندارم با دوستات بخوری ک حالت بد شه نیای خونه بیا پیش خودم بخور میآورد اما بازم با دوستاش میخورد همه کار کردم فایده نداشت با دعوا گفتم با مهربونیت گفتم فایده نداشت سیگار نمی‌کشید سیگاری شد کم میکشید آنقدر سر این مسائل باهم دعوا کردیم آخر حریفش نشدم و الان قشنگ می‌کشه حالا اینم به کنار.جوری شده ک من اگر جایی باشم بخاد بیاد دعوت باشیم بیشتر وقتا نمیاد چه خونه فامیلای من چه فامیلای خودش اکرم بیاد میپیچونه با پسرای فامیلشون ک برن جای دیگ بخورن.دیشب بعد از چند وقت زیاد دعوا کردیم شب قرار بود خونه خالش بمونیم خودشم رفته بود سرکار بعد ظهر بهش زنگ زدم گف میاد اما دیر اومد و گفت من یکم خوردم نمیخام کسی بفهمه شب با پسر خالم میریم خونه اون میخابیم منم غاطی کردم گفتم یا میای اینجا یا همین الان میریم خونمون اونم اعصابش خورد شد و گف بریم خونه بعدی ک رسید بدون اینکه بیاد داخل خونه خالش زنگ زد برم سوار ماشین منم خیلی ابرو مندانه قضیه رو جمع جور کردم گفتم کار پیش اومده باید بریم بعدی ک سوار ماشین شدم فهمیدم شیشه مشروب تو ماشینه و هیچیم نخورده میخاستن برن تازه بخورن منو میپیچونده. تا اومدم حرف بزنم مث دیوونه ها داد میزد کلی حرف زد کلی توهین کرد به خودم ب خانوادم گف من تو رو نمیخام دیگ این زندگیم نمیخام میخام مجرد باشم همش داری میگی نکن نرو نخور دیگ نمیخام الان میبرمت خونه بابات داشبورد ماشبنشو ک زد خورد کرد انقدر مشت میزد منم مونده بودم چیکارکنم هرچی میگفتم عشقم آروم باش بزار حرف بزنیم با سرعت رانندگی میکرد و داد میزد و خودشو میزد آخرشم گریه میکرد من هیچ کار اشتباهی نکردم هرکاری ک دوست نداشتو بهم میگف از اول زندگی انجام ندادم به خرفش احترام گذاشتم اما اون خاسته هایی ک من داشتم رو انجام نداد بهم گفت من میتونم هر شب با یکی باشم پولشو بدم تورو میخام چیکارکنم الکی بهت پول بدم ک آخرم راحتم نزاری ک چی نمیخامت دیگ شبم گفتم برو جا خونه بابات به بابات بگو چون اگر میرف جا خونه بابام واویلا بود بابا شم ک اومد نشست صحبت کنیم فقط داد میزد کناره چیزای دیگ رو میگف منم ب باباش گفتم قضیه چی بوده ماشینو گذاشت و پیاده شد رف باباشم گف دیگ پسر من نیستی خانوادشو مخصوصا باباشو خیلی دوست داره پدر شوهرم همیشه پشتمه همشون پشت منن با کلی اصرار ک به پدرشوه م گفتم بزارین شب برم خونه خودم راحت ترم منو برد وگرنه میگف تا هر زمان ک خودش برگرده خونه من باش خلاصه هنوز شوهرم برنگشته اومده موتورشو از پارکینگ خونمون برداشته و رفته و هیچ خبری ازش نیست...

