کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

راه‌اندازی رشته دكتراي «راه‌ و ترابری» برای نخستین‌بار در دانشگاه آزاد زنجان

23 ارديبهشت 1391 ساعت 4:55


ريیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد زنجان گفت: رشته راه و ترابری در مقطع دکترا برای نخستین‌بار از بین دانشگاه‎های آزاد در دانشگاه آزاد زنجان راه‌اندازی خواهد شد.

امیرحسین بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهي خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، تصریح کرد: رشته راه و ترابری در مقطع دکترا سال آینده راه‌اندازی خواهد شد و مشکلات راه‌اندازی این رشته در حال حل شدن است.


وی خاطرنشان کرد: دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد واحد زنجان، یکی از مراکز آموزش عالی است که با دارا بودن 4 هزار و 300 دانشجو در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی و ارشد در 24 رشته تحصیلی در حال فعالیت است.


این مقام مسئول با بیان اینکه این دانشکده دارای اساتید باتجربه است، اظهار کرد: دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد زنجان دارای 56 عضو هیأت علمی تمام وقت و 70 مدرس حق‌التدریس است که از این تعداد 28 استادیار، 20 مدرس دانشجوی دکترا هستند.


بهشتی با اشاره به پژوهش‌های صورت گرفته در این دانشکده، تأکید کرد: از سه سال گذشته دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد زنجان 4 همایش ملی در واحد زنجان برگزار کرده است که برای اولین بار در کشور نیز 2 همایش ملی سدسازی و 2 کنفرانس ملی تصادفات جاده‌ای و سوانح ریلی و هوایی برگزار کرده است.


کد مطلب: 10955

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/10955/راه-اندازی-رشته-دكتراي-راه-ترابری-نخستین-بار-دانشگاه-آزاد-زنجان

میگنا
  https://www.migna.ir