کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ستاد نقل‌و انتقال دانشجويي دانشگاه آزاد تشكيل شد/زمان آغاز ثبت درخواست انتقال

1 خرداد 1391 ساعت 10:50


به منظور كاهش دغدغه خانواده دانشجويان، بر اساس بخشنامه جديد تسريع در نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامي زمان ثبت درخواست دانشجويان واحدهاي دانشگاهي از 15 خرداد آغاز و تا 15 تيرماه ادامه دارد.

به گزارش ايسنا، دكتر محمودرضا اسفنديار معاون دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي با اعلام اين مطلب و با تاكيد بر عدم مراجعه حضوري دانشجويان به سازمان مركزي جهت نقل و انتقال خاطر نشان كرد: بخشنامه جديد سازمان مركزي جهت تسريع در امور نقل و انتقال است و دانشجويان همچنين مي‌توانند از آيين‌نامه قبلي نقل و انتقالات استفاده كنند.

وي با بيان اينكه دانشجويان ميهمان بايد شهريه ثابت را در واحد مبدا پرداخت كنند، اظهار داشت: طبق تاكيدات رياست دانشگاه آزاد اسلامي لازم است واحدهاي دانشگاهي حداكثر مساعدت را در خصوص ميهماني دانشجويان مبذول داشته باشند.

اسفنديار تصريح كرد: دانشجوياني كه پيش از اين از ميهماني استفاده كرده‌اند نيز مي‌توانند از آيين‌نامه مذكور براي دو نيمسال ميهماني استفاده كنند.

وي ادامه داد: ستادي متشكل از دبير يا نماينده منطقه، رييس شوراي معاونان و مدير دانشجويي در سطح مناطق 17 گانه به منظور نظارت در امور مربوط به نقل و انتقالات طبق آيين نامه مذكور تشكيل شده است تا در جهت رفع مشكلات احتمالي و پاسخگويي سريع به سوالات واحدها، ‌مراكز دانشگاهي و دانشجويان اقدام كند.

بخشنامه جديد نقل و انتقالات شامل واحدهاي دانشگاه آزاد در تهران نمي‌شود و همچنين در صورت عدم مشروطي در ترم‌هاي تحصيلي قبلي و موافقت واحدهاي دانشگاه آزاد اسلامي در مبدا و مقصد و كسب معدل ميانگين بالاتر از هفده در مدت دو نيمسال متوالي ميهماني و رضايت از عملكرد علمي و فرهنگي دانشجو و داير بودن رشته و گرايش متقاضي در واحد دانشگاهي مقصد، بلامانع است.


کد مطلب: 11225

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/11225/ستاد-نقل-و-انتقال-دانشجويي-دانشگاه-آزاد-تشكيل-زمان-آغاز-ثبت-درخواست

میگنا
  https://www.migna.ir