هر دعوایی ک شده تا الان هر بحثی بوده بینمون به هیچکس نمیگفتم رازدار بودم سعی میکردم خودمون حلش کنیم ولی چمیدونم
دیگ کم اوردم دوسش دارم اگ جدا بشیم دووم نمیارم موندم چیکارکنم تروخدا کمکم کنین بگین من چیکا باید بکنم
Gm
Europe
من که همیشه برای دیگران بد بودم چون کسیو ندارم که حساساتمو باهاش درمیون بگزارم
Iran, Islamic Republic of
سلام من با عشقم خیلی خوبم اونم دوستم داره خیلی بهم اعتماد داره بخاطر من همه کار میکنه اما احساس میکنم دوستم نداره چیکار کنم
United States
منم همین حس و دارم
رسول
Iran, Islamic Republic of
دقیقا منم همین مشگل رو دارم
amar
United States
من با همسرم زیاد قهر و اشتی میکنم با اینکه هفت ماهه بیشتر نیست که ازدواج کردم مدام قهر میکنم و گریه خودمم از دست این رفتارم خسته شدم مدام فکر میکنم هیچ کس دوسم نداره تو خونه حس غریبگی میکنم اخه با مادر شوهرم اینا زندگی میکنیم تو رو خدا یه راهی نشونم بدین
Iran, Islamic Republic of
عزیزم خونتو جداکن
Iran, Islamic Republic of
هر چه سریعتر مستقل بشید ، اصلا از اولش اشتباه کردید روزهای اول زندگیتون رو اونجا شروع کردید ، یکی دوسال اول زندگی مشترک مثل ماه عسل میمونه ، وقتی چند نفر کنارتون باشن نمیتونید به هم محبت و عشق و علاقه نشون بدید و برعکس باعث میشه از هم فاصله بگیرید و علاقتون کمتر و کمتر میشه تا حدی که تبدیل به نفرت هم میشه ، حتی مستقل هم بشید عوارضش تا همیشه تو زندگیتونه ،،، توکل کنید به خدا
نمیدونم این سوال واسه چه زمانی بوده که من الان دارم نظر میدم ، امیدوارم دیر نشده باشه ، چرا تاریخ نمیزنی ادمین عزیز ؟
United States
عزیزم درکت میکنم میدونم چقدر سخته
سمیه
Iran, Islamic Republic of
من با مردی ازدواج کردم ک از اول تا حالا خواهرش باعث اختلافمون میشه .و اون توی دعوا تبدیل به یه حیوون وحشی میشه
وحشی و بد دهن ک واقعا حالم ازش بهم میخوره
بابک
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیزم، قربونتون برم اخه چرا موضوعات به این مهمی رو از راه درست پیگیری نمی کنید توروخدا اینجا برای هم فتوا و راه کار صادرنکنیم من خاک پای همتون ، جان هرکی دوست دارید برای حل مشکلات از متخصصین مربوطه کمک بگیرید این موضوعات پرکیس و نفر به نفر راه حلش متفاوته.
United Arab Emirates
کسی به سولاتمن جواب نمیده با دل پرازکینه نفرت از شوهرم اینجا هستم
مهری
Romania
سلام ۲۷ با همسرم زندگی میکنم همسرم بسیار عصبانی و حساس هستند سر کوچکترین اتفاق که شایدبگم هیچ اتفاقی وسایل رو شکسته منو کتک میزنه بخاطر موقعیت اجتماعی و خانوادگی همیشه سکوت کردم و این بیشترسبب شده رفتارهاش تکرار کنه همه فکر میکنن ما بسیار خوشبخت هستیم همیشه خودش بعد از دعوا پیشقدم میشه که اشتی کنه و هر بار یه بهانه مسخره برای دعواش داره ما هر هفته ۳ روز قهر هستیم تو این ۲۷ سال یه مهمانی با دل خوش نرفتم و همیشه اضطراب و نگرانی داشتم واقعا خسته شدم همه بعنوان فردی بسیار مهربان می شناسند خانواده اش اونقدر مارو اذیت کردند و بیخود از من ایراد میگرفتند و دعوا درست میکردند که انقدر سکوت کردم خودم از حودم خسته شدم و متنفرم از خودم قصد خودکشی دارم فقط بخاطر تنها دخترم که ۲۳ سال سن داره دوام اوردم ولی اونم خسته شده حاضر نیست پیش یه مشاور بره و زود واکنش نشون میده بنظر شما راهی مونده
