کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ارسال سوابق بیش از 900 هزار کنکوری

19 فروردين 1391 ساعت 15:49


رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش از ارسال سوابق بیش از 900 هزار داوطلب کنکور سال 91 خبر داد.
به گزارش فارس ، عبدالامیر عرفی رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ارسال موفقیت آمیز سوابق داوطبان کنکور سال 91 اظهار داشت: سوابق بیش از 900 هزار داوطلب کنکور با هماهنگی و برنامه ریزی بخش های مختلف وزارت آموزش و پرورش به انجام رسیده است.

وی با اشاره به برنامه امتحانات نهایی تصریح کرد: امتحانات نهایی دانش آموزان سال سوم متوسطه نظری و فنی و حرفه ای همچنین دانش آموزان سال چهارم (پیش دانشگاهی) از اول خرداد ماه آغاز خواهد شد.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ویژگی برنامه امتحانی امسال گفت: مناسبت های ملی و مذهبی نظیر چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه در برنامه امتحانات لحاظ شده تا دانش آموزان ضمن شرکت در این مراسم با آمادگی کامل در جلسات امتحانی حضور یابند.

عرفی ادامه داد: ‌امسال تعداد دانش آموزان شرکت کننده در امتحانات خرداد ماه در پایه سوم نظری بیش از 600 هزار نفر، پایه سوم در شاخه فنی و حرفه ای بیش از 151 هزار هنرجو و دردوره پیش دانشگاهی روزانه (سالی ـ واحدی) بیش از 440 هزار نفر است.

وی با تأکید بر سخنان مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال به نام "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی و هماهنگی های به عمل آمده در بخش های مختلف وزارت آموزش و پرورش  و تلاش دبیران، امسال شاهد برتری نتایج نسبت به سال های گذشته در برگزاری امتحانات خواهیم بود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، بیش از 439 هزار نفر به صورت هماهنگ در امتحانات خردادماه شرکت خواهند کرد.


کد مطلب: 10081

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/10081/ارسال-سوابق-بیش-900-هزار-کنکوری

میگنا
  https://www.migna.ir