کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کاسبی به سبک دانشگاه تهران

7 تير 1391 ساعت 3:42


تابناک گزارش داد: اگر از خانواده‌ای محروم هستید، اگر از‌‌‌ همان طبقه مستضعفی هستید که چشم و امید امام خمینی (ره) بودید، باید دیگر هوس نخبه شدن فرزندانتان را فراموش کنید، چون دانشگاه تهران پولی، دوره شبانه این دانشگاه را ۳۰۰ درصد افزایش داده است. ۴۵ میلیون تومان ناقابل؛ آن هم در دولت عدالت محور!
در این گزارش همچنین می خوانیم: اکنون فضای تحصیلات تکمیلی در اختیار طبقه مرفه جامعه ایرانی قرار گرفته و در این باره باید گفت، دوره شبانه دانشگاه تهران نیز در اختیار پولدار‌ها قرار می‌گیرد و بیشتر خانواده‌های محروم ایرانی با این رویه باید قید تحصیلات تکمیلی را بزنند. شاید مسئولان دانشگاه تهران بر این باورند که این دانشجویان و خانواده‌های محروم آنان، هزینه فرار مغز‌ها را هم ندارند، پس از این ناحیه ضربه‌ای به کشور نمی‌خورد، باید پولدار‌ها را جذب کرد که فرار مغز‌ها نکنند، حال آنکه این بیچاره‌ها و فقیر‌ها در قیامت بیخ ریش ما گیر هستند!
نکته پایانی اینکه دانشجویان و خانواده‌های محرومی که امیدی به اصلاح این روند ندارند، در گفت‌وگو با خبرنگار «تابناک» یک التماس داشتند و آن اینکه مسئولان دانشگاه تهران رسما بگویند، میزان شهریه ۳۰۰ درصد رشد داشته تا آنان با خیال راحت انصراف دهند! با این همه، آیا به کسی در این دولت می‌توان چشم داشت؟


کد مطلب: 12196

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/12196/کاسبی-سبک-دانشگاه-تهران

میگنا
  https://www.migna.ir