Romania
شما چیکار میکنی که او عصبانی میشه
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
سلام من دوسال که ازدواج کردم خانوادم اصلا راضی نبودن اما من بخاطر اینکه دوسش داشتم باهاش فرار کردم بدون هیچی قبولش کردم بدون هیچ‌جشنی طلایی اثاثیه درست و‌حسابی خب گفتم مال دنیاس کار میکنیم میخریم عین یه مرد پا ب پاش کار کردم اما اون اصلا خوبی متوجه نمیشه سر هر مسئله کوچیکی سریع عصبانی میشه و‌منو‌میگیره به باد کتک دو بار از خونه بیرونم کرده چون میدونه پدرم رهام کرده هر بلایی بخاد سرم میاره چندین بار گفته نمیخامت فوش دادن هاشم که نگم دیگه همش سرش تو‌تلگرام و اینستاس همش با این دختر با اون دختر چت میکنه از وقتی رفتیم زیر یه سقف اشک چشام خشک نشده من حق ندارم ناراحت بشم من حق ندارم بگم جاییم درد میکنه مریض هم که میشی میگه دروغ میگی با تمام این بدی هاش اینقد دوسش دارم که نمیتونم ازش جدا بمونم بارها به پاش افتادم التماسش کردم منو از خونه بیرون نکنه راستش من کودکی و نوجوونی بدی داشتم هیچ‌محبتی از خانوادم ندیدم اینم که اینجوری میکنه باهامسر هر حرف کوچیک من قهر میکنه و‌دیگه باهام حرف نمیزنه نه دوستی دارم نه رفیقی که باهاش درد و دل کنم دیگه بریدم چند بار خودکشی کردم اما نشد همه میگن طلاق بگیر برو اما نمیتونم یه تصمیم درست بگیرم توروخدا کمکم کنید
Romania
لطفأ اگه برای الان بخوام میتونه بیاره؟.فقط الان جواب مو بده
Romania
میخواستم بپرسم الان جواب مو میدی جواب پیامها مو اینستگرام برام بفرست منتظرم
Iran, Islamic Republic of
مردهای این دور وزمونه اسمشون مرد هست ولی متاسفانه نه انسانیت سرشون میشه نه رحم به زن که هیچ به بچهاشون هم رحم نمیکنند بعدازبیست سال هنوز دعوا جروبحث ما بایدتربیت یادشون بدیم بخاطر شوهربی عقل بچها ویک عده ای باید جوش بخورند ومریض بشوند بایک بله گفتن درون چاه میافتیم وهیچ کسی به دادمان نمیرسد من ازانهایی که کاری برام نکردند وبرای ان زنهای بیگناه که کتک میخورندگرسنگی راتحمل میکنندوباشوهر ازخدابیخبرشون میسازندکاری نمیکنندنمیگذرم
Iran, Islamic Republic of
من با همسرم دعوا کردم به دلیل گوسفندی را که کشت به خانه آورد بدون اجازه من جگر وگوشت آن را به برادرش داد آنها به خانه رفتند و کباب کردن ولی من که شوهرم بدون اجازه این کار را کرد دعوا و فروش ورطه گفتیم و شوهرم من را زد جلوی بچه هام و همیشه او برنده ومن بازنده هستم و الان سه هفته به هم قهر هستیم
Mobina
Iran, Islamic Republic of
سلام من یه ماه تو رابطع بودم پارسال بهد اون یه ساله که انقدر دلم تنگ مسشد میرفتم پیویش التماس منت همه چی خودمو نابود کردم بهم میگه دوست دارمولی اصلا کنارم نیس من میخوام فراموش کنم خیلی دوسش دازم
Iran, Islamic Republic of
