کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس زندان بجنورد تاکید کرد

ضرورت استمرار فعالیت‌های مشاوره و روان درمانی در زندان‌ها

خبرگزاري ميزان , 15 آذر 1394 ساعت 8:24

حسین زاده گفت: استمرار فعالیت‌های مشاوره و روان درمانی برکاهش میزان اضطراب و بروز رفتارهای پرخطر در زندان نقش بسزایی دارد.


به گزارش روابط عمومی اداره زندان بجنورد، «حسین زاده» رئیس زندان بجنورد با بیان اینکه یکی از برنامه های توانمند سازی زندانیان برگزاری کلاسهای مشاوره و روان درمانی است تصریح کرد: واحد مشاوره و روان درمانی زندان بجنورد در راستای سیاستهای اصلاحی و تربیتی سازمان زندان ها نقش بسزایی در عدم بازگشت مجدد به زندان ایفا کرده است.

وی ادامه داد: در بازسازگاری شخصیت افراد به خطا رفته با برگزاری کلاسهای گروه درمانی و نشست اتاقی و چهره به چهره کمک شایانی کرده است.

رئیس زندان افزود مرکز مشاوره مکان مناسبی برای اصلاح رفتار زندانیان است و مبانی دینی و عقیدتی زندانیان در این گونه مراکز تقویت می گردد .

حسین زاده تصریح کرد : 394 نفر از زندانیان زندان بجنورد در ماه گذشته در 22 جلسه گروه درمانی شرکت نموده و همچنین توسط کارشناسان و مشاوران واحد مشاوره زندان بجنورد با 305 نفر به صورت انفرادی مشاوره فردی انجام شده است.
رئیس زندان بجنورد در خاتمه به نشست اتاقی با مددجویان نیز اشاره کرد و خاطر نشان کرد: نشست اتاقی با زندانیان و در جمع آنان بودن تاثیر بسیار زیادی در رفع مشکلات آنان داشته به همین منظور در طی یک ماه 20 جلسه مشاوران زندان بجنورد با زندانیان نشست اتاقی و مشاوره برگزار کرده اند.


کد مطلب: 34374

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/note/34374/ضرورت-استمرار-فعالیت-های-مشاوره-روان-درمانی-زندان-ها

میگنا
  https://www.migna.ir