من ۷سال ازدواج کردم دوتابچه دارم دوسال زندگیم خیلی بده ازکتک کاری گرفته تابددهنی تاحالاچندبارم بهم خیانت کرده حتی بهم پبشنهادضبدری میده موندم چیکارکنم یه بارتهدداده وحق طلاق هم بهم داده اینبارامابخاطردخترام نمیتونم برم شوهرم فسادجنسی داره چیکارکنم خودمم ن سواددرست حسابی دارم یه زن خونه دارم پاک دامن ازخداترس لطفاراهنمای کنبدحتی یه بارقصدجانم کردم امازودبه بیمارستان رساندن نابودشدم خودمم۲۶سالمه اندازه پیرزن ۷۰ساله شدن
سعید
Iran, Islamic Republic of
من مدت هاست با همسرم مشکل دارم خانمم بشدت و به طرز وحشتناکی عصبی است برای هرچیز کوچکی به یه بحران وحشتناک تبدیل شده و دعوا ودرگیری شدید درمنزل داریم وضمنا متاسفانه بااین وضعیت داغون ۳تا بچه هم اوردیم وجلوی بچه ها انقدر همدیگرو میزنیم اصلا چیزی بنام گذشت وصبر وذره ای تحمل اصلا وابدا تووجودش نیست فوق العاده ادم درگیر وبه طرز وحشتناکی فحاش جلوی بچه هااصلا احترام منونداره واقعا من توعنرم جزو باهمسرم باکسی حتی دعوا نکردم اصلا وبه هیچ وجه ادم فحاش بددهن دعوایی نیستم وبیرون ازمحیط منزل فوق العاده خوش رو وروابط عمومی بسیار بالا وموفق هستم ولی اصلا ازکار میام خستگی واستراحت من بداش عجیبه بسیار قد ویه دنده کلا حرف حرف خودش جز به خودش به هیچ کس دیگه ای قبول نداره بسیارقدرت طلب واهل درگیری فیزیکی وبدخورد خونریری واصلا ابایی نداره بقران محمد له کلام خدا کم اوردم جلوش نمیدونم بااین زن چه کنم
Iran, Islamic Republic of
سلام من ۲سال و نیمه نامزدم
ولی تو این دو سال کلی بحث و دعوا داشتیم
نامزد سر خانواده اش چند باری باهام دعوا کرد ولی الان خوب شده
ولی حالا سر بحثاب کوچیک هی دعوا و بحث میندازه
تازگی ها هم میگه بدو سعی کن ازم جداشی
میشه یه راهنمایی کنید من با این ادم با این شخصیت ادامه بدم یا تموم کنیم و طلاق بگیریم ؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
عزیزم
باهاش زندگی کن
چون این بحثای کوچیک ارزش جدایی شما رو نداره
من خودم دوسال که نامزدم همیشه هم سر خانواده هامون باهم بحثمون شده
الان دیگه خسته شدیم
فقط درباره ی زندگی خودمون حرف می‌زنیم
یکتا
Iran, Islamic Republic of
باسلام خانما مردها بیرون میرن توی تنش هستن هرآن ممکنه تعدیل نیروبشن فکرشون مشغوله توخونه که میان کمی نازوغمیش الکی رو کم کنین گیر ندین کارتون روبکنین و ازش پذیرایی کنین بعدش سرسنگین یه جا آروم بشینین مثلا یه کتاب دستتون بگیرین اصلا اون کتاب رو همخونی بعدش ازتون میپرسه چه خبر؟؟ و رابطه شروع میشه ولی با دادوفریاد اونو ازخودتون دور میکنین
Zizi
Iran, Islamic Republic of
دوساعت خندیدم بحرفاتون عالی بود ..... مردا همه خلن کلا باید ازشون سواستفاده کنی
امین
Iran, Islamic Republic of
مشکل همیشگی من،۱۰ ساله ازدواج کردم،از روز اول این مشکل قهر کردن رو دارم،چند سال اول زندگی که ۹۰ درصد موارد قهر بودن،شده تا سر یه کم مایل نشستن من ،فقط مایل،نه لم دادن قهر کردن تا خرابکاری آرایشگر(روز عقد سر همین مساله درو بست من موندم تو کوچه) الانم سر اینکه خواهرم ادعا کرد با هام صمیمی هستش دو روزه قهره،در حدی که جواب سلامم نمیده،هرچی برا آشتی پا پیش میذارم انگار نه انگار،دیشب لحاف تشکمو از اتاق بیرون انداخت جدا بخوابم باز برگشتم سر جام،خلاصه بکنم،به ندرت ممکنه یه نفر بعد ازدواج اصلاح بشه و به این امید نباشید،اگر ایرادی دیدید مثل من سریعا رابطه رو ترک کنید تا به روز من نیوفتید،یه زمانی ۱۰ سال از سنم کمتر نشون میدادم،الان ۱۰ سال بیشتر
Iran, Islamic Republic of
با سلام منو همسرم ۵ساله ازدواج کردیم زیاد دروغ بهم میگ دوتا بچه هم داریم ولی هنوز دس از سر کاراش برنمیداره خونمو جدانمیکنه هرچ باهاش حرف میزنم میگ حرفات برا من فایده نداره اصلا دیوونه شدم میره سرکار نمیاد تا ۲۵روز بعدک میاد بداخلاقی میکنه خرجمونو نمیده مادرش میگ اگ رفتی قهر میریم ی زن بهتر میگیریم براش خسته شدم خانوادش ۲۴ساعت انداخته هستن داخل اتاقم هرچ با شوهرم حرف میزنم فایده نداره از داخل شهر بردم داخل روستا دیوونه شدم میشه ی راهی نشونم بدیدن چکارکنم
United States
سلام دوستان من شش ماهی میشه نامزدکردم اولای نامزدیم خیلی شیرین بود امابه مرورزمان نامزدم سری هرموضوع کوچکی باهام قهرمیکنه همش دنبال بهانه است فیک میکنم دیگه منومثلی سابق دوست نداره ولی من خیلی دوستش دارم هربارخودم پیش قدم میشم حتااگه گناهی نداشته باشم ازش معذرت خواهی میکنم دیگه به تنگ امدم زندگیم خیلی تلخ شده هربارام اون قهرمیکنه لطفأ کمکم کنین
هادی
Iran, Islamic Republic of
باسلام من ۱۲ سال است کا ازدواج کردم و۳ فرزند دارم و خانمم دفعه سوم است که قهر می‌کند و به خانه پدرش می‌رود اینبار ۲دخترم را نبرده وپسر۴سال ام را برده تقریبا بیش از ۲ ماه است و نمی‌دانم چیکار کنم و واقعا دوستش دارم و حاضر نیستم طلاقش بدهم لطفا راه۶کنید با پدرش که اصل کاریه چطور صکنم راضی بشه
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیزم از خدا میخوام مشکلتون حل بشه...مشکله من زن زلیلی بیش از حده شوهرمه...ما ۱۵ساله ازدواج کردیم و شوهرم استاده دانشگاه هست ولی به قدری بدبخت و زن ذلیله که من ازش متنفر میشم....الان من و تبدیل کرده به یه آدمه عصبیه روانی از بس بهش میگم استقلاله رای داشته باش ..به قران با اصرار التماس میفرستمش دیدنه پدره پیرش
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام من دوتا زن دارم .هردو هم با هم همکلاس بودن و دوست .الانم باهم خوبن مشگلی ندارن و من نیز هردو را دوست دارم از اولی یه پسریهدختردارم که دخترم شوهر رفته .زندگیم خوبه .ولی نمیدونم چرا به دومی خیلی حساسم چند با بهم دروغ گفت از اون موقع به بعد حساس شدم اوایل بحث میکردم باهاش ساکت میشد ولی الان جواب میده یبار تا حد مرگ زدمش .دست بزن ندارم ولی یه پیامی تو گوشیش اومد که من دیدم اومد پاکش کنه گوشیو گر ف تم .خلاصه خیلی هم دوسش دارم .ولی قبلن قهر میکردیم اون میامد اشتی میکرد ولی الان یکماه هم قهر باشیم براش مهم نیست حس میککنم از یجا گول خورده ..و مهریه و هیچی نداره .میتونم هر لحظه ردش کنم بره .ولی دوسش دارم اونم منو دوس داره نمیدونم چرا اینجوری شده طوریکه زن اولی همیشه ما را به ارامش دعوت میکنه و بسیار زن با خدا و مهربانی هست .ولی طوری شده دومی از اخلاق اروم اولی سو استفاده میکنه خیلی بهش دروغ میگه .نمیدونم چکار کنم بخدا موندم ..منم تا حدودی تحمل دارم بعدش سر بره کار دست خودم میدم .اصلان اینجوری نبود .نمیدونم چرا شده اینجوری
Z
United States
سلام من ۲۷ سالمه ۵ ساله ازدواج کردم و ی پسر ۳ ساله دارم من خواهش میکنم التماستون میکنم اگر کسی پیام منو خوند راهنماییم کنه من واقعا دارم الان با گریه این پیام مینویسم چون دستم به جایی بند نیست کسیو ندارم بچمو نگه داره بتونم برم مشاوره شما کمکم کنین شوهر من بیش از اندازه بی احساسه و بی توجهه به من به پسرم اصلا یک ماه رابطه نداشته باشیم براش اهمیتی نداره من اینو واقعا دیدم با چشمام و قبول دارم مردی که زن و بچشو دوس داشته باشه براشون وقت میزاره باهاشون میخنده ولی شوهر من اینطور نیست اینم بگم اصلا اصلا بد دهن نیست خیلی با شخصیته اصلا توهین نمیکنه حتی تا حالا قهرم نکرده ولی به زندگیش اهمیتی نمیده من از موقعی که پسرم به دنیا اومد روی این موضوع حساس تر شدم و واقعا دارم دیوونه میشم از اینکه اصلا بغلم نمیکنه اصلا بوسم نمیکنه نمیگه خوبی نمیگه بیا بشین پیشم و من به هیچ کس حرفی نزدم و تو این یک سال سرم پر شده از موی سفید که میدونم خودم از عذابیه که دارم میکشم من بیش از اندازه آدم وفادار و وابسته و احساساتی هستم هر روز گریه میکنم میگم خدایا تو که میدونستی من اینجوریم با کسی نبودم که فقط به ی نفر تعهد داشته باشم چرا باهام اینکارو کردی چرا ی ذره عشق تو وجودش نزاشتی منکه بخاطرش هر کاااااری که بگی کردم تمام مسئولیت های زندگی گردن خودمه همه هم اینو میدونن پس چرا کمکم نمیکنی مهرش داره از دلم میره دیگه با هیچی خوشحال نمیشم هیچی فقط پسرمو میگیرم بغلم و دل سیر گریه میکنم که الهی بمیرم که بابایی داری که اصلا بهت اهمیت نمیده تو رو خدا شما بگین من چیکار کنم فقط میدونم خدا سر دشمن آدمم نیاره که آدم پر احساس و ذوق باشه و طرفش با بی اهمیتی کلا نابودش کنه تو رو خدا جوابمو بدین کمکم کنین من فقط تونستم این موضوع رو اینجا بگم
محسن عابدی
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یک مشاور عرض میکنم بیش از ۹۵ درصد مشکلات قابل حل است.این مشکلات جنبه های ارتباطی دونفر است و با رفتن پیش یه روانشناس خوب میتونه بسیار موثر باشه مشکل اینه ک بجای روانشناس خوب رفتن، مردم میرن در کانال هایی که ازشون پول میگیرن بابت دوره ها۵روزه و ۱۰ روزه. لطفا همونطور که برای یه سرماخوردگی ساده یا شکستگی پا میگردید دنبال دکتر خوب برای درمان و التیام زندگیتون برید پیش یه مشاور خوب با تحقیق
باران
United Arab Emirates
سلام خوبید؟ من ی زنِ ۳۰ ساله هستم ده ساله ازدواج کردم الانم ی دختر ۹ ساله دارم. با شوهرم یک سال دوست بودیم بعد اومد خواستگاری. اَوَلّا خوب بودیم با هم بعد اعتیاد پیدا کرد به حشیش و بنگ و گُل. ۵ ساله که مدام گل میکشه .اینقدر کشیده مغزش پوک شده اصلا حرفامو گوش نمیکنه اصلا به فکر من و بچه نیست. یعنی خدانکنه چیزی در منزل ما خراب بشه عین خیالش نیست من باید برم دنبال تعمیرکار. پول آنچنانی هم نمیاره شرکت میره. ولی اخلاقش خیلی گند شده خسته شدم بخدا موهام یک چهارم شده از فکر و خیال. چی کار کنم😭😭
باران
United Arab Emirates
ماشین نداشتیم به تازگی به کمک بقیه و یکم طلا داشتم خریدیم چهار ماه نیست ماشین گرفتیم هم سپر جلو و سپر عقبو زده شکونده اینقدر میکشه حواسش به هیچی نیست.
Iran, Islamic Republic of
سلام شوهر من یه جوریه که بخدا فک نمیکنم تو کل جهان اینجور ادمی پیدا بشه کاش ادم بمیره زند اینجوری نداشته باشه ۲۲سال زندگیمونو شروع کردیم یه پسر داشتم ۱۵ سال داشت یه روز تاخود صب با گوشی بازی کرد صب که داشت طفلک پسرمو میبرد به مدرسه خواب الو بوده تو جاده تصادف کرد پسرم فوت کرده از اون روز که الان ۸ ساله میگذره فک میکنم توخونه قاطل پسرم زندگی میکنم به خدا راضیم بمیرم یه سانیم صورتشو نبینم اما از عاقبت خودکشی میترسم یعنی از عذاب اون دنیا به خدا موندم دیگه فک نمیکنم هیچچ وقت زندگی به ما روی خوشی نشون بده لطفا راهنماییم کنید
مهدیه
Iran, Islamic Republic of
سلام. ممنون میشم کمکم کنین. همسر من مواقعی که دعوا و قهر میکنیم یا به هر دلیلی از من ناراحته، نیازهای مالی منو تامین نمیکنه، مثلا خرید خونه انجام نمیده. بهم پول نمیده و به نوعی این مسئله رو حربه میکنه و از احتیاج من سواستفاده میکنه. در واقع باج میگیره. باید باهاش چجوری رفتار کنم؟
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
خانمی که سر هر مسئله کوچکی فحاشی میکند (اونم چه فحشهائی که اگر یه مرد این فحشها را بمن میگفت خون بپا میشد)با او باید چه رفتاری داشت ناگفته نماند همه راهها امتحان کرده ام حتی مشاور وقتی یکی از فحش هائی راکه گفته بود به مشاور گفتم جلسه بعد حاضر نشد بیاید
یوسفی
Iran, Islamic Republic of
من وهم سرم ۴سال است ازدواج کردیم
Iran, Islamic Republic of
هرچی هم باهاش صحبت می کنم نتیجه نداد
مهسا جان
Iran, Islamic Republic of
منم همین مشکلاتو دارم خیلی
Iran, Islamic Republic of
سلام مشکل من خیلی حاده، لطفا یکی من را راهنمایی کنه
Iran, Islamic Republic of
سلام مشکل من خیلی حاده لطفا یکی من را راهنمایی کنه، ما درگیری فیزیکی داشتیم و خانمم خودش را از پشت بام خانه به پایین پرت کرد و مهره های کمرش شکست و جمجمه سرش هم ترک برداشت، می گه چرا زن برادرت بهت محبت می کنه و برایت مثلا غذا و میوه می آورد، می گه چرا به خانواده زن برادرت احترام می گذاری، چرا به مراسم تشیع پدر زن برادرت رفتی، من بهش می گم بیا ببرمت دکتر عکس از سر و کمرت بگیره و یا عمل بشی، ولی او باز همون حرفهای تکراری را می زنه، مشکل مالی ندارم، حالا من موندم و سه تا بچه محصل و یک زن که روی تخت به خاطر کمرش داره استراحت می کنه، تو رو خدا این چه زندگی و چه تقدیری بوده، مشکلات شما چیزی نیست لااقل کمر و سر همدیگر را نمی شکنید فقط حرف های ساده به هم می زنید ولی مشکل ما جدی اگه حتی جدا می شدیم بهتر از این وضعیت بود، تو رو خدا یکی ما را راهنمایی کنه گرچه می دونم دیگه کار از کار گذشته ولی چشم انتظارم یکی بهم جواب بده
افشین کارن
Iran, Islamic Republic of
من م زنم ودیوونه کردم
طهورا
Iran, Islamic Republic of
سلام وخسته نباشید من فکر میکنم ک من خیلی خوش بخت هستم چون شوهرم توی خونه خوب رفتار میکنه شوهرم تشنجی هست ولی وقتی کسی میاد خونمون شوهرم دیگ منو نمیبینه یا بریم خونه کسی هم همینجور هرچه بهش میگم کسی میاد یا جای میریم باید همینجور ک توی خونه تنها هستیم به هم دیگ احترام میزاریم اونجاهم همینطور باشه میگه باشه حتما عزیزم ولی باز کسی میاد باز منو نمیبنه به نظر شما چکار کنم
Iran, Islamic Republic of
تمام وقت و زندگیمو برا زن و بچه ام گذاشتم همسرم اگه ی حرکت بدون نظر اون باشه هر چی حربه تو این دنیاست سرم در میاره دیگه نمیکشم
سلام من نامزد هستم و ب شوخی ب شوهرم گفتم ک تو بهم توجه نمیکین و از این حرفا در حالی ک اون بیشترین کار هارو برام میکنه الانم بلاکم‌کرده و هیچ ر
Iran, Islamic Republic of
سلام من نامزد هستم نامزدم خیلی برام ارزش قائله و خیلی توجه و محبت میکنه بهم ولی من ب شوخی بهش گفتم ک تو بهم توجه نمیکنی و اونم ب شدت ناراحت و عصبانی شده و از همه جا بلاکم کرده و هیچ راه ارتباطی ندارم باهاش ب مادرش گفتم ک بهش بگه انبلاکم کنه گفت ک نامزدم گفته شب خودش بهم زنگ میزنه الان من نمیدونم زنگ ک زد چی بگم چی کار کنم
سارگل
Iran, Islamic Republic of
سلام من شیش سال ازدواج کردم دو بچه دختر پسر دارم شوهرم از مامان باباش یکی هست اخلاقش با من خیلی خرابه فقط بلده بگه اخلاق تو خرابه من خوبم دروغ تا جای دلش بخاد میگه یه روده راست تو شکمش نیست فقط هم میگه برا بچه بیار اگه نه میرم زن میگیرم دوست دختر هم داره فک کنم الانم با من برای یه مشکل دیگه قهره اصلانم حرف نمیزنه اگه بزنه صداشو میبره بالا همیشه هم که قهر میکنیم منت من نمیکشه غرورش زیاده شبا هم میره جدا رو تخت میخابه منم با بچه ها تو یه اتاق دیگه اعصابم خرابه شغل شوهرم ارایشگر صبح میره شب میاد
Iran, Islamic Republic of
من با نامزدم این مشکل دارم مدام سر مسائل پیش پا افتاده قهر میکنه. ومن دیگ کم اوردم والان دومین روزه ک جوابش رو نمیدم وتوجهی نمی‌کنم چون به مشکل قلبی خوردم و در بیمارستان مراقبت ویژه تا الان نگهم داشتن واون اصلا نمیدونه واین هفته دومین باره قلبم اذیت شده
United States
من همش در موارد کوجک حتی بی معنا با همسرم قهر میکنم. لطفا راهنمایی ام کنید
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
خدايا،ميشه چند لحظه وقتتو بگيرم! اين دفعه چيزي ازت نمي خوام! فقط مي خوام  خيلي ساده بگم: ممنون براي همه چيز...